July 05, 2019

پنجره ای رو به خانه پدری دوشنبه ۳ تیر

nor4-300x160.jpg

این شماره از برنامه را با شعری از دفتر اشعار دکتر علیرضا نوری زاده آغاز می نماییم.
ابتدا شما را از ملاقات معاون وزیر امور خارجه بریتانیا با خرازی باخبر خواهیم نمود.
وزیر خارجه داریم محمد جواد ظریف مشاور عالی داریم ولایتی!! این وسط یک آقا شم شم برای اینکه یک مقامی به او داده باشند با معاون وزیر امور خارجه انگلیس ملاقات میکند در مورد خانم زاغری ، انگلیس کم کم دارد با امریکا یکصدا میشود همراه و همدل با امریکا میشود و اینها حالیشان نیست ،

خرازی مرد مصاحبه است؟؟؟ خرازی بهترین فرصت تاریخی ارتباط با امریکا را در دل مردم ایران و خاتمی خون کرد ، با آن جمله ای که در گوش خاتمی گفت ، نوکر آقاست دیگر!!!!یک شورای سیاست خارجی درست کرده اند این آقا هم رئیسش شده است شغل های الکی !! که درست کرده اند یک زمانی وزیر امور خارجه امثال میر فندرسکی داشتیم چه کسانی داشتیم و جایشان چه کسانی آمدند سفیر ایران در کویت دکتر تاجبخش بود؟؟!! چه انسانهای برجسته ای در این ادارات نشسته بودند اما بلایی بسر اینها اوردند که وزارت خارجه را ول کنند.

بنده اینجا در باب حجت السلام والمسلمین شمالی معاون نماینده مقام معظم رهبری در اینجا با شما سخن گفتم ، حالا اتفاق خیلی وسیع تر شده است، آقای شمالی به تهران احضار شده است ، و آقای هاشمی دارد جای ایشان میاید ، گفتند برایش پرستو فرستاده اند !!؟؟ یکی دیگه گفت این کار شمالی بود طوری ترتیبش را داد که دیگر خواب اینجا را هم نبیند ، الان داستان دیگری است کودک آزاری ؟؟؟؟؟ تعرض به دختران جوان و خردسال و داستان درگیری با پلیس و بازداشت و غیره!! بیشتر از این چیزی نمی گویم و در انتظار تحقیقات بیشتر تا بدانم که قصه چیست.

سپس به دیدن چند کلیپ از سخنان رحیم پور ازغدی و یک بسیجی و دکتر سروش خواهیم نشست
استقلال چی؟؟؟ یک کشور در محاصره و نوکر روسیه ؟؟ و یک رئيس جمهور ترسوی بزدلی که
یک دانه از وعده هایش را عملی نکرده است و نوکر واعظی و نوبخت شده است.

در پی آن به بررسی تصمیم ترامپ پس از زدن هواپیمای بدون سرنشبن امریکا و ارزیابی واکنش ایران خواهیم پرداخت و با شما به سخن خواهیم نشست.
ترامپ میگوید من از این تصمیم که به ایران حمله کنم و تعدادی ایرانی کشته شود صرفنظر کرده ام ترامپ قصد داشت که مراکز اتمی را بزند واکنش اولیه جمهوری اسلامی را ارزیابی کردند و از طریق آدمهایی که دارند باخبر شدند که در برابر یک حمله اینجوری رژیم چیکار خواهد کرد فوری به امریکاییها خبر دادند که از جاسک و ابو موسی چندین موشک به برج خلیفه در امارات میزنند و به چند جای دبی میزنند نه به قصد ویران کردن بلکه از نظر اقتصادی داغان کنند، ترامپ با سران پنتاگون گفتگوکرد آیا می ارزد که ما این کار رابکنیم چون بعدش ما باید تمام تاسیسات اتمی ایران را باخاک یکسان بکنیم میخواهید برویم ؟؟؟ بولتون بشدت موافق بوده است !!! مجاهدین هم حمایت میکرده اند !!! آقای ترامپ گفت من میتونستم برم بزنم اما نزدم و به مردم ایران هم میگویم چون تلفات زیاد بود نزدم و انجام ندادم اما همزمان چنان مجازات ها را تشدید میکنم و افرادی را در لیست سیاه میگذارم که فشار بر آنها بیشتر گردد و راهی نداشته باشند ، گزینه نظامی روی میز است من هر لحظه به سنتکام یا قطر فرمان حمله را میتوانم بدهم این بود که این آقا تغییر عقیده داد وگرنه همه چیز آماده بود برای ضربه زدن ، شاید یک عده ای هم خوشحال میشدند اما گام بعدی چیست اگر گام بعدی را در نظر نگرفته باشید بازنده خواهید شد و ترامپ عاقلانه رفتار کرد !!

