January 31, 2022

پنجره ای رو به خانه پدری دوشنبه ۱۱ بهمن

در برنامه امروز پنجره ای رو به خانه پدری به میزبانی دکتر علیرضا نوری زاده نگاهی به رویدادهای مهم داخلی و منطقه ای و همچنین کلیپ هایی از پیام های زندانیان سیاسی خواهیم داشت. و در ادامه به گفتگو با خانم بی بی کسرایی دختر سیاوش کسرایی خواهیم نشست. با ما باشید و برنامه پنجره ای رو به خانه پدری را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید، منتظر شنیدن نظرات شما پیرامون این برنامه هستیم.


لینک وبسایت:

http://iranefardalive.com/Archive/91679

لینک یوتیوب:

https://youtu.be/y7NEGtDZDXU

لینک دانلود:

https://vimeo.com/672074299

فایل صوتی:

https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/ief-prg-khaneye-pedari-310122-2?si=22eeccca3404421a8da3bc1f2624b830&utm_source=clipboard&utm_medium=text&utm_campaign=social_sharing

فایل صوتی کم حجم:

https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/ief-prg-khaneye-pedari-310122-k?si=d7ab53e046ad42a89e3a17b3cfb0ad0d&utm_source=clipboard&utm_medium=text&utm_campaign=social_sharing

January 29, 2022

ملتی که به‌سوی ژاپن پرواز می‌کرد، امروز کجا است؟

دیدار رئیسی از روسیه؛ سرشکستگی رژیم، آزردگی ملت
علیرضا نوری‌زاده نویسنده و روزنامه‌‌نگار
پنج شنبه ۷ بهمن ۱۴۰۰ برابر با ۲۷ ژانویه ۲۰۲۲ ۱۹:۴۵

سه هفته پیش از زیارت حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدابراهیم رئیسی از قبله مربوطه در مسکو و برگزاری نماز عصر در کرملین (که به گفته امیرعبداللهیان، وزیر خارجه‌ ایشان، برنامه‌اش از قبل تدارک دیده شده بود)، من مقاله‌ای در همین باره داشتم با عنوان «پوتین و رئیسی؛ مسکوچای، ضمانتی برای مجتبی؟» در این مقاله، پیش‌بینی کرده بودم مردی با اعتبار رئیسی (که امضایش حداقل زیر پنج هزار حکم اعدام هست)، برای گرفتن یک ضمانت‌نامه دوقبضه برای آینده آقا مجتبی خامنه‌ای، سند بندگی و عبودیت را به نیابت از سرورش، به مهر خود ممهور خواهد کرد: «هست خادم در کرملین شما/ سید آبراهیم عبد مجتبی!»

همه مراحل و لحظات سفر یک‌طرف، آن لحظه اتصال به حضرت باری در سایه چند تفنگچی درباری، یک‌طرف. رئیس شورای مفتی‌های روسیه گفته بود که بانگ تکبیرش به هلسینکی رسید و لابد جناب صفراف، ایران‌شناس معروف، هم یادآور شده بود که انوار ایمان ساطع از چهره پرزیدنت رئیسی، شام سرد مسکو را حرارتی خورشیدگون بخشیده است.

رئیسی رفت و «مسکوچای» نیز شفاهی رسمیت یافت. پوتین حتی یک عکس یادگاری هم برایش امضا نکرد؛ فقط آن‌سوی میز ۲۰ متری نشست و آدامس جوید. مهمانش با یک دکترای افتخاری از یک دانشگاه بی‌اعتبار پولکی که البته با کمک‌های کریمانه رژیم برای برپایی دوره‌های دکترا در «خمینی شناسی» و «ابعاد اندیشه‌های امام خامنه‌ای» و...، که به او اهدا شد، به وطن بازگشت و مطمئن بود که بابت نماز در کرملین و رساندن سلام «امام خامنه‌ای» به بی‌خداترین موجود زمین، از مقام ولایت جایزه مخصوصی دریافت خواهد کرد؛ اما اصول‌گرا پیش از اصلاح‌طلب همراه با ملیون در داخل و خارج کشور همگی سفر حقارت‌بار او را برنتافتند و شاید فقط اجداد و پدران و بعضی فرزندان توده‌ و چپ‌های وابسته شرفیابی رئیسی به حضور پوتین را افتخاری برای او و خود بدانند.

ویروس دایی یوسف (ژوزف استالین)

سه شاید هم چهار نسل از چپ‌های ما به این ویروس مبتلا شدند؛ به‌گونه‌ای که در طول نزدیک به یک قرن (۱۹۲۲، سال سوار اسب قدرت شدن استالین؛ همان دایی یوسف!) هر جا پای مصالح دایی یوسف و جانشینانش پیش آمد، مصالح ملی را گاه جلو سفارت شوروی در تهران، زمانی در ساختمان کا.گ.ب. و در وقتی دیگر، در اتاق‌های پنهان، به زمین زدند و سر بریدند.

