August 20, 2019

تفسیر خبر جمعه ۲۵ مرداد‎

سلام جمشید چالنگی هستم و در برنامه امشب تفسیر خبر همراه با شما خوبان نگاهی خواهیم داشت به:
ادامه فساد در جمهوری اسلامی سالار آقاخانی با ده ها میلیون دلار وام دریافتی از بانک مرکزی در نجف به سر میبرد.
نفتکش ایرانی گریس آزاد شد! جمهوری اسلامی چه تعهداتی به انگلستان داده است؟
افزایش قیمت مسکن در تهران و حومه
خامنه ای از زبان نماینده خود در ارتش خواهان تولید مثل برای افزایش مسلمانان برای مقابله با دشمنان شده است !!
سهم ایران در دریای خزر به سود چه کسی معامله شده است؟؟
سعد حریری نخست وزیر لبنان در واشنگتن چه گفت و چه شنید؟؟
مذاکرات پنهان میان اسراییل و امارات متحده عربی در مورد وضعیت جاری در ایران!!

میهمانان این شماره از برنامه تفسیر خبر آقای علیرضا نوری زاده و آقای عطا هودشتیان

چالنگی: فساد یک امر معمولی و روزمره شده است و مردم هم حتی دیگر حساسیتی ندارند آقای سالار آقاخانی و گروهی دیگر ده ها میلیون دلار را برداشته اند و گفته شده که تنها مشکلی که وجود داشته اینکه قانونی یا غیر قانونی از کشور خارج شده است در دادگاه ایشان و گفتند خیر ایشان از فرودگاه امام رفته اند و در نجف هستند از طرفی قیمت مسکن افزایش پیدا میکند و از طرف دیگرتر نماینده خامنه ای خواستار جهاد تولید مثل میشود در کشوری که نیتش گرفتاری های بسیار دارد و همین منظر را شما وقتی با ما صحبت میکنید چه تفسیری دارید از منظر روبرو؟؟

نوری زاده: جناب چالنگی ببخشید گاهی آدم مجبور میشود ازواژگانی استفاده کند که با ادبیات خودش سازگار نیست ولی وقتی کشور دست یک عده ای دزد است غیر از این هم انتظار نباید داشت نجف مزار حضرت علی است و معمولا کسانی که به آنجا میروند باید اعتقاداتی داشته باشند ولی یک دزد که میلیون ها دلار وام را بالا کشیده از فرودگاه امام خمینی به نجف میرود و از نجف هم به جاهای دیگر میرود معاون قوه قضاییه هم چندین میلیون دلار دزدیده و هر کجایش که شما دست بگذارید همین است و ولی فقیه با وجدانی راحت و آسوده میگوید ما نوک قله ای که میخواهیم برویم از این چیزها توش پیش میاید اشکالی ندارد یعنی از نظر آقای خامنه ای ۸۰۰ میلیارد دلار درامد نفتیکه در هشت سال حکومت احمدی نژاد به باد رفت اشکالی ندارد!!
الان هم هرچی به باد میرود اشکالی ندارد، چرا؟؟؟ چون ایشان میخواهد مقام ولایت فقیهش را تثبیت کند!! عبد السلام سخنگوی حوثی ها هم آمد با اینها بیعت کرد زک زکی هم قبلا بیعت کرده بود و حسن نصرالله و حشد الشعبی هم بیعت نموده اند و دیگر ایشان خیالش آسوده است که همه نعلینهایشان را میبوسند و سردار وحید هم از اتاق پشتی دلار میدهد.
واقعا کشور ما در شرایط خطرناکی است من باز هم میگویم اگر مردم ما نجنبند و حرکت نکنند این رژیم هدفش این است که ایران را به ویرانی بکشاند و کشوری ویران بی آب با جمعیتی دویست میلیونی به جا بگذارند و بعد گورشان را بکنند و بروند، من اینقدر عصبانی میشوم که واژگانی که متعلق به من نیست را در مورد اینها بکار میبرم واقعاً دیگر ایرانی نمانده است و ما اگر نجنبیم ببینید قیمت خانه در عرض یکسال ۵ برابر میشوداین جای خوشحالی ندارد جای گریه دارد چون ارزش پول ملی پایین آمده است و خامنه ای عمامه را بالاتر بگذارند!!! ایشان نه امام زمان را خواهند دید نه نیابتشان تثبیت خواهد شد یا سرنوشتی مانند قذافی خواهند داشت یا بدتر،!! مثل خمینی جسدش از بالا به روی زمین پرت خواهد شد ولی آن طاغوتی که با چشم گریان از ایران رفت با شکوه تمام توسط سادات به خاک سپرده شد این تفاوت آدمها در حیات و مماتشان است

چالنگی : آقای هودشتیان این پولهایی که از ایران بیرون برده میشود احکامی صادر شده مثل تحریم در ارتباط با عملیات تروریستی برای آقایون در خارج از ایران مثل مرکز یهودیان در آرژانتین و تحت تعقیب هستند سرنوشت این پولها را میشود دنبال کرد زمانی که مردم خودشان حکومت کنند همانطور که ملت یهود بر علیه آلمان نازی اقدام کردند ؟؟؟


هودشتیان: ببینید این یکی از وظایف اپوزیسیون نظام است که بهترین وکلا را بکار بگیریم و یک سازمان منسجم بتوانیم این اقداماتی که شما گفتید را انجام بدهیم ببینید چقدر تروریست رژیم و دزدان رژیم در همین کانادا و اروپا سکنی گزیده اند و اینکه این اپوزیسیونی که نتوانسته جمع و جور کند اوضاع درونی و داخلی خودش را به لحاظ نظری و سازمانی و غیره میتواند چهار تا وکیل فعال را بکار بگیرد و این اقدام بزرگ را بکند این پولها پولهای مردم ایران است.........

با ما باشید و برنامه تفسیر خبر را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید منتظر شنیدن نظرات شما پیرامون این برنامه هستیم.

تفسیر خبر جمعه ۲۵ مرداد‎
امشب در تفسير خبر: جمهوري اسلامي سهم ايران در درياي خزر را به كدام طرف توافق فروخت؟ و خبر هاي ديگر
ميهمانان :آقايان عليرضا نوري زاده و عطا هودشتيان
تفسير خبر/شبكه ايران فردا/٩.٣٠تهران

لینک وبسایت:

http://iranefardalive.com/Archive/55084

لینک یوتیوب:

https://youtu.be/sgqwbuJpUEc

لینک دانلود:

https://vimeo.com/354266084

فایل صوتی:

https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/25-11ff

فایل صوتی کم حجم:

https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/25-10yy

گوگل درایو:

https://drive.google.com/file/d/1pjdiy0TWXO8pOybjRi84aUvfIIOTI9OP/view?usp=sharing

August 20, 2019 10:33 AM






advertise at nourizadeh . com