همزمان آقای بولتن و پمپئو به منطقه آمدند و همینطور برایان هوک و ملاقاتهایی داشتند در امارات و سعودی که سعودی ها اعتراض داشتند که اینها دارند با پهباد دریافتی از ایران به ما حمله میکنند اگر هم ما به آنها حمله کنیم میگویید حملات سنگین است چکار بکنیم؟؟؟
برایان هوک قول داد به سعودی ها که این النتظار شما زیاد طول نخواهد کشید و مطمئن باشید که ما واکنش نشان خواهیم داد.
و در انتها نگاهی به اوضاع عراق خواهیم افکند و همچنین از نشست بحرین در ارتباط با صلح فلسطین با شما سخن خواهیم گفت و شما در جریان دیگر رویداد های مهم منطقه قرار خواهیم داد. با ما باشید و برنامه پنجره ای رو به خانه پدری را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید، منتظر شنیدن نظرات شما پیرامون این برنامه هستیم.

پنجره ای رو به خانه پدری دوشنبه ۳ تیر

این شماره از برنامه را با شعری از دفتر اشعار دکتر علیرضا نوری زاده آغاز می نماییم. ابتدا شما را از ملاقات معاون وزیر امور خارجه بریتانیا با خرازی باخبر خواهیم نمود. سپس به دیدن چند کلیپ خواهیم نشست و در ادامه اشاره ای به اظهارات جلیلی در مورد برجام خواهیم داشت. در پی آن به بررسی تصمیم ترامپ پس از زدن هواپیمای بدون سرنشین آمریکا و ارزیابی واکنش ایران خواهیم پرداخت و با شما به سخن خواهیم نشست. و در انتها به منطقه خواهیم رفت و شما را در جریان نشست بحرین ودیگر رویداد های مهم منطقه قرار خواهیم داد. با ما باشید و برنامه پنجره ای رو به خانه پدری را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید، منتظر شنیدن نظرات شما پیرامون این برنامه هستیم.

A Window to the Fatherland – Monday 24 June 2019

We begin tonight’s edition of A Window to the Fatherland with Dr. Alireza Nourizadeh reading one of his poems from the book of his collected works.

Dr. Alireza Nourizadeh:

Over the weekend Andrew Murrison, the British Foreign Office Minister for the Middle East, flew to Iran for talks with Kamal Kharazi, but appeared to make little progress on reducing the tension between Iran and US.

We have one Foreign Minister by the name of Javad Zarif. Then we have a “foreign policy advisor” to Khamenei by the name of Ali Akbar Velayati, and now we have Kamal Kharazi as the head of “Foreign Policy Council”!

They are just creating jobs for themselves and the country is going through crisis after crisis in the meantime and nobody in the regime is the least concerned about what will happen if the UK and US unite and a military confrontation takes place.

Kharazi is the puppet of Khamenei and is the man who advisedMohammad Khatami not to meet with Bill Clinton when he was the president, an encounter that could have changed the course of relations between Iran and US for good.

President Trump has said United States military had been ready for a strike against Iran on last Thursday night, but he called it off with10 minutes tospare when a general told him that 150 people would probably die in the attack.

It is now reported that sources had informed the Americans that the Iranian regime could have retaliated by hitting the United Arab Emirates with several missiles and destroy their economic infrastructures and as such Trump aborted the attack on Iran.

Naturally Mr Bolton and the Mujaheddin would have supported the bombing of Iran!!

However, instead yesterday president Trump signed "hard hitting" sanctions against Iran's supreme leader Ali Khamenei in the latestround of a stand-off between US and the regime in Iran.

The US president said the sanctions will deny access to "key financial resources and support" for the supreme leader, his office and those "closely affiliated" with him.

Meanwhile U.S. Secretary of State Mike Pompeo today held talks with leaders in Saudi Arabia and the United Arab Emirates about countering the military threat from Iran by building a broad, global coalition that includes Asian and Europeancountries.

At the end of the program we will look at the Iraqi news and the Bahrain summit about the Israeli-Palestinian peace process.

