July 31, 2018

پنجره ای رو به خانه پدری سه شنبه ۹ مرداد

nor4-300x160.jpg

این شماره از برنامه پنجره ای رو به خانه پدری را با شعری از دفتر اشعار دکتر علیرضا نوری زاده آغاز مینماییم،
ابتدا اشاره ای به سالروز به دار آویخته شدن شیخ فضل الله نوری خواهیم داشت. ، همچنین یادی خواهیم نمود. از زنده یاد محمد نوری که در چنین روزی به هفت هزار سالگان پیوست،
سپس نگاهی به اعتصاب کامیونداران خواهیم افکند و از حمایت شاهزاده رضا پهلوی و آقای تبرزدی و مهندس شریعتمداری از کامیوندارن شما را مطلع خواهیم کرد و در این میان به دیدن فیلم سخنان مهندس شریعتمداری خواهیم نشست.

اشاره ای که ایشان میکند که اعتصاب آنها کمتر از شرکت نفت وکارکنان تلوزیون نیست ، بدین معنی است که شما میتوانید مملکت را فلج کنید وقتی هیچ کالایی و هیچ ارزاق عمومی جابجا نشود و کامیونهای حمل بنزین حرکت نکنند حکومت فلج خواهد شد، شما کامیونداران نقش مهمی دارید، یادتان باشد که در شیلی همین کامیونداران توانستند حکومت را ساقط کنند، فریب نخورید لاستیک ارزان چاره درد شما نیست. این حکومت به هیچ چیز جز بقاء خودش معتقد نیست اگر معتقد بود آملی لاریجانی ۶۳ حساب نداشت و سود پول مردم را در این حسابها نمی ریخت بهر حال این خاندانهای فاسد حکومت باید بروند.

در بخش بعدی از جلسه اصلاح طلبان در منزل خوئینی ها شما را باخبر و با شما سخن خواهیم گفت ،.این جلسه که با حضور محمد خاتمی و حسن خمینی و آقای بجنوردی و دیگر اصلاح طلبان در منزل خوئینی ها تشکیل گردید، در باره چگونگی حکومت پس از در گذشت خامنه ای بوده که به اتفاق به شورایی بودن حکومت رای دادند وتصمیم بر آن شد آقایان محمد خاتمی و بجنوردی و مجتبی خامنه ای هم در این شورا حضورداشته باشند که به روئیت رهبر هم رسیده و گفته در موردش فکر میکند،.

همچنین ازداستان پشت پرده مذاکرات سلیمانی با آمریکایی ها شما را آگاه خواهیم ساخت:
در عراق سردار سلیمانی همراه با حیدرالعامری به دیدار آمریکاییها رفت، ودر سوریه هم در همین باره ملاقاتهایی داشته است ، و طرحی داده اند که قرار است سلیمانی با سپاه بعلت نابسامان بودن وضعیت کشور حکومت را در اختیار خودشان بگیرند و کنترل کنند و برای اینکه موجه جلوه کنند از چهره های سیاسی هم در کنار خودشان استفاده میکنند، حاج قاسم و تیمش سردار جزائری و سلامی با کمک افرادی در سفارت خانه های اروپایی دارند با شخصیت های سیاسی اپوزیسیون صحبت میکنند و نظر آنها را از روی کار آمدن سپاه و ارتش جویا میشوند حالا خامنه ای هرقدر میخواهد خودش را زمین بزند ، آمریکاییها میگویند یا سه و نیم میلیون کشته میدهید که خودتان هم جزوشان هستید یاتوافق جدید را بپذیرید و بروید کنار از حکومت،.

در بخش دوم برنامه به تفصیل به اعتراضات مردم اصفهان خواهیم پرداخت ،
مردم اصفهان بیشترین شهید را در جنگ دادند و امروز در اصفهانی که هم مردمش متدین و مذهبی بودند ببینید چه شعاری میدهند ، رضا شاه روحت شاد، خامنه ای حیا کن فکری به حال ما کن .
رژیم نیروهای سرکوبگرش را به شهرهای تهران، مشهد، اصفهان ، تبریز ، فرستاده است تا جلو اعتراضات و اعتصابات را بگیرد، ملت اراده کرده تا شیخ فضل الله سرش بالای دار برود.
خودتان چهل سال ظلم کردید و فرزندان این مملکت را کشتید، حالا هم تاراج کرده اید تمامی دستاوردهای این مملکت را و وقت رفتنتان است ، آقای خامنه ای قصه حاج علی مقدم و باجناقش علی طاهری مطلق چیست ، ایشان چگونه و با چه قدرتی از سعید طوسی که به بیش از ۵۰ طفل معصوم تجاوز کرده حمایت میکند چطور باجناقش را از زندان آزاد میکند این ۷۸۰ ملیون دلار مال این مردم است که این آقایان بالا کشیده اند.

یک نفر به من گفت آقا مجتبی میخواهد در مراسم حج امسال بلوا بپا کند تا حواس جامعه جهانی به آنجا معطوف شود و از حوادث ایران دور بمانند اما زهی خیال باطل، نوارآن جلسه به بیرون آمده است،.

در ادامه به دیدن فیلم سخنان یکی از نمایندگان که خطاب به ریاست مجلس ایراد کرده خواهیم نشست.
این وضع داخلیمان است که نماینده مجلس دارد فریاد میزند،و در خارج هم آقای ترامپ میگوید ما آماده گفتگو هستیم بدون قید و شرط، دلالی هم مثل یوسف بن علوی در میان است که با محمد جواد ظریف صحبت کرده و به امریکا رفته تا این حرفها را به آنها بگوید.

پمپئو میگوید ما هیچ پیش شرطی برای مذاکره نداریم، اما آقایان میگویند اول به برجام برگردید بعد مذاکره، رهبر معظم باخته است اگر بخواهد در دریای سرخ حرکتی بکند بلایی به سرش می آورند که نه از تاک نشانی خواهد ماند و نه از .......
با ما باشید و پنجره ای رو به خانه پدری را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید . منتظرشنیدن نظرات شما پیرامون این برنامه هستیم.

A Window to the Fatherland- Tuesday 31 July 2018

We begin tonight’s edition of A Window to the Fatherland with Dr. Alireza Nourizadeh reading one of his poems from the book of his collected works.

Dr. Alireza Nourizadeh:

We continue the program with a quick look at the anniversary of the hanging of the reactionary cleric Sheikh Fazlulah Noori who had opposed the democratic Constitutional Revolution of 1905 in Iran and paid a price for it. It is interesting to know that this very cleric has been a “hero” for the current dictatorial rulers of Iran.

Today we also pay tribute to the memory of the late Iranian traditional singer Mohammad Nouri on the anniversary of his death.

Later we will report on the latest news of the nationwide strike by Iran’s truck drivers and the support that they have received from Prince Reza Pahlavi, human rights activist Heshmat Tabarzadi and political activist Hassan Shariatmadari who has rightly compared their industrial action with the strikes by the oil workers and staff at Iran’s national broadcasting organization that led to the downfall of the Shah 40 years ago.

In his message to the truck drivers Hassan Shariatmadri has told them to appreciate the significance of their strike as a similar action that led to the fall of the Pinochet regime in Chile.

In a country where its chief judge the corrupt Ayatollah Larijani has 63 secret bank accounts and keeps stealing the public’s wealth, a hardworking truck driver has to struggle round the clock to feed his hungry family. This is an absolute corrupt regime that must go and there is no other alternative if the Iranians are to have any chance of living in peace and rebuild their country for a better future.

We have received some exclusive reports about a secret meeting of the reformists in cleric Khoiniha’s home in which the former president Mohammad Khatami, ayatollah Khomeini’s grandson Hassan and Mr. Boroujerdi and some other top former officials had attended to discuss the post-Khamenei’s leadership structure of the regime and they have all agreed that the Islamic republic regime must be ruled by a “leadership council” after Khamenei’s death.

The meeting’s decision has been relayed to Khamenei himself and he has agreed to “think about it”, while the report says the name of Mujtaba, his son, is among the members of this “council”.

We also have an exclusive report on Ghassem Soleimani’s several meetings with US officials in Iraq where the Americans have proposed to him that the Revolutionary Guard should take over the government in Iran in view of the current situation in the country.

Soleimani and his team of other Guards commanders such as Sardar Jazayeri and Sardar Salami with the help of theircontacts in Iranian embassies in some European countries have been engaged in secret negotiations with some Iranian opposition figures to find out their views about a military take over in Iran.

In the second part of the program we willlook at today’s mass protest demonstrations in the city of Isfahan


لینک وبسایت:

http://iranefardalive.com/Archive/40940

لینک یوتیوب:

https://youtu.be/9ninT6oKv0k

لینک دانلود:

https://vimeo.com/282540819

فایل صوتی:

https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/7sf7xb2qgsvz

فایل صوتی کم حجم:

https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/vn3q6t6o5p8e

گوگل درایو:

https://drive.google.com/file/d/12ksw_2ebRV3hvwnee2OxZvEahcsVixOS/view?usp=sharing

July 31, 2018

پنجره ای رو به خانه پدری دوشنبه ۸ مرداد

nor4-300x160.jpg

این شماره از پنجره ای رو به خانه پدری را با شعری از دفتر اشعار دکتر علیرضا نوری زاده آغاز می نماییم. درابتدا اشاره ای به سخنان علم الهدا به فقر و تنگدستی مردم و تفاوت دیدگاه ایشان با نخست وزیر ژاپن خواهیم نمود.
اعلم الهدا این فاسد الفاسدین می گوید: مردم
با تحمل فقر، تهذیب نفس می کنند و بیشتر منتظر ظهور می شوند و کمتر گناه خواهند کرد. در حالیکه نخست وزیر ژاپن میگوید فقر جامعه را به فساد میکشاند و نابود میکند، هر فقیر صد برابر یک فرد عادی برای جامعه هزینه دارد و مثل یک بمب ساعتی است که هر لحظه آماده انفجار
است.


امروز دو تولد داریم یکی تولد مسعود کیمیایی و دیگری شهریار قنبری است در این میان به دیدن فیلم کوتاهی از مسعود کیمیایی می نشینیم.


در ادامه از پیام کامیونداران که از اول مرداد دست به اعتصاب زده اند شما را مطلع می نماییم و اینکه آنها از تمام مردم و بازاریان
و صنوف کشور خواسته اند که به آنها به پیوندند .،


در بخش بعدی برنامه نگاهی به
افزایش قیمت سکه و دلار خواهیم افکند . دیروز ظرف یکساعت سکه به بیش از ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و دلار از مرز ۱۱هزارو ۷۰۰ تومان گذشت، در این میان توجه شما را به سخنان اسحاق جهانگیری و روحانی و شعار های آنها در زمان انتخابات جلب خواهیم نمود، و از دروغ گویی اینها
آدم شاخ در می آورد،.


نماینده مجلس در مجلس فزیاد میزند که بیش از ۶۰ درصد بانوان با حجاب مخالفند ولی عده ای محجور و مرتجع هنوز بر استمرار حجاب لجاجت
میورزند، اما خواهر زاده آقای ولایتی در در مجلس عروسی پسر یکی از سفرا بی حجاب ظاهر میشود و هیچ ابایی هم ندارد،. صفت اصلی آخوند ها دروغگویی و ریا و ترویج خرافات می باشد در جمهوری اسلامی اولین شرط اینست که شما دروغ بگویید. اینها چه خدمتی به بشریت میکنند. هیچ.!!
اینها قاتلان دوستانشان نیز هم هستند ببیند با نزدیکان خودشان چگونه برخورد کردند صادق قطب زاده را چگونه با شقاوت تمام اعدام نمودند دکتر بختیار و دیگران را چگونه سلاخی نمودند.

در پی آن به منطقه خواهیم رفت
و از حمله داعشیان به مردم سوریه و کشته و زخمی شدن بیش از دویست نفر از دروزیان منطقه و به اسارت بردن زنان و کودکانشان با شما سخن خواهیم گفت.


در بخش دوم برنامه به داستان
شهرام جزائری بستی فروشی که توانست با امکاناتی که در دولت و مجلس داشت به ثروت و مکنت برسد و چون پشتش به هیچ یک از آخوندهای حکومتی بند نبود به زندان رفت و بعد از تحمل دوران حبس آزاد شد و حالا میگویند در حالی که داشته از مرز فرار میکرده دستگیر شده است که این
خبر با تکذیب شهرام جزائری روبرو گردید و او اعلام نمود که این تصاویر مربوط به چندی قبل بوده است و من هیچ گاه قصد خروج از کشور را نداشته ام.


بدنبال آن از پشت پرده وثیقه گذاری برای آزادی آقای علی طاهری مطلق باجناق آقای مقدم شما را باخبر خواهیم ساخت ، ایشان به اتهام دزدی دکلهای نفتی و بالا کشیدن
۷۸۰ میلیون دلار در زندان بودند که با وساطت آقای مقدم و گذاشتن منزل یکی از اقوامشان به عنوان وثیقه از زندان آزاد میگردند، در عوض انسانهایی مثل فاضل خداداد و مه آفرید خسروی را اعدام میکنند، اگر پشتتان به یک آخوند باشد مشکلی پیش نخواهد آمد و مثل آقای طاهری با
یک آپارتمان بعنوان وثیقه موضوع را ماست مالی میکنند، ببینید اینها با مردم چیکار میکنند،؟


در انتها به دیدن فیلمی سخنان به سخنان محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات خواهیم نشست و با شما در این باره سخن خواهیم گفت

با ما باشید و پنجره ای رو به خانه پدری را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید . منتظرشنیدن نظرات شما پیرامون این برنامه هستیم.

A Window to the Fatherland- Monday 30 July 2018

We begin tonight’s edition of A Window to the Fatherland with Dr. Alireza Nourizadeh reading one of his poems from the book of his collected works.

Dr. Alireza Nourizadeh:

We continue the program with first looking at the latest outrageous comments by the reactionary mullah Alam Ulhoda who has said that “the Iranian people are tolerating their poverty because they are ready to sacrifice for the day when the missing twelfth Imam will come and award them for their resistance”!!

This vile comment comes from a corrupt mullah, who, with his murderer son-in-lawEbrahim Raisee controls the billion-dollar “charity” of Astane Ghuds Razavi in the holy city of Mashad.

And just compare Alam Ulhoda’s outrageous comments with the Japanese Prime Minster’s belief when he says that every poor person in a civilized country is a walking bomb that can explode any time.

Today is the birthday of two of Iran’s prominent artists, the filmmaker Massoud Kimiayie and the songwriter Shahriar Ghanbari, and we wish them a very happy birthday.

Later we will update our audience with the latest news of the nationwide strike by Iran’s truck drivers, as they have now called upon Iran’s bazaar to join them in the industrial action against the country’s dire economic conditions.

Despite all the blustering from the Rouhani officials that the government is in full control of the economic crisis, Iranian media today reported the Iranian rial has hit an all-time low against the U.S. dollar on Sunday. The currency dropped to 116,000 to one U.S. dollar, beating the late June low point of 87,000 rials to the dollar.

And now an Iranian MP has been shouting in the Majles that their findings confirm that more than 60 percent of Iranian women in the country clearly oppose the mandatory hijab, and yet a bunch of reactionary mullahs keep insisting on its forceful imposition.

And this is despite the fact the a photograph that shows Khamenei’s confidante Ali Akbar Velayati’s niece appearing without a hijab in a wedding party in Iran, which exposes the regime’s double standard and hypocrisy.

In the second part of the program we will shed some light on the arrest of the former ice cream seller turned multi-billionaire Shahram Jazayeri through his corrupt links with the regime’s religious leaders.

The regime has claimed that he has been arrested while attempting to leave the country, while Jazayeri himself has denied this and said the photograph that the regime has published depicting him at a border crossing is an old one.

At the end of the program we will watch a video clip in which Mohammad Javad Azari Jahromi, the Telecom Minister speaks about the state of social media in Iran.


لینک وبسایت:

http://iranefardalive.com/Archive/40905

لینک یوتیوب:

https://youtu.be/lBL1KmEluU0

لینک دانلود:

https://vimeo.com/282346567

فایل صوتی:

https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/1bs9xzdcnzip

فایل صوتی کم حجم:

https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/axvxkenbfr8c

گوگل درایو:

https://drive.google.com/file/d/1hb7lWpk5D-CRZt9Xi7P1Abo6Jdbq8dLY/view?usp=sharing

July 30, 2018

تفسیر خبر جمعه ۵ مرداد

امشب درتفسيرخبر /ايران فردا: سخنان قاسم سليماني فرمانده سپاه قدس و تهديدهاي تازه عليه آمريكا

چه طرف خواستار جنگ است؟

همچنين به مناسبت سي وهشتمين سالگرد در گذشت محمدرضاشاه پهلوي :از شعار تا شاه كفن نشود اين وطن ،وطن نشود تا شعار جوانان امروز ،ايران كه شاه نداره حساب كتاب نداره .

ميهمانان :آقايان عليرضا نوري زاده و حسن شريعتمداري


چالنگی: شما سخنان قاسم سلیمانی را شنیدید این لحن از سخنان نشانگر چیست؟ این حرفها چه هزینه هایی برای مردم ایران دارد؟

نوری زاده : شما از آقای سلیمانی شاگرد بنای کرمانی چه توقعی دارید وقتی دکتر ادبیات تحصیلکرده دانشکده ادبیات به ترامپ میگوید آقای قلدر!!! در ایران نظامی بر سر کار است که یکطرفش آخوند ها هستند و یکطرفش لات ها ویکطرفش تکنوکراتهای مسلام ریش دار. بنابراین این مجموعه یک ادبیاتی میآورد که ما با آن روبرو هستیم. و این تفاوتی است که امروز با گذشته دارد . پس از جنگ عراق خمینی دستور اعدام محسن رضایی و رحیم صفوی را داده بود که بعلت از دست دادن امکانات و موقعیت های بدست آمده بود محسن رضایی مدتی در کار سیاست بود و سپس به نظام برگشت و لباس سپاه را دومرتبه بر تن نمود و مگوید ما بیش از ۵۰ هزار نیروی آمریکایی را زیر تیغ داریم و از آن طرف سلیمانی آنگونه عربده میکشد، اما آنطرف هم مثل خود اینها از همی الفاظ استفاده میکند و کم نمی آورد، و میداند چگونه جواب اینها را بدهد، درست ادبیات لات ها بین واشنگتن و تهران برقرار شده است. و این بیشترین خطر را بوجود آورده است و ممکن است ترامپ برای اثبات قدرت آمریکا دست به حمله بزند و آنوقت تمام سرمایه های ایران نابود خواهد شد.

چالنگی :اما آمریکا به هیچ عنوان تهدید نظامی نکرده است وبیشتر درباره تحریمها صحبت میکند و از جنگ سخن نمیگوید.

شریعتمداری: در اینکه فضا ملتهب است وهر چیزی امکان دارد رخ دهد شکی نیست،اغلب جنگ های جهان از نقشه قبلی برخوردار نبوده است ، در حین فضای مخاصمت آمیزی که به وجود آمده عامل سومی دخالت مینماید و جنگ لفظی تبدیل به جنگ واقعی میگردد، این احتمال همیشه وجود دارد و هر آن ممکن است این فضای دوئل زبانی تبدیل به یک جنگ رو در رو شود. مثلا اگر در باب المندب یک کشتی هدف قرار گرفته شود و شلیک کننده ها به ایران وابسته باشند دخالت آمریکا بسیار زیاد است، و بعضی از کشور ها میخواهند این عمل اتفاق بیافتد. و در حالی که آمریکا تصمیم به تغییر نظام جمهوری اسلامی گرفته است حتی یک شلیک هم میتواند این جنگ را شروع کند و منجر به سقوط نظام گردد. البته از طرف دیگر خامنه ای و سلیمانی میخواهند فضا مخاصمه را به سمتی ببرند که ترامپ کوتاه بیاید. اینها جزء حکومتها یی هستند که برای جان انسانها ارزشی قائل نیستند اما در مقابل آمریا باید در ازای از دست دادن حتی یک سرباز به خانواده اش پاسخگو باشد، تن به این جنگ نخواهد داد. اما این کارها ممکن است کار را به جنگ مستقیم با آمریکا کشیده شود و این خطری است که بر سر ایران پرواز میکند، باید به اینها گفت سرنوشت خودتان به خودتان مربوط است ما را به جنگ نکشانید.