حالا ویروس مربوطه بار دیگر از خواب چندساله بیدار شده و این بار سرهنگ سابق و لاحق کا.گ.ب، رفیق ولادیمیر پوتین، که جای دایی یوسف را گرفته، کار نشر و پخش ویروس مورداشاره را عهده‌دار شده است. علاوه بر آن‌ها که از روزگار نوجوانی دچار این ویروس‌اند و حالا اغلب در روزگار پیری چه در خانه پدری و چه در تبعیدگاه‌های امپریالیستی و استکباری، روزی پنج بار رو به‌ قبله مسکو نماز می‌گزارند؛ البته نمازهای نافله و قضا را هم رو به‌ قبله هاوانا و پیونگ‌یانگ ادا می‌کنند و اگر بخت یار شد و پولی در بساط آمد، به زیارت کعبه در پکن هم می‌روند و حیرت‌زده از پیشرفت‌های محیرالعقول چین کمونیست، در بازگشت برای دوستان و آشنایان قصه سر می‌دهند؛ بی‌آنکه توجه کنند این پیشرفت‌ها با نظام اقتصاد آزاد و سرمایه‌گذاری امپریالیست‌ها و مک‌دونالد و کوکاکولا به دست آمده است و نه با نسخه‌های بیمارکش صدر مائو.

مشکل اساسی در این است که سیدعلی آقای نایب امام زمان و اصحاب و حواشی‌اش نیز به این ویروس گرفتار شده‌اند. سال‌ها پیش، سردبیر یکی از نشریات پایتخت برایم نوشته بود که اخیرا از دفتر «مقام معظم رهبری» با همه روزنامه‌ها تماس گرفته‌اند (نه از کانال وزارت ارشاد یا اطلاعات؛ بلکه اصغر آقا حجازی مستقیم به ارباب جراید هشدار داده است) که مبادا یک‌وقت کلمه‌ای در ذم برادر پوتین بنویسید یا با مسلمانان چچن اظهار همدردی کنید. در واقع در مکتب ولایت عظمی، مسلمانان چچن مستحق قتل و تجاوز و نابودی‌اند.

در دوره اول احمدی‌نژاد، دبیر سیاسی روزنامه اعتماد، و سردبیر اعتماد ملی، را کنار گذاشتند؛ چون مطالبی در ذم روس‌ها و عهدشکنی‌هایشان در قرارداد همکاری‌های هسته‌ای به چاپ رسانده بودند. حالا چین هم به روسیه اضافه شده است. رائفی پور، از بلبلان ولایت، بعد از سفری به چین، برای مائو و جانشینانش آبرو باقی نگذاشت و سه روز بعد، مداحی برای چین را آغاز و رهبر چین را با امیرالمومنین مقایسه کرد.

من به‌دفعات در مورد خطر حضور روبه‌گسترش روس‌ها در خانه پدری هشدار داده‌ام و اینک با دریافت گزارشی از برنامه خریدهای تازه نظامی رژیم از روسیه که بعد از دیدار سرلشگر باقری، رئیس ستاد کل ارتش، از مسکو، برگه‌های آن نوشته شد، یک‌بار دیگر یادآور می‌شوم که ولادیمیر پوتین، سرهنگ کا.گ.ب، با این قرارداد که بیش از ۱۲ میلیارد دلار برای ملت ما هزینه خواهد داشت، بر آن است تا شمار دیگری از بنجل‌های زمینی و هوایی روسی را به ایران قالب کند.

یادتان باشد که روس‌ها از دادن مثلا هواپیمای میگ۳۱ به جمهوری اسلامی ایران خودداری می‌کنند اما آن را به هند می‌دهند و در مورد تانک‌ها، از تی۷۲ بالاتر نمی‌روند. به عبارت دیگر، ما در سال ۲۰۲۲ دلار می‌دهیم و جنس‌های دهه ۷۰ قرن بیستمی تحویل می‌گیریم.

درباره منظومه‌های دفاع هوایی مدرن (موشک‌های ضدموشک اس۳۰۰ تور ام۱) که بابت خرید و آموزش کادر و قطعات یدکی آن نزدیک یک میلیارد دلار پرداخت شد، باید بگویم که روس‌ها از دادن نوع جدید و پیشرفته آن به ما خودداری کردند و هم‌اکنون نیز حاضر نیستند موشک‌های دفاعی اس۴۰۰ را به ما بدهند؛ در حالی که به ترک‌ها و سوری‌ها داده‌اند.

روس‌ها حتی از فروش یک اسکادران هواپیمای سوخو۳۰ به ما هم امتناع کرده‌اند. با این همه عشق روسیه چنان صغیر و کبیر اهل ولایت فقیه را به جنون کشانده است که حاضرند برای گل‌ روی جانشین دایی جان یوسف ایران را یکجا قربانی کنند.