لینک وبسایت:

http://iranefardalive.com/Archive/53381

لینک یوتیوب:

https://youtu.be/gFMU886WPSs

لینک دانلود:

https://vimeo.com/344134013

فایل صوتی:

https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/mdunkpmejl5s

فایل صوتی کم حجم:

https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/h47jwf48j95i

گوگل درایو:

https://drive.google.com/file/d/1CtxGoV6-hPUSCEQJJ8yrtZiqBQhAHBPm/view?usp=sharing

July 01, 2019

تفسیر خبر جمعه ۳۱ خرداد

در این شماره از برنامه تفسیر خبر نگاهی خواهیم داشت به:
در واشنگتن گفته شد دیروز حوالی ۷ شب پرزیدنت ترامپ تصمیم گرفته بود که نقاطی در ایران از جمله سیستم رادار ایران را مورد حمله قرار بدهد اما از این تصمیم صرف نظر کرد و گفته میشود که ترامپ گفته فرصت دیگری به ایران میدهیم و از طریق عمان پیامی برای دولت ایران فرستاده اند، برایان هوک مسئول بخش ایران در وزارت امور خارجه به عربستان سعودی رفته است ودر ارتباط با تحولات منطقه با مقامات سعودی به گفتگو نشستند و خبر های دیگر حول تنش میان امریکا و جمهوری ولایت فقیه
میهمانان این برنامه آقایان علیرضا نوری زاده و عطا هودشتیان

چالنگی:من قبل از شروع برنامه داشتم یک گزارش مصل مستندی هست که شبکه های امریکایی پخش میکنند در باره روند فلسطین و اعراب و برمیگردد به آن سالهایی که مسئله فلسطین مهمترین مسئله خاورمیانه بود الان مسائل گوناگون است و بحران امریکا و جمهوری اسلامی مهمترین مسئله شده است نگاه شما را با توجه به آخرین رویداد های منطقه و این پهباد امریکا را که زدند و واکنش های امریکا را در چه مسیری تفسیر میکنید ؟؟؟

نوری زاده: من کم کم با عرفات و ابوماذن هم رای میشوم، که انقلاب اسلامی آمد که فلسطین را از بین ببرد و نابود کند ، از روزی که این به اصطلاح انقلاب حکومتش را بر مملکت ما بر قرار کرد هم وطن ما و هم منطقه روز خوشی ندیده است، در ثانی اینها کاری کردند که اسراییل تمام بهره برداری ها را کرد و هرکجا کم می آورد آقای احمدی نژاد و سرداران سپاه کمکش میکردند و اینست که امروز جولان را ضمیمه میکند و سفارتش را به بیت المقدس میبرد خمینی یار تودلی اسراییل بود و جانشینانش هم همینطور!!! تا اسراییل آرزوی از نیل تا فراتش را بتواند تحقق بدهد. جمهوری اسلامی شعارهای فلسطینیش گوش عالم را کر کرده است،.
یکشنبه پیش محمود علوی در لبنان چمدانهای پول را به اثامه حمدان و در دمشق به ابو ماهر داد برای اینکه اگر جمهوری اسلامی بخواهد یک ماجراجویی دیگری هم بکند بیایند در خیابان عربده بکشند
اما در مورد اتفاقی که افتاد من یک سئوالی بسیار سنگین روی مغزم فشار میاورد ، که به چه حقی یک آخوند باید سرنوشت ۸۵ میلیون نفر ایرانی را در دست بگیرد!!! دیشب من آسوده نخوابیدم و هموطنانم هم همینطور !! و چند تلفن و ایمیل داشتم که آقا حمله میشود یا نه ؟؟؟ این وحشتی است که در جامعه ما انداخته اند ، این سپاه با عربده جویی های قلابی فکر کردند با زدن یک پهپاد روی خلیج فارس و به دروغ گفتند در منطقه ما بوده، کسی حرفشان را باور میکند؟؟ اینها اینقدر احمق هستند که میروند مین به کشتی میگذارند و بعد که منفجر نمیشود تیم نجات میفرستند تا آنرا خارج کنند و فکر نمیکنند که دارند فیلمشان را میگیرند،، و سید علی خامنه ای بخاطر این خوابهایی که دیده ولی امر مسلمانان جهان که هیچ ، ولی مسلمانان چهار راه آذربایجان و خانه اش هم نیست!!!! این بازی ها باعث شده که ما در برابر یک خطر بزرگ قرار گرفته ایم ، اینکه ترامپ ماجرا را به عقب انداخته از درایت اوست، او میخواهد یک جامعه بین المللی با او همصدا بشود وبعد کار نظامی بکند و الان جمهوری اسلامی دارد این زمینه را فراهم میکند ، شش عمل تروریستی و خارج از عرف بین المللی انجام داده در عرض این مدت در عربستان خط لوله را منفجر کرده هواپیماهای بدون سرنشین به حوثی ها داده به فرودگاه ابها که یک فرودگاه مدنی است را مورد حمله قرار داده اند چهار کشتی را در فجیره مین گذاری کردند و منفجر کردند و اخیراً این دو نفتکش آنهم نفتکش ژاپنی در روزی که نخست وزیر ژاپن دارد با سید علی دیار میکند به اعتقاد من سکوت امریکاییها و اینکه جواب ندادند دلیل بر این نیست که ترامپ میترسد ، در حال حاضر خانم نانسی پلوسی هم با ترامپ همصدا است همه دنبال این هستند که جمهوری اسلامی باید ادب بشود ، منتها زمان ادب شدن را جمهوری اسلامی مشخص نمیکند، و جای این چنان سیلی خواهند خورد که سرشان را نتوانند بلند کنند.