چالنگی: به گفته آقای شریعتمداری این حکومت ارزشی برای جان انسانها قائل نیست و شما هم اشاره کردید که مسائل ملی ایران هم برای اینها مهم نیست اما عده ای معتقدند که گروهی از افراد در حکومت بخاطر سود اقتصادی که این جریانات ببار می آورد موافق این بحرانها هستند، تفسیر شما چیست؟

نوری زاده: بحران کنترل شده به نفع نظام است ، البته تا زمانیکه نظام توان کنترلش را داشته باشد، اما بحرانی نباشد که فیتیله اش را در واشنگتن و تلاویو بالا و پایین بکشند، این مشکل نظام است.الان این هرج و مرجی که در اظهارات می شنویم مثلا آقای روحانی با زبان لات ها صحبت میکند، رژیم کنترل بحران را ندارد. قاسم سلیمانی گفت بحر احمر دیگر امنیت ندارد و چند روز بعد دو نفت کش سعودی مورد حمله قرار گرفتند .رژیم تمام مدت در بحران زندگی کرده است . اما این بحران فیتیله اش دست آقای ترامپ است.
ا
چالنگی:حکومت ایران تنها حکومتی است که خواهان محو دیگر کشور هاست، در این بحران اروپا کجای کار است ؟

شریعتمداری: هدف عربستان سعودی اینست که حفاظت از باب المندب را رزمناوهای آمریکایی بعهده بگیرند، و این موقعی میشود که عربستان از صدور نفت استنکاف کند و قیمت نفت افزایش یابد و آنها از آمریکا میخواهند که امنیت این آبراه حفظ شود، آقای سلیمانی بازنده بزرگ در سوریه است و کسی است که نه تنها برای جان ایرانیان بلکه برای جان افغانها و دیگر نیروهای تحت فرماندهیش هیچ ارزشی قائل نیست، و امروز میگوید ترامپ بامن طرف است ، در حقیقت به آقای روحانی میگوید !! که این جای من است که تو نشستی، و بهره بردار اصلی هم خامنه ای است،. در این حکومت باند های قدرت و ثروت در پی تاراج این مملکت از این بحران موجود هستند. اروپاییان وقتی این جنگ قدرت در حکومت و این تحریمها را میبینند ترجیح داده اند یواش یواش خودشان را کنار بکشند.

چالنگی : در زمان خمینی او حرف اول و آخر را میزد در نظام کنونی چه کسی دست بالا را دارد خامنه ای، سپاه، روحانی چه کسی؟

نوری زاده: خمینی با یک فریاد همه را سر جای خودشان مینشاند چون او توسط مردم و انقلاب مشروعیت پیدا کرده بود . خامنه ای رهبر یک بازی سرا پا حقه بازی است که مشروعیتی بین مردم ندارد و حتی اکثر مراجع و روحانیون اورا قبول ندارند،و در داخل سیستم هم روحانی و تیمش اورا قبول ندارند سپاهیان هم اورا باور ندارند که با امام زمان ارتباط دارد ،کسی به حرفش گوش نمیکند، روحانی مقداری پول در دستش است و قدرت اجرایی کمی دارد ،ولی هیچ عرضه ای هم ندارد. باندهای مافیایی قدرت هستند که تمام تصمیمهای اقتصادی را میگیرند ، دقیقا مثل دوره قاجار شده است کشور چهل کلانتر و چهل دزد بغداد است.

با ما باشید و برنامه تفسیر خبر را با دوستان وآشنایان خود به اشتراک بگذارید منتظر شنیدن نظرات شما پیرامون این برنامه هستیم.


Behind the Headlines – Friday 27 July 2018

Jamshid Chalangi:

In tonight’s program of Behind the Headlines we speak to our guests Dr. Alireza Nourizadeh and Mr. Hassan Shariatmadari and ask their opinions about:

Ghassem Soleimani’s tirade of taunts against president Trump;

US new threats against the Iranian regime;

Who wants a war?

And on the anniversary of the passing of the late Mohammad Reza Shah, from the time of the slogan of “Until the Shah is alive, this country is not free” 38 years ago, we have reached to today’s slogan of “As long as Iran does not have the Shah, this misery will continue”.

Dr. Alireza Nourizadeh:

What else do you expect from Soleimani, a former bricklayer, to say to Trump, when within that same regime a man with a doctorate in Persian literature calls the US president a “bully”. The ruling regime in Iran is comprised of a bunch of mullahs, gangs of thugs and Islamist technocrats.

Therefore the language that they all use is what distinguishes the Iran of today fromwhat it used to be under the Shah.

After the war with Iraq Khomeini had ordered the execution of Mohsen Rezaie and Rahim Safavi, the two commanders of the Revolutionary Guard, for their mismanagement of the war. This same Mohsen Rezaie has said that Iran has more than 50,000 US troops under its fire range in the event of the outbreak of a possible war. And yet Soleimani has been using a foul language and shouting out of fear and creating an atmosphere of near direct military conflict with US, which if happens, there will be nothing left of Iran.

Hassan Shariatmadari:

There is no doubt that the atmosphere is full of threats and counter-threats and very volatile, and the slightest sparkle can lead to a major military showdown, as with most of the wars that have started in history before. All wars of words have always ended in real wars between nations.

If it becomes clear that those who have shot missiles at the Saudi oil tankers in the Bab-al-Mandeb waterway are linked to Iran, there is a good possibility that the US army will interfere and respond.

And when we look at the fact that the US has decided to overthrow the Islamic republic regime, even one Iranian bullet can trigger this war, which will lead to the removal of the regime.

Khamenei and Soleimani at the same time are gambling on creating an atmosphere in which Trump walks back on his threats.

We are dealing with a regime that does not have the slightest respect for human lives, but in contrast, the US government is very weary of even losing one soldier, as it will have to be accountable to his or her family. We must tell the Iranian regime that the danger of a war is real and that it is directlyresponsible for its outbreak.

Dr. Alireza Nourizadeh:

The regime benefits from the presence of a controlled crisis in the country but is afraid of the crisis being used by Washington and Tel Aviv to implement their plans.

Khomeini could control the factions of the regime with one order to all of them but Khamenei lacks any legitimacy and neither the Rouhani government nor even the Guards listen to him anymore. Iran is currently held hostage to the rivalry of various mafia-type gangs.

Hassan Shariatmadari:

The Saudis will now ask the US to secure the safety of the Bab-al-Mandeb waterway, which will lead to an increase to the price of oil.

Soleimani has been responsible for the deaths of many Iranian and Afghan people in Syria and is now the biggest loser in the post-war situation in that country. And yet he is now blustering against the US and Trump, which is an indirect challenge to Rouhani too. And in the meantime Khamenei uses this rivalry to sustain his own power!

http://iranefardalive.com/Archive/40852

لینک یوتیوب:

https://youtu.be/LoGSxm6chZI

لینک دانلود:

https://vimeo.com/282005803

فایل صوتی:

https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/obnaoncrva6o

فایل صوتی کم حجم:

https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/qwzsv6u7mstj

گوگل درایو:

https://drive.google.com/file/d/1y3EyPgaeBfDtyTvObvDLgpRZXQJHecfx/view?usp=sharing

July 30, 2018

پنجره ای رو به خانه پدری جمعه 5 مرداد

nor4-300x160.jpg

این شماره از برنامه پنجره ای رو به خانه پدری را با شعری از دفتر اشعار دکتر علیرضا نوری زاده آغازمینماییم. ابتدا به مناسبت سالگرد در گذشت رضا شاه کبیر و فرزندش محمد رضا شاه پهلوی با شما به سخن خواهیم نشست:
دیروز سالگرد در گذشت رضا شاه بزرگ بود ، مردی که سرزمینی ویران و کشوری ورشکسته را و مردمانی که حتی یک دست لباس درست و حسابی نداشتند را بهر حال تحویل گرفت، جاده و بیمارستان و دادگستری ساخت و رادیو را ایجاد نمود، امروز همچنین سالگرد در گذشت پسرش محمد رضا شاه فقید است کسی که ممکن است خیلی ها از او و ساواکش دلگیر باشند ولی او عاشق ایران بود و ایران را دوست داشت. آنچه را که پدرش میخواست انجام دهد ادامه داد و ساخت ، و سرانجام در پنجم مرداد جان به جان آفرین تسلیم کرد،و در مصر با برگزاری مراسم باشکوهی که توسط سادات انجام گردید به خاک سپرده شد.
سپس همراه با شما خوبان به گفتگو با میهمان عزیز برنامه جناب آقای دکتر محسن سازگارا خواهیم پرداخت

دکتر سازگارا: ضمن عرض سلام و ارادت باید عرض کنم که رضا شاه و محمد رضا شاه به تاریخ پیوستند ، و وقت آن است که بدور از حب و بغض ها و تجربه های شخصی ما بوده است کارنامه رضا شاه و محمد رضا شاه رادر ترازوی عقلی تاریخ قرار دهیم و کارهای خوبشان را تقدیر و از کار های بدشان انتقاد کنیم. رضا شاه و محمد رضا شاه را من برگی از تاریخ دویست برگی ایران نگاه میکنم که برای گذار به دوره مدرنیته و آزادی کارهای درخشانی هم انجام داده اند.

دکتر نوری زاده : انتخابات در پاکستان انجام شد وبا حضور احزاب و اشراف حاکم گروه خانم بوتو ،و نواز شریف و عمران خان کریکت انجام شد و او توانست نودو پنج درصد کرسی ها رابدست بیاورد. آیا این بدین معناست که مردم خسته شده اند و احتیاج به افرادی تازه دارند.؟

دکتر سازگارا: سیاستمدارها موجودات محبوبی نیستند، بعد از مدتی تصدی امور ، مردم احتیاج دارند که چهره های تازه ببینند، بخصوص سیاست مدارهایی که موفق به حل مشکلات مردم هم نشده اند، در پاکستان قدرت توسط احزاب دست به دست شده است و هر از چند گاهی هم با کودتای ارتش نظامیان آمده اند ، و مشکلات پاکستان حل نشده است ، همه میگویند پاکستان میتواند مشکلات خیلی بزرگی برای منطقه و دنیا ایجاد کند. عمران خان چهره ای تازه ای در پاکستان میباشد و آدم مدرنی است و میتواند پاکستان را به سمت مدرنیته ببرد.

دکتر نوری زاده: دیروز آقای پمپئو انگشت روی نکاتی گذاشت و مستقیما نه به سپاه حمله کرد و نه به ارتش، ولی روی سخنش به سپاه قدس وقاسم سلیمانی روحانیون مزدور بود نظر شما چیست؟

دکتر سازگارا: ایشان پاره ای از سخنان اختصاصی شما را استفاده کرد بنظرم مطالب آقای پمپئو برای ما ایرانیان نا آشنا نیست و خبر جدیدی ندارد،و فقط جدید بودنش اینست که از دهان وزیر امور خارجه زده میشود.و حمل به مصداق هم کرده و اسم برده است این نشان میدهد که تیم ایشان کاملا در جریان اتفاقات ایران قرار دارد و کار شایسته ای بود که برای ایرانیان انجام داد.

دکتر نوری زاده : ما باید باین حکومت چیکار کنیم ،مردم چه راه حلی دارند؟؟
من به عنوان یک ایرانی عرض میکنم هر ساعت که این رژیم ادامه داشته باشد ساعتها خسارت به این مملکت وارد میکند،و این به نفع مردم است که هرچه زود تر این بساط مدیریت جمع شود و پی کارش برود، اینکه چیکار باید کرد؟ مردم همه متوجه شدند که این حکومت دیگر کاری برایشان انجام نمیدهد چون از پس این کار بر نمی آید و کاری از دستش ساخته نیست و مشکلات مردم حل نمیشود و دیگر ذکر مصیبت هم چاره درد نیست،این قانون اساسی و ولایت فقیه و کاری از دستش بر نمی آید. مردم یک حکومت مدرن و مردمی همراه با دمکراسی میخواهند، آنچه هم اکنون رساله همه ماست اینست که چگونه از این رود خانه رد شویم، استراتژی و برنامه روشنی که خطر فروپاشی ایران را دارد راهی بجوییم ،مثلا همین اعتصاب کامیونداران که امروز روز پنجم آن است و حکومت را به لرزه در آورده است

دکتر نوری زاده : بگذارید من هم چیزی اضافه کنم در زمان شریف امامی و بعد تر نقشی که مجلس ایفا کرد مثل بنی احمد و دیگران اینها آمدند و با بیان واقعیت کمک کردند و هم اکنون نقشی که دکتر صادقی و دیگر نمایندگان در مجلس بازی میکنند بسیار نقش مهمی است و ای کاش باقی نمایندگان هم به ایشان بپیوندند.

دکتر سازگارا : نکته دیگری که باید گوشزد کرد ستون سوم مبارزات مدنی یعنی ریزش از حکومت میباشد، باید ریزش از پشت کانون حکومت یعنی از اطراف خامنه ای آغاز گردد و یکی از این جاها مجلس است. مخالفین هم باید حواسشان جمع باشد که هنوز نه به بار است و نه به دار که خط و نشان بکشند. این عمل باعث میگردد نیروهای وابسته به حکومت از ترس جان زن و فرزندشان در حلقه حکومت بمانند و ریزش نکنند و این همان چیزی است که خامنه ای میخواهد. الان تمام نیروها را دور خودش جمع نموده است.

با ما باشید و پنجره ای رو به خانه پدری را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید . منتظر شنیدن نظرات شما پیرامون این برنامه هستیم.

A Window to the Fatherland- Friday 27 July 2018

We begin tonight’s edition of A Window to the Fatherland with Dr. Alireza Nourizadeh reading one of his poems from the book of his collected works.

Dr. Alireza Nourizadeh:

We continue the program with remembering the late Reza Shah the Great and his son the late Mohammad Reza Shah Pahlavi, on the occasion of the anniversary of their passing.

Yesterday marked the anniversary of the death in exile of Reza Shah the Great, a man and soldier who inherited a country devastated by centuries of backwardness, poverty and the rule of warlords, but worked tirelessly for sixteen years and turned it into the new Iran as a country with roads, railways, hospitals, secular justice ministry, national army, universities, radio stations and many other modern institutes.

Today also marks the anniversary of the death of his son, Mohammad Reza Shah, as a patriot king, who many might still hold reservations about his security police SAVAK, but history has proved that he loved Iran and whatever he did was for the best interest of his people and eventually was forced to leave the country and died in Egypt where he was buried honourably, thanks to the sincere friendship of the late Anwar Sadat.

We continue the program with speaking to our special guest Dr. Mohsen Sazegara.

Dr. Mohsen Sazegara:

Reza Shah and Mohammad Reza Shah have both joined history and I believe it is high time we looked at their rules without any biased opinion and admire their good service to the country while criticizing their mistakes.

They were the two kings that brought Iran into the modern world and carried out great social and economic reforms for the nation and will continue to be remembered as such.

Dr. Alireza Nourizadeh:

The election in Pakistan is over and Imran Khan has managed to win more than 95percent of the votes. Does this mean the Pakistani people are sick and tired of their previous leaders?

Dr. Mohsen Sazegara:

Politicians are not exactly very popular creatures. People would like to see some freshfaces every now again, especially if their leaders have not performed well in office.

In Pakistan the power has been changing hand very frequently and apart form the political parties, we have also seen the top brass and generals have ruled the country alternately.

Imran Khan is certainly a new and modern face and can bring about many social changes to the country.

Dr. Alireza Nourizadeh:

Yesterday Mr. Mike Pompeo pointed at certain matters regarding Iranian regime but stopped short of attacking the Revolutionary Guard and instead focused on Ghassem Soleimani and his mercenary mullahs.

Dr. Mohsen Sazegara:

The points that Mr. Pompeo said about the Iranian regime were not new to most of the Iranians. However, the significance of them is that they come from the mouth of the US Secretary of State. I think it indicates how informed the Trump administration is about the situation in Iran.

Dr. Alireza Nourizadeh:

What do you think we should do about this regime? What choices do our people have?
Dr. Mohsen Sazegara:

I believe every one more minute that this regime stays in power another day of misery will be forced upon our people. The sooner this regime is removed the better as it will never ever be able to solve the country’s endless problems and our duty as responsible Iranians with any political view is to find themost peaceful way of ousting this regime to avoid the disintegration of our motherland.


http://iranefardalive.com/Archive/40841

لینک یوتیوب:

https://youtu.be/tmghkekW4Lo

لینک دانلود:

https://vimeo.com/281984788

فایل صوتی:

https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/mr6j7ez7p3q7

فایل صوتی کم حجم:

https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/omgdo5ekfjtd

گوگل درایو:

https://drive.google.com/file/d/1m04bg4Z0lctjTNQrWrKvnGWGbunDvCL3/view?usp=sharing

July 30, 2018

پنجره ای رو به خانه پدری پنج شنبه 4 مرداد

nor4-300x160.jpg

این شماره از پنجره ای رو به خانه پدری را با شعری از دفتر اشعار دکتر علیرضا نوری زاده آغاز می نماییم . حتی عاشقان شاملو را نگذاشتند بر مزارش حاضر شوند همراه با شما به دیدن گزارش تصویری از حضور مردم بر آرامگاه زنده یاد آحمد شاملو خواهیم نشست با شما به سخن می نشینیم.سپس طبق روال هرهفته به گفتگو با جناب آقای دکتر محسن سازگارا خواهیم پرداخت:

دکتر سازگارا : چه خوب که با یاد احمد شاملو برنامه را آغاز نمودید،گزارشی که پخش کردید یک بخشش قابل فهم است، بهر حال موزیسین ها و خوانندگان معروف تر از شاعران و نویسندگان و دانشمندان هستند، و یک بخشی از آن هم باید حکومت را مقصر دانست،احمد شاملو کارهایی درخشان دارد که او را جاودانه کرده است، البته نسل جوان اکثر اوقاتش صرف شبکه های اجتماعی شده است و ساعات مطالعه اش کم گردیده است، البته در همین شبکه های اجتماعی کتابها به اشتراک گذاشته میشود و میتوان از دستاورد های علمی و فرهنگی ایران استفاده نمود.
دکتر نوری زاده: در تایید حرف شما یک مجله رایانه ای هست بنام چوک که من هر بار این را در سایت خلیج فارس میگذارم،و یا کاری که علی میر فطروس می کند که هم سیاسی و هم فرهنگی است، دلم از این سوخت که لات های تهران اینستاگرام درست کرده اند و یک میلیون هوادار دارند آنوقت احمد شاملو که برای نسل ما و نسل قبل از ما شاعری جاودانه است، در بین جوانان ناشناخته است ، این نشان میدهد که این رژیم جهنمی چه به سر این جوانان آورده است.

دکتر سازگارا: حکومت توتالیته و اقتدارگرا میخواهند صاحب فکرو اندیشه مردم بشوند و روح آنها را در اختیار بگیرند،شاید بهترین مثالش شوروی باشد آن غول های قرن نوزدهم و بیستم مثل چوخف و داستایوفسکی با دیکته ادبیاتی که استالین آورد ادبیات روسیه مرد، نویسندگان و شاعرانی هم بدست استالین و افراد بعد از او کشته شدند و یا به زندان افتادند، بنابر این آنچه در ایران اتفاق افتاده دو درجه بدتر از آنجا بوده است.

دکتر نوری زاده: در منطقه هم همین اوضاع هست هیچ شاعری نیامده است که بتواند شاعران نامی گذشته را در سوریه و مصر را تحت تاثیر نام خود قرار دهد، بعد از انقلاب هم هنوز کسی مثل نادر پور و شاملو و شفیعی کدکنی نیامده است اینها تمام شاعران آن زمان هستند. اینها تمام ذوق ها را خشک کرده اند.

دکتر نوریزاده: آقای عبدالناصر همتی که به سمت سفیر چین منصوب شده بود در این تغییرات کابینه روحانی به سمت ریاست بانک مرکزی منصوب شد ، چرا دکتر نیلی و طیب نیا نیامدند ؟ایشان سابقه درخشانی در این راه ندارد، آیا او هم توسط رهبر انتخاب شده؟

دکتر سازگارا: اگر هم مستقیم انتخاب نشده باشد غیر مستقیم انتخاب شده است بنده ایشان را زمانی که در ایران بودم می شناختم وایشان استاد اقتصاد کلان در دانشگاه اقتصاد است ، من نمیدانم که آقای روحانی ملاکش برای انتخاب آقای همتی چه بوده است؟ یک جور اقتصاد دولت سالار و چپ گرا ،؟ اقتصادی که اقتصاد نیست، دخالت دولت است، این کشمکش در این چهل سال بوده است و خامنه ای همیشه طرفدار این اقتصاد بوده است، چهل سال است که پشت به علم اقتصاد و قانونمندی اقتصاد میکنند، در زمان هاشمی که کمی به حرف اقتصاددانان گوش میدادند اقتصاد ایران پیشرفت کمی داشت اما در دوره های بعدی باحضور خامنه ای که جلوی هاشمی را گرفت این مسئله پایان گرفت و دوباره رفتند سراغ همان برنامه هایی که شکست خورده بود. اقای روحانی وعده ترمیم اقتصاد را داده بود و حال که این اقتصاد به فساد هم آغشته شده است ،و این تزلزل در اقتصاد واقعی و شبه اقتصاد کار دست روحانی داده است، اما با شناختی که من از آقای عبدالناصر همتی دارم مثل خود روحانی سعی خواهد کرد که بین این دو جریان بایستد،و یکی به نعل و یکی به میخ بزند. که نه خامنه ای از دستش ناراحت شود و نه دزدان همه کاره اقتصاد مملکت.

