August 20, 2019

پنجره ای رو به خانه پدری دوشنبه ۲۱ امرداد

nor4-300x160.jpg

این شماره از برنامه را با شعری از دفتر اشعار دکتر علیرضا نوری زاده آغاز می نماییم. اشاره ای به شعر محمد زحلی نمودم و به دلائل مختلف به دام استبداد می افتیم و در قفس هستیم، الان راجع به این گروه ۱۴ نفره که حالا ۱۴ تن از بانوان هم آمدند و کارگران و معلمان دارند میآیند اگر ما دقت کنیم و اگر توجه کنیم این حرکت میتواند رژیم را از پای درآورد .
فاطمه سپهری و محمد حسین سپهری برادرش محمد نوری زاد عزیز و جواد لعل محمدی ،هاشم خواستار و.......مرتضوی کسانی هستند که دستگیر شده اند، به اعتقاد من یک حرکتی مردم باید بکنند کارگران ، معلمان عزیز ، دانشجویان ، شما چه شده اید خوابتان رفته است دانشجوی ستاره دار شدن خیلی ارزشش بالاتر از فارغ التحصیل شدن از این دانشگاه رژیم است و سالها خجالت بکشد از فرزندانش که میپرسند بابا چرا کاری نکردید ، امیدوارم که حرکتی را شاهد باشیم .

ببینید ما با یک رژیمی روبرو هستیم که در نه توی مغاره های این رژیم یک فاسدی نشسته فساد کردند آدم کشتند جنایت کردند و دزدی کردند ، و حالا دارند شال را به فرزندان و داماد هایشان منتقل میکنند آقازاده ها شما در مجموع فامیل های اینها نگاه بکنید یک نفر غریبه را نمیبینید !!! همه از خودشان هستند !!!
الان شرایط به گونه ایست که این آقا نود سالش میشود و دست و پایش میلرزد مثل جنتی یا خزعلی ، اما این جانورها حکومتشان را منتقل میکنند به آقازاده هایشان ،الان من نگاه میکنم این آقای جنتی از کار برکنار شده یک پرستو فرستادند و ترتیبش را دادند اما نگاه کردم دیدم ایشان هست!!!!! در ریاست جمهوری تشریف دارند و مشغول است و در جاهای دیگر هم حضور دارد ماشالله اینقدر شورا درست کرده اند این میشود رئیس این شورا و آن میشود معاون آن شورا و مملکت و کشوری ۴۵ درصد از درامد ملی اش صرف پرداختن حقوق بشود و بودجه این ارگانهای قلابی که درست کرده اند.

این رژیم این راهپیمایی کربلا را که عده ای آدم معتقد که نمیدانند به چه اعتقاد دارند اینها را را میاندازند و به کربلا میبرند در این مسیر چه سوء استفاده ها که نمیشود !! در خود کربلا چه سوء استفده که نمیشود ، بساطی که حاج قاسم سلیمانی راه انداخته است بنام تعمیر عتبات ،چند میلیارد از پولهای شما را میبرند آنجا که گنبد و بارگاه درست کنند که بوده از زمان نادر شاه بوده وبعد ناصرالدین شاه کرده و بعد هم محمدرضا شاه کرده خیلی هم باشکوه !!! لزومی نداشته که شما انجام بدهید حالا میخواهند بارگاه حسین را ۲۴ کیلومتر بزرگتراش کنند این مال نجف، در کوفه دوطفلان مسلم و........ ومعلوم نیست هیچکدام از اینها مقبره آنها باشد و کسی نیست از اینها بپرسد که راستی حضرت علی که پسر خردمندی بنام محمد حنفی داشت چی شد ؟؟ مقبره اش کجاست؟؟ مگر اون پسر حضرت علی نبود؟؟ مگر در روز عاشورا از پسران علی و حسین و عمر و عثمان و ابوبکر کشته نشدند؟؟؟ آیا آنها جزء شهدا نیستند ؟؟؟

خوب این زوار را راه میاندازند میبرند آنجا، فکر میکنند برای خودشان دو میلیون هورا کش درست کرده اند آن بچه کوچکی که بر گرده پدرش پیاده به کربلا میرود چه حالی میشود ؟؟؟ ما را گرفتار خرافه کرده اند آنهم بصورت بدی!!! واقعاً میگویم، و افسرده میشوم!!!
در این دوروزه که ما نبوده ایم تولد دو نازنین بود یکی عارف عزیز و یکی ایرن زیبا ، او بسیار زن نازنینی بود خیلی با شخصیت و هنرپیشه تئاتر و سینما تمام سالها با خوبی حضور داشت و بعد هم در روزگار پیری با سربلندی زیست و دنیا را ترک کرد.

