September 30, 2015

اختلافات جامعه جهانی برای حل بحران سوریه؛ برکناری اسد یا مهار داعش

539743FB-DE9F-46A3-B061-AE2DDA06662E_cx0_cy10_cw0_w308_h173.jpg

حسن هاشمیان، رجب صفروف، مسعود کاظم زاده، علیرضا نوری زاده.


https://plus.google.com/106456802147660167783/about

September 30, 2015

پنجره ای رو به خانه پدری چهارشنبه 8 مهر

nor4-300x160.jpg

با درود فراوان حضور شما یاران و همراهان همیشگی تلویزیون ایران فردا. امروز چهارشنبه 8 مهر ماه سال 1394 برابر با سی ام سپتامبر سال 2015 میلادی پنجره ای رو به خانه پدری را با شعری از دفتر اشعار “دکتر علی رضا نوری زاده” میگشاییم. در این شماره از برنامه به بررسی حادثه دلخراش منا و همچنین موضوع گم شدن تعدادی از اتباع ایرانی از جمله ” غضنفر رکن آبادی” سفیر سابق ایران در بیروت می پردازیم. امروز همچنین گفتگوی مفصلی خواهیم داشت با ” حشمت الله طبرزدی” از منتقدین جدی حکومت ولی فقیه . حشمت‌الله طبرزدی (زادهٔ ۱ فروردین ۱۳۳۸ درروستای دُرّ از توابع گلپایگان اصفهان) روزنامه‌نگار، فعال دانشجویی – سیاسی و فارغ‌التحصیل رشته مهندسی راه و ساختمان از دانشگاه پلی تکنیک تهران (امیر کبیر) است. وی که از آغازین سالهای دهه شصت عضو دفتر تحکیم وحدت بود در سال ۱۳۶۳ به همراه برخی دیگر «اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی» را تاسیس کرد. او از هواداران جدی جمهوری اسلامی و از جمله علی خامنه‌ای و هاشمی رفسنجانی بود اما با آغاز تورم شدید در دوران هاشمی به منتقد وی تبدیل شد و در دوران پس از دوم خرداد نیز به یکی از منتقدان جدی خامنه‌ای بدل گشت. او در سالهای پایانی دهه هفتاد به چهره شاخص دانشجویی مخالف جمهوری اسلامی بدل شد و جبهه دمکراتیک ایران را تأسیس کرد و اکنون خود را یک سکولار می‌داند. وی مدیر مسئول نشریات «پیام دانشجو»، «ندای دانشجو»،«هویت خویش» و «گزارش روز» بود. بر خلاف آنکه وی چندی پیش از رویداد ۱۸ تیر ۱۳۷۸ دستگیر و در زندان به سر می‌برد، اما فعالیت گسترده هواداران اتحادیه در جریان اعتراضات تیر ماه ۱۳۷۸ نقش عمده‌ای در تشدید برخورد با وی و اتحادیه مذکور داشت. هفته نامه پیام دانشجو در سال‌های میانه دهه هفتاد افشاگری‌های گسترده‌ای پیرامون فساد اقتصادی و سیاسی در بدنه جمهوری اسلامی منتشر ساخت و پس از چند نوبت توقیف، لغو امتیاز شد. طبرزدی همچنین چند بار توسط وزارت اطلاعات ربوده شد و مورد تهدید قرار گرفت. با ما همراه باشید و پنجره ای رو به خانه پدری را با دوستان و آشنایان خود نیز به اشتراک بگذارید. منتظر شنیدن نظرات و دیدگاههای شما نازنینان پیرامون موضوعات مطرح شده در این برنامه هستیم.

website:
http://iranefardalive.com/Archive/17031
archive:
http://iranefardalive.com/archive/panjareh-ro-be-khane-pedari/
youtube:
https://youtu.be/swrP2pt47vA
vimeo:
https://vimeo.com/140877802
download:
https://vimeopro.com/iranefarda/dont-miss-it/video/140877802
soundcloud1:
https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/ief-prg-khaneye-pedari-p1-300915
soundcloud2:
https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/ief-prg-khaneye-pedari-kam-hajm-p1-300915
google drive:
https://drive.google.com/open?id=0Bw19dzjWVsf9UXFIWE5OTE5tbUU
embed:

September 29, 2015

پنجره ای رو به خانه پدری سه شنبه 7 مهر

nor4-300x160.jpg

با درود فراوان حضور شما یاران و همراهان همیشگی تلویزیون ایران فردا. امروز سه شنبه 7 مهر ماه سال 1394 برابر با بیست و نهم سپتامبر سال 2015 میلادی پنجره ای رو به خانه پدری را با شعری از دفتر اشعار “دکتر علی رضا نوری زاده” میگشاییم. در ابتدای این شماره از برنامه پای درد دلهای دکتر جعفر نیاکی خواهیم نشست و سپس ضمن سرزدن به زیبایی های سرزمین مادری از احوالات انسانها در غربت با شما می گوییم و در ادامه نگاهی خواهیم داشت به موج عرب ستیزانه ای که جمهوری ولی فقیه عامدانه و در پی حادثه غم انگیز و دلخراش منا به راه انداخته است، در همین راستا همچنین یادی خواهیم کرد از جایگاه و موقعیت ایران و ایرانی در زمان حکومت پهلوی و سپس مقایسه ای خواهیم داشت با وضعیت کنونی ایران در جامعه جهانی در زیر سایه حکومت دستاربندان. در بخش بعدی برنامه امروز سری خواهیم زد به محل اجلاس سالانه سازمان ملل متحد آنجا که شکیرا با صدای جادویی خود ترانه ای از جان لنون را در سوگ دو کودک سوری غرق شده را اجرا میکند – ایران فردا امکان پخش مجدد اینترنتی این ترانه را در آرشیو برنامه های خود ندارد ولی شما میتوانید این اجرای زیبای شکیرا را از طریق یوتیوب اینجا ببینید – در نیمه دوم برنامه پاسخ رامین ناصر نصیر نویسنده و بازیگر ایرانی به بی احترامی چند روز پیش غلامعلی خداد عادل در برنامه خندوانه را خواهیم دید و سپس از سرنوشت دختر جوان و نابغه ایرانی خواهیم گفت که چگونه با حیله و نیرنگ به چنگال وزارت اطلاعات ولی فقیه افتاد و ناجوانمردانه به قتل رسید. در ادامه نگاهی داریم به ماجرای تیر اندازی در زندان آباده در استان فارس و بعد از آن به تفصیل به موضوع رایزنی های فرهنگی ایران در کشورهای فقر آفریقایی می پردازیم. در بخش پایانی برنامه همچون روال همیشه سری خواهیم زد به منطقه و مهمترین رویدادهای سیاسی عراق ، سوریه و یمن را به سمع و نظر گرامیتان می رسانیم. با ما همراه باشید و پنجره ای رو به خانه پدری را با دوستان و آشنایان خود نیز به اشتراک بگذارید. منتظر شنیدن نظرات و دیدگاههای شما نازنینان پیرامون موضوعات مطرح شده در این برنامه هستیم.

website:
http://iranefardalive.com/Archive/17013
archive:
http://iranefardalive.com/archive/panjareh-ro-be-khane-pedari/
youtube:
https://www.youtube.com/watch?v=J_sdoGtLsdk
vimeo:
https://vimeo.com/140805612
download:
https://vimeopro.com/iranefarda/dont-miss-it/video/140805612
soundcloud1:
https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/ief-prg-khaneye-pedarri-290915
soundcloud2:
https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/ief-prg-khaneye-pedarri-290915-1
google drive:
https://drive.google.com/open?id=0Bw19dzjWVsf9Qm05bzMwTjQ4WVU
embed:

September 29, 2015

برنامه افق صدای آمریکا

539743FB-DE9F-46A3-B061-AE2DDA06662E_cx0_cy10_cw0_w308_h173.jpg


افق ٢١ سپتامبر: نقش روسيه در بحران سوريه


Download file

September 28, 2015

پنجره ای رو به خانه پدری دوشنبه 6 مهر

nor4-300x160.jpg

با درود فراوان حضور شما یاران و همراهان همیشگی تلویزیون ایران فردا. امروز دوشنبه 6 مهر ماه سال 1394 برابر با بیست و هشتم سپتامبر سال 2015 میلادی پنجره ای رو به خانه پدری را با شعری از دفتر اشعار “دکتر علی رضا نوری زاده” میگشاییم. در ابتدای این شماره از برنامه نگاهی داریم به کارنامه هنری بانوی مهربان صحنه ی تئاتر و سینما ” هما روستا” که دو روز پیش در امریکا دیده از جهان فروبست . در بخش بعدی حکم جلب “محمدرضا پهلوی” پادشاه فقید ایران را که توسط یک دادستان مجنون صادر شده است را با هم می بینیم و سپس اشاره ای خواهیم داشت به آخرین اطلاعات بدست آمده در ارتباط با پرونده بابک زنجانی . در قسمت بعدی به صورت مفصل به ابعاد مختلف حادثه دلخراش منا خواهیم پرداخت و نگاهی می اندازیم به جریان سازیهای سیاسی حاکمیت ملایان در ایران برای سواستفاده از این تراژدی دردناک انسانی . در نیمه دوم برنامه ضمن اشاره به سفر حسن روحانی به نیویورک نگاهی خواهیم داشت به خیانتهای آشکار فارس نیوز و مواضع ضد ایرانی این بنگاه خبری تحت کنترل سپاه پاسداران در مخالفتهای کورکورانه با توافقنامه هسته ای. در ادامه و مرتبط با همین موضوع نامه دکتر صادق زیباکلام به حسن روحانی و پیشنهادات وی برای دیدار احتمالی او با باراک اوباما را باز خوانی کرده سپس همچون روال همیشه سفر خود به منطقه را آغاز خواهیم کرد و مهمترین تحولات در عراق ، یمن و سوریه را به سمع و نظر گرامیتان خواهیم رساند. با ما همراه باشید و پنجره ای رو به خانه پدری را با دوستان و آشنایان خود نیز به اشتراک بگذارید. منتظر شنیدن نظرات و دیدگاههای شما نازنینان پیرامون موضوعات مطرح شده در این برنامه هستیم.


website:
http://iranefardalive.com/Archive/16990
archive:
http://iranefardalive.com/archive/panjareh-ro-be-khane-pedari/
youtube:
https://youtu.be/nbK72pqwHO4
vimeo:
https://vimeo.com/140684474
download:
https://vimeopro.com/iranefarda/dont-miss-it/video/140684474
soundcloud1:
https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/p128sep
soundcloud2:
https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/p128sepkamhajm
google drive:
https://drive.google.com/open?id=0Bw19dzjWVsf9QVBLYnZFd3A2b00
embed:

September 28, 2015

از قادسیه تا منی

Untitled.jpg

آن روز که رفتند حريفان پي هر کار
زاهد سوي مسجد شد و من جانب خمار
من يار طلب کردم و او جلوه گه يار
حاجي به ره کعبه و من طالب ديدار
او خانه همي جويد و من صاحب خانه
" شیخ بهائی "

آنچه دکتر صادق زیبا کلام ، با شجاعت و درایت همیشه اش درباره حادثه دردناک و خونین منی ، عنوان کرده است بدون تردید یکی از بهترین نوشته های او در سالهای اخیر است. نوشته ای که به پیام خطرناک تبلیغاتی می پردازد که از نخستین ساعات پس از حادثه خوین، علیه سعودیها و در نهایت عربها ،آغاز شده و با شدت هرچه تمامتر ادامه دارد. من در این نوشته نه قصد تبرئه اداره کنندگان شؤون حج را دارم ونه پایمال کردن خون شهدا را ، که جمع کثیری از آنها هموطنان بیگناه من بوده اند. بلکه قصد من آشکارکردن حقیقتی تلخ است که ادامه یافتن عمر نظام حاکم بر ایران ، هرروز برابعاد آن میافزاید .

September 24, 2015

پنجره ای رو به خانه پدری پنجشنبه 2 مهر

nor4-300x160.jpg

با درود فراوان حضور شما یاران و همراهان همیشگی تلویزیون ایران فردا. امروز پنجشنبه 2 مهر سال 1394 برابر با بیست و چهارم سپتامبر سال 2015 میلادی پنجره ای رو به خانه پدری را با شعری از دفتر اشعار “دکتر علی رضا نوری زاده” میگشاییم. در ابتدای این شماره از برنامه نگاهی خواهیم داشت به پیام سید علی خامنه ای ولی فقیه ایران برای حجاج و سپس ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن عید قربان همانطور که وعده داده بودیم پیام پرزیدنت ” محمود عباس” برای ملت ایران را تقدیم حضور گرامیتان خواهیم نمود. در بخش بعدی برنامه امروز از فضای بسته و خفقان شدید سیاسی حاکم بر ایران میگوییم و اشاره ای خواهیم داشت به پلمپ دفتر کار رضا خندان همسر نسرین ستوده و سپس نگاهی می اندازیم به شیوه جدید کلاهبرداری تحت عنوان “فروش چادر نماز گشایش بخت” و بعد از آن و در همین ارتباط شاهد خواهیم بود که چگونه شیادان دین فروش با سواستفاده از احساسات مذهبی مردم کلاسهایی دایر کرده اند جهت آشنایی با چگونگی ارتباط دوشیزگان – به ویژه دانشجویان – با امام زمان !!! در دنباله برنامه امروز نگاهی خواهیم داشت به حرکت ناشایست مسولان ورزش کشور در میزبانی از تیم الحلال عربستان و سپس با شما از شماره جدید مجله وزین شهر کتاب خواهیم گفت و در دنباله به زیبایی های جامعه ی امروز ایران از جمله حرکت خوب گروهی از جوانان برای تمیز کردن کوهپایه های اطراف شهر و … اشاره خواهیم نمود. در بخش پایانی برنامه امروز از سفر پاپ به کوبا و امریکا می گوییم و سپس تازه ترین اطلاعات و رویدادهای خاورمیانه را به سمع و نظرتان خواهیم رساند. با ما همراه باشید و پنجره ای رو به خانه پدری را با دوستان و آشنایان خود نیز به اشتراک بگذارید. منتظر شنیدن نظرات و دیدگاههای شما نازنینان پیرامون موضوعات مطرح شده در این برنامه هستیم.

website:
http://iranefardalive.com/Archive/16925
archive:
http://iranefardalive.com/archive/panjareh-ro-be-khane-pedari/
youtube:
https://youtu.be/AdVAGxRn70I
vimeo:
https://vimeo.com/140325474
download:
https://vimeopro.com/iranefarda/dont-miss-it/video/140325474
soundcloud1:
https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/ief-prg-khaneye-pedari-240915-1
soundcloud2:
https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/ief-prg-khaneye-pedari-240915
google drive:
https://drive.google.com/open?id=0Bw19dzjWVsf9SjRVaDRtNHVHVHM
embed:


September 23, 2015

پنجره ای رو به خانه پدری چهارشنبه 1 مهر

nor4-300x160.jpg

با درود فراوان حضور شما یاران و همراهان همیشگی تلویزیون ایران فردا. امروز چهارشنبه 1 مهر ماه سال 1394 برابر با بیست و سوم سپتامبر سال 2015 میلادی پنجره ای رو به خانه پدری را با شعری از دفتر اشعار “دکتر علی رضا نوری زاده” میگشاییم. در ابتدای این شماره از برنامه در ارتباط با دیدار دکتر نوری زاده با پرزیدنت محمود عباس در پاریس و پیام ویژه ی او برای ایرانیان که به صورت اختصاصی از تلویزیون ایران فردا طی یکی دو روز آینده پخش خواهد شد با شما خوبان به گفتگو مینشینیم. در بخش بعدی نگاهی داریم به کارنامه حقوق بشر حکومت ولی فقیه بعد از امضای تفاهم نامه هسته ای با قدرتهای جهان، در ادامه ویدیویی کوتاه ولی بسیار تاثیر گذار از شاه فقید ایران محمدرضا پهلوی در واپسین روزهای حیاتشان خواهیم دید که دیدگاه وی به فلسفه زندگی و اعتقادات قلبی او را به خوبی آشکار میسازد، بعد از این به مناسبت فرارسیدن سال نو تحصیلی نگاهی خواهیم داشت به حال و هوای مهر در دوران پهلوی و پس از آن در زیر سایه حاکمیت دستاربندان .در قسمت بعدی برنامه سری میزنیم به حوالی بیت رهبر جمهوری اسلامی ایران، آنجا که نیازمندان زیادی قرنیه چشم و کبد و کلیه های خود را به معرض فروش گذاشته اند با این امید که شاید لقمه نانی برای کودک کلاس اولی خود تهیه نمایند. در نیمه دوم برنامه امروز از کلاهبرداری 6 میلیاردی از معلولان میگوییم و سپس سری میزنیم به تازه ترین اظهار نظرهای مکارم شیرازی در باب اینترنت و موبایل و نقش آن در بی حجابی بانوان ایرانی! در انتهای برنامه امروز همچون همیشه سفری خواهیم داشت به منطقه و آخرین اخبار و اطلاعات از یمن، عراق و سوریه را به سمع و نظرتان خواهیم رساند. با ما همراه باشید و پنجره ای رو به خانه پدری را با دوستان و آشنایان خود نیز به اشتراک بگذارید. منتظر شنیدن نظرات و دیدگاههای شما نازنینان پیرامون موضوعات مطرح شده در این برنامه هستیم.