دکتر نوری زاده: اگر شما جای ایشان بودید اولین کاری که میکردید چه بود ؟

دکتر سازگارا : والا من اقتصاد دان نیستم بانک مرکزی اسمش بانک است ولی بانک نیست یک اقتصاد دان در راسش میخواهد کسی را میخواهد که بحرانهای اقتصادی را بشناسد و بر پول آن مملکت نظارت کند، طبیعتاً این را باید از اقتصاددانان پرسید، فکر میکنم حجم بزرگی از نقدینگی کشور که در مملکت خرج شده است و واحد پولی کشور باید عوض شود ،دست رهبر و نهاد های زیر نظر رهبری را ببرند، چون تا دست اینها را نبرید کسر بودجه خلق میشود و مجبور میشوند دست در جیب بانک مرکزی بکنند، باید رابطه پول نفتی را با دلار قطع کنند، یا مثل نروژ عمل کنند یا مثل امارات عمل کنند، ولی غلط ترین کار اینست که پول را بگیری و تحویل بانک مرکزی بدهی و ریال بگیری، این پول مرتب باد میکند و هرچند یک دفعه مردم می بینند که ناگهان ارز خارجی بالا میپرد ، و ریال سقوط میکند ، این اقتصاد به جراحی احتیاج دارد و همچنین کاری از دست روحانی و همتی بر نمی آید، این یک تصمیم کلی و اساسی است که باید دست فاسدان را قطع کنی، دست خامنه ای را قطع کنی، اینجاست که به محض اینکه به سراغ راه حل های اقتصادانان می روید جلویشان را میگیرند،.

دکتر نوری زاده : این جمله با دم شیر بازی نکن هم به سرداران و سرلشکران سپاه هم سرایت کرده است شاید حرف دکتر خزعلی درست بود که با شیر مردم بازی نکنند، آقای احمد عزیزی حرف جالبی زده است میگوید: قبل از ته کشیدن مهمات زراد خانه دیپلماسی چه مستقیم چه غیر مستقیم به استقبال جنگ رفتن و بهانه به دست دشمن دادن کار درستی نیست میتوانستید این را خصوصی بگویید،.

دکتر سازگارا : عمق استراتژی ایران از قفقازیه تا دریای سرخ است اآن کسی که این ادعا را میکند چگونه میخواهد با عربستان چنین کند، مطبوعات دنیا این تهدید ها را اهمیت نداده اند و گرنه یک نوع سند برای دخالت در منطقه است، اما در باب آقای حسن روحانی باید بگویم ایشان تسلیم خامنه ای شده است و پشت فرمان مملکت خود خامنه ای نشسته است، اما دستوراتش را امثال روحانی انجام میدهند چون او خودش آدم ترسویی است و همیشه در پشت دیگران پنهان میشود، و تصمیمش اینست که در سیاست خارجی در مقابل آمریکا مقاومت کند و در داخل مردم را سرکوب کند، و نیروی این کار هم سپاه و نیروهای اطلاعاتی خودش است برای صحبت با آمریکا هم دارد وقت را به تعویق میاندازد و میخواهد نشان بدهد که میتواند در مقابل تحریمها دوام بیاورد به همین دلیل شروع کردند به همان کارهایی که قبلا انجام میدادند یعنی با چمدان پول را جابجا میکنند .....
. با ما باشید و برنامه تفسیر خبر را با دوستان وآشنایان خود به اشتراک بگذارید منتظر شنیدن نظرات شما پیرامون این برنامه هستیم.

AttachmentsJul 26 (4 days ago)
to Ali, me
A Window to the Fatherland – Thursday 26 July 2018

We begin tonight’s edition of A Window to the Fatherland with Dr. Alireza Nourizadeh reading one of his poems from the book of his collected works.

Dr. Alireza Nourizadeh:

We continue the program with talking to our special guest of every Thursday, Dr. Mohsen Sazegara, and begin with asking him about the regime’s attempt to stop people from attending a memorial service at the grave of the late Iranian poet Ahmad Shamlou.

Dr. Mohsen Sazegara:

It is interesting that you began tonight’s program with remembering the late Ahmad Shamlou.

It goes without saying that poets, singers, musicians and writers are the cultural wealth of any nation and equal to scientists and social reformers in a democratic society.

Ahmad Shamlou has left a shining literary legacy for Iran and the regime is guilty of trying to discredit him. Sadly the newgeneration spends more time on social media and rarely delves into the wealth of Iranian literature and may be it is high time the lasting works of the likes of Ahmad Shamlou were to become available on social media to enhance the cultural heritage of the nation.

Dr. Alireza Nourizadeh:

In support of your point of view in this respect, I must say that on our Khalije Fars (the Persian Gulf) website we have an online magazine that promotes these cultural values and people like Ali Mirfetrousalso have a political and cultural website that does the same thing.

We must blame the tyrannical ruling regime in Iran for doing so much damage to our Iranian cultural heritage that has become the victim of its reactionary religious doctrine.

Dr. Mohsen Sazegara:

Dictatorial regimes like the one in our motherland will go to any length to manipulate the minds of their citizens with their propaganda and by doing so turn them into obedient servants of their totalitarian system.

We have had similar cases in the contemporary history of the world like the former Soviet Union in Russia. The day that Stalin told the great Russian writers like Dostoyevsky what subjects they should write about it was the day that the Russian literary world died.

What has happened in Iran since the rise of theIslamic republic is hundred times worse.

Dr. Alireza Nourizadeh:

That is exactly why since the Islamic revolution Iran has had not even one star poet to match the quality of people like Naderpour, Shamlou or Shafiei Kadkani.

Rouhani has now appointed Abdul-Nasser Hemati as the new governor of the Central Bank who does not seem to have any crediblepast credentials. Do you think he is Khamenei’s choice?

Dr. Mohsen Sazegara:

Even if not a direct choice of Khamenei, he must have had his backing to reach to this position.

I happen to know him from the time that he was our lecturer at the Faculty of Economics in Tehran University. I am not sure onwhat merits Rouhani has appointed him. Iran currently does not have any specific economic system for him to look after or improve its performance.
All of the regime’s economic plans have ended in failure simply because the system is embroiled in corruption, nepotism and Kleptocracy.

It is quite clear that Rouhani, who is a timid person, has now decided to be a slave to Khamenei’s whims and have anaggressive foreign policy and a repressive domestic policy.

And to implement these policies he is now relying on the support of the Revolutionary Guard and their repressive organs.

لینک وبسایت:

http://iranefardalive.com/Archive/40841

لینک یوتیوب:

https://youtu.be/tmghkekW4Lo

لینک دانلود:

https://vimeo.com/281984788

فایل صوتی:

https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/mr6j7ez7p3q7

فایل صوتی کم حجم:

https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/omgdo5ekfjtd

گوگل درایو:

https://drive.google.com/file/d/1m04bg4Z0lctjTNQrWrKvnGWGbunDvCL3/view?usp=sharing

July 30, 2018

پنجره ای رو به خانه پدری چهارشنبه 3 مرداد

nor4-300x160.jpg

این شماره از پنجره ای رو به خانه پدری را با شعری از دفتر اشعار دکتر علیرضا نوری زاده آغاز می نماییم . ابتدا نگاهی به شکایت ایران از آمریکا بخاطر شکستن پیمان مودت فی مابین دو کشور خواهیم افکند: این پیمان بعنوان پیمان دوستی است که در زمان شاه فقید امضاء شده است. حال اینها میگویند که آمریکاییها این پیمان را شکسته اند.
شما از دیوار سفارت آمریکا بالا رفتید و ۵۰ گروگان را ۴۴۴ روز در اسارت داشتید،شهروندان آمریکا را در بیروت به گروگان در آوردید. شما مقر تفنگداران را منفجر کردیدو ۲۶۰ نفر را کشتید ، سفارت آمریکا را در بیروت بدست حزب الشیطان منفجر کردید و ۶۷ نفر آمریکایی و بیش از ۳۰ نفر کارمند عرب را کشتید، در نایروبی و درارسلام سفارت آمریکا را منفجر نمودید ، حالا میگویید پیمان مودت را آمریکا شکسته است. این رافقط وقاحت آخوندی میتواند بگوید.ظریف عمامه ندارد ولی صد درصد بدتر از آنهاست.اینه ذولوجحین هستند وشاید چند چهره بهتر است برایشان. آدم پیش خودش میگوید اگر ما جای آمریکایی ها بودیم تا بحال چه بلایی سرمان آورده بودند. از زمانی که حاجی واشنگتن به آمریکا رفت یک ارتباط خاصی با آمریکا داریم مثلا خانم ابتکار تروریست گروگانگیر فرزندانش در آمریکا زندگی میکنند و حالا با وقاحت در مورد امیر انتظام حرف میزند .

در بخش بعدی برنامه همراه با شما خوبان به گفتگو با میهمان برنامه جناب آقای محسن خاتمی خواهیم پرداخت :
دکتر نوریزاده:اولا این اداهایی که اینها در می آورند راجع به ۲۸ مرداد شما را عصبانی نمیکند؟؟

آقای محسن خاتمی: اخیرا من کتابهایی را دومرتبه مطالعه کردم و دیدم سه جریان تاریخی بزرگ در تداوم انقلاب مشروطیت بوجود آمد
یکی کودتای رضا خان پهلوی یا میر پنج که با شعار جمهوری خواهی آمد و آخوند ها جلویش را گرفتند.
دوم زمان شاه جوانبخت روابط صمیمی بین مصدق و شاه وجود داشت که روحانیت آنرا بهم زد.
ودر قیام ۵۷ که راستین ترین جریان تاریخی بود که بعد از انقلاب مشروطیت بوجود آمد مردم آمدند و در لوله های تفنگ گل میخک گذاشتند .
شااه مریض بود آمد و از مردم معذرت خواهی کرد و عظمت شاه به آن شد که دستش را بطرف ملیون دراز کرد و کشور را به آنها واگذار کرد. و زمانی که به بختیار گفتند که پدر این پدرت را کشته است بختیار گفت حالا وقت پدر کشی نیست، ایران در خطر است.

حتی فرح پهلوی اعلام نمود که چپ ها برای ایران خطرناک نیستند.این بزرگترین موضوعی بود که گفته شد و مورد انتقاد خیلی ها قرار گرفت ، مثلا رضا شاه حجاب را شکست و ثابت کرد که تا زمانی که آخوند و آخوند بازی هست این مملکت رو به شکست است. رضاشاه اوقاف را آورد و دادگستری را تاسیس نمود.

دکتر نوریزاده: من همیشه فکر میکنم در دوره رضا شاه در کشور های دورو بر ما در منطقه چه کسانی بودند به هر شکلی حتی فرمایشی مجلس را نگه داشت تمام قوانین در مجلس تصویب شده بود.

آقای خاتمی: رضاشاه با آخوند و جاسوس بازی مخالف بود ولی چپ ها یعنی همان ۵۳ نفر بر علیه او قیام کردند . ما نباید گول چهار تا آدم را بخوریم در بهترین حالتش روحانیت به ما ضربه زده است در حال حاضر نه مذهب باقی گذاشته اند نه دیانت، و این سه شکست تاریخی به گردن روحانیت است. تا روحانیت دستش از قدرت کوتاه نشود و نرود در واتیکانش بنشیند همان آش هست و همان کاسه.

دکتر نوری زاده: از زمان زندان و از خاطراتت با مرحوم امیر انتظام بگو؟

آقای خاتمی: من انگشتم شکسته بود و برای درمان به درمانگاه میرفتم که زنده یاد امیر انتظام هم می آمد و از همه میپرسید شما از کدام بند هستید و جرمتان چیست؟ از من پرسید و من جواب دادم چپ... گفت شما چپ ملی هستید ، الان نزدیک سالگرد جنایت این نظام هستیم ، یک سری ورقه آورده بودند که به ما میدادند تا موضع مان را بنویسیم ، زنده یاد امیر انتظام در این ورقه نوشته بود آیا میشود این رژیم شقیه جنایتکار را قبول داشت، ما واقعا شرمنده شدیم . بعد از آزادیمان بارها به منزلش وهمراه او بر مزار مصدق رفتیم همیشه همراه تعدادی از بچه های چپ بود و نمایی از نماد ملی بود. امیر انتظام همیشه امیر انتظام بود.

با ما باشید و پنجره ای رو به خانه پدری را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید . منتظر شنیدن نظرات شما پیرامون این برنامه هستیم.


A Window to the Fatherland- Wednesday 25 July 2018

We begin tonight’s edition of A Window to the Fatherland with Dr. Alireza Nourizadeh reading one of his poems from the book of his collected works.

Dr. Alireza Nourizadeh:

We continue the program with looking at Iran’s compliant against the US for “breaking the treaty of friendship between the two countries”.

This treaty had been signed between the late Shah and the then US administration in the 1950s and now the Islamic republic regime claims the Americans have breached it!!

That is relay rich for a regime whose agents back in 1980 climbed up the walls of the US embassy in Tehran and took 50 American diplomats and personnel as hostage for 444 days; took tens of US citizens hostage in Beirut; bombed the US army’s barracks in Lebanon by its satanic Hezbollah proxies and killed 260 American soldiers; bombed the US embassies in Nairobi and Darussalam and murdered 67 and 30 people respectively, and is now complaining about the “US breaching the treaty of friendship with Iran”!!!

Only the impertinence that is the hallmark of the Islamic republic regime can allow it to put forward such nonsense “complaint”. And it may be that its foreign minster Javad Zarif who has initiated this disgusting idea does not look like a mullah, but he is hundreds of times more wicked than the “religious” leaders of this corrupt regime.

And by the way, Mrs. Ebtekar who was the spokesperson for the hostage takers at the time is another hypocrite as herchildren are now resident of US, the very country that she had publicly threatened to kill its citizens to take a revenge for allegedly the US support of the Shah.

At this part of our program we interview the nationalist Iranian political activist Mohsen Khatami and begin with asking what does he think about the recent comments of the regime’s officials about the 1953 coup that overthrew Dr. Mossadeq’s government.

Mohsen Khatami:

Recently I have been reading and researching several new and old books about the contemporary history of Iran and have concluded that during the last 100 years our country has seen three major and historic changes.

The first one is when after the Constitutional Revolution, Reza Shah wanted to declare Iran as a republic but the mullahs stopped him from doing so.

The second one is when the young Mohammad Reza Shah enjoyed a very close and friendly relationship with the late Mossadeq, but the clerics plotted and destroyed that relationship.

The third and most significant historic event was the 1979 uprising when the Iranian people placed flowers in the barrels of the soldiers’ rifles.

The Shah was suffering from cancer and publiclyapologized to the Iranian people and offered his hand of cooperation to thenationalist and secular forces and agreed with the late Bakhtiar’s premiership.

When some people told Bakhtiar that the Shah’s father had killed his father and he must not accept the post, he replied bysaying that “this is not the time for political revenge…. Iran’s existence is in danger”.

But the clerics rejected Bakhtiar to take over the state for themselves.

To put it mildly, the clerical establishment inIran has done nothing but damaged our national interest throughout its existence and today religion and faith have vanished from our society as the mullahs have made all the three stages of our country’s progress fail.

And unless the hands of the clerics are cut offcompletely from the affairs of the state, the miserable conditions of our nation will continue to get even worse.

لینک وبسایت:

http://iranefardalive.com/Archive/40810

لینک یوتیوب:

https://youtu.be/00S_oLa-S0U

لینک دانلود:

https://vimeo.com/281805659

فایل صوتی:

https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/mgyiuszusmik

فایل صوتی کم حجم:

https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/9zss3mxkpzyr

گوگل درایو:

https://drive.google.com/file/d/1kbo5WpPiDD_rodCMNOdMeJqr1Lkwurm6/view?usp=sharing



July 30, 2018

پنجره ای رو به خانه پدری سه شنبه 2 مرداد

nor4-300x160.jpg

این شماره از پنجره ای رو به خانه پدری را با شعری از دفتر اشعار دکتر علیرضا نوری زاده آغاز می نماییم .ابتدا نگاهی به اظهارات حداد عادل در ارتباط با 28 مرداد خواهیم داشت آقای حداد عادل پدر زن آقا مجتبی افاضه فرمودند هم زمانی تحریم های جدید با انتشار اسناد دخالت آمریکا در کودتای 28 مرداد قابل تامل و عبرت آموز است. شما به مصدق چیکار دارید؟ شما غلط میکنید که اسم مصدق را می آورید!! کاشانی دل مصدق را خون کرد روز 28 مرداد آقای کاشانی کجا بودند ؟ شما نواب صفوی را بچسبید.

در ادامه به دیدن کلیپی که دوست عزیزمان از دوبی فرستاده است می نشینیم. آقای سید علی خامنه ای میگوید من به امام زمان وصل هستم و امر من امر خداست. یک روحانی اهل سنت داریم بنام عبدالحمید مولوی پاسپورتش را گرفته اند و حتی در داخل کشور هم نمیتواند مسافرت کند شما مگر حلقه شیعه اثنی عشر نیستید، پس چرا میترسید؟ و به این نقطه میرسد که حسن عباس حکم قتل صادر میکند .

سپس به دیدن کلیپ سخنان حسن عباسی و فرمان قتل مفاسد اقتصادی از زبان وی خواهیم نشست و با شما در این باره سخن میگوییم. حال ببینیم این مفسد اقتصادی کیست، ناصر ابوالمکارم شیرازی شکر فروش ، امامی شیرازی ،کاندوم فروش ، شیخ محمد یزدی لاستیک فروش، تو جرات داری اینها را بکشی.؟ اگر خودشان نباشند آقازاده هایشان هستند. دنبال فساد میگردید من دانه دانه آنها را به شما نشان میدهم .

در ادامه اشاره ای خواهیم نمود به سخنان سردار سرلشکر محسن رضایی که به آمریکا میگوید شما 50 هزار نیرویتان زیر تیغ ایران هستند باز هم ایران را تهدید میکنید و توضیحاتی تقدیم حضورتان می نماییم.

در پی آن از اعتصاب سرتاسری کامیونداران و پتروشیمی بوعلی از اول مرداد با شما سخن خواهیم گفت و درود به این مبارزان خواهیم فرستاد.این رژیم باید بداند که باید برود
آقای خامنه ای شما تصویر خودت را در آینه ببین ترس و وحشت از آن میبارد .

دوره آقای حسین اوباما نیست که برای شما نامه عاشقانه بنویسد قصه دیگری است حکایت دیگری است در واشنگتن. آقای پمپئو در واشنگتن در بین ایرانیان میگوید اگر جمهوری اسلامی رفتارش را درست بکند. با خون مردم روبرو میشود و حرفش را اصلاح میکند.و حرف دلش را میزند و میگوید اینها فاسد هستند و باید بروند. آمریکا برای اولین بار دارد به صدای مردم ایران گوش میدهد در زمان انقلاب آقای کارتر یکسال قبلش به ایران آمد و جامش را به سلامتی اعلیحضرت بلند کرد و گفت این بهترین آغاز سالی است که من در عمرم داشته ام و گفت اعلیحضرت خردمندانه ایران را به جزیره ثبات تبدیل کردند و باعث آرامش همسایگانند و یکسال بعد سولیوان ساعتش را نگاه میکرد و میگفت اعلیحضرت کی میروند؟؟!!

تمام روسای جمهوری آمریکا بنوعی با شما زیر آبی راه داشته اند، بوش پسر میخواست به افغانستان و عراق حمله کند هواپیماهایش از روی ایران میرود، و رفسنجانی میگوید اینهمه ما به آنها کمک کردیم ولی آن حرف ها را راجع به ما زدند. ما را خانه شر خواندند .