درباره ویروس و ابتلای بعضی از ما حتی در خارج از کشور در سال‌های اخیر به آن، اضافه می‌کنم وقتی سخنان بعضی از دوستان چپ‌زده (من برای سوسیالیست‌های آرمان‌خواه حرمت بسیار قائلم و همان‌طور که عملکرد رهبری حزب توده را پیش و پس انقلاب به هیچ روی به حساب آرمان‌خواهانی چون مرحوم علی خاوری نمی‌گذارم و اقرار می‌کنم در جمع بسیاری از چپ‌های دیروز و آرمان‌خواهان امروز همچون دوست آزاده‌ام مهدی خانبابا تهرانی، انسان‌هایی را دیده‌ام آزادی‌خواه، مردم‌دوست، دل‌نگران میهن و مستقل و قائم بر خود، چپ‌های واقعی را با چپ‌زدگان و مبتلایان به ویروس دایی یوسف یکی نمی‌دانم) وقتی اظهارات کسانی را که اسلام ناب را با مارکسیسم ناب پیوند زده‌اند، می‌شنوم یا می‌خوانم یا افاضات آن‌هایی را که به‌ظاهر از سکولاریسم سخن می‌گویند اما با خرده عشوه‌ای از اهل ولایت فقیه در مسیر چپ‌زدگی ناگهان غش‌وضعف می‌کنند و آب از بندبند وجودشان به راه می‌افتد، دنبال می‌کنم، کاملا درمی‌یابم که ویروس مربوطه علاج‌ناپذیر است و با شیر اندرون شده، با جان به در شود.

مهم نیست عمامه بر سر داشته باشند یا کلاه، شیعه باشند یا سنی، اهل تبریز باشند یا متولد زاهدان، کنار اروند زندگی کنند یا در جوار آلاداغ، برای این‌ها، صدام حسین چون به دست آمریکایی‌ها اسیر شد و بعد حکومت برآمده از حضور آمریکا و انگلستان در عراق، به دارش کشید، می‌شود «قائد اعظم» و قهرمان اسلام و سیدالشهدا مرحوم صدام حسین مجید تکریتی!!

آن‌ها در خلوت، با دیدن احمدی‌نژادهایی که سر بر شانه هوگو چاوز گذاشته و مشغول ناسزاگویی به آمریکا بودند و هستند، به وجد می‌آیند و بعضی‌هایشان که در خارج گرفتار شرم حضورند و نمی‌توانند وسط میدان بپرند و رقصی خوش در برابر اهل ولایت فقیه آغاز کنند، ناچار شیفتگی خود به آقا و نوکرش را در پرده ابهام همراه با ارسال بوسه‌ای از راه دور برای ولادیمیر پوتین- بیان می‌کنند.

یکی از این‌ها کلمه‌ای در باب سفر حقارت‌آمیز رئیسی به مسکو بر زبان و قلم نیاورد. چند هفته پیش نوشتم که روس‌ها آمده‌اند و جا خوش کرده‌اند. هم پایگاه هوایی و دریایی دارند، هم پلاژ خوش‌منظر برای زن و مرد و پیر و جوان در بوشهر. صدها کارشناس روسی در صنایع نظامی و دستگاه‌های امنیتِی و اتمی کشور مشغول به کارند و از جزیی‌ترین مسائل امنیتی، نظامی، اقتصادی و سیاسی ایران باخبرند.

در چنین شرایطی، سند همکاری ۲۰ ساله با روسیه تنظیم کردن و یک ۲۵ ساله‌اش را هم به چینی‌ها واگذاشتن، سرنوشت ملتی است که ۴۳ سال پیش پر پرواز گشوده بود که تا به ژاپن پرواز کند اما اینک در پهن‌دشت خاورمیانه، در عزلت و منفور همسایگان، در چنگ خرس روسی و اژدهای چینی دست‌وپا می‌زند.

با مراجعه کوتاهی به گوگل، لحظاتی از استقبال همه بزرگان اتحاد جماهیر شوروی سوسیالیستی از شاه فقید و ملکه را مشاهده کنید و بعد کلیپ ورود سید‌الأنام آبراهیم رئیسی به مسکو را تماشا کنید؛ آنگاه تفاوت دیروز و امروز بهتر آشکار خواهد شد.

January 28, 2022

تفسیر خبر جمعه ۸ بهمن

ابراهیم رئیسی در مسکو : رئیس جمهوری که نماینده جمهور ایران نبود!

میهمانان: آقایان علیرضا نوری زاده و رضا تقی زاده

جمعه ۸ بهمن | ۲۱:۳۰ تهران | ایران فردا بازپخش : ۶ صبح و ۱۴:۳۰


لینک وبسایت:

http://iranefardalive.com/Archive/91617

لینک یوتیوب:

https://youtu.be/SA0LF8eeqno

فایل صوتی:

https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/28-jan-1-3

فایل صوتی کم حجم:

https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/28-jan-1-k-2

January 28, 2022

پنجره ای رو به خانه پدری جمعه 8 بهمن

در برنامه امروز پنجره ای رو به خانه پدری به میزبانی دکتر علیرضا نوری زاده، به گفتگو با آقایان هوشنگ کردستانی (از اعضای شورای جبهه ملی ایران) و عیسی خان حاتمی (مدیر مجله ایران مهر) خواهیم پرداخت. با ما باشید و برنامه پنجره ای رو به خانه پدری را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید، منتظر شنیدن نظرات شما پیرامون این برنامه هستیم.