چالنگی: نانسی پلوسی رهبر دمکرات امریکا است ،آقای هودشتیان تفسیر شما را می شنویم؟؟
چرا در این شرایطی اینچنین اقداماتی صورت میگیرد ؟؟


هودشتیان: خدمتتان عرض شود که از طریق آنچه که میتوان دید مجموعه اخبار و تحلیل ها و گزارش هایی که خود امریکا و اروپاییان داده اند میتوان در واقع به عبارتی فهمید که تمام این عملیات کار خود نظام جمهوری اسلامی بوده است و این هم در پی یک فکر نابجا و نا سنجیده ای صورت گرفته که میگویند که بهترین نوع دفاع برای یک قدرت ضعیفی مثل ایران در برابر نیروی نظامی امریکا که تاب تحمل نخواهد داشت بهترین کار حمله است !!!. این جا و آنجا نیشگونی میگیرد و گوشی میکشد و ناخنکی میزند تا ببیند طرف مقابل چگونه است ؟؟ این طرح ولایت فقیه است !، من اساساً باور نمیکنم که عملیات پیش از این هم کار سپاه نبوده است. مجموعه اینها میخواهد بگوید که تو، یعنی امریکا حمله بکن، چون تصور میکند بیت رهبری و نظام که از طریق این حمله امکان بسیج عمومی مثل گذشته خواهد داشت و اینکه میتواند از طریق جنگ احتمالی هرچند کوچک اینجا و آنجا ، ثبات خودش را و سرکوب بیشتر مخالفینش را انجام بدهد و انسجامی جدید به نظام بدهد ، این یک سوی قضیه است و سوی دیگر احتمالا می خواهد مذاکره کند اما روش و منش نظام در مذاکره این است که جایی را بزنند و با دست پر برای نیروی ضعیف مثل اینها و نیروی غول پیکری مثل امریکا و حامیانشان مثل عربستان و اسراییل که این تهاجم فکر نمیکنم شکل بگیرد به این صورت، در مذاکره آینده دست پری را داشته باشد.............

با ما باشید و برنامه تفسیر خبر را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید منتظر شنیدن نظرات شما پیرامون این برنامه هستیم.

Behind the Headlines – Friday 21 June 2019

Jamshid Chalangi:

In tonight’s program we will look at the continued tension between Tehran and Washington as U.S. President Donald Trump said today he aborted a military strike to retaliate for Iran’s downing of an unmanned U.S. drone because it could have killed 150 people, and signalled he was open to talks with Tehran.

Meanwhile Brian Hook, the U.S. special representative for Iran, will travel to the Persian Gulf region to hold meetings with key allies after telling a House of Representatives panel that "our pressure campaign" against Tehran is working.

The State Department said Hook would hold meetings in Saudi Arabia, the United Arab Emirates, Kuwait, Oman, and Bahrain.

We discuss these latest developments with our guests Dr. Alireza Nourizadeh and Ata Houdashtian.

Dr. Alireza Nourizadeh:

I am now of the same belief as Yasser Arafat who once said that the Islamic revolution in Iran was meant to destroy the Palestinian cause.