امروز داستان دیگری ایست آقای ترامپ با هزار مشکل داخلی و خارجی روبروست و دو تا آس دارد، یکیش کره شمالی است که دیروز در خبر ها بود که رهبر کره شمالی دستور برچیده پایگاههای موشکی اش را داده است. و آس دوم نوع رفتارش با جمهوری ولایت فقیه است از آواخر آگوست سری اول تحریمها شروع میشود در نوامبر انتخابات دارد، پس سری دوم تحریمها را هم پیاده خواهد کرد اگر جمهوری ولایی تسلیم بشود که برد بزرگی کرده است.
اما اگر تسلیم نشود و بخواهد انگولکی بکند و آقای سردار رضایی تصمیم گیرنده باشد آنوقت شما خواهید دید کاری خواهد کرد که در دید مردم آمریکا قهرمان بشود و در انتخابات سنا و مجلس نمایندگان پیروز بیرون بیاید، پس این حرفهای این پهلوان پنبه ها را باور نکنید چون بموقع جام زهر را سر میکشند. در جنگ ایران عراق به خمینی زهر دادند و در قضیه برجام به آقا دادند خورد پس چه تسلیم آمریکا بشوند و چه نشوند در هر دو صورت بازنده خواهند بود.

در بخش بعدی به دیدن کلیپ سخنان جواد کریمی قدوسی خواهیم نشست و با شما در این باره صحبت می کنیم.

همچنین به دیدن فیلمی از سه آرایشگر که به منطقه ای در جنوب تهران رفته اند و ضمن آرایش سر کودکان و مردم آن منطقه به توزیع غذای گرم بین آنها میپردازند، می نشینیم.

در بخش آخر برنامه به منطقه خواهیم رفت و شما را در جریان آخرین رویدادهای منطقه قرار خواهیم داد . با ما باشید و پنجره ای رو به خانه پدری را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید . منتظر شنیدن نظرات شما پیرامون این برنامه هستیم.


AttachmentsJul 24 (6 days ago)
to Ali, me
A Window to the Fatherland- Tuesday 24 July 2018

We begin tonight’s edition of A Window to the Fatherland with Dr. Alireza Nourizadeh reading one of his poems from the book of his collected works.

Dr. Alireza Nourizadeh:

We continue the program with looking at the comments of Hadad Adel about the 1953 coup against the government of Dr. Mossadeq.

As the father-in-law of Khamenei’s son, Hadad Adel has turned into a jack-of-all-trades on the stage of Iranian politics and is now shedding crocodile tears for Dr. Mossadeq’s downfall.

One needs to tell him that he and the regime that he is part of it have nothing to do with Iranian nationalism and Mossadeq’s legacy and name. How dare you even talk about Mossadeq when the regime that you represent is a sworn enemy of Mossadeq and his followers?

Ayatollah Kashani, whom your regime praises as a “symbol of resistance”, was instrumental in Mossadeq’s fall. You better stick to your reactionary “heroes”, the likes of terrorist Navab Safavi.

We continue the program with watching a video clip that has been sent to us by one of our friends in Dubai, in which we can hear that Ali Khamenei claims that he is “connected to the missing twelfth Imam of the Shias” and that his fatwas are the words of the almighty God!!

Just compare this nonsense with the position of the oppressed leader of millions of Iran’s Sunni Muslims, the cleric Abdulhamid Moulavi, whose passport has been confiscated by the regime, fearing that he might ever decide to leave Iran.

Once again the political psychopath Hassan Abbasi has released a video in which he says he has issued the death sentence of all corrupt Iranian officials!!

Who are these corrupt officials in Iran today? If he does not know them here is a short list of them: ayatollahs Nasser Abulmakarem Shirazi, ayatollah Imami Shirazi, Sheikh Mohammad Yazdi and ….Do you dare to even raise your figure on them, you hypocrite?

The latest news from Iran indicates that the truckdrivers have once again started a nationwide strike and we salute their struggle!

If Khamenei follows the real news of the country then he has every right to be scared to death.

Because this is not the time of Hossein Obama residing in the White House who used to send Khamenei and his corrupt and despotic clique love letters.

As we listened to the Secretary of State Mike Pompeo’s speech on Sunday night in Los Angeles, he is clearly saying that Iran is ruled by a gang of corrupt mafia-type people whose only preoccupation is to stealpeople’s money, cause havoc in the Middle East and repress their own nation.

The message from the US government to the Iranian people is quite clear and that is that this regime must go.

All other US presidents over the last forty years of the unholy existence of this regime have somehow shown their willingness toaccommodate this barbaric regime but the Trump administration is a completely different ball game and the regime’s downfall and surrender is in sight!

لینک وبسایت:

http://iranefardalive.com/Archive/40754

لینک یوتیوب:

https://youtu.be/DE633kUYX30

لینک دانلود:

https://vimeo.com/281485723

فایل صوتی:

https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/y5t9ojc2ackm

فایل صوتی کم حجم:

https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/fnzhmjdh45mu

گوگل درایو:

https://drive.google.com/file/d/1KylCojHZeacn-QbmYtYD-N6HJTH7351U/view?usp=sharing

July 30, 2018

پنجره ای رو به خانه پدری دوشنبه ۱ مرداد

nor4-300x160.jpg

این شماره از پنجره ای رو به خانه پدری را با شعری از دفتر اشعار دکتر علیرضا نوریزاده آغاز مینماییم. ابتدا اشاره ای به سالروز درگذشت احمد شاملو و همچنین سالروز تولد انوشیروان روحانی خواهیم نمود.

سپس از ورود سپنتا نیکنام به انجمن شهر یزد شما را مطلع خواهیم ساخت. تنها مخالف ورود وی به انجمن شهر یزد احمد جنتی در مجلس تشخیص مصلحت نظام بود. چون وی زرتشتی بود و جنتی مخالف ورود اشخاص غیر مسلمان به تمامی ارکانهای کشور میباشد.


در ادامه به دیدن کلیپ سخنان مایک پمپئو که در جمع ایرانیان ایراد شده بود خواهیم نشست. وی گفت: پیامی برای مردم ایران دارم؛ آمریکا صدای شما را می‌شنود و با شماست

وی همچنین رهبران و روحانیون حاکم بر ایران را به فساد گسترده و ثروت اندوزی متهم کرد و با نام بردن از شماری از مقامات، گفت آنها در حالی ثروت انبوهی جمع کرده اند که مردمشان در رنج هستند. آقای پمپئو گفت مردم ایران در برابر بدرفتاری های بسیار حاکمان، ساکت نمی مانند. آقای پمپئو در این سخنرانی که با عنوان حمایت از صدای مردم ایران برگزار شد، گفت: رژیم چهار دهه است که ثروت مردم ایران را به تاراج برده و مردم را متحمل چنین رنج و آلامی کرد. این طبیعت و ماهیت جمهوری اسلامی است.
وزیر خارجه آمریکا در اشاره به فساد گسترده در جمهوری اسلامی، به حساب‌های شخصی صادق لاریجانی اشاره کرد و گفت جای تعجب است که یکی از اراذل و اوباش به ریاست دستگاه قضایی برسد. او همچنین به شمار دیگری از آیت‌الله‌ها، از جمله ناصر مکارم شیرازی هم اشاره کرد و گفت او به سلطان شکر معروف شده است.وزیر خارجه آمریکا همچنین گفت: برخی می‌گویند اعمال فشارها به ضرر میانه‌ روی در ایران می‌شود، اما میانه‌رویی در رژیم ایران وجود ندارد، وزیر خارجه ظریف و رئیس جمهوری روحانی، مثل گرگی در لباس میش هستند. این به اصطلاح میانه‌ روها همان انقلابی‌های ضدآمریکایی و ضد غرب هستند.آقای پمپئو گفت که این به عهده مردم ایران است که سرنوشت خود را تعیین کنند و دولت آمریکا هم از خواست مردم ایران حمایت می‌کند.

در بخش دوم برنامه نگاهی به داستان آقای مهران مدیری واحسان علیخانی خواهیم افکند،. همچنین از وقوع زلزله در کرمانشاه و کرمان شما را آگاه خواهیم ساخت .


بدنبال آن به تفصیل به سخنان روحانی و پاسخ دونالد ترامپ خواهیم پرداخت و با شما سخن می گوییم .همچنین به دیدن فیلم سخنان روخانی خواهیم نشست.

رئیس جمهوری ایران که روز یکشنبه در جمع دیپلمات های وزارت خارجه و روسای نمایندگی های خارج از کشور سخن می گفت ضمن هشدار به دونالد ترامپ، همتای آمریکایی خود برای هر گونه اقدام در جهت سرنگونی و بی ثبات کردن ایران گفت: آمریکایی ها باید خوب بفهمند که صلح با ایران مادر صلح ها و جنگ با ایران مادر جنگ هاست. روحانی در بخشی دیگر از سخنان خود باردیگر به تهدیدهای آمریکا برای به صفر رساندن صادرات نفت ایران واکنش نشان داد و با تاکید بر اینکه تنگه های زیادی داریم؛ تنگه هرمز فقط یکی از آنهاست خطاب به رئیس جمهوری آمریکا گفت: آقای ترامپ! ما مرد شرف و ضامن امنیت آبراه منطقه در طول تاریخ هستیم؛ با دم شیر بازی نکن، پشیمان کننده است.حسن روحانی ضمن بی ثمر توصیف کردن فشارها و تهدیدهای آمریکا برای تسلیم کردن ایران، هرگونه سخن گفتن با سران کاخ سفید را به معنای تن دادن به تسلیم و پایان دستاوردهای ملت قلمداد کرد و افزود: تهدید نمی پذیریم و توان ما بازدارنده است ؛ امروز اتحاد داخلی ما بیشتر از قبل است و تهدید، ما را منسجم تر می کند؛ حتما آمریکا را شکست می دهیم.

در پاسخ دونالد ترامپ در توئیتر خود نوشت:
دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا روز یکشنبه با انتشار توییتی به سخنان حسن روحانی، همتای ایرانی خود واکنش نشان داد و خطاب به او گفت: دیگر هرگز آمریکا را تهدید نکن، در غیر اینصورت پیامدهایی را خواهید دید که کمتر کسی در طول تاریخ دیده است.

رئیس جمهوری آمریکا در بخش دیگری از توییت خود نوشت: «ما دیگر آن کشوری نیستیم که سخنان ناخوشایندی که بوی مرگ و خشونت می‌دهد را تحمل کنیم. مراقب باش!»
در بخش بعدی نگاهی به اعتصاب کامیونداران سراسر کشور که از تاریخ اول مرداد آغاز شده است خواهیم داشت.

در انتها به منطقه خواهیم رفت و شما را در جریان رویداد های عراق و سوریه قرار خواهیم داد. در این میان به دیدن ویدیویی از اعتراض مردم عراق نسبت به حضور آخوند ایرانی می نشینیم
با ما باشید و پنجره ای رو به خانه پدری را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید . منتظر شنیدن نظرات شما پیرامون این برنامه هستیم.


A Window to the Fatherland- Monday 23 July 2018

We begin tonight’s edition of A Window to the Fatherland with Dr. Alireza Nourizadeh reading one of his poems from the book of his collected works.

Dr. Alireza Nourizadeh:

We continue the program with first remembering the late Iranian poet Ahmad Shamloo on the anniversary of his death, as well as paying tribute to the works andlife of the legendary Iranian musician and songwriter Anoushirvan Rouhani on his birthday.

We will also talk about how the Zoroastrian Sepanta Niknam’s membership of the city of Yazd municipality as a councilor has been reinstated, following widespread opposition to the disgraceful decision by the Expediency Council dismissing his election on his religious beliefs.

We continue the program with watching the video clip of Mike Pompeo’s speech of last night at a gathering of Iranian-Americans, which can be summarized in one short sentence that “the United States of America hears the voices of the Iranian people and supports their struggle against their regime”.

Mr Pompeo told an audience of about a thousand people: “Iran is run by something that resembles the mafia more than a government” and accused Tehran of squandering the wealth of its people.

He added: “The regime in Iran has been a nightmare for the Iranian people. The Trump administration dreams the same dream that the Iranian diaspora does... this dream will come true”.

Mr Pompeo accused the Iranian regime of being controlled by ideologues, of running on dictatorial methods at home and spreading “a campaign of violence abroad.”

He mentioned the high levels of corruption within the Iranian leadership where “the average Hezbollah fighter who receives a salary from the regime makes two to three times what an Iranian fire fighter makes in the streets of Iran”, adding that “a third of Iranian youth are unemployed while the regime fills its own pocket.”

Mr Pompeo singled out the corruption of Sadegh Larijani, the head of Iranian judiciary, sanctioned by the US and whose net worth he said is “at least $300 million.”

“The Ayatollahs are more concerned with riches than religion” the US chief diplomat said, accusing Ayatollah Ali Khamenei himself of running his “own personal hedge fund worth $90 billion, untaxed, used as a slush fund for the Revolutionary Guards.”

Asked if the Trump administration would ever engage the Iranian leadership, Mr Pompeo hinted that Washington would be “willing to have a conversation” but only if the leadership in Iran makes a strategic decision of undertaking “tangible and meaningful change.”

He added that "if we can get the leadership to change...we are prepared to make this conversation...but not until irreversible change happens."

Mr Pompeo said the goal of the Trump policy is to deny Iran "funds for instability", referencing Iran’s cyber-attacks, threats to Persian Gulf security, and the latest terror plot that was exposed in Vienna.

Mr Pompeo also announced that the US government was launching a 24/7 Persian language TV channel to reach Iranians. He also commended the courage of those protesting in the country since last December.

Also last night, US President Donald Trump sent a sharp warning to Iran afterHassan Rouhani cautioned Trump “not to play with fire” in pursuing his Iran policy.

Rouhani had said: "War with Iran is the mother of all wars." But he did not rule out peace between the two countries.

In his Tweet to Rouhani president Trump has said:

NEVER, EVER THREATEN THE UNITED STATES AGAIN OR YOU WILL SUFFER CONSEQUENCES THE LIKES OF WHICH FEW THROUGHOUT HISTORY HAVE EVER SUFFERED BEFORE. WE ARE NO LONGER A COUNTRY THAT WILL STAND FOR YOUR DEMENTED WORDS OF VIOLENCE & DEATH. BE CAUTIOUS!

لینک وبسایت:

http://iranefardalive.com/Archive/40727

لینک یوتیوب:

https://youtu.be/pP9os_28kqA

لینک دانلود:

https://vimeo.com/281301788

فایل صوتی:

https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/yiw2wnmeaze6

فایل صوتی کم حجم:

https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/xn4cpjzdtanq

گوگل درایو:

https://drive.google.com/file/d/1NBz_pBYIHODcWmc9-qhuYQsWLzPBUZ_R/view?usp=sharing

July 20, 2018

پنجره ای رو به خانه پدری جمعه ۲۹ تیر

nor4-300x160.jpg

این شماره از برنامه پنجره ای رو به خانه پدری را با شعری از دفتر اشعار دکتر علیرضا نوری زاده آغازمینماییم. سپس همراه با شما خوبان به گفتگو با میهمان عزیز برنامه جناب آقای دکتر محسن سازگارا خواهیم پرداخت:

دکتر نوری زاده:دوست عزیزی که خود از افسران سپاه است برایم نامه ای نوشته است که یکی از همکارانم که در مجتمع سعد آباد کار میکند به من گفت حاجی شبها خوابم نمیبرد. هر شب سایه رفسنجانی روی صورتم سنگینی میکند لحظاتی را بیاد می آورم که پیر مرد جان میداد و این آقایان که قبلا ضرباتی بهش زده بودند او را به زیر آب فشار میدادند و اوراخفه میکردند و مرد باور نمیکرد ،دوستم گفت این منظر پیش چشم من است یکی شان سعید بود و دیگری مرتضی و اینها از اعضای حراست مجتمع سعد آباد بودند ، ماموریت آنها این بود که وقتی حاجی به استخر میرود به سراغش بروند. نمیدانم قبلا به او چیزی خورانده بودند بی حس بود مثل مستها راه میرفت این را دوست من میگوید و سرانجام وقتی وارد استخر شد عادت داشت مثل همیشه لبه استخر را میگرفت و بعد چندین دور در عرض استخر شنا میکرد،و بعد بیرون میآمد و آنروز من وارد محوطه استخر شدم چون هروقت هاشمی میآمد من هم میرفتم تا برایش حوله بگیرم و یا چای بیاورم که دیدم این آقایون داخل استخر شدند و مشغول خفه کردن رفسنجانی شدند، میگفت اینها به دستور مستقیم آقای خامنه ای این کار را کرده اند از شما میخواهم که این را منتشر کنید و جزئیات بیشتری هم برایتان خواهم فرستاد وعکسی هم در لحظات آخر گرفته ام که برایتان خواهم فرستاد و در اولین برنامه اتان این را با آقای سازگارا مطرح کنید. شما چی فکر می کنید؟


دکتر سازگارا: بنظر شاهد عینی می رسد که این حرفها را زده است، کمی البته سخت است که حضرات شاهدی را تحمل کنند، قائدتاً حرفه ای تر از این هستند که شاهدی به جای بگذارند،، و بکرات از مجموعه حرفهایی که خانواده ایشان و گزارشی که شورای امنیت ملی میخواست تهیه کند پرونده را بستند و اجازه آزمایش خون ندادند و اجازه دفن را پزشک معتمد دادستانی انقلاب صادر کرد، بعنوان ایست قلبی، مجموعه اینها را که کنار هم میگذاریم نود درصد محتمل است که او را کشته باشند. موضوع جانشینی آقای خامنه ای است، و اینکه شنیده شده آقای خامنه ای پای روسها را به وسط کشیده تا برای خودش و فرزندش مجتبی تضمین بگیرد .

دکتر نوری زاده :در همین انقلاب یک نماد درست میشود بنام قاسم سلیمانی و بنوعی رمبو جمهوری ولایی و اسنادی بیرون میآيد که ایشان ۵۰ میلیون دلار در جریان گروگانگیری افراد قطری گرفته است حال این حکومتی که در این فساد فرو رفته است ذره ای مشروعیت ماندن دارد؟

دکتر سازگارا: جمهوری اسلامی مثل تمامی رژیم های تمامیت خواه و نظامهای ایدئولوژیک وقتی بر سر کار میآیند میخواهند بهشت موعود را بسازند اما دوزخ را خلق میکنند.
این رژیم سرنوشت تمام نظامهای تمامیت خواه را برای خودش رقم زده است فساد در تمامی نهاد های این حکومت لانه کرده و اگر زمانی در سال 1376 موجب ریزش پنجاه در صدی مردم شد در حال حاضر دیگر نود درصد مردم حقانیت این حکومت را قبول ندارند.
فساد سراپای حکومت را فراگرفته و از حل مشکلات اولیه مردم که آب و برق میباشد عاجز است. و این حکومت فرو خواهد پاشید و حال بزرگترین ومهمترین مسئله این است که از این مرحله چگونه عبور کنیم که کمترین صدمه به مردم وارد شود.

دکتر نوری زاده : دانشجویان ما که همیشه پیش قراولان این مبارزات هستند کجا هستند؟ در این اعتراضات اخیر حضور زنان ، کارگران و بازاریان چشمگیر بود ولی از دانشجویان خبری نبود.؟

دکتر سازگارا: جنبش دانشجویی همیشه موتور متحرک ما بوده است و اتحاد طبقه متوسط با جنبش دانشجویی و طبقات فرودست و مزد بگیر را باید تقویت کنیم و این پیوند روی شانه دانشجویان است، جنبش دانشجویی متحمل صدمات زیادی شده است و در حال حاضر سخت مراقب آنها هستند و دانشجویان معترض در همین دیماه محکوم به حبس های طولانی مدتی شدند. و من فکر میکنم که خاصیت جنبش دانشجویی نو شدن آن است.

دکتر نوری زاده: در دیدار پوتین و ترامپ توافقاتی بین دو رهبر ایجاد گردیده، ارزیابی شما چیست ؟

دکتر سازگارا: این دیدار بخشهای مختلفی داشت و یک بخشش هم در مورد ایران بود و راجع به ایران در سفر جان بولتون این بحث شده است . روسها قول دادند که به ایران فشار بیاورند و ایران هم این را به در خواست بشار اسد موکول نموده است.

ودر سایر زمینه ها مثل شبه جزیره کریمه هیچ قولی به پوتین نداده است و یک بعد دیگرهم نسبت به سیاست های داخلی آمریکا و دخالت روسیه در انتخابات آمریکا بود که مورد انتقاد داخلی قرار گرفت، و مجبور شد بیانیه ای صادر کند.

همچنین یک جاسوس زن روسی را هم دستگیر نموده اند و او اعتراف نموده که برای انتخابات بنفع ترامپ هزینه کرده است، و پس از این حمله به روسها و پوتین و ترامپ شدت گرفته و جایگاه ترامپ در خطر افتاده است، همه منتظر انتخابات نوامبر هستند ،.

در ادامه در ارتباط با کابینه و تغییرات احتمالی آن با میهمان گرامی به سخن می نشینیم و نظر ایشان را جویا خواهیم شد

با ما باشید و پنجره ای رو به خانه پدری را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید . منتظر شنیدن نظرات شما پیرامون این برنامه هستیم.