website:
http://iranefardalive.com/Archive/16910
archive:
http://iranefardalive.com/archive/panjareh-ro-be-khane-pedari/
youtube:
https://youtu.be/u2w7LKFPw7E
vimeo:
https://vimeo.com/140183444
download:
https://vimeopro.com/iranefarda/dont-miss-it/video/140183444
soundcloud1:
https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/khaneh-pedari-23rd-september-p1-abs/s-C9Bg3
soundcloud2:
https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/khaneh-pedari-kam-hajm-23rd-september-p1-abs
google drive:
https://drive.google.com/open?id=0Bw19dzjWVsf9NGZqZ1FQWkhWMjQ
embed:

September 22, 2015

پنجره ای رو به خانه پدری سه شنبه 31 شهریور

nor4-300x160.jpg

با درود فراوان حضور شما یاران و همراهان همیشگی تلویزیون ایران فردا. امروز سه شنبه 31 شهریور ماه سال 1394 برابر با بیست و دوم سپتامبر سال 2015 میلادی پنجره ای رو به خانه پدری را با شعری از دفتر اشعار “دکتر علی رضا نوری زاده” میگشاییم. در این شماره از برنامه گفتگوی مفصل و صمیمانه ای با دو تن از چهره های شناخته شده و درخشان عرصه هنر و ادبیات، آقایان “سیروس آموزگار” روزنامه‌نگار، نویسنده و وزیر اطلاعات و جهانگردی در کابینه “دکتر شاپور بختیار” و “محمد جلالی چیمه” (م. سحر) شاعر ، نویسنده و منتقد ادبی خواهیم داشت. با ما همراه باشید و پنجره ای رو به خانه پدری را با دوستان و آشنایان خود نیز به اشتراک بگذارید. منتظر شنیدن نظرات و دیدگاههای شما نازنینان پیرامون موضوعات مطرح شده در این برنامه هستیم.

website:
http://iranefardalive.com/Archive/16891
archive:
http://iranefardalive.com/archive/panjareh-ro-be-khane-pedari/
youtube:
https://youtu.be/zPS-rdzqd-c
vimeo:
https://vimeo.com/140080629
download:
https://vimeopro.com/iranefarda/dont-miss-it/video/140080629
soundcloud1:
https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/ief-prg-khaneye-pedari-220915-abs
soundcloud2:
https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/ief-prg-khaneye-pedari-220915-abs-1
google drive:
https://drive.google.com/open?id=0Bw19dzjWVsf9Y0ozNkd5V01yVTg
embed:

September 22, 2015

پنجره ای رو به خانه پدری دوشنبه 30 شهریور

nor4-300x160.jpg

با درود فراوان حضور شما یاران و همراهان همیشگی تلویزیون ایران فردا. امروز جمعه 27 شهریور سال 1394 برابر با بیست و یکم سپتامبر سال 2015 میلادی پنجره ای رو به خانه پدری را با شعری از دفتر اشعار “دکتر علی رضا نوری زاده” میگشاییم. در ابتدای این شماره از برنامه نگاهی داریم به سخنان حسن روحانی در باب توافقنامه هسته ای و توضیحاتی که وی در زمینه سایت فردو بیان کرده است، در ادامه همراه با میهمان گرامی این شماره جناب آقای دکتر منوچهر فرح بخش کارشناس اقتصادی مروری خواهیم داشت به مفوم اقتصاد مقاومتی که مدام از سوی رهبر جمهوری اسلامی به عنوان سرلوحه برنامه های اقتصادی پیش روی ایران مطرح میشود. در بخش انتهایی برنامه امروز همچنین نگاهی داریم به کمپین تحریم خرید خودرو و بعد از آن نیز به دلایل بالا و پایین شدن قیمت ارز در بازار ایران می پردازیم. با ما همراه باشید و پنجره ای رو به خانه پدری را با دوستان و آشنایان خود نیز به اشتراک بگذارید. منتظر شنیدن نظرات و دیدگاههای شما نازنینان پیرامون موضوعات مطرح شده در این برنامه هستیم.

website:
http://iranefardalive.com/Archive/16876
archive:
http://iranefardalive.com/archive/panjareh-ro-be-khane-pedari/
youtube:
https://youtu.be/uG_EvG1pJDM
vimeo:
https://vimeo.com/139954115
download:
https://vimeopro.com/iranefarda/dont-miss-it/video/139954115
soundcloud1:
https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/khaneh-pedari-21st-sep-part-1-pgm-abs
soundcloud2:
https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/khaneh-pedari-21st-sep-part-1-kam-hajm-pgm-abs
google drive:
https://drive.google.com/open?id=0Bw19dzjWVsf9TzRTNjFhbjJINWs
embed:

September 18, 2015

پنجره ای رو به خانه پدری جمعه 27 شهریور

nor4-300x160.jpg

با درود فراوان حضور شما یاران و همراهان همیشگی تلویزیون ایران فردا. امروز جمعه 27 شهریور سال 1394 برابر با هجدهم سپتامبر سال 2015 میلادی پنجره ای رو به خانه پدری را با شعری از دفتر اشعار “دکتر علی رضا نوری زاده” میگشاییم. در ابتدای این شماره از برنامه یادی خواهیم کرد از سفر به ترکمنستان و سپس اشاره ای میکنیم به مطلب خبرگزاری فارس نیوز ( وابسته به سپاه پاسداران) در ارتباط با گذشته و سابقه مطبوعاتی دکتر نوری زاده و در همین باب توضیحاتی را تقدیم حضور گرامیتان خواهیم نمود. در بخش بعدی برنامه از دوچرخه سوار چینی و ماجرای ربوده شدن دوچرخه اش در محمود آباد خواهیم گفت و سپس ویدیوی طنزی را با هم میبینیم که پیش بینی میکند در فردای آلمان زمانی که حکومت به دست مسلمانان افتاده است شیوه زندگی ژرمن ها چگونه خواهد شد. در قسمت بعدی از برخورد وحشیانه مرزبانان مجاری با پناهندگان سوری ویدیویی خواهیم دید و سپس به درگیری اخیر مسیحیان اسراییل با مسلمانان در بیت المقدس اشاره ای کرده و در همین ارتباط به نقش ابوماذن در حل این بحران خواهیم پرداخت. در نیمه دوم برنامه امروز ویدیوی تکان دهنده ای میبینیم از زندگی کوخ نشینان در شهر مشهد و در انتهای برنامه نیز نگاهی داریم به مراسم خاکسپاری شاهرخ زمانی که چندی پیش در زندان ولی فقیه به طرز مشکوکی جان باخت. تلویزیون ایران فردا درگذشت این فعال کارگری را به خانواده محترم زمانی، جامعه ی زحمتکشان و کلیه آزادی خواهان سرزمین مادری تسلیت می گوید. با ما همراه باشید و پنجره ای رو به خانه پدری را با دوستان و آشنایان خود نیز به اشتراک بگذارید. منتظر شنیدن نظرات و دیدگاههای شما نازنینان پیرامون موضوعات مطرح شده در این برنامه هستیم.