Ever since this regime came to power in Iran our people have not seen one day of peace in their lives and I believe this applies to all the people of the Middle East too.

What the Iranian regime has done all these years has been to allow Israel to benefit from its actions. One day it was Ahmadinejad and another day it has been the actions of the Revolutionary Guards.

We must ask ourselves that what right does one mullah have to determine the destiny of 85 million Iranians? Our nation is now in deep fear of the outbreak of another war with this latest incident of the downing of a US drone.

The regime is so stupid that it sends its soldiers to bomb two oil tankers and then sends another team to remove an unexploded bomb from one of the tankers and all this is filmed by the US army and makes our country and its people the target of the US retaliation.

I believe the US will eventually resort to some sort of reaction and puts theregime in its place.

Ata Houdashtian:

When we put all the news of the last few days together we can notice that unlikeTrump’s comments that the downing of the US drone has been the mistake of a general in Iran, the regime in Tehran has followed a precise plan, which isbased on the notion that the best defence is an attack on the enemy.

Their tactic is that if the US resorts to a military attack then the regime hopes to be able to mobilise the Iranian people behind itself and by doing so stabilizeitself and crack down on any dissent inside the country.

On the other hand, the regime wants to enter negotiations with US from a position of strength and thinks the projection of its military force will provide this for them.

July 01, 2019

پنجره ای رو به خانه پدری جمعه ۳۱ خرداد

nor4-300x160.jpg

این شماره از برنامه را با شعری از دفتر اشعار دکتر علیرضا نوری زاده آغاز می نماییم.
سپس همراه با شما خوبان به گفتگو با دکتر محمد حسین صدیق یزدچی خواهیم نشست .
دیروز سپاه پاسداران یک فروند هواپیمای بدون سرنشین آمریکا را در خلیج فارس سرنگون کرد .و سخنگوی نظامی امریکا گفته این پهباد در آبهای بین المللی بوده و در حریم مرزی ایران نبوده است ، اما فرمانده سپاه میگوید که این پهباد در حال تجاوز به حریم ایران بوده است ، آقای سردار حریم ایران خیلی وقت است که مورد تعرض قرار گرفته است شما اینقدر مشغول دزدی هستید که حواستان نیست اینها را به حساب قلدری رژیم نگذارید باور کنید چنان دارند برایشان دانه می پاشند ، فقط من از آن زمان نگرانم که همین آقای فرمانده سپاه حاجی زاده و سلامی و ... چارقد سرشان کنند و فرار کنند، دوستی برای من نوشته بود که در ادامه شفاف سازی شما در مورد محسن رضایی نه تنها مسیر تهران و اصفهان شرکت جوانسیر را برقرار کرده است یعنی بیش از دو هزار دستگاه اتوبوس وی آی پی ویژه مدل روز اروپا برای تمام نقاط ایران و برون مرزی در انحصار او است .
دکتر نوری زاده : جناب صدیق یزد چی با این حقه باز ها چه کنیم ؟؟؟

دکتر صدیق یزد چی: درود به هموطنان عزیزم و کسانی که گفتگوی ما را میشنوند ، بعله بویژه در این ایام اخیر و حوادثی که در سرزمین ما در حال گذر است و گذشته است البته منظورم از در حال گذر تعارض های این رژیم و ایالات متحده که بوجود آمده یا بوده، امروز تشدید شده ، والا بعضی وقتها من ذهنم متوقف میشود و این نحوه برخوردها حتی تعارضات و کلیه ملاکها و ارزشهای متعارف شناخته شده سیاسی در آغاز پیدایش تارخ سیاسی از دوره باستان وجود داشته و نو به نو شده ارزشهای نوینی را در روابط جهانی این نحو برخورد بقدری با این واقعیت ها متعارض است که نمیتواند انسان دقیقاً محل و جایگاه این برخوردها را روشن کند یعنی یک نوع گیچی بوجود آمده وجود دارد و این گیجی به نحوی است که ناظران کناری که من و شما باشیم البته در متن مسائل و منافع جامعه خود، و خطراتی که در کمینش بوده و نوعی برکناری است اما واقعیت اینست که نوعی سر در گمی در توضیح واقعیت ها نیز ما به آن مبتلا میشویم ریشه این قضیه را در این نکته ای که اشاره کردم و پاسخ سئوال شما است به بینندگان عزیز بگویم :
این نظام حاکم یک نظام بدون بنیاد و بدون ریشه های واقعی در زندگی و زیست انسان است، گرچه مبانی این نظام سیاسی بر اصولی از دیانت اسلام است و خود دیانت اسلامی و ارزشهای آن بعد از قرنها ظهور این دین آنهم به کمک و وام دادن از اندیشه دیگران وارد اسلام کرده اند یعنی چیزی که گفته میشود فرهنگ اسلامی است ، اگر شما آن مجموعه ای از اصولی که این دیانت معتقد است و به سیاسی و اجتماعی در جامعه بشری مستقر کرده و یا اینکه میخواهد مستقر بکند در نظر بگیرید در عصر اول ، معنای این دین همان عصر اول است یعنی همان بیست و سه سال است ، بنابراین هیچ بنیان مشخص ساختار ساز انسانی و اجتماعی شما در آن نمیبینید ، و امروز چهل سال است که جامعه ایران دچار این وضعیت است.