A Window to the Fatherland- Friday 20 July 2018

We begin tonight’s edition of A Window to the Fatherland with Dr. Alireza Nourizadeh reading one of his poems from the book of his collected works.

Dr. Alireza Nourizadeh:

We continue the program with talking to our special guest of every Thursday Dr. Mohsen Sazegara tonight, as he was travelling last night.

But before that, a dear friend of us who is an officer in the Revolutionary Guard has written a private letter to us and said:

“One of my colleagues who works in the Saadbad Complex has told me that he cannot sleep at nights as he keeps dreaming about Hashemi Rafsanjani at the momentthat he was dying.

He says that Rafsanjani looked like he had been beaten and then drown in the swimming pool of the complex by two men by the names of Saeed and Morteza who are members of the security team at the Saadabad Complex where Rafsanjani used to use its swimming facility.

This friend says that the two security men had been instructed to immobilize Rafsanjani before he entered the pool as he was staggering before entering it.

But as Rafsanjani finished his usual lengths of swim the security men used the towel around his face and neck and strangled him while he was still in the water.

The source has told us that he has taken some photos of the incident and will send them to us soon”.

Dr. Mohsen Sazegara:

It appears that the man who has witnessed the murder scene has told this story. Of course it is a bit difficult to assume that the murderers would have remained indifferent to the presence of this witness.

However, once we put together the statements of members of the Rafsanjani family and the report of the National Security Council and the fact that the coroner has not been allowed to carry a post-mortem examination, then all the evidence points to a murder plot.

At the heart of killing Rafsanjani lies the question of Khamenei’s succession and now we hear that Khamenei has resorted to the Russians to get their support for his son Mujtaba to succeed him.

Dr. Alireza Nourizadeh:

Now the regime has created a “revolutionary symbol” for itself by the name of Ghasem Soleimani but the latest news is that this man has been involved a massive corruption case of receiving $50m of bribe to resale the members of the Qatari royal family who had been taken hostage by Iraqi terrorists aligned with the Iranian regime.

Dr. Mohsen Sazegara:

The Islamic republic regime, just like all dictatorial and ideological regimes in history, has promised to take the Iranian people to heaven, but has in fact created a hellish life for them.

This is now a regime that is not even able to provide water and electricity to many parts of the country and there is no doubt that it will fall apart. The main question however remains that how we should get rid of it with the least possible damages to our nation.


لینک وبسایت:

http://iranefardalive.com/Archive/40668

لینک یوتیوب:

https://youtu.be/3AzTrU7PzwE

لینک دانلود:

https://vimeo.com/280971639

فایل صوتی:

https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/lepjp2hwwxhs

فایل صوتی کم حجم:

https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/pc7rvch55zya

گوگل درایو:

https://drive.google.com/file/d/1-DwFd164OnyeFUgjwDs-brCBxqJAVVkQ/view?usp=sharing

July 20, 2018

پنجره ای رو به خانه پدری چهارشنبه ۲۷ تیر

nor4-300x160.jpg

این شماره از برنامه پنجره ای رو به خانه پدری را با شعری از دفتر اشعار دکتر علیرضا نوری زاده آغاز خواهیم نمود. سپس همراه شما خوبان به گفتگو با میهمان عزیز برنامه جناب آقای دکتر رضا حسین بر خواهیم پرداخت و با ایشان در ارتباط با نشست مجاهدین و کنفراس واشنگتن و نشست کلن آلمان به تبادل نظر خواهیم نشست:

دکتر نوری زاده : نظر شما در باره نشست مجاهدین چیست؟

دکتر حسین بر : نمایش قدرت زمانی اعتبار دارد که قدرت بطور عادلانه مورد بهره برداری قرار گیرد، این افرادی که در این تجمع حضور دارند قدرت را از آن خود بدانند، وقتی قدرت از آن یک گروه کوچک است و از آنجا بقیه را تابع آن قدرت بکنیم این حالت نمایش های شوروی و کره شمالی و جمهوری اسلامی را تداعی میکند، این نمایش قدرت خوب می بود اگر افراد به میل و اراده خودشان در آنجا تجمع میکردند، و این بیشتر شبیه صحنه سازی است.

دکتر نوریزاده : مجاهدین شریکی برای خودشان نمی خواهند روزی که مسعود رجوی فرار کرد من مقاله ای نوشتم در باره ایشان ، کم کم تمام کسانی که با او بودند از وی جدا شدند اینها به هیچ وجه حاضر نیستند کس دیگری را ببینند، بعد از نشست ما در واشنگتن یک نشست هم شما در آلمان داشتید حاصلش چه شد؟

دکتر حسین بر: من دارم بر روی یک مفهوم جدید بنام نقشه فهمیدن کار میکنم برای شناخت یک کشور اول باید آن کشور را فهمید بخاطر همین است که پریشانی افکار داریم،شما نقشه ایران را در نظر بگیرید از آذربایجان تا سرخس و بلوچستان و خوزستان و کردستان و لرستان شما در این نقشه چه میبینیدترکها را میبینید نماینده ترکها حضور داشتند، نمایندگان لرستان بلوچستان و کردستان هم بودند اهل تسنن وهم نماینده شان آمده بود، شما نقشه را که میبینید میدانید که چه کسانی نماینده ایران هستند، تمام نمایندگان جمعیت ایران حضور داشتند، اینها چهل سال سابقه مبارزه دارند، ما قصد حذف مجاهدین را نداریم مجاهدین خودشان را در این نقشه نگاه بکنند در این نقشه عظیم آنها چه تعدادی هستند؟ همینطور گروهای سیاسی دیگر هم خودشان را در این نقشه جغرافیایی سیاسی بنگرند، بنابراین تنها راه این گروه های کوچک اینست که به جامعه بزرگتر که نمایندگانشان حضور دارند و در جلسه شرکت دارند و سیاست مدار هم هستند کنار بیایند اگر اینها بخواهند خودشان را جدا نگاه کنند نمیتوانند.

دکتر نوری زاده: نکته دیگر این نگرانی مردم که از اینکه این اقوام ایرانی بخواهند راه خودشان را پیش بگیرند و بروند، نظر شما چیست؟

دکتر حسین بر: همین جغرافیای سیاسی ایران را که بنگرید همه ایرانی هستند بنابراین کسانی که همه ایرانی هستند کجا میخواهند بروند.؟ آنهایی این حرفها را میزنند که خودشان چیز کوچکی هستند و آن گروه کوچک میخواهد با حذف دیگران خود را حاکم کند،.

دکتر نوری زاده: چه فرقی بین ایران و عراق میبینید؟؟ مثلا کردها راه خودشان را میروند و عربها راه خودشان را ؟؟

دکتر حسین بر: این کشور عراق توسط یک انگلیسی ویک فرانسوی ساخته شد و نه روی حساب و نه روی کتاب بود و در چنان شرایطی کردها را هم تقسیم کردند و عراقی که ساختند یک کشور ساختگی بود، اما ملت هایی که در آنجا بودند قدیمی بودند ، بنابراین کردهای عراق هویت خود را دارند و عربها و سنی ها وشیه ها هم هویت خودشان را دارند ،. عراق را کردها پدید نیاوردند، اما کردها ایران را پدید آوردند مردم ایران نمیدانند که سامانیان کرد بودند و ابومسلم خراسانی کرد بود که بر سرتاسر ایران مسلط بود، صفویه هم کرد نژاد بودند بنابراین کردها بخش عظیمی از تاریخ ایران را تشکیل میدهند.

امروز تمام اقوام ایرانی در کنار هم ایران را تشکیل داده اند، زمانی فرصت جدایی هم برایشان پیش آمده اما انجام ندادند،موقع حمله صدام میتوانستد بروند اما نرفتند آخر اعرابی که قبل از اسلام ایرانی بوده اند و خودشان مورد حمله اعراب مسلمان قرار گرفته اند و از آنزمان در آن منطقه بوده اند کجا میخواهند بروند .و چرا باید دشمن ایران باشند.

دکتر نوریزاده: وظیفه رسانه های خارج از کشور است که این نشست ها را منعکس کنند، چند تا از این رسانه ها به انعکاس این سخنرانی های افراد شرکت کننده در این نشستها پرداخته اند ؟

دکتر حسین بر: قطع کردن رسانه ها یعنی قطع کردن اینها از ایران، بنابراین کسانی که این حرفها را میزنند خودشان را دشمن سرتاسر ایران میکنند، این عده یا از روی تعصب یا حسادت و عده ای هم مأمور جمهوری اسلامی هستند.

در ادامه نگاهی به مسائل اصلی مطرح شده را در نشست کلن خواهیم افکند واز تاکید دکتر نوری زاده بر زبان فارسی بعنوان زبان ملی مشترک بین تمام اقوام ایرانی سخن خواهیم گفت.
با ما باشید و پنجره ای رو به خانه پدری را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید . منتظر شنیدن نظرات شما پیرامون این برنامه هستیم.


A Window to the Fatherland- Wednesday 18 July 2018

We begin tonight’s edition of A Window to the Fatherland with Dr. Alireza Nourizadeh reading one of his poems from the book of his collected works.

Dr. Alireza Nourizadeh:

We continue the program with a discussion with our special guest Dr. Reza Hossein Bor who would share his views with us about the recent Mujaheddin gathering in Paris as well as our own Washington Conference and the Cologne City Seminar of the representatives of Iran’s ethnic peoples.

Dr. Alireza Nourizadeh:

What is your view of the Mujaheddin’s gathering?

Dr. Reza Hossein Bor:

The show of strength will only have any credit if it is used in a just way and for a just cause. When you gather people around to show your strength at the cost of ignoring anyone else who might not agree with your ideas but you expect them to obey your position, then that reminds you of the authoritarian systems of the former Soviet Union and North Korea and the present Islamic republic regime in Iran.

It would have been much better if people who gathered in the Mujaheddin event had gone there voluntarily otherwise the whole thing looked like a staged show of power.

Dr. Alireza Nourizadeh:

The Mujaheddin do not want any partners for themselves and the day that their leader Masoud Rajavi fled Iran I wrote anarticle and said that gradually all those people who supported him would abandon him because the Mujaheddin do not want to be allied to any other opposition group.

After our Washington Conference you also attended the Cologne City Summit. What do you make of these events?

Dr. Reza Hossein Bor:

I am currently working on a new interpretation of what a country means because before anything else one must get to understand a country. We have this confused understanding of our own country and what it is.

Just look at the map of the Iran of today and you will see the Azeris, the Baluchis, the Kurds, the Lores and the Turkmens and then they are divided between the Shias and the Sunnis.

In our meeting in Cologne the representatives of all these Iranians had taken part and these are the people who have been struggling against the regime for the last 40 years.

We do not have any intention of excluding the Mujaheddin but if they look at this map and the mosaic of the Iranian peoples they should ask themselves where do they fit in it?

This is the true geo-political map of Iran and if the Mujaheddin wish to be part of it then they must come to some kind of terms with other opposition groups and recognize their existence but if they wish to go it along by themselves they will fail.


Dr. Alireza Nourizadeh:

As a democratic and free media we see it as ourresponsibility to report on all such events and gatherings of Iranian opposition groups but when you look around not that many media outlets outside Iran ever take the effort of reporting on these seminars and conferences.

لینک وبسایت:

http://iranefardalive.com/Archive/40639

لینک یوتیوب:

https://youtu.be/Ry0JyaVP8VA

لینک دانلود:

https://vimeo.com/280736774

فایل صوتی:

https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/hcdobavo6osf

فایل صوتی کم حجم:

https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/deeddmbuiunb

گوگل درایو:

https://drive.google.com/file/d/1fCgIf8DPp_YQSFvUt4Q-ZHAiI_oDzTyp/view?usp=sharing


July 20, 2018

پنجره ای رو به خانه پدری سه شنبه 26 تیر

nor4-300x160.jpg

این شماره از برنامه پنجره ای رو به خانه پدری را با شعری از دفتر اشعار دکتر علیرضا نوری زاده آغاز خواهیم نمود. ابتدا اشاره ای به توئیت محسن هاشمی در باره شرایط کشور خواهیم نمود و با شما سخن می گوییم .آقای خامنه ای دقت کن این فرزند همان کسی است که شما را بر تخت نشاند،.

سپس به دیدن کلیپی از شعر جدید آقای هالو در باره رقص دختر جوان سروده است خواهیم نشست.

در ادامه نگاهی به علل آتش زدن پوستر های خمینی و خامنه ای در عراق خواهیم نمود، دراثر فشار های مردم جمهوری اسلامی مجبور شد آب کارون را که به بصره میفرستاد را ببندد و همین باعث اعتراض مردم و آتش زدن عکسها و پوستر های خمینی و خامنه ای گردید. و دولت عراق برای تامین آب شیرین به سراغ عربستان رفته است و دولت ایران الارغم میلیونها دلاری که در عراق برای مردم خرج نموده نتوانسته دل آنها را بدست بیاورد ، و مردم بر علیه شان شعار میدادند. پولاهای ما به کجا رفته؟ حرم امام علی بیست برابر شده است.

لعنت به شما ، امام علی احتیاج به این کارها ندارد. مگر خمینی هست که برایش مقبره مصنوعی درست کرده اید، امام علی در طول تاریخ آنجا بوده است ، نادر گنبدش و ناصرالدین شاه ایوانش ، ومحمد رضا شاه کلش را طلا نموده اند. و شما اگر کاری کرده اید برای فریب و مزدورگیری بوده است.

در جریان تظاهرات مردم عراق دفتر تمام احزاب طرفدار جمهوری اسلامی در عراق را آتش زدند، تمام آنهایی که با پول ملت ایران آنجا زندگی میکنند ، مردم عراق مثل مردم ایران شعار مرگ بر ضد ولایت فقیه میدهند و این چنان بر ذوب شدگان ولایت سخت آمده که ببینید سعید قاسمی در این باره چه میگوید، توجه شما را به کلیپ سخنان این دیوانه زنجیری جلب مینماییم ، دلت ناراحت 400 دلار است بگذار من برایت بگویم که کشور را رستم قاسمی و خاوری نابود کرده در این میان به دیدن فیلم خانه خاوری در کانادا می نشینیم ، تمام مملکت توسط این شارلاتان ها اداره میشود و آنوقت به زن ایرانی و دختر ایرانی توهین میکنند، که لایق خانواده خودشان است.

در بخش دوم برنامه ابتدا نگاهی به گزارش سازمان بازرسی کشور در ارتباط با شرکت های صوری تاسیسات دریایی و دزدی آقایان مقدم و طاهری و شیرانی و خانم نفیسه محمودی خواهیم داشت و از پشت پرده این دزدی و غارتگری شما را مطلع خواهیم نمود.

احتراما؛ با توجه به این که بررسی عملکرد مالی و مدیریتی شرکت مهندسی و ساخت تاسیسات دریایی ایران به موجب حکم بازرسی شماره ۲۲۲۹۲۲مورح ۱۳۹۲/۱۱/۲۹ در دستور کار این هیآت بازرسی قرار گرفته که در رسیدگی‌های اولیه سوء جریاناتی کشف و محرز گردید و براساس اسناد و مدارک و مستندات قانونی محکمه پسند، آقایان مسعود سلطان‌پور و علی طاهری مطلق مدیران سابق این شرکت بوده و با همکاری برخی از مدیران میانی و افرادی تحت عنوان مشاور با سوء استفاده از موقعیت شغلی و با ایجاد شرکت‌های اقماری متعدد و وابسته تحت عناوین مختلف در خارج از کشور عمدتا در کشور امارات متحده عربی و هلند به انحاء مختلف با پیمانکاران و تامین کنندگان وسایل و تجهیزات مورد نیاز شرکت مهندسی مهندسی و ساخت تاسیسات دریایی ایران ارتباطات و مراودات مالی نامشروع ایجاد کرده اند که در این رابطه می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

– علی طاهری مطلق و تیم مدیریتی وی:

۱- خرید شناور لایروب WISE توسط آقای طاهری مطلق از شرکت WISE که طبق تحقیقات صورت گرفته متعلق به سرکار خانم نفیسه محمودی دختر باجناق آقای طاهری مطلق می باشد. لازم به ذکر است شناور مذکور که بخشی از مبلغ آن که توسط شرکت OMC (یکی از شرکت‌های اقماری تاسیسات دریایی در امارات) پرداخت شده است با شکایت خانم محمودی مدت طولانی است که در کشور امارات توقیف شده است.

۲- خرید دکل حفاری موسوم به «فورچون» با همکاری و مساعدت آقای «مراد شیرانی» که مشاور مدیرعامل بوده است.

۳- خرید ۲۱۷۴ کیلومتر لوله های فولادی بابت فازهای سی و پنج ماهه میدان مشترک پارس جنوبی از شرکت سالزگیتر آلمان و پرداخت کل مبلغ قرارداد و عدم ایفای تعهدات توسط پیمانکار و ناهمخوانی مقدار لوله های خریداری شده با مقدار بار تحویل شده.

۴- قرارداد ساخت دو دستگاه دکل حفاری دریایی(۲۹۹) که با دریافت مبلغ ۲۳ میلیون دلار از بابت پیش پرداخت آن هیچ‌گونه عملیات اجرایی درخصوص این دکل‌ها صورت نگرفته است و قرارداد نظارت بر ساخت این دکل‌ها توسط شرکت تاسیسات دریایی با شرکت GRT متعلق به خانم نفیسه محمودی که هیچ تخصصی در این رابطه نداشته است، منعقد می‌شود.

۵- پرداخت مبالغ کلان بابت حق مدیریت به مدیران شرکت ساخت تاسیسات دریایی، می‌توان به پرداخت میلغ ۱۲۰ میلیارد تومان تحت عنوان حق مدیریت از سوی آقای طاهری مطلق به سید مهدی وفایی پور و آقای صفوان هاشمی شاهرودی اشاره کرد.

۶- قرارداد حمل لوله جهت فازهای ۱۷،۱۸،۱۹ که جهت این قرارداد اقدام به تاسیس شرکتی در امارات با مدیرعاملی جناب آقای رزاقی می‌نمایند و نامبرده جهت انجام این قرارداد اقدام به انعقاد قرارداد دیگری با شرکت «المطاف» متلق به آقای اسماعیل میران می‌نماید و در متن قرارداد این چنین گنجانده می‌شود که از مبالغ دریافتی کل قرارداد مبلغ ۱۰ درصد آن توسط شرکت آقای امیران به شرکت دلتا مارین باید پرداخت گردد، که نهایتا برخی از چک‌های این پیمانکار توسط عوامل آقای طاهری نقد گردیده است.

۷- طبق بررسی ها و تحقیقات صورت گرفته شخصی به نام آقای مهدی محمودی که به عنوان فرد اصلی پشت پرده آقای علی طاهری مطلق و پسر باجناق ایشان می‌باشد مشاهده می‌شود نامبرده با برنامه ریزی دقیق و چینش نیروها و تعیین پیمانکاران اقدام به دریافت مبالغ کلانی از پیمانکاران طرف قرارداد با شرکت مهندسی و ساخت تاسیسات دریایی ایران می نماید و یا با ایجاد شرکت در خارج از کشور اقدام به انعقاد قرارداد با این شرکت نموده است که در تحقیقات صورت گرفته، مبالغ کلانی از طریق شرکت WISE و المطاف و شخصی به نام حاجی حسینی به حساب فردی به نام آقای حسین باباپور به جهت خرید چندین دستگاه آپارتمان و خرید ویلا در دبی واریز می‌گردد.ابتدا قولنامه به نام خود آقای طاهری مطلق و سپس به نام مهدی محمودی منتقل می شود. سپس نامبردگان این قراردادها را فسخ و مبالغ را به شخصی به نام آقای حقیقت‌خواه تحویل که نامبرده نیز این مبلغ را طی هماهنگی آقای مهدی محمودی تحویل وکیل شرکت و شریک آقای محمودی، آقای مهدی محسنی مقدم می‌نماید که حسنی مقدم اقدام به خرید املاک مزایده ای شهرداری منطقه یک می‌نماید........................


در بخش بعدی شما را از سخنان ترامپ پس از مذاکره با پوتین در ارتباط با ایران، آقای ترامپ بعد از ملاقاتش با آقای پوتین یک پیام به مردم ایران داده است که این پیام بنظر قابل تامل است، پرزیدنت ترامپ میگوید که پوتین احتمالا در برجام میماند، برای خیلی از کشور ها که با ایران روابط دارند خوب است اما برای آمریکا خوب نیست، مردم ایران شورش هایی در تمام شهر ها دارند ، ما به مردم ایران نشان خواهیم داد که صد در صد حامی آنها هستیم، اعتراضات ایران روز به روز گسترده تر خواهد شد، اینها از وقتی رخ داد که من توافق اتمی را برچیدم ، آقای ترامپ به گونه ای با مردم ایران صحبت میکند که نزدیک است،......
در انتها شما را از چند خبر داخلی باخبر می نماییم، با ما باشید و پنجره ای رو به خانه پدری را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید . منتظر شنیدن نظرات شما پیرامون این برنامه هستیم.