لینک وبسایت:

http://iranefardalive.com/Archive/91588

لینک یوتیوب:

https://youtu.be/7kcY75A5LPo

لینک دانلود:

https://vimeo.com/670958868

فایل صوتی:

https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/ief-prg-khaneye-pedari-280122-2?si=a301d34d2b434cd8a0de064091e3874a&utm_source=clipboard&utm_medium=text&utm_campaign=social_sharing

فایل صوتی کم حجم:

https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/ief-prg-khaneye-pedari-280122-k?si=41aa6dbc4b18461dba72363d8477ae1d&utm_source=clipboard&utm_medium=text&utm_campaign=social_sharing

January 27, 2022

پنجره ای رو به خانه پدری پنجشنبه 7 بهمن

در برنامه امروز پنجره ای رو به خانه پدری به میزبانی دکتر علیرضا نوری زاده به گفتگو با دکتر محسن سازگارا خواهیم نشست، و در ارتباط با رویدادهای مهم داخلی و منطقه ای با ایشان به تبادل نظر خواهیم پرداخت. با ما باشید و برنامه پنجره ای رو به خانه پدری را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید، منتظر شنیدن نظرات شما پیرامون این برنامه هستیم.

لینک وبسایت:

http://iranefardalive.com/Archive/91567

لینک یوتیوب:

https://youtu.be/r8jXQhlKUk0

لینک دانلود:

https://vimeo.com/671340896

فایل صوتی:

https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/ief-prg-khaneye-pedari-270122-abs-2?si=18b7d4eef0cc4e0cbe408479a041a5be&utm_source=clipboard&utm_medium=text&utm_campaign=social_sharing

فایل صوتی کم حجم:

https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/ief-prg-khaneye-pedari-270122-abs-k?si=02be166fb0254a919332f0692e77e068&utm_source=clipboard&utm_medium=text&utm_campaign=social_sharing

January 26, 2022

پنجره ای رو به خانه پدری چهارشنبه 6 بهمن

در برنامه امروز پنجره ای رو به خانه پدری به میزبانی دکتر علیرضا نوری زاده به گفتگو با آقای حمید آصفی روزنامه نگار و منتقد سیاسی خواهیم نشست، و در ارتباط با رویدادهای مهم روز با ایشان به تبادل نظر خواهیم پرداخت. با ما باشید و برنامه پنجره ای رو به خانه پدری را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید، منتظر شنیدن نظرات شما پیرامون این برنامه هستیم.


لینک وبسایت:

http://iranefardalive.com/Archive/91511

لینک یوتیوب:

https://youtu.be/vGMANKqLezY

لینک دانلود:

https://vimeo.com/670286905

فایل صوتی:

https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/ief-prg-khaneye-pedari-260122-abs-2?si=c46e2b2a0e2c4ad1aff505ee4ada1c4e&utm_source=clipboard&utm_medium=text&utm_campaign=social_sharing

فایل صوتی کم حجم:

https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/ief-prg-khaneye-pedari-260122-abs-k?si=45f9c97afaac4ff09bb06fc3c1ac3330&utm_source=clipboard&utm_medium=text&utm_campaign=social_sharing

January 25, 2022

پنجره ای رو به خانه پدری سه شنبه ۵ بهمن

در برنامه امروز پنجره ای رو به خانه پدری به میزبانی دکتر علیرضا نوری زاده، به ادامه بررسی و تحلیل سفر ابراهیم رئیسی به مسکو، مذاکرات وین و دیگر رویدادهای مهم داخلی و منطقه ای خواهیم پرداخت. با ما باشید و برنامه پنجره ای رو به خانه پدری را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید، منتظر شنیدن نظرات شما پیرامون این برنامه هستیم.


لینک وبسایت:

http://iranefardalive.com/Archive/91489

لینک یوتیوب:

https://youtu.be/XaJWSQYOAEU

لینک دانلود:

https://vimeo.com/669961967

فایل صوتی:

https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/ief-prg-khaneye-pedari-250122-2?si=a3c4aa21983042f99a879c7fdcc74f23&utm_source=clipboard&utm_medium=text&utm_campaign=social_sharing

فایل صوتی کم حجم:

https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/ief-prg-khaneye-pedari-250122-k?si=889a81f52fc54543ae549406c5c8f094&utm_source=clipboard&utm_medium=text&utm_campaign=social_sharing

January 24, 2022

پنجره ای رو به خانه پدری دوشنبه ۴ بهمن

در برنامه امروز پنجره ای رو به خانه پدری به میزبانی دکتر علیرضا نوری زاده، به بررسی و تحلیل سفر ابراهیم رئیسی به مسکو، تداوم اعتراض معلمان و دیگر رویدادهای مهم داخلی و منطقه ای خواهیم پرداخت. با ما باشید و برنامه پنجره ای رو به خانه پدری را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید، منتظر شنیدن نظرات شما پیرامون این برنامه هستیم.


لینک وبسایت:

http://iranefardalive.com/Archive/91438

لینک یوتیوب:

https://youtu.be/tdD830XkDO0

لینک دانلود:

https://vimeo.com/669535445

فایل صوتی:

https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/ief-prg-khaneye-pedari-240122-2?si=b1dfba8580744654a876f0c64e4d13cb&utm_source=clipboard&utm_medium=text&utm_campaign=social_sharing

فایل صوتی کم حجم:

https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/ief-prg-khaneye-pedari-240122-k?si=5f49097793dd4858b00f85d3c6b58980&utm_source=clipboard&utm_medium=text&utm_campaign=social_sharing