دکتر نوری زاده :دکتر من یک نکته ای میخواهم اینجا بگویم خیلی مهم است چند روز پیش داشتم سخنرانی حجت الاسلام احمد قبانچی را گوش میدادم این مرد وارسته و بزرگ و اشاره خیلی جالبی کرد و گفت هرگز در اسلام حکومت اسلامی وجود ندارد و نداشته حکومت دارایی باید داشته باشد حکومت باید سازمان داشته باشد در اسلام یک پیغمبر بوده و حمله میکردند و باج میگرفتند و بعد آن پول را تقسیم میکردند بنابراین حکومتی وجود نداشته و حتی در زمان حکومت خلفای راشدین حکومتی وجود نداشته باز از ایران و غارت ایران پول بدست میآوردند دخترانش را آورده اند و فروخته اند و پول دراورده اند در واقع از زمان عباسیان و معاویه است که چون خراج به صندوق حکومت واریز میشده یک شبه حکومت تشکیل شده و هیچ ربطی به اسلام ندارد و معاویه اصلا حکومت اسلامی نداشته و شرابش را میخورده و حالش را میبرده و سیاست مدار قابل و قدرتمندی بوده است .

دکتر صدیق یزد چی: منظور من از طرح این مسئله ورود در بررسی های ماهیت پدیده ای بنام حکومت اسلامی نیست من اشاره ای کردم که بگویم این گیجی، و سردر گمی ابهامات مکرر و از این شاخه به آن شاخه زدن و اینکه م ایرانی ها نیز بلاجبار حتی نظر ورزان را نیز به دنبال خودش میکشد بدون اینکه تناسبی با این واقیعت ها داشته باشد ریشه اش در اینجاست و خیلی جالب است امروز در ایران صداهایی مکرر شنیده میشود که دارد این چهار دهه را با هوشیاری نگاه میکند که ماکه صداهای آنها رامیشنویم بسیار انسانهای آگاه و با تدبیری هستند برای اولین بار در صدو بیست سال بیداری ایران ملت ایران امروز گام نخستین هوشیاری را برداشته است و فوق العاده است این و از ابتدایی ترین حقوق سیاسی و اجتماعی مردم ایران صحبت میکنند

با ما باشید و برنامه پنجره ای رو به خانه پدری را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید، منتظر شنیدن نظرات شما پیرامون این برنامه هستیم.

1A Window to the Fatherland – Friday 21 June 2019

We begin tonight’s edition of A Window to the Fatherland with Dr. Alireza Nourizadeh reading one of his poems from the book of his collected works.

Dr. Alireza Nourizadeh:

Yesterday Iran's Revolutionary Guard said it had shot down an "intruding American spy drone" after it entered into the country's territory.

A US official has confirmed a drone had been shot down, but said the incident occurred in international airspace over the Strait if Hormuz, one of the world's most vital shipping routes.

The Guards commander Salami has claimed that the US militarydrone had invaded Iran’s national sovereignty!

We remind him that Iran’s true national sovereignty has been invaded by the likes of him and his corrupt and thief cronies for the last forty years and they must stop their dangerous rhetoric before too late as the US is preparing the ground to at least respond with a limited military attack on Iran if the Guards continue with their adventurist policies.

My fear is that there will come a day when the commanders of the Guards have taken our country into an unwanted war but they themselves havefled the country.

The Guards commanders like Mohsen Rezaie is now the exclusive owner of Javansir travel service with 2000 luxury coaches working for his business empire and still claims to be a revolutionary!!