A Window to the Fatherland- Tuesday 17 July 2018

We begin tonight’s edition of A Window to the Fatherland with Dr. Alireza Nourizadeh reading one of his poems from the book of his collected works.

Dr. Alireza Nourizadeh:

We continue the program with reporting on a tweet from Mohsen Hashemi about the dire conditions in Iran and would remind Khamenei to listen to the words of the son of the very man who facilitated his rise to power and be warned.

Later we will watch and listen to video clip inwhich the satirical poet Mr. Haloo reads his poem about the arrest of Maedeh Hojabri, the young Iranian girl, on charges of dancing.

We continue the program with looking at the images of the Iraqis burning the posters of Khomeini and Khamenei which follows the shutting down of the water pipelines that delivered Iran’s drinking water to Basra but the Iranian regime had to stop its flow in face of mass protest demonstrations by the Iranian people in the province of Khuzestan.

Now the Iraqis have turned to the Saudis to supply them with drinking water and that means the hundreds of millions of the Iranian people’s money that the regime had splashed in Iraq for decades to buy out their people’s loyalty have evaporated in a matter of days!

The reports coming out of Iraq indicate that during the protest demonstrations people have been attacking the offices of all pro-Iran political parties and shouted slogans against the reactionary theory of Velayati Faghih by which Khamenei rules his religious dictatorship.

The regime has spent millions of dollars to expand the mausoleum of Imam Ali, thinking that the first Imam of the Shias is like ayatollah Khomeini whose mausoleum looks like ten palaces put together.

The propagandist maniacs of the regime like Saeed Ghassemi are fuming with anger for the rise of the value of US dollar in Iran, while deliberately forgetting that corrupt people like Rustam Ghassemi the former oil minister and Mohammad Reza Khavari, the former Governor of the Central Bank that he and his gang of thugs used to support have stolen billions of these US dollars and fled the country and all that the regime is now worried about is why a 17 years old young Iranian girl has danced on Instagram!!

In the second part of the program we will look at the report of Iran’s Ombudsman Organization about the embezzlement of Misters Moghadam, Taheri and Shirani, as well as Mrs. Nafiseh Mahmoodi who as we disclosed last week were involved in the theft of an oil platform after receiving $750 million from Ahmadinejad’s administration to buy it for Iran but pocketed the money by selling it to a South American country.

In the last part of the program we will report on the comments of President Trump about Iran after his talks with Putin.


Trump has sent a new message to the Iranian people, which is very significant. He says Putin might stay in the nuclear deal with Iran but the deal does not have any benefit for the US and that the recent unrest in Iranian cities and anti-regime demonstrations have started after the US sided with the Iranians as Washington is 100 percent behind their movement which is growing by the day.

The way Mr. Trump speaks with the Iranian people it sounds as though the day of their freedom is very near!

لینک وبسایت:

http://iranefardalive.com/Archive/40594

لینک یوتیوب:

https://youtu.be/XkJu12hvBtg

لینک دانلود:

https://vimeo.com/280398837

فایل صوتی:

https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/zdnarv7tlmca

فایل صوتی کم حجم:

https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/x8cwhewadctv

گوگل درایو:

https://drive.google.com/file/d/1wYYU1AFhD52AZw1wwUZUalDIrPi24DcP/view?usp=sharing

July 20, 2018

پنجره ای رو به خانه پدری دوشنبه 25 تیر

nor4-300x160.jpg

این شماره از برنامه پنجره ای رو به خانه پدری را با شعری از دفتر اشعار دکتر علیرضا نوری زاده آغاز خواهیم نمود. سپس نگاهی خواهیم داشت به دستور تخریب مجسمه های حضرت فردوسی توسط مزدور ولایت فقیه اعلم الهدا و داماد جنایتکارش و با شما در این باره به سخن خواهیم نشست.
چرا اجازه میدهید که این مردک مزدور دزد و دامادش حکم قتل حضرت فردوسی را صادر کنند.
حضرت فردوسی جایگاهش از امام رضا هم بالاتر است امام رضا یک جایگاه مذهبی بین مردم ایران دارد ولی حضرت فردوسی دارای یک مقام ملی در بین تمام ایرانیان اعم از شیعه و سنی و مسیحی دارد . شما میخواهید با حضرت رستم وحضرت فردوسی بجنگید . پشه در کارزار شیر !!
مطمئن باشید له خواهید شد.

در ادامه ازسالروز تولد اردلان سرفراز و همچنین سالروز درگذشت نابغه ریاضی ایران و جهان مریم میرزا خانی شما را باخبر و در این باره به دیدن فیلمی کوتاه از این دانشمند نابغه خواهیم نشست. همچنین از سالروز در گذشت حمید سمندریان و هما روستا با شما صحبت خواهیم نمود.

در پی آن از دستگیری خلبان دلیر ایرانی که در یک برنامه تلوزیونی از اجبار خلبانان به پرواز با وجود نقص فنی هواپیماها صحبت کرده بود شما را مطلع خواهیم ساخت.
خلبان امیر صادقی که در یک برنامه تلوزیونی اقدام به افشاگری درباره نقص فنی برخی هواپیماها و چشم‌پوشی مدیران از این نقایص کرده بود توسط نیروی انتضامی دستگیر شد . جالب است که هرکس در این مملکت بیشتر آدم کشته باشد از رهبری ترفیع گرفته و به تولیت آستان قدس و آنها که کمی کمتر کشته اند به تولیت دیگر اماکن مذهبی منصوب میشوند. و مرتضوی با آنهمه جنایت فقط دو سال محکوم میشود و آنوقت یک خلبان رشید که از عدم ایمنی سیستم هواپیماها سخن میگوید دستگیر میگردد.

در بخش دوم به تفصیل به سفر علی اکبر ولایتی و نتانیاهو به مسکو خواهیم پرداخت وشما را در جریان پشت پرده این ملاقات ها قرار خواهیم داد.

آقای نتانیاهو برای هشتمین بار با پوتین ملاقات نمود و به پوتین گفت ما نوکری مثل بشار اسد پیدا نخواهیم کرد و ما از طرفداران ابقای او هستیم چون چه در زمان پدرش و چه در زمان خودش با اینکه ما سرزمینشان را اشغال کرده بودیم حتی یکبار هم به ما حمله نکردند حلا اگر شعاری میدهد بگذارید بدهد خطری ندارد .ولی ایرانی ها حق ماندن در سوریه را ندارند وگرنه ما آنها را خواهیم زد همچنان که تا بحال زدیم . پوتین هم میگوید بزنید ما حق را به شما میدهیم مگر نه اینکه ما چشمانمان را وقتی شما به آنها حمله کرده اید بسته بودیم .

از آنطرف علی اکبر طبیب حضور هم با آقای ثنایی وارد میشود. در تمام ادوار گذشته چند نفر هستند که در آینده هم میتوانند دیپلمات بمانند یکی مرتضی سرمدی است و یکی هم همین آقای ثنایی است چون زبان روسی را مثل زبان مادریش صحبت میکند و چندین کتاب به زبان روسی نوشته است و چندین سال در دانشگاههای روسیه تدریس کرده است. همراهان دیگری همهمراه آقای ولایتی هستند از جمله برادر آقای خامنه ای رهبر معظم جمهوری جهل و جور که به آنها اجازه ورود به جلسه را ندادند.
ولایتی میگوید ما از سوریه بیرون نخواهیم رفت چون با درخواست بشار امده ایم و هر زمان که بشار بگوید که دیگر به ما احتیاجی ندارد ما میرویم. پوتین در جواب میگوید بشار که مشروعیتی ندارد اگر میخواهید از زبان او بشنوید به او میگوییم که به شما بگوید سوریه را ترک کنید.
ولایتی در درخواست بعدیش میگوید ما در تحریم آمریکا هستیم و شما باید در عوض واگذاری پایگاه و دیگر موارد از ما حمایت کنید .
پوتین می گوید اوکی ما از شما نفتتان را میخریم ولی پول نداریم بجایش تفنگ و ملزومات نظامی به شما تحویل میدهیم
در ادامه درخواستا ولایتی میگوید حضرت عظما خیلی نگران آقا مجتبی در پس مرگ شان هستند و تضمین میخواهند که او جانشینشان شود
پوتین هم میگوید همان تضمینی که تزار به فتحعلی شاه داد هم به آقا میدهیم که آقا مجتبی جانشین بشود. در همین حال خبر میرسد که باید با نیروهای اپوزیسیون حکومت جمهوری اسلامی به گفتگو بنشینید که این حکومت رفتنی است!!
در مورد ایران مطمئن باشید اگر قرار باشد دست از سر ایران بردارند برمیدارند.
بنابراین آقای ولایتی دست خالی از مسکو برگشت وآقایان داد و فریاد راه انداختند که مسکو چندین میلیارد دلار نفت مارا میخرد که بلافاصله از طرف مسکو اعلام شد ما در ازای کالا نفت میخریم همان کاری که هند و چین دارند انجام میدهند.
از آنطرف پمپئو وزیر امور خارجه آمریکا میگوید آمریکا تقاضای بعضی از شرکت ها را که میخواهند ازمجازاتها در امان بمانند بررسی خواهد نمود.

اما روسها در جریان انتخابات از آمریکاییها دلخورند با اینکه در انتخابات حمایت از ترامپ را در دستور کار خود داشتند اما ترامپ با تندی با این مسئله برخورد کرد. در حال حاضر جان بولتون و دیگر مقامات آمریکایی مذاکراتی با مقامات مسکو انجام داده اند .مسائل مورد بحث یکی شبه جزیره کریمه هست که روسیه آن را بلعیده و بعید به نظر برسد که بخواهد پس بدهد و دیگری سوریه و گرجستان است. آمریکا میخواهد که ایران و حزب الله لبنان از سوریه خارج شوند و روسیه در مبارزه با تندرو های اسلامی در خاورمیانه پیش قدم بشود. مسئله بعدی حضور کردهای کوبانی در سوریه میباشد. در برنامه های آینده بیشتر در این باره سخن خواهیم گفت.
با ما باشید و پنجره ای رو به خانه پدری را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید . منتظر شنیدن نظرات شما پیرامون این برنامه هستیم.

A Window to the Fatherland- Monday 16 July 2018

We begin tonight’s edition of A Window to the Fatherland with Dr. Alireza Nourizadeh reading one of his poems from the book of his collected works.

Dr. Alireza Nourizadeh:

We continue the program with reporting on the very disturbing and criminal act of destroying the statutes of Ferdowsi in the city of Mashad by the order of the reactionary and mercenary of Khamenei, the mullah Alam Ulhoda and his murderer son-in-law Ebrahim Raisee.

We call upon the brave people of Mashad to stop these criminals from insulting the great poet Ferdowsi as the symbol of our national identity.

Ferdowsi’s place in the Iranian people’s history, civilization, national identity and pride is far superior to that of Imam Reza who is only a religious symbol for us but Ferdowsi represents every Iranian regardless of them being Shia or Sunny Muslim, Christian or follower of any other faith.

The criminal Alam Ulhoda has waged a war against Rustam of the Shahnameh and Ferdowsi and the Iranian people’s national identity and pride, and he will pay a heavy price for his crime.

Today is the anniversary of the birthday of the great Iranian songwriter Ardalan Sarfarza as well as the tragic death of the Iranian mathematics prodigy Maryam Mirza-Khani who sadly passed away last year this day.

We continue the program with reporting on the arrest of a brave Iranian passenger plane pilot who has exposed the regime’s failings in taking care of the safety of air travellers in Iran.

Iran is nowadays a country where murderers are roaming the streets of the country freely and awarded by Khamenei and his clique, but whoever who dares speak out about the corruption and injustice in the country is sent behind bars.

In the second part of the program we will look at the recent trip by Ali Akbar Velayati and Benjamin Netanyahu to Moscow at the same time and what talks they have had with Putin behind the scene.

This was the eighth time Netanyahu has met with Putin and most probably he would have assured the Russian president that Israel has no problem with the Assads as both the father and son have acted as the servants of the interests of the Jewish state for years.

As for Velayati, he has claimed that the Islamic republic regime will not leave Syria and that the Iranian regime has been asked by Assad to send its troops and mercenaries to his country. But Putin has told him that Bashar Assad has no legitimacy and if you want to hear from him to leave Syria, then we will tell him to do so.

Velayati has also offered the Russians to buy Iran’s sanctioned oil but Putin has said that Moscow does not have any money for this business and instead can give arms and missiles to him.

Velayati has also requested from the Russians to recognize Khamenei’s son Mujtaba as his successor and Putin has said we can give you the same guarantee that our Tsars ancestors gave your previous kings!!

Meaning, all in all, Russia has hinted that this regime has no future and must start negotiating with its opposition groups to survive.

لینک وبسایت:

http://iranefardalive.com/Archive/40564

لینک یوتیوب:

https://youtu.be/2RDNCAAT5TA

لینک دانلود:

https://vimeo.com/280220144

فایل صوتی:

https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/d4bjbswikffy

فایل صوتی کم حجم:

https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/qzcdenaybsk8

گوگل درایو:

https://drive.google.com/file/d/1lAdV9yK7zC89pAYx1FJh2rKFoCE7L6LD/view?usp=sharing

July 20, 2018

پنجره ای رو به خانه پدری پنج شنبه ٢١ تير

nor4-300x160.jpg

اين شماره از برنامه پنجره اي رو به خانه پدري را با شعري از دفتر اشعار دکتر عليرضا نوری زاده آغاز مينماييم. ابتدا نگاهی به تصادف یک تانکر قیر با اتوبوس مسافربری در سنندج و آتش گرفتن اتوبوس و سوختن هموطنان عزیزمان خواهیم داشت و به دیدن فیلمی از این حادثه دردناک خواهیم نشست . این ماجراها از سینما رکس شروع میشود خیلی عجیب بود آنزمان خبردار شدیم هواپیمایی دارد برای آوردن فردی که سینما رکس را آتش زده و با خمینی و خامنه ای هم در ارتباط بوده به عراق میرود ایشان عاملی بوده که بنزین و مابقی لوازم آتش زا را در اختیار عاملین آن حادثه میگذارد. که انها هم در سینما را را برروی تماشاگران میبندند و آنجا را به آتش میکشند .فردا جلسه ای در اداره اطلاعات آن زمان با دعوت از روزنامه نگاران تشکیل شد و دکتر عاملی اسناد مربوط به این حادثه را با روزنامه نگاران در میان گذاشت ومرحوم عاملی قربانی دانستن اطلاعات در باره افراد و کسانی که آنها را به این کار تشویق کرده بودند شد. و بدست خلخالی جنایتکار اعدام گردید. سپس طبق روال هر هفته به گفتگو با میهمان عزیز برنامه جناب آقای دکتر محسن سازگارا می نشینیم و در ارتباط با این آتش گرفتن های متعدد و پشت سر هم در بازار کرج و حال حادثه اسفناک برخورد تانکر با اتوبوس و دیگر مسائل مهم داخلی ورویداد های منطقه و جهان به
تبادل نظر خواهیم پرداخت و نظر ایشان را جویا خواهیم شد.

دکتر نوری زاده : در این چند مدت اخیر شاهد آتش گرفتن بازار حمیدیه و کرج و اکنون هم اتوبوس حامل مسافران که به طرز وحشتناکی مسافرین در آتش سوختند هستیم آیا این حوادث همه جا اتفاق می افتد؟

دکتر سازگارا: شما اشاره به سینما رکس آبادان کردید که بطور قطع کار مسلمانان انقلابی بود که در آن روزها مشروب فروشی ها و سینماها را آتش میزدند. این حوادث معمولا در تمام دنیا وجود دارد . و این هم که در ایران بخاطر فرسوده بودن وسائل نقلیه و نداشتن ابزار و وسائل کافی آتش نشانها قائدتا این حوادث را در ایران ابعادش را وسیع تر میکند.
وقتی رژیمی مشروعیت و حقانیت خود را از دست میدهد آنوقت در هر حادثه ای اورا سرزنش میکنند. و وقتی رسانه های آزادی وجود نداشته باشد رسانه شایعه شروع بکار میکند. و داستانها ساخته میشود و انگشت مردم بسوی هیئت حاکمه و شخص رهبر نشانه میرود و او را مقصر میدانند . وقتی که خامنه ای تمام ابزار های حکومت و قدرت را در دست گرفته و حتی پشت بازجویی زندانیان میایستد طبیعی است که مردم چنین قضاوت میکنند و هیچ حرفش را هم باور نمی کنند . این رسانه ملی هم که روز و شب دروغ بخورد ملت میدهد مصاحبه اجباری پخش میکند و مثلا روزنامه کیهان تبدیل شده به خط و نشان کشیدن برای مخالفین که فردا موجب دستگیریشان میگردد.هر حادثه ای که در کشور اتفاق بیفتد به ناتوانی و نا کارامدی خامنه ای و حکومتش برمیگردد. در واقع این بحران مشروعیت است که بدنبال عدم مقبولیت اتفاق میافتد.

دکتر نوری زاده: یک اتفاق بسیار جالبی افتاد در هفته پیش من خبری بدستم رسید که ولایتی و مجتبی خامنه ای به مسکو رفته و زود برگشته اند و دومرتبه امروز ولایتی عازم مسکو است این رفت و آمد به چه معناست؟

دکتر سازگارا: بخصوص مطبوعات عربی این خبر را انتشار داده اند که بین روسیه و اسراییل توافق بعمل آمده است که روسیه ضامن شده است که ایران از سوریه خارج شود و اسراییل هم گفته بین روسیه و آمریکا میانجیگری میکند تا روابطشان عادی شود. و برای همین چند بار به مسکو رفته است. این محرز است که روسها میخواهند فشار آمریکا را کم کنند.روسیه خط قرمزش کریمه است. وحاضر است در بقیه موارد مذاکره کند. و سفر جان بولتن مقدمه گفتگو ها را فراهم کرده است در حال حاضر در اجلاس ناتو هم فشار جانبیش به اروپا برای رعایت کردن تحریم ها و فشار برایران است .چینی ها هم حواسشان به تجارت است . بنابراین می ماند روسیه که هیچ مشکلی ندارد تا با کارت ایران بازی کند و در همین چند سال سعی کرده تا اعتماد دیگر کشورها نسبت به ایران کم شود تا خود بتواند در زمینه ارسال گازش به اروپا موفق شود .

دکتر نوری زاده : این مهر آقای خامنه ای نسبت به آقای پوتین که مهر مسیح را در چشمان پوتین دیده است ، اگر مبنی را اینجور فرض کنیم که امریکا با روسیه بر سر کریمه کنار بیاید بعد نوبت خروج ایران از سوریه است، اگر تصمیم براین شود ارزیابی شما چیست؟

دکتر سازگارا: خبری که من دارم روسها در حلقه های درونی خودشان به این نتیجه رسیده اند که جمهوری اسلامی رفتنی است و هزار قول هم که بدهند که آقا مجتبی را نگه میدارند و قولهای دیگر خودشان میدانند که این حکومت ماندنی نیست. آنها تجربه فروپاشی دارند و میدانند نظامهای ایدئولو ژیک و اقتدارگرا و تمامیت خواه به جایی میرسند مثل خود شوروی که فرو میپاشند.
روسها ظاهرا طرحشان اینست که با نفوذی که در دستگاه رهبری و سپاه دارند استراتژی خودشان را برای حکومت بعدی هم چیده اند. چون با حضور خامنه ای و چپ ها در ایران نفوذ روسها در تمام مملکت ریشه دوانده است، و به روایتی هزار جاسوس دوره دیده در ایران دارند، و با فاصله از تمام قدرت های خارجی دستشان باز تر است و اتفاقا برعکس تصور خامنهای این روسها بعضی وقتها دوستانشان را به قیمت پوست خیار میفروشند .
اما این نکته که جمهوری اسلامی از سوریه با فشار روسیه خارج میشود یا نه ؟ من تصورم اینست بازی که در عراق و لبنان دارند انجام میدهند در سوریه هم انجام خواهند داد آنها نزدیک به 60 هزار نیروی بسیجی مثل حشد الشعبی در سوریه تجهیز و آماده نموده اند که در موقع مناسب وارد ارتش سوریه شوند و در آن موقع چه کسی میتواند بگوید بروید بیرون!! این مدل خود سپاه است که در لبنان و عراق اجرا نموده است یعنی هم سیاسی و هم اقتصادی و هم نظامی است. و با نفوذی که در دولت سوریه دارد ممکن است اسد هم چاره اشان را نکند.