January 21, 2022

تفسیر خبر جمعه ۱ بهمن

ابراهیم رئیسی با چه درخواستی به مسکو سفر کرد؟

میهمانان: آقایان علیرضا نوری زاده و رضا تقی زاده

جمعه ۱ بهمن | ۲۱:۳۰ تهران | ایران فردا بازپخش : ۶ صبح و ۱۴:۳۰


لینک وبسایت:

http://iranefardalive.com/Archive/91376

لینک یوتیوب:

https://youtu.be/jcl1XRhroKs

فایل صوتی:

https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/21-jan-final-1-1?si=47030c49fc744c588ff10bcfb15bf064&utm_source=clipboard&utm_medium=text&utm_campaign=social_sharing

فایل صوتی کم حجم:

https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/21-jan-final-1-k?si=a09fa6f982bb4e5c8303493ef564c714&utm_source=clipboard&utm_medium=text&utm_campaign=social_sharing

January 21, 2022

پنجره ای رو به خانه پدری جمعه 1 بهمن

در نیمه نخست برنامه امروز پنجره ای رو به خانه پدری به میزبانی دکتر علیرضا نوری زاده، به گفتگو با آقایان مهندس کوروش زعیم (عضو شورای رهبری جبهه ملی) و دکتر حسین لاجوردی (جامعه شناس) خواهیم نشست. و در نیمه دوم برنامه گفتگویی خواهیم داشت با آقایان جمشید برزگز (شاعر، نویسنده و روزنامه نگار) و باری روزن (دیپلمات سابق آمریکا در ایران). با ما باشید و برنامه پنجره ای رو به خانه پدری را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید، منتظر شنیدن نظرات شما پیرامون این برنامه هستیم.


لینک وبسایت:

http://iranefardalive.com/Archive/91346

لینک یوتیوب:

https://youtu.be/3rQUee9ys_E

لینک دانلود:

https://vimeo.com/668474857

فایل صوتی:

https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/ief-prg-khaneye-pedari-210122-2?si=377996373c6f47aa8e181ec9124ef43e&utm_source=clipboard&utm_medium=text&utm_campaign=social_sharing

فایل صوتی کم حجم:

https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/ief-prg-khaneye-pedari-210122-k?si=5c34d07854b74e1297e3add2fa1cb1d7&utm_source=clipboard&utm_medium=text&utm_campaign=social_sharing

January 20, 2022

پنجره ای رو به خانه پدری پنجشنبه 30 دی

در برنامه امروز پنجره ای رو به خانه پدری به میزبانی دکتر علیرضا نوری زاده به گفتگو با دکتر محسن سازگارا خواهیم نشست، و در ارتباط با رویدادهای مهم داخلی و منطقه ای با ایشان به تبادل نظر خواهیم پرداخت. با ما باشید و برنامه پنجره ای رو به خانه پدری را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید، منتظر شنیدن نظرات شما پیرامون این برنامه هستیم.


لینک وبسایت:

http://iranefardalive.com/Archive/91301

لینک یوتیوب:

https://youtu.be/pALLqUtXWIA

لینک دانلود:

https://vimeo.com/668055644

فایل صوتی:

https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/ief-prg-khaneye-pedari-200122-2?si=f752fa1bb02c49d080db63e6ae1eb9c1&utm_source=clipboard&utm_medium=text&utm_campaign=social_sharing

فایل صوتی کم حجم:

https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/ief-prg-khaneye-pedari-200122-k?si=f10dea19a450486da4abbaf05da15b89&utm_source=clipboard&utm_medium=text&utm_campaign=social_sharing

January 19, 2022

پنجره ای رو به خانه پدری چهارشنبه 29 دی

در برنامه امروز پنجره ای رو به خانه پدری به میزبانی دکتر علیرضا نوری زاده به گفتگو با آقای مهران براتی معاون سیاسی شورای گذار خواهیم نشست، و در ارتباط با رویدادهای مهم روز با ایشان به تبادل نظر خواهیم پرداخت. با ما باشید و برنامه پنجره ای رو به خانه پدری را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید، منتظر شنیدن نظرات شما پیرامون این برنامه هستیم.

لینک وبسایت:

http://iranefardalive.com/Archive/91280

لینک یوتیوب:

https://youtu.be/ks6TA9VHcj0

لینک دانلود:

https://vimeo.com/667810785

فایل صوتی:

https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/ief-prg-khaneye-pedari-190122-2?si=07ef7eb0392f4f63ba4f8cf53d83d645&utm_source=clipboard&utm_medium=text&utm_campaign=social_sharing

فایل صوتی کم حجم:

https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/ief-prg-khaneye-pedari-190122-k?si=fc063524233b455283d24fa353658002&utm_source=clipboard&utm_medium=text&utm_campaign=social_sharing

January 18, 2022

پنجره ای رو به خانه پدری سه شنبه ۲۸ دی

در برنامه امروز پنجره ای رو به خانه پدری به میزبانی دکتر علیرضا نوری زاده، اشاره ای به پانزدهمین سال قتل اردشیر حسین پور خواهیم نمود. همچنین به بررسی تداوم اعتراضات معلمین بازنشسته و دیگر رویدادهای مهم داخلی و منطقه ای خواهیم پرداخت. با ما باشید و برنامه پنجره ای رو به خانه پدری را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید، منتظر شنیدن نظرات شما پیرامون این برنامه هستیم.