website:
http://iranefardalive.com/Archive/16833
archive:
http://iranefardalive.com/archive/panjareh-ro-be-khane-pedari/
youtube:
https://youtu.be/M_B0qpxpJ-M
vimeo:
https://vimeo.com/139667487
download:
https://vimeopro.com/iranefarda/dont-miss-it/video/139667487
soundcloud1:
https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/ief-prg-khaneye-pedari-180915
soundcloud2:
https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/ief-prg-khaneye-pedari-180915-1
google drive:
https://drive.google.com/open?id=0Bw19dzjWVsf9ajBOUzBzb2wzREE
embed:


September 17, 2015

پنجره ای رو به خانه پدری پنجشنبه 26 شهریور

nor4-300x160.jpg

با درود فراوان حضور شما یاران و همراهان همیشگی تلویزیون ایران فردا. امروز پنجشنبه 26 شهریور سال 1394 برابر با هفدهم سپتامبر سال 2015 میلادی پنجره ای رو به خانه پدری را با شعری از “دکتر علی رضا نوری زاده” در ارتباط با “ابوالقاسم خزعلی” میگشاییم. در بخش اول برنامه امروز به تفصیل به سخنان رهبر جمهوری اسلامی در جمع فرماندهان سپاه خواهیم پرداخت و سپس با اشاره به خبر درگذشت ابوالقاسم خزعلی نگاهی خواهیم داشت به زندگی سیاسی وی از ابتدای حیات نظام دستاربندان تا امروز. در بخش دوم برنامه توصیفات شرم آور معلم اخلاق ولی فقیه در باب حوریان بهشتی را که از تلویزیون دولتی ایران پخش شده است خواهیم دید و در انتها ضمن بازگویی گوشه ای از پیشینه غلامعلی حداد عادل نگاهی خواهیم داشت به برنامه خندوانه (شو تلویزیونی طنزی به کارگردانی رامبد جوان که با حضور یک عروسک جنوبی به نام جناب خان در حال حاضر محبوبترین و پربیننده ترین برنامه در صداوسیمای محمد سرافراز می باشد.) که با حضور رئیس فرهنگستان ادب و اظهار نظر گستاخانه و بی ادبانه او در ارتباط با واژگان پیشنهادی و جایگزین فرهنگستان بسیار جنجالی شد . با ما همراه باشید و پنجره ای رو به خانه پدری را با دوستان و آشنایان خود نیز به اشتراک بگذارید. منتظر شنیدن نظرات و دیدگاههای شما نازنینان پیرامون موضوعات مطرح شده در این برنامه هستیم.

website:
http://iranefardalive.com/Archive/16817
archive:
http://iranefardalive.com/archive/panjareh-ro-be-khane-pedari/
youtube:
https://youtu.be/j6PKt8xjgIQ
vimeo:
https://vimeopro.com/iranefarda/dont-miss-it/video/139608972
download:
https://vimeopro.com/iranefarda/dont-miss-it/video/139608972
soundcloud1:
https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/ief-prg-khaneye-pedari-e170915
soundcloud2:
https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/ief-prg-khaneye-pedari-e170915-1
google drive:
https://drive.google.com/open?id=0Bw19dzjWVsf9QWU4ZGFxTU1oTGc
embed:

September 16, 2015

پنجره ای رو به خانه پدری چهارشنبه 25 شهریور

nor4-300x160.jpg

با درود فراوان حضور شما یاران و همراهان همیشگی تلویزیون ایران فردا. امروز چهارشنبه 25 شهریور سال 1394 برابر با شانزدهم سپتامبر سال 2015 میلادی پنجره ای رو به خانه پدری را با شعری از دفتر اشعار دکتر علی رضا نوری زاده میگشاییم. در ابتدای این شماره از برنامه ضمن اشاره به فساد گسترده در دولت تحفه آرادان نگاهی داریم به خبر کشف ژن بی حجابی توسط دو جوان دانشجوی دانشگاههای الزهرا و امام صادق!!! در ادامه برنامه ویدیوی کوتاه و تکان دهنده ای خواهیم دید از بازار برده فروشی در عراق و در این باب به نقش روحانیت در این عمل ضد انسانی اشاره خواهیم کرد . در بخش بعدی برنامه امروز از وضعیت وخیم پناهندگان و آوارگان سوری در پشت مرزهای یونان، چک و … با شما خواهیم گفت و سپس به صورت مفصل به آخرین اخبار و اطلاعات درباره حادثه دلخراش سقوط دکل در عربستان خواهیم پرداخت. در قسمت بعدی نگاهی داریم به بازار ایران و قیمت دلار که طی بیست و چهار ساعت گذشته باز هم افزایش قیمت داشته است. در نیمه دوم برنامه امروز گزارشی میبینیم از جلسه پرسش و پاسخ نمایندگان با عباس عراقچی در ارتباط با اورانیوم غنی شده و آب سنگین و بندهای آن در توافق نامه هسته ای و سپس با اشاره به نزدیکی آغاز سال نو تحصیلی به بررسی وضعیت معلمان در بند در حکومت ولی فقیه خواهیم پرداخت. پایان بخش برنامه امروز همچون همیشه سفری خواهد بود به منطقه و بررسی آخرین رویدادها در کویت ، عراق و یمن. با ما همراه باشید و پنجره ای رو به خانه پدری را با دوستان و آشنایان خود نیز به اشتراک بگذارید. منتظر شنیدن نظرات و دیدگاههای شما نازنینان پیرامون موضوعات مطرح شده در این برنامه هستیم.
website:
http://iranefardalive.com/Archive/16798
archive:
http://iranefardalive.com/archive/panjareh-ro-be-khane-pedari/
youtube:
https://youtu.be/ErOcvo7sbvA
vimeo:
https://vimeo.com/139427810
download:
https://vimeopro.com/iranefarda/dont-miss-it/video/139427810
soundcloud1:
https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/ief-prg-khaneye-pedari-160915
soundcloud2:
https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/ief-prg-khaneye-pedari-kam-hajm-160915
google drive:
https://drive.google.com/file/d/0Bw19dzjWVsf9WFltaGlTeXR1R1k/view?usp=sharing
embed:


September 15, 2015

پنجره ای رو به خانه پدری سه شنبه 24 شهریور

nor4-300x160.jpg

با درود فراوان حضور شما یاران و همراهان همیشگی تلویزیون ایران فردا. امروز سه شنبه 24 شهریور سال 1394 برابر با پانزدهم سپتامبر سال 2015 میلادی پنجره ای رو به خانهظدری را با شعری از رضا مقصدی میگشاییم. میهمان گرامی برنامه امروز آقای محمد نوری زاد کارگردان، فیلمنامه‌نویس و روزنامه‌نگار منتقد حکومت ولی فقیه در ایران هستند. محمد نوری زاد از نویسندگان سابق روزنامه کیهان و تا پیش از سال ۱۳۸۸ از پرشورترین حامیان رهبری جمهوری اسلامی و مخالف سرسخت جریان اصلاح‌طلبی بود اما در جریان اعتراضات پس از انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۳۸۸ به صف منتقدان حکومت پیوست و به دلیل نگارش نامه‌های سرگشادهٔ انتقادی خطاب به علی خامنه‌ای رهبر جمهوری اسلامی بارها دستگیر شده است. در این شماره از برنامه گفتگوی مفصلی پیرامون مهمترین مسایل روز ایران با او خواهیم داشت ، با ما همراه باشید و پنجره ای رو به خانه پدری را با دوستان و آشنایان خود نیز به اشتراک بگذارید. منتظر شنیدن نظرات و دیدگاههای شما نازنینان پیرامون موضوعات مطرح شده در این برنامه هستیم.

website:
http://iranefardalive.com/Archive/16778
archive:
http://iranefardalive.com/archive/panjareh-ro-be-khane-pedari/
youtube:
https://youtu.be/HAhUjNEVYHo
vimeo:
https://vimeo.com/139365964
download:
https://vimeopro.com/iranefarda/dont-miss-it/video/139365964
soundcloud1:
https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/ief-prg-khaneye-pedari-150915-1
soundcloud2:
https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/ief-prg-khaneye-pedari-150915-2
google drive: https://drive.google.com/open?id=0Bw19dzjWVsf9NExXWXZTeGFpVUU
embed:


September 15, 2015

پنجره ای رو به خانه پدری دوشنبه 23 شهریور

nor4-300x160.jpg

با درود فراوان حضور شما یاران و همراهان همیشگی تلویزیون ایران فردا. امروز دوشنبه 23 شهریور ماه سال 1394 برابر با چهاردهم سپتامبر سال 2015 میلادی پنجره ای رو به خانه پدری را با شعری از دفتر اشعار دکتر علی رضا نوری زاده میگشاییم. در ابتدای این شماره از برنامه نگاهی خواهیم داشت به یکی از تریبون های امنیت خانه ولی فقیه که به موضوع مطرح شده در برنامه روز جمعه پنجره ای رو به خانه پدری در ارتباط با سواستفاده تبلیغاتی صدا و سیما از" آرمیتای 9 ساله" اشاره کرده و مدعی شده بود که در این برنامه به آرمیتا" توهین شده است!!! در همین باب یک ویدیو کوتاه تقدیم حضورتان میکنیم و سپس به طور مفصل به این موضوع خواهیم پرداخت. در بخش بعدی برنامه شیخ سنی را خواهیم دید که احکام اسلامی عجیبی را درتلویزیون بیان مینماید و در ادامه از زوج شیاد و کلاهبرداری می گوییم که در زیر سایه بی کفایتی عمال ولی فقیه مدعی شده اند ژن عامل بی حجابی را در دانشگاه امام صادق و الزهرا کشف کرده و برای درمان آن نیز دارو تجویز میکنند. در قسمت بعدی سری میزنیم به پروژه "محرمانه مستقیم" که چندیست خواب را بر مفسدان اقتصادی در لایه های بالای حکومت دستاربندان حرام کرده است. در این بخش پرونده دیگری را باز خواهیم کرد و از پشت پرده های این فساد اقتصادی اطلاعات کاملی را تقدیم حضور گرامیتان می کنیم. در بخش پایانی برنامه امروز اشاره ای خواهیم داشت به صانحه سقوط دکل در مسجدالحرام که متاسفانه جان بیش از یکصد نفر را گرفت و تعداد کثیری نیز زخمی بر جای گذاشت. همچون روال هر روز در انتهای این شماره نیز سفری خواهیم داشت به منطقه و تازه ترین رویدادهای خاورمیانه را به سمع و نظرتان می رسانیم. با ما همراه باشید و پنجره ای رو به خانه پدری را با دوستان و آشنایان خود نیز به اشتراک بگذارید. منتظر شنیدن نظرات و دیدگاههای شما نازنینان پیرامون موضوعات مطرح شده در این برنامه هستیم.


website:
http://iranefardalive.com/Archive/16760
archive:
http://iranefardalive.com/archive/panjareh-ro-be-khane-pedari/
youtube:
https://youtu.be/86rxKTqIVMg
vimeo:
https://vimeo.com/139246969
download:
https://vimeopro.com/iranefarda/dont-miss-it/video/139246969
soundcloud1:
https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/khaneh-pedari-14th-sep-abs
soundcloud2:
https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/khaneh-pedari-14th-sep-abs-1
google drive:
https://drive.google.com/open?id=0Bw19dzjWVsf9cFNLYkhoMDh0MmM
embed:

September 13, 2015

ما بچه های خوب امیریه

PB160023.JPG

مرثیه‌ای برای دوستی‌ها، عشق‌ها و امیدهای از کف رفته‌
نگاهی به داستان "ما بچه های خوب امیریه " نوشته ی علی رضا نوری زاده
لیلا سامانی

«در زمانه‌ای که عقاید مذهبی یا آرمانهای سیاسی بر یک جامعه چیره می‌شود، رسالت نویسنده در همراهی متوازن با این اتفاق و بازگو کردن احساسات، عقاید و آرزوهای مردمان آن سرزمین تعریف می‌شود.»
این نقل قول از خوان گویتیسولو، نویسنده‌ی اسپانیایی تبار، اشارتی‌ست بر الگوی آثار نویسندگانی که در سرزمینهای غنوده بر انقلاب و قیام بالیده‌اند و تعریفی کلی از محتوای رمانهای برساخته از این وقایع ارائه می‌دهد.
با لحاظ کردن این تعریف، آن دسته از نویسندگانی که اتفاق نظر مردمان برای وقوع یک انقلاب را محترم نمی‌شمرند و آنهایی که قلبشان با شور و شعف همطونانشان به تپش نمی‌افتد و با درماندگی‌شان فشرده نمی‌شود، از دریافت حقیقت آن خیزش و تبدیلش به واژگانی ماندگار ناتوانند و قادر به ادا کردن مراد اصلی ادبیات متعهد نخواهند بود.
هر انقلاب، به مثابه‌ی یک حادثه‌ی عظیم تاریخی نیازمند راویانی‌ست که رویدادهای اجتماعی و سیاسی برآمده از آن انقلاب را ثبت و آنها را برای ارائه به نسلهای آینده جاودان کنند. در این میان نقش داستان‌نویسان بر خلاف مورخان، تنها به ضبط و مستند کردن وقایع تاریخی محدود نمی‌شود. فعالان حوزه‌ی ادبیات داستانی برآنند تا این تجارب بشری را از یک واقعه‌ی سیاسی صرف فراتر ببرند و با مدد گرفتن از دنیای تخیل ازتلواسه‌های جهان‌شمول آدمی بگویند، تا با اعجاز نیروی داستان، مرزهای زمان، جغرافیا و زبان بی‌اعتبار شود. از سوی دیگر این داستانها هوشمندانه مراقب‌اند تا به وادی تشریح گزارش‌گونه و تاریخ‌نگاری در نیفتند...

September 11, 2015

تفسیر خبر جمعه 20 شهریور

همچون جمعه های پیشین تفسیر خبر به میزبانی جمشید چالنگی و همراه با میهمانان برنامه آقایان دکتر علیرضا نوری زاده (مدیر مرکز پژوهش های ایران و اعراب) و دکتر محسن سازگارا (مدیر مرکز مطالعات ایران معاصر) به تحلیل و بررسی مهمترین خبرها و رویدادها در ایران و منطقه می پردازیم و نگاهی خواهیم داشت به اظهارات اخیر آیت الله خامنه ای در ارتباط با نابود کردن اسرائیل ظرف بیست و پنج سال آینده و پیامدهای آن در عرصه منطقه ای و بین المللی و واکنش بنیامین نتانیاهو در این زمینه، همچنین نگاهی به سیاست های خارجی جمهوری اسلامی و ادامه روند افزایش قیمت دلار در ایران و نتایج توافق هسته ای در زمینه اقتصادی و زندگی مردم. با ما همراه باشید و با ارسال نظرات خود پیرامون موضوعات مطرح شده در برنامه ما را از دیدگاه های خود آگاه سازید و تفسیر خبر را با دیگر دوستان خود نیز به اشتراک بگذارید.

website:
http://iranefardalive.com/Archive/16714
archive:
http://iranefardalive.com/archive/tafsire-khabar/
youtube:
https://youtu.be/A2Wz27Mp_6M
vimeo:
https://vimeo.com/139010953
download:
https://vimeopro.com/iranefarda/dont-miss-it/video/139010953
soundcloud1:
https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/ief-prg-tafsir-khabar-110915
soundcloud2:
https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/ief-prg-tafsir-khabar-kam-hajm-110915
google drive:
https://drive.google.com/file/d/0Bw19dzjWVsf9bzdsdjdNdjgzTFU/view?usp=sharing

September 11, 2015

پنجره ای رو به خانه پدری جمعه 20 شهریور

nor4-300x160.jpg

با درود فراوان حضور شما یاران و همراهان همیشگی تلویزیون ایران فردا. امروز جمعه 20 شهریور ماه سال 1394 برابر با یازدهم سپتامبر سال 2015 میلادی پنجره ای رو به خانه پدری را با شعری از دفتر اشعار دکتر علی رضا نوری زاده میگشاییم. در ابتدای این شماره از برنامه نگاهی خواهیم داشت به ابعاد دخالتهای روسیه و نقش پررنگ این کشور در ادامه بحران و ناآرامی در سوریه و سپس اشاره ای میکنیم به عملکرد قاسم سلیمانی در عراق و بعد از آن نیز به اعلامیه جدید القاعده در باب خلافت خود خوانده اسلامی داعش خواهیم پرداخت. در بخش بعدی برنامه امروز از پشت پرده ماجرای دکلهای گمشده اطلاعات جدیدی را به سمع و نظر گرامیتان می رسانیم. در ادامه از آخرین تحولات حول موضوع تفاهم نامه ی هسته ای ایران و کشور های پنج + یک خواهیم گفت و در انتها اشاره ای داریم به روایت تازه از داستان زاییده شدن محمد تقی مصباح یزدی. در بخش دوم برنامه امروز گفتگوی مفصلی خواهیم داشت با شاهرخ مشکین قلم رقصنده ، بازیگر تئاتر، نمایشنامه‌نویس و رقص‌پرداز ایرانی، فرانسوی . او بازیگر تئاتر ملی فرانسه و عضو «کمدی فرانسز (به فرانسوی: Comédie-Française) (از سال ۲۰۰۵) است. مشکین‌قلم افزون بر بازی در نمایش‌های فرانسوی، در تئاترهای ایرانی که در آمریکا و کانادا اجرا می‌شوند نیز به بازی می‌پردازد. با ما همراه باشید و پنجره ای رو به خانه پدری را با دوستان و آشنایان خود نیز به اشتراک بگذارید. منتظر شنیدن نظرات و دیدگاههای شما نازنینان پیرامون موضوعات مطرح شده در این برنامه هستیم.