In tonight’s program we talk to our special guest Dr. Sadigh Yazdchi about the hypocrisy of the regime’s officials.

Dr. Sadigh Yazdchi:

Sadly the tension between the US and our country has increased badly and these kinds of antagonism have existed in the past history of ourcountry and one must find a sensible resolution to them but sometimes the factors are so widespread that one fails to find this solution.

However, the fact of the matter is that the current regime in Iran is an odd and baseless one that has no relation to humanity and the moral values of life.

It claims that it has roots in Islamic religion but the original Islam has gone through many centuries of changes in its values and outlook and even some of these values have entered it from other religions.

As such, the regime cannot claim to be an original version of our religion and the confusion that we see among our nation is based on thefact that our people have now decided to build their future on rationality and values that protect humanity and human rights while they can always freely hold to any religious belief that they may have.


لینک وبسایت:

http://iranefardalive.com/Archive/53320

لینک یوتیوب:

https://youtu.be/_BYtkKiZYt0

لینک دانلود:

https://vimeo.com/343687004

فایل صوتی:

https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/82cjkiqd3ibx

فایل صوتی کم حجم:

https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/pzb9xzhjc1of

گوگل درایو:

https://drive.google.com/file/d/1Vw6fXBcQpa8AWI02kS7b-9TwfqUL3PG_/view?usp=sharing

July 01, 2019

پنجره ای رو به خانه پدری پنجشنبه ۳۰ خرداد

nor4-300x160.jpg


این شماره از برنامه را با شعری از دفتر اشعار دکتر علیرضا نوری زاده آغاز می نماییم. سپس همراه با شما خوبان به گفتگو با آقای دکتر محسن سازگارا خواهیم نشست :

دکتر نوری زاده : با آشناییکه به روحیات این حضرات دارید آیا واقعا اینها به سرشان زده است ؟؟ اینها رسوا شدند با این فیلمی که نشان دادند که بمب را از بدنه کشتی جدا کردند واقعا با چه وقاحتی این حرفها را میزنند ؟؟ سفیر انگلیس رفته به وزارت خارجه و اعتراض کرده میگویند سفیر را احضار کردیم و به او اعتراض کردیم !!!!!! چه جور تفسیر میکنید شما؟؟؟


دکتر سازگارا: ببینید برای اینکه وضعیت فعلی را درست درک بکنیم من یک مقدمه میگویم، دولت ترامپ که آمد سر کار حرفش این بود حرفی که رئیس جمهوری های قبلی هم داشتند ولی هیچکدام به این جدیت نبود، من دیگر تحمل نمیکنم از کابل تا کاراکاس یک شبکه تروریستی درست کنی و به یقین یکی از بزرگترین شبکه های تروریستی است یعنی تا بحال یک دولت پشت شبکه تروریستی نبوده است،دولتی که میتواند پاسپورت جعل کند، پول جعلی چاپ کند ، هر کس که لو رفت ببرد داخل ایران کسی هم پیدایش نکند،.
دولت ترامپ گفت من نمیگذارم حالا میخوای آزمایش موشکی بکنی؟؟ برای دفاعت نیست به حوثی ها میدی به عربستان بزنند میدهی به حزب الله که اگر درگیری شد بزند به اسراییل، و حتی برد را بجایی ببری که اروپا را تهدید کنی ؟؟ البته ترامپ در زمان انتخابات هم قول داده بود که من از برجام را بیرون میروم، و رفت کار بدی هم کرد میتوانست بیرون نرود و همین کارها را هم بکند و محکم گفت باید بیایی سر میز بنشینی و ۱۲ شرط را هم پمپئو اعلام نمود و تمام این دوازده شرط حول و حوش همین موضوع است از نیروهای تروریستی حمایت نکن بیا بشین سر میز ، تحریم میکنم سفت و سخت ، که ناچار بشوی به میز مذاکره بیایی!!اینها باور نمیکردند که ترامپ از برجام خارج شود میگفتند تهدید میکند اما نمیرود خوب کرد ترامپ !! باور نمیکردند که این تحریمها اینقدر موفق بشود این نشان داد که زور امریکا پر زور است و اروپایی ها دولت هایشان گفتند در برجام میمانیم و واقیت اینست که دولتهای اروپایی زورشان به کمپانیها نمیرسد.
دکتر نوری زاده : وزیر خارجه آلمان به ظریف گفته بود و خیلی هم بهشان برخورده بود و گفته بود من کاری نمیتوانم بکنم !!!