حال با این سیاست میتواند به ملت ما برسد؟!! و این سیاست چه منافعی برای ما دارد؟؟ میگویند برای امنیت نظام در این کشورها هستیم . دروغ میگویند و این شوخی بیش نیست، چون ملت اینها را سرنگون خواهد کرد نه کشورها و قدرت های خارجی. این امنیتی که به دشمنی با تمام کشور های منطقه و آمریکا می انجامد چه دردی از جامعه ما حل میکند .
ببینید درآمد ناخالص ما در سال 2017 بالغ بر439 میلیارد دلار بوده است. در سال 57 تولید ناخالص ترکیه نصف ما بوده است اما اکنون دوبرابر ماست یعنی در عرض این چهل سال مردم ما 30 در صد فقیر تر شده اند این بطور متوسط است که برای فقرا 100 درصد است . اما حاکمان ما هیچ دغدغه ای ندارند و تنها دغدغه اشان آوردن دختر جوانی در رسانه ملی است و اعتراف گرفتن از اوست، و با این سیاست میخواهند مردم را ازحکومت بترسانند که خامنه ای انرا میخواهد.
مصلحت مملکت ما اینست که با هیچ کشوری دعوا و قطع رابطه نداشته باشیم .

دکتر نوری زاده : آیا آقای جهانگیری حرفی برای گفتن دارد در حالی که روحانی بال و پرش را چیده است؟

دکتر سازگارا: ایشان چندین بار استعفا داده است و دوباره اورا رئیس ستاد مسائل اقتصادی نموده اند . اما روحانی سرش را زیر عبای خامنه ای کرده است و در جنگ اقتصادی خامنه ای با او همراه شده است.
با ما باشید و پنجره ای رو به خانه پدری را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید . منتظر شنیدن نظرات شما پیرامون این برنامه هستیم.

با ما باشید و پنجره ای رو به خانه پدری را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید. منتظر شنیدن نظرات شما پیرامون این برنامه هستیم.

A Window to the Fatherland – Thursday 12 July 2018

We begin tonight’s edition of A Window to the Fatherland with Dr. Alireza Nourizadeh reading one of his poems from the book of his collected works.

Dr. Alireza Nourizadeh:

We continue the program with some of the latest news stories about Iran, including the tragic collusion between an oil tanker and a passenger coach in Sanandaj in which scores of our fellow Iranian have been killed.

This tragic accident reminds us of the horrific arson attack on Rex Cinema in 1978 by a man who had been in direct contact with Khomeini and Khamenei and later fled to Iraq.

I remember that the following day after that heinous crime Dr. Amoli, the then Information Minister held a press conference and revealed how the followers of Khomeini were behind it. He was among the first people to be executed by Khomeini’s regime for his revelation.

Later we will look at other news of the day in our talk with our special guest of every Thursday, Dr. Mohsen Sazegara.

Dr. Mohsen Sazegara:

You mentioned the horrific crime of burning down Rex Cinema, which was undoubtedly the arson attack of the “revolutionary Muslims” who at the time were attacking cinemas and bars and liquor shops in Iran. The lack of proper equipment in Iran or any other country in the world to fight such arson attacks increases the number of their victims.

When a regime like the Islamic republic regime in Iran loses its legitimacy, then any such accident as the one that has happened in Sanandaj, will be blamed on it.

When there is no freedom of press in the country, the rumors will take over and the society condemns the regime for every incident or tragedy that happens in it.

In Iran, Khamenei has always stood behind the crimes of the intelligence organs and interrogators and the Iranians do not believe a word of him. His mouthpiece, the Kayhan daily, acts as a prosecutor and tells the judiciary whom they should arrest and put on trial.

Dr. Alireza Nourizadeh:

I had the news of Ali Akbar Velayati and Khamenei’s son Mujtaba travelling to Moscow last week and had returned very quickly. Now Velayati has gone back to Moscow again. What is he after?

Dr. Alireza Nourizadeh:

The Arab media have said that Russia has pledged that they will ask Iran to leave Syria. Israel has told Moscow that they will mediate between US and Russia for better relations and naturally the Russians are interested to reduce their tension with the Americans.

The NATO countries have also agreed to increase their pressure on Iran to leave Syria and Russia has decided to paly the Iran card in its gamble with the US.

My inside sources tell me that the Russians have concluded that the Islamic republic regime will not be here soon and they know better than anyone else that ideological regimes do not last long.

However, the Russians have built up a circle of their own spies and insiders within the regime through the Revolutionary Guards, left-wingers and Khamenei’s household and are ready to install the next regime in power in Iran and sell out Khamenei’s regime.

لینک وبسایت:

http://iranefardalive.com/Archive/40458

لینک یوتیوب:

https://youtu.be/-1-ZunHwLjE

لینک دانلود:

https://vimeo.com/279659438

فایل صوتی:

https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/mgqp9im26x7n

فایل صوتی کم حجم:

https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/ejcbapopjjx0

گوگل درایو:

https://drive.google.com/file/d/1N74O-1RPoEKNR5hfqT-0oSFUUBTouocJ/view?usp=sharing

July 20, 2018

پنجره ای رو به خانه پدری چهارشنبه 20 تير

nor4-300x160.jpg

اين شماره از برنامه پنجره ای رو به خانه پدری را با شعری از دفتر اشعار دکتر عليرضا نوری زاده آغاز مينماييم. ما بارها از جريان دزدی دکل هاي نفتی با شما صحبت کرده ايم و افراد و جريانهای دخيل در اين دزدي را برملا نموده ايم اما من متوجه شدم که این دوست ما از این جریان اطلاعاتی دارد و امروز او که از بلژيک آمده است تا شما را بيشتر و با مدرک کاملتري در جريان اين دکل دزدی قرار دهيم .
بنابراین همراه با شما به گفتگو با ميهمان امروز برنامه جناب آقای کيان ارثی خواهيم نشست و با ایشان در باره گذشته اشان و محل تولدشان وچگونگی ارتباط ایشان با آقای شیرانی تکابی و نفیسه محمودی و دکتر طاهری به سخن خواهیم نشست

دکتر نوری زاده : لطفا خودتان را معرفی نمایید


آقای کیان ارثی: من عزت الله کیان ارثی هستم ودر آبادان بدنیا آمده ام و پدر و مادرم بختیاری هستند در منطقه فریدن بدنیا آمده بودند و من همیشه با مسئله فریدن حرف داشتم، نام آن قبلا پارتیکا بوده است و اسامی همه روستا ها به پارسی اصیل است وبختیاری ها پارت هستند.

دکتر نوری زاده : در میان ایلات ایران بختیاری ها جایگاه بخصوصی دارند و همیشه آدمهای برجسته زیاد داشته اند.

آقای کیان ارثی: آنچه که شما در میان بختیاری ها می بینید وابستگی های بسیار زیاد آنان به ایران است، و بسیار متعصب در مورد ایران هستند.

دکتر نوری زاده: آدمی که چپ بوده و زندان رفته است و در شرکت نفت بوده است به اسپانیا میرود و آن حادثه بد برایش اتفاق میافتد . حالا چجوری این فرد با گروه قوم الظالمین ارتباط پیدا میکند.؟

آقای کیان ارثی : سئوال خوبی است گاهی اوقات اتفاقاتی میافتد و حوادث نا خواسته انسان را به جاهایی میبرد، بر حسب تصادف یکی از دوستان من پیشنهادی به من داد که یک آقایی است بسیار توانمند در زمینه تجهیزات نفتی و قبلا رئیس دائره مهندسی حفاری ایران بوده است و الان در بخش خصو صی کار میکند. یک روزتلفن منزل ما زنگ زد وآقایی بنام شیرانی با من صحبت کردند و شنیده بودم که بختیاری است .
دفعه بعد ایشان را در لابی هتل دیدم و بسیار آدم مودب و وارد در تجهیزات نفتی بنظر می آمد و پیشنهاد همکاری دادند. آنموقع من هم یک ذهنیت قبلی داشتم و پروژه پارس جنوبی بزرگ بود و گفتم باشد اگر کاری از دست من بر بیاید انجام میدهم.
این گذشت تا بعد از مدتها تماس گرفت و یک شعر از احسان طبری را از حفظ خواند و من سمپاتش شدم، و مرتب می گفت که من بچه کارگر هستم . بعدها متوجه شخصیت چند وجهی او شدم یک شخصیت قابل قبول جامعه و یک شخصیت دیگرش به پای شیطان کفش وارونه میکند و اگر حس بکند بدردش نمی خورید با شگردی خاص شما را حذف میکند و به زن و بچه ات هم رحم نمیکند. خوب صحبت میکند اما شروور هم زیاد میگوید، به زعم من مغز متفکر ایشان همسرشان بودند خانواده همسرشان از بچه های چپ سازمان فدایی خلق بودند و انسانهایی خوب بودند ولی خودش کولی بود.

دکتر نوری زاده : من الان میخواهم کسی را معرفی کنم بنام خانم نفیسه محمودی دختر باجناق آقای مقدم و همینطور آقای دکتر علی طاهری من لیست بانکی ایشان را دیده ام که میلیون میلیون پول ردو بدل شده است میخواهم بدانم این خانم که با آقای شیرابی تکابی هم رفت و آمد دارد کیست؟

آقای کیانی ارثی : خانم نفیسه محمودی فرزند خوانده آقای دکتر طاهری است که دوست من هم هست. ایشان قدرت فوق العاده ای دارند و آقای طاهری به ایشان نه نمی گفتند اما آنچه من میدانم اینست که ازروان سالمی برخوردار نبود.
من یکبار در دوبی به منزل آقای طباطبایی رفتم و از ایشان خواهش کردم که که در مسقط قراری بگذارند و با آقای شیرانی صحبت کنند و مشکلاتشان را حل کنند و همین باعث شد که آقای شیرانی نسبت به من بدبین بشود.

در یک مورد برای خرید تجهیزات از شانگهای به یانتای رفته بودیم و آن شرکت به من گفت کمسیون میخواهید ؟ که من گفتم نه و این یک پروژه ملی است و به آقای طاهری زنگ زدم و ایشان گفتند درود برتو،!!! و از آن زمان ما حذف شدیم.

دکتر نوری زاده : کسی که از پستان این نظام نوشیده باشد آلوده است، آقایی میاید و در اوج صداقت با آنها همکاری میکند ولی آنها اورا آلوده میکنند یا همین نفیسه محمودی با در اختیار گذاشتن حسابش برای این آقایان از او سوء استفاده میکنند از اینها نمیشود دفاع کرد.

آقای کیانی ارثی : من دفاع نمی کنم ولی تا آنجا میدانم و برای من مشهود است. که این زیر آبی ها و کلک زدن ها بواسطه آقای شیرانی صورت گرفته است.

دکتر نوری زاده : ببینید بدستور اطلاعات سپاه آقای دکتر طاهری را دستگیر کرده اند و اموالش را توقیف نموده اند.
با ما باشید و برنامه پنجره ای رو به خانه پدری را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید، منتظر شنیدن نظرات شما پیرامون این برنامه هستیم.


A Window to the Fatherland- Wednesday 11 July 2018

We begin tonight’s edition of A Window to the Fatherland with Dr. Alireza Nourizadeh reading one of his poems from the book of his collected works.

Dr. Alireza Nourizadeh:

We continue the program with revealing more on the issue of the theft of an oil platform by some of the regime’s officials, where they were paid to buy and deliver it to Iran but instead got the $750m money, sold the oil platform to a South American country and fled Iran.

Now, one of our friends who have got more information about this massive corruption case in Iran has travelled to Britain from Belgium and will tell us the full story about this massive theft.

So, our special guest tonight is Mr. Kiani Ersi and would tell us about his background and his place of birth and how he got to know Mr. Shirani Tokabi and Nafiseh Mahmoodi and Dr. Taheri, the people involved in the stealing of the oil platform.

Please introduce yourself to us.

Kiani Ersi: My full name is Ezatollah Kiani Ersi and I was born in the city of Abadan ad my parents are from the Bakhtiari Clan. They were born in the Feriden whose true Persian name is Partika. All village names in this area of Iran have original Persian names, as the Bakhtiaris are true Parthians.

The main characteristics of the Bakhtiaris are their love for Iran and deep nationalistic feelings.

Dr. Alireza Nourizadeh:

An individual who had been a left-winger in the past and imprisoned for his political views and then employed by the National Iranian Oil Company suddenly arrives in Spain and then ends up being part of this corruption by the regime’s officials. How could this happen?

Kiani Ersi: That is a valid question. In life sometimes certain events change one’s destiny and fate. One of my friends once told me that there is this man who is very educated in the science of oil exploration equipment and had previously served in Iran’s drilling engineering fields and now runs this private company of his own.

One day a man rang my home phone number and introduced himself by the name of Shirani. The next time we met in the lobby of a hotel. He looked like a decent gentleman and offered me to work with him and at the time I was under the impression that he wanted to involve me in the South Pars project.

We met several times more and he kept telling me that he was from a working class family but gradually I noticed that he was a man of many faces. The family of his wife was from the left-wing Fedayeen organization and seemed to be very good people but she herself looked like a gypsy.

Dr. Alireza Nourizadeh:

I now wish to introduce a woman by the name of Nafiseh Mahmoodi, the daughter of Mr. Moghadam’s brother-in-law. Also, Dr. Ali Taheri whose bank account statement that I have seen shows that he has been receiving million of dollars in his account. Who is this woman who has been involved with Mr. Shirani Tokabi?

Kiani Ersi: Mrs. Nafiseh Mahmoodi is the stepdaughter of Mr. Dr. Taheri who happens to be a friend of mine. She is a very strong woman and Mr. Taheri would never say a NO to her.

On one occasion we went to Shanghai to buy some equipment and the director of the selling company asked me if I would like to have some bribe. I replied that this is a government project and I would never do this. I rang Mr. Taheri and told him about this offer of bribe and he praised me for my refusal, but that was the end of me in his business.

Dr. Alireza Nourizadeh:

Anyone who has had any business connection to this regime is corrupt. An individual tries to help Taheri and Nafiseh Mahmoodi and they try to corrupt him too.

Now, with the order of the intelligence unit of the Revolutionary Guard Mr. Dr. Taheri has been arrested and his assets seized.


لینک وبسایت:

http://iranefardalive.com/Archive/40430

لینک یوتیوب:

https://youtu.be/1cPoIu0sC6w

لینک دانلود:

https://vimeo.com/279487004

فایل صوتی:

https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/hiyhwy3tgble

فایل صوتی کم حجم:

https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/pzvswn7igd6g

گوگل درایو:

https://drive.google.com/file/d/16TShgR2Gc-HqijQt7taPraZrkRaGYZdN/view?usp=sharing

July 10, 2018

پنجره ای رو به خانه پدری سه شنبه ۱۹ تیر

nor4-300x160.jpg

این شماره از برنامه پنجره ای رو به خانه پدری را با شعری از دفتر اشعار دکتر علیرضا نوری زاده آغاز مینماییم. سپس اشاره ای به دستگیری مائده هژبری و تهدیدات رئیس پلیس فتا و دفاع مدیر کل روابط عمومی صدا و سیمای علی عسکری از پخش برنامه بیراهه خواهیم داشت.در ادامه به دیدن ویدیو کلیپی از سخنان خامنه ای و گریه کردن او سه روز بعد از 18 تیر خواهیم نشست و با شما سخن خواهیم گفت. در پی آن توجه شما را به سخنان آقای کدیور روحانی مخالف جمهوری اسلامی جلب خواهیم نمود و در این باره با شما صحبت خواهیم کرد. در ادامه از واگذاری پرونده های فساد شهرداری در زمان قالیباف به سردار سرلشکر باقری برای رسیدگی شما را آگاه خواهیم ساخت. در بخش دوم برنامه نگاهی به سخنان محسن هاشمی درباره فساد سپاهیان خواهیم افکند و توضیحاتی تقدیم حضورتان خواهیم نمود. درانتها به منطقه خواهیم رفت و شما را در جریان مهمترین اخبار و رویدادهای جدید منطقه قرار خواهیم داد. با ما باشید و برنامه پنجره ای رو به خانه پدری را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید، منتظر شنیدن نظرات شما پیرامون این برنامه هستیم.


A Window to the Fatherland- Tuesday 10 July 2018

We begin tonight’s edition of A Window to the Fatherland with Dr. Alireza Nourizadeh reading one of his poems from the book of his collected works.

Dr. Alireza Nourizadeh:

We continue the program with the latest news about the arrest of Maedeh Hojabri, an 18-year-old girl who was detained by police after posting a video of her dancing to Western pop music in her bedroom and her arrest has met with widespread condemnation of the regime.

We will also listen to the threats made by the Chief of Police Forces Touraj Kazemi and the regime’s national broadcasting organisation in this respect.

Later we will continue the program with watching a video clip in which Khamenei speaks after the 18th of Tir student uprising 19 years ago and how the regime cracked down on it.

We ask him where he was then and where he is now. He must be ashamed of himself to see how the Iranian people are openly crying about their plight under his despotic rule.

We will also watch a vide clip in which the religious thinker Mohsen Kadivar condemns the theory of Velayateh Faghih and ask him where are the once respected Shia religious leaders who advocated progressive ideas?

May be their rich children who are at the service of the ruling regime do not have a habit of opening their mouth to complain about the horrific treatment of Maedeh Hojabri by the thugs of the regime. Or do not have the guts and shy away from defending a defenceless young woman who has been sentenced to 20 years in prison for just removing her headscarf.

In the second part of the program we will discuss how under Mohammad Baqer Ghalibaf, the former mayor of Tehran, a number of Revolutionary Guard commanders and a high ranking military officer had been involved in massive corruption cases by getting bribes from certain people to issue property deeds for them.

The extent of the corruption has been so great that Mohsen Hashemi has disclosed that more than 26000 complaint cases have been involved in them.

At the end of the program we will look at United States Secretary of State Mike Pompeo’s comments about the “global effort” that is needed to rein in the regime and have it act as a “normal country”.

In his first visit to the United Arab Emirates since becoming Secretary of State, Mr Pompeo has spoken about Iran’s regional destructive behaviour and the international action needed to curb it.

Pompeo has said that the cost to Iran’s Revolutionary Guard Corps, and specifically Quds Force leader Qassem Soleimani had to be increased in order to deter them.

And at the end we will have the latest news of the protests against the water shortage in Borazjan.

لینک وبسایت:

http://iranefardalive.com/Archive/40412

لینک یوتیوب:

https://youtu.be/_dXL9Rmc1e8

لینک دانلود:

https://vimeo.com/279323150

فایل صوتی:

https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/mgvtjr01x4nh

فایل صوتی کم حجم:

https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/4dlkpdi3n2j7

گوگل درایو:

https://drive.google.com/file/d/1DUZyW5PQBxClp0pmNHS1cCBJJaqbJ9mq/view?usp=sharing

July 10, 2018

پنجره ای رو به خانه پدری دوشنبه 18 تیر

nor4-300x160.jpg

این شماره ازبرنامه پنجره ای رو به خانه پدری را با شعری از دفتر اشعار دکتر علیرضا نوری

زاده آغاز مینماییم. سپس بمناسبت هجدهم تیر ماه سالروز اعتراضات دانشجویان و حمله به

کوی دانشگاه به دیدن فیلم کوتاهی در این باره خواهیم نشست و با شما به سخن خواهیم پرداخت.


نه سال پيش، نيمه شب جمعه، ۱۸ تير ماه ۱۳۷۸، پس از تجمع و راهپيمايی دانشجويان

دراعتراض به توقيف روزنامه سلام، خوابگاه آنان در کوی دانشگاه تهران در خيابان کارگر

شمالی مورد حمله قرار گرفت.

مهاجمان که به گزارش رسانه های ايران، شامل لباس شخصی ها و ماموران نيروی انتظامی

بودند، در اتاق خوابگاه ها را شکستند و وسايل و کتب دانشجويان را بر هم زدند يا پاره کردند.

آنان همچنين دانشجويان را مضروب و مجروح کردند که شمار بسيار زيادی راهی بيمارستان

شدند. ضمن آنکه عزت ابراهيم نژاد، افسر وظيفه و دانشجوی سابق که برای ديدار دوستان و

همکلاسی های سابق خود به کوی دانشگاه رفته بود، به ضرب گلوله کشته شد.

حمله به کوی دانشگاه تهران، واکنش شديد دانشجويان را به همراه داشت.