website:
http://iranefardalive.com/Archive/16707
archive:
http://iranefardalive.com/archive/panjareh-ro-be-khane-pedari/
youtube:
https://youtu.be/3uGwSYkg_Dc
vimeo:
https://vimeo.com/138997229
download:
https://vimeopro.com/iranefarda/dont-miss-it/video/138997229
soundcloud1:
https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/ief-prg-khaneye-pedari-110915
soundcloud2:
https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/ief-prg-khaneye-pedari-110915-1
google drive:
https://drive.google.com/file/d/0Bw19dzjWVsf9U1dtS1RBQmprOVU/view?usp=sharing
embed:

September 10, 2015

پنجره ای رو به خانه پدری پنجشنبه 19 شهریور

nor4-300x160.jpg

با درود فراوان حضور شما یاران و همراهان همیشگی تلویزیون ایران فردا. امروز پنجشنبه 19 شهریور ماه سال 1394 برابر با دهم سپتامبر سال 2015 میلادی پنجره ای رو به خانه پدری را با شعری از دفتر اشعار دکتر علی رضا نوری زاده میگشاییم. در ابتدای این شماره نگاهی داریم به پشت پرده های تقلب در شمارش آرای مردم در انتخابات ریاست جمهوری سال 88 و سپس در همین ارتباط اشاره ای خواهیم داشت به سخنان اخیر علی خامنه ای ولی فقیه ایران در باب این انتخابات و همچنین دفاع وی از نظارت استصوابی شورای نگهبان. در بخش بعدی از دیدار ریس جمور اتریش با رهبر و جمعی از سران دولتی حکومت ملایان خواهیم گفت و از تاریخچه روابط اتریش با ایران با شما خوبان به گفتگو مینشینیم. در قسمت بعدی داعشیان عراق را خواهیم دید که خیابان به خیابان میگردند و ریش مردم را اندازه گیری میکنند و سپس نگاهی می اندازیم به داعشیان وطنی و ماموران امر به معروف و نهی از منکر که بر سر هر کوی و برزن راه را بر مردم و جوانان میبنندند و به بهانه های واهی زندگی را به کام ملت بزرگ ایران تلخ میکنند. در ادامه ویدیویی را میبینیم که طی یکی دو روز گذشته در شبکه های اجتماعی غوغای بسیار به پا کرده است، در این فیلم کوتاه یک خبرنگار زن مجارستانی را میبینیم که با لگد پرانی مانع عبور پناهندگان از مرز میشود. رفتار غیر انسانی و وحشیانه این خبرنگار آنچنان واکنش سریع و گسترده ای از سوی کاربران شبکه های مجازی داشت که بلافاصله خانم خبرنگار از آزانس خبری خود اخراج میشود و عده ای از وکلای بین المللی نیز در فکر تدارک پرونده ی حقوقی علیه وی می باشند. در بخش پایانی برنامه امروز اطلاعات تازه و دسته اولی را در ارتباط با فساد گسترده اقتصادی در لایه های بالای حکومتی و دخالت مستقیم بیت رهبر فعلی ایران در این دزدی و چپاولهای بیت المال تقدیم حضورتان خواهیم نمود. با ما همراه باشید و پنجره ای رو به خانه پدری را با دوستان وآشنایان خود نیز به اشتراک بگذارید. منتظر شنیدن نظرات و دیدگاههای شما نازنینان پیرامون موضوعات مطرح شده در این برنامه هستیم.

website:
http://iranefardalive.com/Archive/16690
archive:
http://iranefardalive.com/archive/tafsire-khabar/
youtube:
https://youtu.be/GXpNDukE-fg
vimeo:
https://vimeo.com/138830924
download:
https://vimeopro.com/iranefarda/dont-miss-it/video/138830924
soundcloud1:
https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/ief-prg-khaneye-pedari-100915
soundcloud2:
https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/ief-prg-khaneye-pedari-kam-hajm-100915
google drive:
https://drive.google.com/open?id=0Bw19dzjWVsf9c0xIUllmRkpEUWs
embed:

September 09, 2015

پنجره ای رو به خانه پدری چهارشنبه 18 شهریور

nor4-300x160.jpg

با درود فراوان حضور شما یاران و همراهان همیشگی تلویزیون ایران فردا. امروز چهارشنبه 18 شهریور ماه سال 1394 برابر با نهم سپتامبر سال 2015 میلادی پنجره ای رو به خانه پدری را با شعری از دفتر اشعار دکتر علی رضا نوری زاده میگشاییم. میهمان گرامی این شماره از برنامه آقای دکتر محمود کویر نویسنده کتاب “هزاره‌ی ققنوس، ساسانیان تا سامانیان” هستند. محمود کویر دارای دکترای تاریخ و فرهنگ ایران، نویسنده و شاعر است. او از شخصیت‌های سرشناس جامعۀ ایرانیان لندن و خارج از کشور می‌باشد. دکترمحمود کویر دیرزمانی است که از رنسانس و یا نوزایی ایرانی در هزار سال پیش صحبت می‌کند و بخش قابل توجهی از آثار خود را به این موضوع اختصاص داده است. محمود کویر بر این باور است که بر خلاف تصّور رایج که دو قرن پیش از نوزایی را قرون سکوت می‌نامد ایرانیان در آن دوره به راستی ساکت ننشسته‌اند. در این برنامه به صورت مفصل در این باب با ایشان به گفتگو نشسته ایم. با ما همراه باشید و پنجره ای رو به خانه پدری را با دوستان وآشنایان خود نیز به اشتراک بگذارید. منتظر شنیدن نظرات و دیدگاههای شما نازنینان پیرامون موضوعات مطرح شده در این برنامه هستیم.

website:
http://iranefardalive.com/Archive/16674
archive:
http://iranefardalive.com/archive/tafsire-khabar/
youtube:
https://www.youtube.com/watch?v=eCyxNpianxg
vimeo:
https://vimeo.com/138768182
download:
https://vimeopro.com/iranefarda/dont-miss-it/video/138768182
soundcloud1:
https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/ief-prg-khaneye-pedari-090915
soundcloud2:
https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/ief-prg-khaneye-pedari-090915-1
google drive:
https://drive.google.com/file/d/0Bw19dzjWVsf9MmFJbzdmOVRINnc/view?usp=sharing
embed:

September 08, 2015

پنجره ای رو به خانه پدری سه شنبه 17 شهریور

nor4-300x160.jpg

با درود فراوان حضور شما یاران و همراهان همیشگی تلویزیون ایران فردا. امروز سه شنبه 17 شهریور ماه سال 1394 برابر با هشتم سپتامبر سال 2015 میلادی پنجره ای رو به خانه پدری را با شعری از دفتر اشعار دکتر علی رضا نوری زاده میگشاییم. در ابتدای این شماره از برنامه نگاهی داریم به آرمیتای 9 ساله و پروژه ای که صدا و سیمای ولی فقیه برای سواستفاده تبلیغاتی از این کودک خردسال شروع کرده است. در ادامه از فرار دختر ایزدی از چنگال آدم خواران داعش و خاطرات وی از آن روزهای هولناک خواهیم گفت و سپس اشاره ای میکنیم به داعشیان وطنی و جریمه نقدی رانندگان بدحجاب!!! در خیابانها. امروز همچنین در ارتباط با انفجار در تاسیسات نفتی در نزدیکی اهواز توسط گروههای تروریستی جدایی طلب با شما گفتگو خواهیم کرد و بعد از آن نگاهی می اندازیم به تشکیل ششمین جلسه مجمع عمومی کانون نویسندگان پس از گذشت 12 سال که با وجود همه تهدیدها و مخالفتها جمعه ی پیش در پارکینگ منزل شخصی یکی از اعضا برگزار شد. در بخش بعدی از سعید جلیلی و انتقاداتش از توافقنامه هسته ای و ادعای وی مبنی بر عقب نشینی ایران از یکصد حق مسلم در تفاهم نامه با پنج + یک می گوییم و بعد از آن نیز به صحبتهای اردوغان در ارتباط با نقش ایران در بحران سوریه خواهیم پرداخت. در بخش پایانی همچون روال هر روز سری خواهیم زد به منطقه و تازه ترین رویدادهای خاورمیانه را از نظر خواهیم گذراند. با ما همراه باشید و پنجره ای رو به خانه پدری را با دوستان وآشنایان خود نیز به اشتراک بگذارید. منتظر شنیدن نظرات و دیدگاههای شما نازنینان پیرامون موضوعات مطرح شده در این برنامه هستیم.

website:
http://iranefardalive.com/Archive/16658
archive:
http://iranefardalive.com/archive/tafsire-khabar/
youtube:
https://www.youtube.com/watch?v=_fjdECrTIxw
vimeo:
https://vimeo.com/138583959
download:
https://vimeopro.com/iranefarda/dont-miss-it/video/138583959
soundcloud1:
https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/ief-prg-khaneye-pedari-080915
soundcloud2:
https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/ief-prg-khaneye-pedari-kam-hajm-080915
google drive:
https://drive.google.com/open?id=0Bw19dzjWVsf9ZmZSQUVCbnh4S2c
embed:

September 07, 2015

پنجره ای رو به خانه پدری روز دوشنبه 16 شهریور

nor4-300x160.jpg

با درود فراوان حضور شما یاران و همراهان همیشگی تلویزیون ایران فردا. امروز دوشنبه 16 شهریور ماه سال 1394 برابر با هفتم سپتامبر سال 2015 میلادی پنجره ای رو به خانه پدری را با شعری از دفتر اشعار دکتر علی رضا نوری زاده میگشاییم. در ابتدای این شماره از برنامه نگاهی خواهیم داشت به درگیریهای بوجود آمده بین شاخه های مختلف طالبان بر سر مسئله جانشینی و سپس با اشاره به مرگ دردناک و تکان دهنده کودک خردسال سوری به تفصیل در باب موضوع پناهنده پذیری کشورهای بحرین، کویت، عربستان و … اطلاعاتی را به سمع و نظرتان خواهیم رساند. در بخش بعدی برنامه از اجرای حکم وحشیانه و انسان ستیز قطع دست یک سارق خورده پا میگوییم و سپس اشاره ای خواهیم داشت به پایین کشیدن تندیس آرش در شهر ساری و بعد از آن ویدیوی متاثر کننده جشن تکلیف!!! آرمیتای 9 ساله را خواهیم دید . در میانه برنامه امروز ویدیویی دیدنی ازرقص و آواز آریانا سعید خواننده و آهنگ ساز افغان تقدیم حضورتان میکنیم. آریانا در یک استادیوم فوتبال جایی که تا چندی پیش طالبان زنان را سنگسار میکردند در میان جمع کثیری از دختران و پسران می خواند و لحظات شادی را برای هم میهنانش فراهم می اورد. در بخش پایانی برنامه امروز همچون همیشه سفری خواهیم داشت به منطقه و تحلیلی داریم بر مهمترین تحولات خاورمیانه طی چند روز گذشته. با ما همراه باشید و پنجره ای رو به خانه پدری را با دوستان وآشنایان خود نیز به اشتراک بگذارید. منتظر شنیدن نظرات و دیدگاههای شما نازنینان پیرامون موضوعات مطرح شده در این برنامه هستیم.


website:
http://iranefardalive.com/Archive/16643
archive:
http://iranefardalive.com/archive/tafsire-khabar/
youtube:
https://youtu.be/Q2lNVoAVjqc
vimeo:
https://vimeo.com/138539595
download:
https://vimeopro.com/iranefarda/dont-miss-it/video/138539595
soundcloud1:
https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/khaneh-pedari4th-7th-september-1-pgm-abs
soundcloud2:
https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/khaneh-pedari4th-7th-september-kam-hajm-1-pgm-abs
google drive:
https://drive.google.com/open?id=0Bw19dzjWVsf9WThNRkZPRGhlbWc
embed:

September 04, 2015

پنجره ای رو به خانه پدری جمعه 13 شهریور

nor4-300x160.jpg

با درود فراوان حضور شما یاران و همراهان همیشگی تلویزیون ایران فردا. امروز جمعه 13 شهریور ماه سال 1394 برابر با چهارم سپتامبر سال 2015 میلادی پنجره ای رو به خانه پدری را با شعری از دفتر اشعار دکتر علی رضا نوری زاده میگشاییم. در ابتدای این شماره از برنامه تولد دکتر زیدآبادی را به او، خانواده محترم ایشان و همه آزادی خواهان ایرانی تبریک میگوییم، در ادامه از جسد بی جان کودکی خواهیم گفت که در کنار وجدانهای خفته مردم جهان، آرام و بی صدا در سواحل ترکیه به خاک افتاده است و در همین ارتباط ویدیوی کوتاه دیگری تقدیم حضورتان مینماییم که در آن« کودک سوری از آوارگی و سختیهای زندگی میگوید و آرزو میکند که جنگی نبود تا بتواند با آرامش در شهر و دیار خود زندگی نماید. در بخش بعدی برنامه امروز از سفر جان کری به منطقه و سخنانش در ارتباط با ایران و توافق هسته ای خواهیم گفت و بعد از آن ویدیو تکان دهنده ای از وحشی گریهای داعش خواهیم دید که در آن تعدادی از گروگانهای خود را زنده زنده به آتش میکشاند. در بخش بعدی تحلیلی خواهیم داشت بر سخنان سید علی خامنه ای در جمع خبرگان رهبری و بعد از آن گزارشی تقدیم حضورتان میکنیم از هزینه ساخت و نگهداری بارگاه روح الله خمینی در ایران. در بخش پایانی برنامه سری خواهیم زد به روستای نوروز آباد در حومه تهران و از درد ساکنان این منطقه با شما نازنینان به گفتگو خواهیم نشست. پایان بخش برنامه امروز سخنان سردار!!! قاسمی در ارتباط با هاشمی رفسنجانی خواهد بود. با ما همراه باشید و پنجره ای رو به خانه پدری را با دوستان وآشنایان خود نیز به اشتراک بگذارید. منتظر شنیدن نظرات و دیدگاههای شما نازنینان پیرامون موضوعات مطرح شده در این برنامه هستیم.

website:
http://iranefardalive.com/Archive/16595
archive:
http://iranefardalive.com/archive/tafsire-khabar/
youtube:
https://www.youtube.com/watch?v=NvPO5RHzdQs
vimeo:
https://vimeo.com/138279325
download:
https://vimeopro.com/iranefarda/dont-miss-it/video/138279325
soundcloud1:
https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/ief-prg-khaneye-pedari-p1-040915
soundcloud2:
https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/ief-prg-khaneye-kam-hajm-pedari-p1-040915/s-SmWM3
google drive:
https://drive.google.com/open?id=0Bw19dzjWVsf9YjJyUjdCM040RGc
embed:

September 04, 2015

تفسیر خبر جمعه 13 شهریور

در این شماره از تفسیر خبر به میزبانی جمشید چالنگی و همراه با میهمانان برنامه آقایان دکتر علیرضا نوری زاده (مدیر مرکز پژوهش های ایران و اعراب) و دکتر محسن سازگارا (مدیر مرکز مطالعات ایران معاصر)، به تحلیل و بررسی مهمترین خبرها و رویدادها در ایران و منطقه می پردازیم و نگاهی خواهیم داشت به سخنان اخیر آیت الله خامنه ای در ارتباط با توافق اتمی، سفر پادشاه عربستان به واشنگتن، آخرین تحولات در سوریه و پیامدهای آن و سهم حکومت ایران در کشتار مردم سوریه. با ما همراه باشید و با ارسال نظرات خود پیرامون موضوعات مطرح شده در برنامه ما را از دیدگاه های خود آگاه سازید و تفسیر خبر را با دیگر دوستان خود نیز به اشتراک بگذارید.