دکتر سازگارا: این از زمان بنی صدر که او هم از مائو یاد گرفته بود که ما میرویم به اروپا نزدیک میشویم و شکاف بین آمریکا و اروپا ، واین را نمیفهمند که مثلا انگلیس مهمترین متحد امریکاست و پشت سر انگلیس به دو جنگ جهانی آمده است، و وارد جنگ شده در ناتو هستند و چک امنیتی انگلیس را آمریکا قبول دارد و برعکس!! اینقدر اینها به هم نزدیکند نه به اندازه انگلیس ولی آلمان و فرانسه و ایتالیا دست کمی ندارند ولی ماجرا دست دولتها نیست دست شرکت هاست آمریکا توانسته یک سیستم تحریمی درست کند و سیستم بانکی امریکا و اروپا و دنیا را جوری به هم وصل کرده که همه با امریکا کار میکنند و انها را کنترل میکند ، این تحریم ها خوب کار میکند و این نگاه استراتژیکشان است ، ایران ممکن است این تهدید ها را عملی کند اصطلاحش قورباغه در ماهیتابه داغ است یعنی زمانی که زیرش داغ میشود ممکن است بپرد بیرون، بنابراین میگویند ما این تحریمها را که پیچش را سفت کردیم ممکن است از سازمانهای تروریستی و ابزارهایی که ساخته استفاده کند و جنگ بشود و تصویب کردند که ناو های متعددی و نیرو در منطقه خلیج فارس مستقر کرده اند تا اگر ایران کاری کرد بتوانند تلافی بکنند ، این ماجرا تشدی و تسریع شد وقتی امریکاییها اطلاعاتی بدستشان رسید که این همان جلسه ای است که در دفتر سیا پمپئو و بولتون رفتند واخباری را که داشتند دادند که ایران عنقریب میخواهد کاری انجام دهد بنابراین در ارسال نیرو تسریع کردند چون به ارتش امریکا گفته اند آنها هم ابزار و ادوات در خواست کردند و دو ناو و هواپیماهای ب ۵۲ که متخصصان میگویند قدرت آتشی که آمریکا به منطقه آورده صدو شصت برابر ایران است بنابراین آمدند و مستقر شدند و اخطار کردند به ایران هم از طرف کانا های رسمی و غیر رسمی و پیام دادند که مانیامده ایم با شما جنگ شروع کنیم ولی اگر جنگ بکنید و کاری بکنید، تلافی میکنیم. اساس برنامه کنترل برنامه است .

دکتر نوری زاده :ببخشید یکی از هدف های تحریمها این بود که تحریمها چنان فشاری بر جامعه بیاورد که موجب واکنش عمومی بشود و توده مردم بلند بشوند و رژیم در برابر یک خطر اساسی قرار بگیرد و از این طرف هم دست و بالش راببندند که نتواند مردم را بکشد. جهان یک فرمولی را ثبت کرده آیا به نظر شما تحریمها تا رسیدن به آن هدف ناموفق است؟؟؟؟؟؟

با ما باشید و برنامه پنجره ای رو به خانه پدری را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید، منتظر شنیدن نظرات شما پیرامون این برنامه هستیم.

پنجره ای رو به خانه پدری پنجشنبه ۳۰ خرداد

این شماره از برنامه را با شعری از دفتر اشعار دکتر علیرضا نوری زاده آغاز می نماییم. سپس همراه با شما خوبان به گفتگو با آقای دکتر محسن سازگارا خواهیم نشست و در ارتباط با حمله به کشتی ها در دریای عمان و واکنشهای بین المللی و مسائل مهم داخلی و دیگر رویداد های منطقه ای با ایشان به تبادل نظر خواهیم پرداخت. با ما باشید و برنامه پنجره ای رو به خانه پدری را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید، منتظر شنیدن نظرات شما پیرامون این برنامه هستیم.

لینک وبسایت:

http://iranefardalive.com/Archive/53277

لینک یوتیوب:

https://youtu.be/tgDQh1QbGcU

لینک دانلود:

https://vimeo.com/343492191

فایل صوتی:

https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/phn0phbnsqwq

فایل صوتی کم حجم:

https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/okepokgiglbv

گوگل درایو:

https://drive.google.com/file/d/182wKOEBMSsyWf106EzIBNqdG9Y33XmZJ/view?usp=sharing







advertise at nourizadeh . com