لینک وبسایت:

http://iranefardalive.com/Archive/91243

لینک یوتیوب:

https://youtu.be/mmSIlZr2vv4

لینک دانلود:

https://vimeo.com/667415914

فایل صوتی:

https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/ief-prg-khaneye-pedari-180122-2?si=5e9ead5609d24d1398fb1911eaea2116&utm_source=clipboard&utm_medium=text&utm_campaign=social_sharing

فایل صوتی کم حجم:

https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/ief-prg-khaneye-pedari-180122-k?si=ca69a51f51eb402eb95c3229160d5551&utm_source=clipboard&utm_medium=text&utm_campaign=social_sharing

January 17, 2022

پنجره ای رو به خانه پدری دوشنبه ۲۷ دی

در برنامه امروز پنجره ای رو به خانه پدری به میزبانی دکتر علیرضا نوری زاده، اشاره ای به سالروز خروج محمد رضا شاه پهلوی از ایران خواهیم نمود. سپس به بررسی و تحلیل انفجارهای غرب کشور، سفر احمدی نژاد به ترکیه و دیگر رویدادهای مهم داخلی و منطقه ای خواهیم نشست. با ما باشید و برنامه پنجره ای رو به خانه پدری را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید، منتظر شنیدن نظرات شما پیرامون این برنامه هستیم.


لینک وبسایت:

http://iranefardalive.com/Archive/91189

لینک یوتیوب:

https://youtu.be/OwNKDIhzukw

لینک دانلود:

https://vimeo.com/666876213

فایل صوتی:

https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/ief-prg-khaneye-pedari-170122-2?si=244c79e39eb740cd94f42d88ac8c5e83&utm_source=clipboard&utm_medium=text&utm_campaign=social_sharing

فایل صوتی کم حجم:

https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/ief-prg-khaneye-pedari-170122-k?si=89411871fe964d688c7ffb9ca991a877&utm_source=clipboard&utm_medium=text&utm_campaign=social_sharing

January 14, 2022

تفسیر خبر جمعه ۲۴ دی

از بیت رهبری جمهوری اسلامی تا جاسوسی در اسرائیل

میهمانان: آقایان علیرضا نوری زاده و منشه امیر

جمعه ۲۴ دی | ۲۱:۳۰ تهران | ایران فردا بازپخش : ۶ صبح و ۱۴:۳۰


لینک وبسایت:

http://iranefardalive.com/Archive/91115

لینک یوتیوب:

https://youtu.be/Pn51sD5BSXE

فایل صوتی:

https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/14-jan-1-2

فایل صوتی کم حجم:

https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/14-jan-1-k-1

January 14, 2022

پنجره ای رو به خانه پدری جمعه 24 دی

در برنامه امروز پنجره ای رو به خانه پدری به میزبانی دکتر علیرضا نوری زاده به گفتگو با آقای حمید آصفی روزنامه نگار و منتقد سیاسی خواهیم نشست، و در ارتباط با رویدادهای مهم روز با ایشان به تبادل نظر خواهیم پرداخت. با ما باشید و برنامه پنجره ای رو به خانه پدری را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید، منتظر شنیدن نظرات شما پیرامون این برنامه هستیم.


لینک وبسایت:

http://iranefardalive.com/Archive/91109

لینک یوتیوب:

https://youtu.be/9q-uNIf8KAQ

لینک دانلود:

https://vimeo.com/665860169

فایل صوتی:

https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/ief-prg-khaneye-pedari-140122-2?si=46dbdf5f2c76494882825dda4d235e55&utm_source=clipboard&utm_medium=text&utm_campaign=social_sharing

فایل صوتی کم حجم:

https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/ief-prg-khaneye-pedari-140122-k?si=5b8352aca1184414a132bbd93bd0a3bf&utm_source=clipboard&utm_medium=text&utm_campaign=social_sharing

January 13, 2022

پنجره ای رو به خانه پدری پنجشنبه 23 دی

در برنامه امروز پنجره ای رو به خانه پدری به میزبانی دکتر علیرضا نوری زاده به گفتگو با دکتر محسن سازگارا خواهیم نشست، و در ارتباط با رویدادهای مهم داخلی و منطقه ای با ایشان به تبادل نظر خواهیم پرداخت. با ما باشید و برنامه پنجره ای رو به خانه پدری را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید، منتظر شنیدن نظرات شما پیرامون این برنامه هستیم.


لینک وبسایت:

http://iranefardalive.com/Archive/91072

لینک یوتیوب:

https://youtu.be/lMLN7tcdnFI

لینک دانلود:

https://vimeo.com/665446431

فایل صوتی:

https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/ief-prg-khaneye-pedari-130122-2?si=93219b029a444397bab39c5cd7be5225&utm_source=clipboard&utm_medium=text&utm_campaign=social_sharing

فایل صوتی کم حجم:

https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/ief-prg-khaneye-pedari-130122-k?si=0e813958cee14dcaa1659f0d1921763e&utm_source=clipboard&utm_medium=text&utm_campaign=social_sharing

January 12, 2022

پنجره ای رو به خانه پدری چهارشنبه 22 دی

در برنامه امروز پنجره ای رو به خانه پدری به میزبانی دکتر علیرضا نوری زاده به گفتگو با آقای دکتر محمد صدیق یزدچی (اندیشه ورز و پژوهشگر فلسفه) خواهیم نشست، و در ارتباط با رویدادهای مهم روز با ایشان به تبادل نظر خواهیم پرداخت. با ما باشید و برنامه پنجره ای رو به خانه پدری را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید، منتظر شنیدن نظرات شما پیرامون این برنامه هستیم.