website:
http://iranefardalive.com/Archive/16605
archive:
http://iranefardalive.com/archive/tafsire-khabar/
youtube:
https://youtu.be/TeZMu6-8JFk
vimeo:
https://vimeo.com/138334789
download:
https://vimeopro.com/iranefarda/dont-miss-it/video/138334789
soundcloud1:
https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/ief-prg-tafsir-khabar-040915
soundcloud2:
https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/ief-prg-tafsir-khabar-kam-hajm-040915
google drive:
https://drive.google.com/file/d/0Bw19dzjWVsf9UmVoaVhtYmpOOWs/view?usp=sharing
embed:


September 03, 2015

پنجره ای رو به خانه پدری پنجشنبه 12 شهریور

nor4-300x160.jpg

با درود فراوان حضور شما یاران و همراهان همیشگی تلویزیون ایران فردا. امروز پنجشنبه 12 شهریور ماه سال 1394 برابر با سوم سپتامبر سال 2015 میلادی پنجره ای رو به خانه پدری را با شعری از دفتر اشعار دکتر علی رضا نوری زاده میگشاییم. در ابتدای این شماره از برنامه اشاره ای خواهیم داشت به دیدار مریم فقیه ایمانی بنیان‌گذار و مدیر «مرکز دیپلماسی فرهنگی و پیشرفت» با شیمون پرز، رئیس‌جمهوری پیشین اسرائیل، در ادامه از چند درجه تخفیف مجدد در حکم سهیل عربی خواهیم گفت و سپس اشاره ای داریم به دروغ هایی که زمینه ساز اختلاف بین شیعه و سنی هستند و به تفصیل در این باب با شما گفتگو خواهیم کرد. در بخش بعدی برنامه از انتخاب اولین سفیر سنی ایرانی گفته و سپس درگذشت هنرمند جوان سینمای ایران علی طباطبایی را به خانواده و جامعه سینمای ایران تسلیت می گوییم. در بخش بعدی پیامی از استاد محمد رضا شجریان به سمع و نظرتان می رسانیم که در آن استاد خبر از سلامت و رفع کسالت خود میدهند. در قسمت بعد به تفصیل به ماجرای سکه های مهدی هاشمی خواهیم پرداخت و سپس همچون روال هر روز سری خواهیم زد به منطقه و تازه ترین رویدادهای سوریه، عراق، یمن و لبنان را تقدیم حضور گرامیتان می نماییم. با ما همراه باشید و پنجره ای رو به خانه پدری را با دوستان وآشنایان خود نیز به اشتراک بگذارید. منتظر شنیدن نظرات و دیدگاههای شما نازنینان پیرامون موضوعات مطرح شده در این برنامه هستیم.

website:
http://iranefardalive.com/Archive/16583
archive:
http://iranefardalive.com/archive/tafsire-khabar/
youtube:
https://www.youtube.com/watch?v=zFcGN2cDOYQ
vimeo:
https://vimeo.com/138223348
download:
https://vimeopro.com/iranefarda/dont-miss-it/video/138223348
soundcloud1:
https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/ief-prg-khaneye-pedari-030915
soundcloud2:
https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/ief-prg-khaneye-pedari-030915-1
google drive:
https://drive.google.com/file/d/0Bw19dzjWVsf9UjdyWE9PNUtyaWM/view?usp=sharing
embed:

September 02, 2015

پنجره ای رو به خانه پدری چهارشنبه 11 شهریور

nor4-300x160.jpg

با درود فراوان حضور شما یاران و همراهان همیشگی تلویزیون ایران فردا. امروز چهارشنبه 11 شهریور ماه سال 1394 برابر با دوم سپتامبر سال 2015 میلادی پنجره ای رو به خانه پدری را با شعری از دفتر اشعار دکتر علی رضا نوری زاده میگشاییم. در نیمه نخست برنامه امروز به تفصیل پرامون شخصیت برجسته تاریخ معاصر ایران امام موسی صدر با شما به گفتگو خواهیم نشست .در ادامه نگاهی خواهیم داشت به خبر درگذشت “ناصر پورپیرا” نویسنده ای که با قلم خود جفای بسیار به تاریخ و فرهنگ ایران زمین کرد و سپس اخبار مهم روز ایران را به سمع و نظرتان می رسانیم و به تحلیل مهمترین رویدادهای سیاسی خواهیم پرداخت. در انتهای برنامه همچون روال همیشه سفری میکنیم به منطقه و شما را در جریان آخرین تحولات در سوریه، یمن، لبنان و عراق قرار خواهیم داد. با ما همراه باشید و پنجره ای رو به خانه پدری را با دوستان وآشنایان خود نیز به اشتراک بگذارید. منتظر شنیدن نظرات و دیدگاههای شما نازنینان پیرامون موضوعات مطرح شده در این برنامه هستیم.

website:
http://iranefardalive.com/Archive/16569
archive:
http://iranefardalive.com/archive/tafsire-khabar/
youtube:
https://www.youtube.com/watch?v=fUh-f44520I
vimeo:
https://vimeo.com/138046393
download:
http://vimeopro.com/iranefarda/dont-miss-it/video/138046393
soundcloud1:
https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/ief-prg-khaneye-pedari-010915
soundcloud2:
https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/ief-prg-khaneye-pedari-kam-hajm-010915
google drive:
https://drive.google.com/open?id=0Bw19dzjWVsf9RjFqOWZTWGVGOVE
embed:

September 01, 2015

پنجره ای رو به خانه پدری سه شنبه 10 شهریور

nor4-300x160.jpg

با درود فراوان حضور شما یاران و همراهان همیشگی تلویزیون ایران فردا. امروز سه شنبه 10 شهریور ماه سال 1394 برابر با یکم سپتامبر سال 2015 میلادی پنجره ای رو به خانه پدری را با شعری از دفتر اشعار دکتر علی رضا نوری زاده میگشاییم. در ابتدای این شماره از برنامه تسلیت دوباره خواهیم گفت به آقای شهرام همایون که در غم از دست دادن پدر سوگوار هستند. در ادامه اشاره ای میکنیم به برنامه دیروز ” نگاه با علی رضا میبدی” و خاطراتی که جناب نوری علا از مجله فردوسی و عباس پهلوان نقل میکردند و در این باب با شما به گفتگو مینشینیم و در همین رابطه مقایسه ای خواهیم داشت بین حرمت و شرافت قلم و اندیشه در پیش و پس از انقلاب در ایران. در بخش بعدی برنامه امروز به تفصیل به موضوع “دکل نفتی” میپردازیم و سپس گوشه هایی از فرش قرمز فیلم “امریکن اولترا” آخرین ساخته نیما نوری زاده را تقدیم حضورتان میکنیم. این فیلم پس از اکران موفقیت آمیز در امریکا و چند کشور اروپایی به زودی به روی پرده های سینما در لندن نیز به نمایش در خواهد آمد. در بخش پایانی برنامه همچون همیشه سری خواهیم زد به منطقه و از اوضاع و احوال سیاسی عراق، سوریه و لبنان آخرین خبرها را به سمع و نظرتان خواهیم رساند. با ما همراه باشید و پنجره ای رو به خانه پدری را با دوستان وآشنایان خود نیز به اشتراک بگذارید. منتظر شنیدن نظرات و دیدگاههای شما نازنینان پیرامون موضوعات مطرح شده در این برنامه هستیم.

website:
http://iranefardalive.com/Archive/16555
archive:
http://iranefardalive.com/archive/tafsire-khabar/

youtube:
https://www.youtube.com/watch?v=vInUo69ToB8
vimeo:
https://vimeo.com/137916200
download:
http://vimeopro.com/iranefarda/dont-miss-it/video/137916200
soundcloud1:
https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/ief-prg-khaneye-pedari-010915
soundcloud2:
https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/ief-prg-khaneye-pedari-kam-hajm-010915
google drive:
https://drive.google.com/file/d/0Bw19dzjWVsf9R0otQUdmLXZmSG8/view?usp=sharing
embed:







advertise at nourizadeh . com