در ادامه برنامه اشاره ای به سخنان بهمنی خواهیم نمود که خیلی مهم است خیلی جالب است ایشان میگوید مردم سکه ها را آب میکنند و با آنها قاشق چنگال درست میکنند چون ارزش ذاتی پول ما از ارزش معاملاتیش بیشتر است و این نتیجه اقتصاد ناسالم است و ما سکه را در قبل از انقلاب با فلزی که در داخل کشور تولید میشد ضرب میکردیم از زمان ناصرالدین شاه ، حالا شما باید بروید فلزش را از خارج بیاورید و بعد برداشتن این سه صفر از مقابل ریال این کاری است که ترکها تجربه کردند و راضی بودند ایتالیا تجربه کردند و موفق بودند ، چون در یک شرایط بهبودی وضعیت اقتصادی بودند و ترکها اول حکومت اردوغان بود که اصلاحات اقتصادی میکرد برداشتند و لیره نجات پیدا کرد و جزو پولهای ارزشمند شد با اینهمه به محض اینکه پا تو کفش امریکا کردند امریکا راه را بست و لیره سقوط کرد تا ۳۵ در صد ۴۰ درصد سقوط نمود و ارزشش را ازدست داد بهر حال این پولها پولهایی نیست که پشتوانه داشته باشد ، امریکا پشتوانه دارد حتی بریتانیا پوند دچار تزلزلات بسیاری شد بنابراین آقای بهمنی باید بداند این مشکل ،مشکل جمهوری ولایت فقیه است .

پول ایران جزو ارزشمند ترین پولهای دنیا بود و این ولایت فقیه بود که پول ما را بی ارزش کرد هر بلایی در این هست از یک بدعت نامبارک بنام ولی فقیه است ولایت فقیه نباشد حکومت پاسخگو میشود ولایت فقیه نباشد از بنیاد مستصعفان مالیات میگیری. آستان امام رضا و حضرت معصومه را میتوانی ازشان مابیات بگیری!! کسی به من میگفت امام زاده صالح شده مقر مردگان میلیاردی !!!!! خوب ولی فقیه و انصارش قبر داری یکی از ممر های درامدشان است و طبیعتاً قبر را باید گران کنند چون اینها اصحاب قبرند .
با ما باشید و برنامه پنجره ای رو به خانه پدری را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید، منتظر شنیدن نظرات شما پیرامون این برنامه هستیم.
A Window to the Fatherland – Monday 12 August 2019

We begin tonight’s edition of A Window to the Fatherland with Dr. Alireza Nourizadeh reading one of his poems from the book of his collected works.

Dr. Alireza Nourizadeh:

In my poem tonight I also mentioned a pome by Mohammad Zohali in which he describes how our nation repeatedly falls into the trap of despotism.

Right now the open protest of the original group of 14 civil rights activists has led to other groups of 14 protestors come forward from different section of oursociety and the latest of them is a group of women’s rights activists.

If this protest movement continues to grow I am sure it will oust the regime.

However, some of these protestors including Fateme Sepehri, Mohammad Hossein Sepehri, Mohammad Norizad, Javad Laal Mohammadi, hashem Khastar and Mortazavi have now been arrested.

I believe it is now high time our workers, students and teachers join this movement and I call upon them to wake up from their lethargic state and change Iran’s future now.

We are facing a corrupt regime whose main preoccupation is to suppress our people and steal their wealth and torture and kill anyone who dares challenge its policies.

Further more, the rulers of this regime are in their late eighties and are now transferring their illegitimate power and wealth to their offspring throughcreating many bogus councils and government bodies and handing them over totheir children.

The regime spends millions of dollars in foreign countries for its nefarious acts and deceives masses through superstition and propaganda.

Later in the program we will look at the comments of the former governor of Iran’s central bank who has said that nowadays, Iranian families melt their gold coins and turn them into cutleries because the country’s national currency has collapsed and has no place in trading contracts.

We all know that Iran’s currency before the revolution was one the most valued ones in international trade and it has now become almost redundant as a result of the tyrannical rule of its present regime which is completely corrupt and is not accountable to the nation.

پنجره ای رو به خانه پدری دوشنبه ۲۱ مرداد
این شماره از برنامه را با شعری از دفتر اشعار دکتر علیرضا نوری زاده آغاز می نماییم. ابتدا اشاره ای به گروه ۱۴ نفره و دستگیری تعدادی از زنان و مردان امضاء کننده بیانیه خواهیم داشت. سپس به شرایط خاص ایران در این زمان و بررسی روابط با اروپا خواهیم پرداخت و توضیحاتی تقدیم حضورتان مینماییم. در ادامه نگاهی به وضعیت زندانیان محیط زیست در پانصدو چهل و ششمین روز از زندانی شدنشان خواهیم افکند. و در پی آن از روابط ایران و قطر با شما صحبت خواهیم نمود و در انتها به منطقه خواهیم رفت و شما را در جریان آخرین اخبار و رویداد های منطقه قرار خواهیم داد . با ما باشید و برنامه پنجره ای رو به خانه پدری را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید، منتظر شنیدن نظرات شما پیرامون این برنامه هستیم.


لینک وبسایت:

http://iranefardalive.com/Archive/54938

لینک یوتیوب:

https://youtu.be/9GsXrff2DI0

لینک دانلود:

https://vimeo.com/353380535

فایل صوتی:

https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/21-18kj

فایل صوتی کم حجم:

https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/21-17lk
گوگل درایو:

https://drive.google.com/file/d/1nSKob4A6nbBPl9sLniJ-p7c1HB7f5cWw/view?usp=sharing


August 20, 2019 10:00 AM






advertise at nourizadeh . com