لینک وبسایت:

http://iranefardalive.com/Archive/91035

لینک یوتیوب:

https://youtu.be/7wkYYDOpTFI

لینک دانلود:

https://vimeo.com/665213857

فایل صوتی:

https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/ief-prg-khaneye-pedari-120122-2?si=58f8f55b7a95449aba2be4adc9b4e48a&utm_source=clipboard&utm_medium=text&utm_campaign=social_sharing

فایل صوتی کم حجم:

https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/ief-prg-khaneye-pedari-120122-k?si=f7b2a8d6944f473a86328358979d1ea0&utm_source=clipboard&utm_medium=text&utm_campaign=social_sharing

January 11, 2022

پنجره ای رو به خانه پدری سه شنبه ۲۱ دی

در برنامه امروز پنجره ای رو به خانه پدری به میزبانی دکتر علیرضا نوری زاده به بررسی و تحلیل معیشت مردم و دروغ و نیرنگ رژیم جهل و جور و فساد، مجوز خامنه ای برای گرفتن وام از بانک جهانی و دیگر رویدادهای مهم داخلی و منطقه ای خواهیم پرداخت. با ما باشید و برنامه پنجره ای رو به خانه پدری را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید، منتظر شنیدن نظرات شما پیرامون این برنامه هستیم.


لینک وبسایت:

http://iranefardalive.com/Archive/90975

لینک یوتیوب:

https://youtu.be/1tHshnUFdBE

لینک دانلود:

https://vimeo.com/664910276

فایل صوتی:

https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/ief-prg-khaneye-pedari-110122-2?si=4d8108f76baf48f09a5e0dc13ab27eca&utm_source=clipboard&utm_medium=text&utm_campaign=social_sharing

فایل صوتی کم حجم:

https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/ief-prg-khaneye-pedari-110122-k?si=9d48c95a7ed54cc883c46edbb6280cf1&utm_source=clipboard&utm_medium=text&utm_campaign=social_sharing

January 10, 2022

پنجره ای رو به خانه پدری دوشنبه ۲۰ دی

در برنامه امروز پنجره ای رو به خانه پدری به میزبانی دکتر علیرضا نوری زاده به بررسی و تحلیل مرگ بکتاش آبتین شاعر و فیلمساز در زندان، سالروز سرنگونی هواپیمای اوکراینی توسط سپاه، ملاقات احمد مسعود و طالبان در تهران و دیگر رویدادهای مهم داخلی و منطقه ای خواهیم پرداخت. با ما باشید و برنامه پنجره ای رو به خانه پدری را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید، منتظر شنیدن نظرات شما پیرامون این برنامه هستیم.


لینک وبسایت:

http://iranefardalive.com/Archive/90917

لینک یوتیوب:

https://youtu.be/Nq9UXbjVqtk

لینک دانلود:

https://vimeo.com/664404760

فایل صوتی:

https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/ief-prg-khaneye-pedari-100122-2?si=f0667e6fc7864f87b2f4c423a99a2968&utm_source=clipboard&utm_medium=text&utm_campaign=social_sharing

فایل صوتی کم حجم:

https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/ief-prg-khaneye-pedari-100122-k?si=951d925fda694d6e8b0fa91bd2624851&utm_source=clipboard&utm_medium=text&utm_campaign=social_sharing

January 07, 2022

تفسیر خبر جمعه ۱۷ دی

.
سالگرد نخست وزیری دکتر شاپور بختیار و رویدادهای دیگر

میهمانان: آقایان علیرضا نوری زاده و رضا تقی زاده

جمعه ۱۷ دی | ۲۱:۳۰ تهران | ایران فردا بازپخش : ۶ صبح و ۱۴:۳۰


لینک وبسایت:

http://iranefardalive.com/Archive/90841

لینک یوتیوب:

https://youtu.be/q2jWf2POIgA

فایل صوتی:

https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/7-jan-1-2

فایل صوتی کم حجم:

https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/7-jan-1-k-1

January 07, 2022

پنجره ای رو به خانه پدری جمعه 17 دی

در برنامه امروز پنجره ای رو به خانه پدری به میزبانی دکتر علیرضا نوری زاده به گفتگو با آقای دکتر کاظم کردوانی (نویسنده و جامعه شناس) خواهیم نشست، و در ارتباط با رویدادهای مهم روز با ایشان به تبادل نظر خواهیم پرداخت. با ما باشید و برنامه پنجره ای رو به خانه پدری را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید، منتظر شنیدن نظرات شما پیرامون این برنامه هستیم.


لینک وبسایت:

http://iranefardalive.com/Archive/90852

لینک یوتیوب:

https://youtu.be/QDeimLCjGqM

لینک دانلود:

https://vimeo.com/663202740

فایل صوتی:

https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/ief-prg-khaneye-pedari-070122-2?si=ee2800b6255e4be6aba70cea50fc7a48&utm_source=clipboard&utm_medium=text&utm_campaign=social_sharing

فایل صوتی کم حجم:

https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/ief-prg-khaneye-pedari-070122-k?si=8750ad25beec4f40907a71d92cd8775c&utm_source=clipboard&utm_medium=text&utm_campaign=social_sharing

January 06, 2022

پنجره ای رو به خانه پدری پنجشنبه 16 دی

در برنامه امروز پنجره ای رو به خانه پدری به میزبانی دکتر علیرضا نوری زاده به گفتگو با دکتر محسن سازگارا خواهیم نشست، و در ارتباط با رویدادهای مهم داخلی و منطقه ای با ایشان به تبادل نظر خواهیم پرداخت. با ما باشید و برنامه پنجره ای رو به خانه پدری را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید، منتظر شنیدن نظرات شما پیرامون این برنامه هستیم.


لینک وبسایت:

http://iranefardalive.com/Archive/90774

لینک یوتیوب:

https://youtu.be/LD0BrIUn28E

لینک دانلود:

https://vimeo.com/662852502

فایل صوتی:

https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/ief-prg-khaneye-pedari-060122-2?si=78c687d2124e4387aeaf9a4a695f8d01&utm_source=clipboard&utm_medium=text&utm_campaign=social_sharing

فایل صوتی کم حجم:

https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/ief-prg-khaneye-pedari-060122-k?si=d181c3a812b145cb93acb73076ba49d8&utm_source=clipboard&utm_medium=text&utm_campaign=social_sharing

January 05, 2022

پنجره ای رو به خانه پدری چهارشنبه 15 دی

در برنامه امروز پنجره ای رو به خانه پدری به میزبانی دکتر علیرضا نوری زاده به گفتگو با آقای حمید آصفی روزنامه نگار و منتقد سیاسی خواهیم نشست، و در ارتباط با رویدادهای مهم روز با ایشان به تبادل نظر خواهیم پرداخت. با ما باشید و برنامه پنجره ای رو به خانه پدری را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید، منتظر شنیدن نظرات شما پیرامون این برنامه هستیم.


لینک وبسایت:

http://iranefardalive.com/Archive/90764

لینک یوتیوب:

https://youtu.be/jZrJ1Z24Ups

لینک دانلود:

https://vimeo.com/662621795

فایل صوتی:

https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/ief-prg-khaneye-pedari-050122-1?si=c66999d663654d258c76e31c79bd9632&utm_source=clipboard&utm_medium=text&utm_campaign=social_sharing

فایل صوتی کم حجم:

https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/ief-prg-khaneye-pedari-050122-k?si=11c22ccdff244200bd278179114d53e7&utm_source=clipboard&utm_medium=text&utm_campaign=social_sharing

January 04, 2022

پنجره ای رو به خانه پدری سه شنبه ۱۴ دی

در برنامه امروز پنجره ای رو به خانه پدری به میزبانی دکتر علیرضا نوری زاده به بررسی و تحلیل سخنان ابراهیم رئیسی و قصاص ترامپ، اظهارات امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه درباره اسرائیل و دیگر رویدادهای مهم داخلی و منطقه ای خواهیم نشست. با ما باشید و برنامه پنجره ای رو به خانه پدری را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید، منتظر شنیدن نظرات شما پیرامون این برنامه هستیم.


لینک وبسایت:

http://iranefardalive.com/Archive/90721

لینک یوتیوب:

https://youtu.be/jXt6aQjzLfQ

لینک دانلود:

https://vimeo.com/662360041

فایل صوتی:

https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/ief-prg-khaneye-pedari-040122-2?si=6d838b9ba4194cdfa323ce21ed652992&utm_source=clipboard&utm_medium=text&utm_campaign=social_sharing

فایل صوتی کم حجم:

https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/ief-prg-khaneye-pedari-040122-k?si=47dcbc91e4e94942bdaa83efad08d22e&utm_source=clipboard&utm_medium=text&utm_campaign=social_sharing

January 03, 2022

پنجره ای رو به خانه پدری دوشنبه ۱۳ دی

در پنجره ای رو به خانه پدری امروز به میزبانی دکتر علیرضا نوری زاده ویژه برنامه ای خواهیم داشت در وصف دکتر صدرالدین الهی با حضور میهمانان برنامه خانم نوشابه امیری و آقایان هوشنگ اسدی، فریدون شیبانی و ایرج ادیب زاده. با ما باشید و برنامه پنجره ای رو به خانه پدری را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید، منتظر شنیدن نظرات شما پیرامون این برنامه هستیم.


لینک وبسایت:

http://iranefardalive.com/Archive/90662

لینک یوتیوب:

https://youtu.be/dU6FyoFZQpw

لینک دانلود:

https://vimeo.com/662039859

فایل صوتی:

https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/ief-prg-khaneye-pedari-030122-2?si=ec3965260be24753a780779fd7dcb430&utm_source=clipboard&utm_medium=text&utm_campaign=social_sharing

فایل صوتی کم حجم:

https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/ief-prg-khaneye-pedari-030122-k?si=db115259962c4015b15b9b78bce966c6&utm_source=clipboard&utm_medium=text&utm_campaign=social_sharing







advertise at nourizadeh . com