این رژیم چهل سال است که دارد به مردم دروغ می گوید و مرتب می گوید دشمن در حال توطئه

است . کدام دشمن ؟؟ ببینید آقای خامنه ای در عرض چند سال اخیر یک حرف راست زده است ؟

چه کسی جلو لایحه پولشویی را گرفت ؟ آقای خامنه ای. چه کسی از آقای مقدم و طاهری حمایت

میکند ؟ آقای خامنه ای.!!

آقای ظریف اینقدر دروغ نگو. اینقدر خوش خدمتی نکن. عاقبت طارق العزیز را ببین .
در ادامه از دستگیری خانم مائده هژبری و مجبور کردن وی به اعتراف در صداو سیمای علی

عسکری شما را آگاه خواهیم ساخت و با شما از ظلم و جور این رژیم سخن می گوییم.

پخش "اعترافات تلویزیونی" دختری ۱۷ ساله واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی و برخی

چهره‌های رسانه‌ای و سیاسی را برانگیخته است. پلیس به دنبال "شاخ‌های اینستاگرام" است، در

حالی که کاربران از "مفسدان" و اسیدپاشان می‌پرسند.

خبر دستگیری و "ابراز پشیمانی" مائده هژبری در برنامه‌ای که از سیمای جمهوری اسلامی

پخش شد، در رسانه‌های غیر فارسی‌زبان هم بازتاب یافته است؛ داستان دختر ۱۷ ساله‌ای که

ویدیوهایی از رقص خود را در اینستاگرام منتشر می‌کرد.


آن‌گونه که برخی منابع داخلی نوشته‌اند، غیر از مائده هژبری، در هفته‌های اخیر دست‌کم سه


نفر دیگر هم به اتهام مشابه دستگیر و در ادامه به قید وثیقه یا ضمانت آزاد شده‌اند.


پیش از این در چند صفحه اینستاگرامی که صاحبان آنها – از جمله شاداب، الناز قاسمی و

مائده هژبری – به عنوان مربی رقص شناخته می‌شوند، نوشته شده بود: این صفحه حسب

دستور مقام محترم قضایی به علت انتشار محتوای مجرمانه مسدود گردید.


اگر او در اینجا بود به او جایزه هم میدادند . این جانوران بیمار همه چیز را ازروی نگاه

کثیف خودشان میبینند.اینها فقط بلدند دروغ بگویند.

شما همین سردار سر لشکر جلالی راببینید یا سردار فیروز آبادی این آقایان میگویند

تظاهرات مردم کازرون فتوشاپ بوده است و متعلق به مصر و کشور های دیگر است در

همین رابطه شما را به دیدن چند ویدیو از تظاهرات کازرون دعوت می نماییم


در بخش دوم برنامه ابتدا به تعطیلی کارخانه خودکار بیک اشاره ای خواهیم داشت و سپس به

دیدن ویدیو کلیپ هایی از اعتراضات مردم دلیر برازجان در ارتباط با کمبود آب وقطعی چهار

روزه آب در برازجان می نشینیم و با شما صحبت خواهیم نمود.

همچنین در گفتگویی که با دوست عزیزم اکبر گنجی داشتم گفتم که ما یک سرزمین داریم و آن سرزمین ایران است و یک زبان ملی داریم که آن زبان فارسی است و هر کدام از اقوام مجاز هستند که با زبان مادری خود هم صحبت کنند. اینها که به اهواز میگویند اقلیم اهواز افکار پلیدی برای ایران دارند. کردستان از ایران جدا نخواهد شد. بلوچستان و ترکمن ها از ایران جدا نمیشوند. و سرزمین ایران را دوست دارند

در پی آن به دیدن ویدیوی سخنان خانم شاهپرک شجری زاده که درجنبش مدنی مبارزات با حجاب دستگیر و محکوم به بیست سال حبس شده است خواهیم نشست و در انتها به منطقه خواهیم رفت و شما را در جریان رویدادهای مهم منطقه قرار خواهیم داد. با ما باشید و برنامه پنجره ای رو به خانه پدری را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید، منتظر شنیدن نظرات شما پیرامون این برنامه هستیم.

A Window to the Fatherland- Monday 9 July 2018

We begin tonight’s edition of A Window to the Fatherland with Dr. Alireza Nourizadeh reading one of his poems from the book of his collected works.

Dr. Alireza Nourizadeh:

We continue the program with watching a short video clip about the savage attack on the dormitory of the Tehran University by the regime’s thugs and mercenaries on the anniversary of that bloody event.

The attackers savagely beat the students and, Ezat Ibrahimnejad, a student who was serving his conscription at the time and had gone to visit one of his classmates was killed by the bullet of the security forces.

For the last 40 years the Islamic republic regime has been continuously lying to the Iranian people by blaming every misery of their life on the “foreign powers”.

But as our people have been shouting during the recent street protests, the enemy is inside the country and it is not the US, as the regime wants them to believe.

Who is the Iranian people’s real enemy? The US or Mr. Khamenei who has stopped Iran joining the FATF which blocks money laundering by the mafia-type interest groupings who are plundering the nation’s wealth?

Mr. Zarif, you must stop your deception too and stop serving Khamenei’s despotic regime. Just look at the fate of Saddam’s foreign minister after his regime was overthrown.

The arrest of Maedeh Hojabri, an 18-year-old girl who was detained by police after posting a video of her dancing to Western pop music in her bedroom has met with widespread condemnation of the regime.

If she was living in the West she would have been awarded for her gymnastic skills and teaching women how to dance for staying healthy and fit but under the corrupt Islamic republic regime whose leaders act like psychopaths and sex maniacs she is condemned to humiliation on the national TV.

The insanity of the regime’s leaders has reached new heights as they claim that the images of the street protests of the last few days in the city of Kazeroun against water shortages are the work of Photoshop!!

At the end of tonight’s program we speak to my dear friend Akbar Ganji who tells us that we are all Iranians and Farsi is our national language but all of our ethnic people are entitled to speak in their own local language among themselves.

Later we will watch a video clip of Ms. Shaparak Shajarozadeh who today has been sentenced to 20 years of prison for simply removing her compulsory hijab in public.

Stay with us for this edition of A Window to the Fatherland and share it with your friends and family.

لینک وبسایت:

http://iranefardalive.com/Archive/40382

لینک یوتیوب:

https://youtu.be/skM-m61Y1lw

لینک دانلود:

https://vimeo.com/279098843

فایل صوتی:

https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/kn39tqhi7bnk

فایل صوتی کم حجم:

https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/8ho0r4b6xapo

گوگل درایو:

https://drive.google.com/file/d/1d5cEwtLD4SQxkrIsZWTVgJIaPLnjJlKm/view?usp=sharing

July 10, 2018

تفسیر خبر جمعه ۱۵ تیر

امشب در تفسير خبر/ ايران فردا/٩.٣٠ تهران: به جنوب ايران مي رويم كه همچنان دچار بي آبي ست.

به بازار ارز نيز سري خواهيم زد واينكه روبه كجا دارد؟

تهديدهاي غيرعملي اخير فرماندهان پاسداران در مورد بستن تنگه هرمز چه پي آمدهائي براي ايران و مردم ايران دارد؟ اين نيز موضوع ديگر مورد بررسي در تفسير خبر امشب خواهد بود.

ميهمانان :آقايان عليرضا نوري زاده و حسن شريعتمداري

با اميد به فردائي بهتر

لینک وبسایت:

http://iranefardalive.com/Archive/40316

لینک یوتیوب:

https://youtu.be/_pz57uLYZDA

لینک دانلود:

https://vimeo.com/278537119

فایل صوتی:

https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/wp4spkrqa8as

فایل صوتی کم حجم:

https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/kjdebjtnq750

گوگل درایو:

https://drive.google.com/open?id=1rhpK-5X95_Ivz45ZkjkxKkKKGDl6pBfX

July 10, 2018

پنجره ای رو به خانه پدری جمعه 8 تیر

nor4-300x160.jpg

این شماره از برنامه پنجره ای رو به خانه پدری را با شعری از دفتر اشعار دکتر علیرضا نوری زاده آغاز می نماییم. در این برنامه نگاهی خواهیم داشت به پشت پرده حملات بعضی از دوستان شرکت کننده در کنفراس واشنگتن و از اهداف حمله کنندگان و نیت آنها شما را باخبر خواهیم ساخت .
چندین تشکل قبل و بعد از نشست واشنگتن برگزار گردید و هیچکس حتی پیامی یا انتقادی ابراز ننمودند . من در تعجبم که اینهمه اعتراض و پیام در باب نشستی که حدود دوازده نفر سخنران داشته و همگی خواستار یکپارچگی ایران بوده اند، نه پادشاه تعیین کرده ایم، و نه رییس جمهور اتنخاب کرده ایم، فقط می خواستیم پیام ما به گوش پرزیدنت ترامپ برسد ، همین .
این نشست را ما برگزار کردیم وهزینه هایش هم توسط چند ایرانی دلسوز وطن و خود بنده پرداخت گردیده است ، و نه توسط انگلیس و آمریکا !!!. ما در این نشست از ایرانی یکپارچه دفاع کرده ایم و هرگز خواهان تکه پاره شدن این ایران عزیز نیستیم.

در همین رابطه همراه با شما خوبان به گفتگو با آقای کیومرث نعیمی یکی ازمبارزان سرشناس و شرکت کننده در نشست واشنگتن خواهیم نشست و نظرات ایشان را در ارتباط با اهداف این مخالفت ها با این نشست جویا خواهیم شد.

دکتر نوری زاده : درود بر آقای کیومرث نعیمی ، کیومرث جان از کی مبارزات را شروع کردی و چرا موقع خروج از نشست دل گرفته بودی؟

آقای نعیمی: حدود سال ۱۹۸۰ من مبارزات خودم را آغاز نمودم و قرار بود که یک کودتای نظامی بشود که موفق نشدیم و در ادامه فعالیتم در سه ده گذشته در خدمت شاهزاده رضا پهلوی برای مبارزه بر علیه رژیم اسلامی بوده ام.
در نشست واشنگتن که با حضور شما و اقوام مختلف ایرانی بود دوستانی که ۳۰ سال به ما کمک میکردند و ما فکر میکردیم که برای آزادی ایران تلاش میکنند ، یکدفعه مسیر عوض کردند و تا یک آقای اهوازی خواست صحبت کند همه اعتراض کردند ، اینها چهل سال است که دم از آزادی بیان میزنند، چطور تحمل شنیدن حرف یکنفر دیگر را ندارند، دیروز یکی از دوستان زنگ زد و گفت شما از این آقای اهوازی حمایت کرده اید، من گفتم از او حمایت نکرده ام از دمکراسی حمایت کرده ام .

دکتر نوری زاده : بعد از سرکوب جنبش سبز و دستگیری و حبس وسران جنبش و کشتن و به زندان انداختن هزاران انسان رژیم موفق به سرکوب جنبش شد . تا جنبش دی ماه امسال که آنهم توسط رژیم سرکوب شد ولی حالا این جنبش به بازار که همیشه پشتیبان حکومت بوده رسیده است و لرزه بر اندام حکومت انداخته، تا آنجا که رییس قوه قضاییه و خامنه ای دستور سرکوب و زندان صادر نموده اند و حسین بازجو صراحتا می نویسد آنها را باید اعدام نمود. آنوقت ما در خارج کشور میگوییم کریم عبدیان حق حرف زدن ندارد و بعد به او بگویم بیا با ما زیر یک پرچم خورشید نشان باش. تا کی میخواهیم این کج سلیقگی را دنبال کنیم؟

آقای نعیمی: رییس قوه قضاییه در ارتباط با اعتصاب بازاریان گفته است که هر کس سه رو مغازه اش بسته باشد بیست سال و بیشتر از سه روز اعدام در انتظارش است ، من از شما ملت دلاور میخواهم که پاسخ دندان شکنی به این رییس قوه قضاییه بدهید .

دکتر نوری زاده: شاهزاده رضا پهلوی بارها اعلام نموده است که دوران قلدری و توی سر مردم زدن بسر آمده است و در ارتباط با نوع حکومت ایشان بارها گفته اند نوع حکومت باید توسط مردم انتخاب گردد و خود ایشان طرفدار حکومت غیر متمرکز هستند . در کنفرانس یکی از دوستان به اعتراض بیرون آمد و به او گفتم شاهزاده رضا پهلوی که توطرفدارش هستی با حکومت غیر متمرکز موافق است و خواستار خود گردانی استانها است، اما دوست عزیزمان گفت من به شدت با این رویه مخالفم ، این آقا در آن جلسه آمد و حرفهایش را زد، و بعد از کنفرانس شروع به دادن پیام نمود.

آقای نعیمی : همان شخص نامه ای به من نوشته که به شما بدهم و گفته من این سازمان شما را به گند میکشم ، این شخص که خودش را ایرانی الاصل میداند من فکر میکردم که پشت ملت ایران است. و حال میبینم که این دوست دیگر با ما دوستی ندارد و با این حرکات حمایت از جمهوری اسلامی میکند .و این صحبت های جمهوری اسلامی است که اگر ما برویم ایران تجزیه خواهد شد ،نخیر!؟ اصلا هم اینطور نیست. نیروهای اپوزیسیون با تمام قدرت دارد به کمک شما می آید. با این نشستی که برگزار شد و نشستی که قرار است بزودی در اروپا برگزار گردد ائتلاف اپوزیسیون قدرت این را دارد که تک تک شما را نجات دهد. و این کسانی که دور شاهزاده نشسته اند من طی سی سال گذشته آنها را دعوت کرده ام و سر میز نشانده ام.
دمکراسی که ائتلاف میخواهد برای ایران ببرد آزادی بیان و یکپارچگی برای ایران است و ایجاد دولتی سکولار و مردم سالار برای مردم ایران می باشد.

دکتر نوری زاده : چه کسی دکتر بختیار را کشت ؟ چه کسی دکتر برومند را کشت ؟ فریدون بویر احمدی را دکتر بختیار مثل فرزندش دوست داشت این ناجوانمرد ابتدا زمینه قتل دکتر برومند را فراهم کرد و بعد خودش با قاتلان وارد خانه دکتر بختیار شد و در ذبح اسلامی بختیار و سروش کتیبه مشارکت کرد. چه کسی فریدون فرخزاد را کشت ؟ آن پسری که میخواست خواننده شود اکبر خوش کوشک را به خانه او آورد. چه کسی دکتر رضا مظلومان را بقتل رساند فردی که بنام دوست برایش کامپیوتر آورد و با او رفت و آمد داشت . شما باور کنید بعضی از این افرادی که در دور و بر شاهزاده هستند خبرچینان دسته اول ولایت فقیه هستند، و روزی اگر پیش بیاید برای کشتن و نابود کردن باهم مسابقه میدهند.
و مسئله دیگر نباید که همه را زیر یک چتر بیاوریم . همدلی تا رهایی ، ما ایرانی ها باید قادر باشیم همدیگر را تحمل کنیم.


با ما باشید و برنامه پنجره ای رو به خانه پدری را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید، منتظر شنیدن نظرات شما پیرامون این برنامه هستیم.

A Window to the Fatherland- Friday 29 June 2018

We begin tonight’s edition of A Window to the Fatherland with Dr. Alireza Nourizadeh reading one of his poems from the book of his collected works.

Dr. Alireza Nourizadeh:

We continue the program with a look at the behind the scene reasons for some of our friends criticizing us for organizing the recent Washington Conference.

Interestingly enough, since that Conference several other conferences by various Iranian opposition groups have been held but none has been the subject of any attention, let alone being criticized at all!

We only had 12 speakers in our Conference who all supported the idea of a united Iran. We neither appointed nor elected any king or president and our only aim of getting together was to send a message to President Trump that we can free Iran ourselves and do not need the support or intervention of Washington or London to do this mission for us.

Furthermore, we never advocated the partition of our fatherland and will always defend Iran’s national sovereignty.

In that regard, we have now asked Kiomars Naimie, a prominent Iranian opposition figure and participant of that Conference to share his independent views with us about the event.

Kiomars Naimie:

I began my struggle against the Islamic republic regime back in 1980 by being involved in a military coup to topple it. Over the last three decades I have been associated with the struggle of Prince Reza Pahlavi to free Iran from the claws of the dictatorial regime.

I did take part in the Washington Conference as I regarded it a platform through which we can all achieve Iran’s freedom.

However, only one of the speakers who said he was representing the people of Ahwaz suddenly started to speak about partitioning Iran, which was met with harsh reaction of the audience.

My point is that how can we talk about fighting for democracy in Iran while in the free world we cannot tolerate someone who has a different point of view to us, regardless of if he is right or wrong.

Dr. Alireza Nourizadeh:

After the Green Revolution of 2009 and the crackdown of activists thousands of our compatriots were imprisoned. But now we have had the bazaar revolting against the regime.

The regime wants to execute the protestors and here in the free world we want to silence people who have a different point of views to us.

Kiomars Naimie:

We have to be different from the dictators who rule over our country.

The head of Iran’s judiciary has said that merchants who have closed their shops more than three days will be executed.

I am sorry to see that some of us still do not behave like democrats that we claim to be. Achieving democracy for Iran requires unity of purpose and avoiding any unfair criticism that can divert us from the path of freeing Iran.

Dr. Alireza Nourizadeh:

We must also note and remain cautious that the regime in Iran has got many of its agents who are based abroad and will always try to infiltrate our opposition groups and cause division among us so the regime can continue with its criminal existence.

Stay with us for this edition of A Window to the Fatherland and share it with your family and friends.

لینک وبسایت:

http://iranefardalive.com/Archive/40119

لینک یوتیوب:

https://youtu.be/fiihDFk2bqA

لینک دانلود:

https://vimeo.com/277675371

فایل صوتی:

https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/f3xex2f14bbb

فایل صوتی کم حجم:

https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/4auokaanjn0p

گوگل درایو:

https://drive.google.com/file/d/1L6JzmTplDZ3vciBzoa0Tqb1rEiqL6-kA/view?usp=sharing

July 10, 2018

پنجره ای رو به خانه پدری جمعه 15 تیر

nor4-300x160.jpg

این شماره از برنامه پنجره ای رو به خانه پدری را با شعری از دفتر اشعار دکتر علیرضا نوری زاده آغاز می نماییم . ابتدا نگاهی به نشست سازمان مجاهدین خلق در پازیس خواهیم افکند و در این باره با شما سخن خواهیم گفت . در ادامه همراه با شما خوبان به گفتگو با آقای دکتر بهرام بهرامیان خواهیم پرداخت :

دکتر نوری زاده :این نشست مجاهدین را چگونه دیدید؟؟

دکتر بهرامیان: قبل از آن باید گفت که ملت ایران حدود 200 سال است که برای کسب آزادی و استقلال و دمکراسی مبارزه میکند و بعد از این همه سال که آبدیده شده دیگر هیچ قوم یا گروه نظامی یا مذهبی را قبول نمیکند که بر او حکومت کند.
دنبال یک دولت مردم سالار است ،این اصل اول است و اصل دوم شما توجه داشته باشید تمام نیروهای مبارز که خواهان برکناری رژیم هستند باید پشتوانه مردمی داشته باشند در غیر این صورت هیچ حکومتی برجای نخواهد ماند. حال برمیگردیم به مجاهدین باید توجه داشته باشیم که گروه مجاهدین قبل از زلزله سیاسی57 در قتل مستشاران و افراد داخلی دست داشته اند اینها میخواهند در همان چهار چوب مذهبی در ایران حکومت کنند . ملت ایران به هیچ عنوان دیگر حکومت مذهبی را نخواهد پذیرفت. بنابرین مورد قبول جامعه نیستند.

دکتر نوری زاده: مثلا اگر فردا آمریکا در یک گوشه از ایران نیرو پیاده کند و مجاهدین را در آنجا بگذارند واکنش مردم چه خواهد بود؟ .

دکتر بهرامیان: مردم میروند پشت رژیم میایستند و میگویند این گروه را نمیخواهیم. چرا آمریکاییها دنبال اینها میروند؟ چون در مقابل رژیم نیروی سازماندهی شده دیگری را نمی بینند، اینجاست که باید دست در دست هم بدهیم و یک نیروی جانشین بوجود بیاوریم . نه توده ای ها و نه مذهبیون، از کسانی که به دمکراسی معتقد هستند، بنابرین ما باید تشکیلاتی بوجود آوریم که کشور های خارجی از ما حمایت کنند.

دکتر نوری زاده: رئبس سازمان اطلاعات عراق به ما گفت که ما ماهیانه بیش از 30 میلیون دلار به مجاهدین پرداخت نموده ایم و مطمئن هستیم که آنها را خرج نکرده اند و در کشور های مختلف سرمایه گذاری کرده اند حتی از پولی که به پناهده ها میدهند مقداری را برمیدارند.
بنظر شما چه قدمهایی باید برای نیروی الترناتیو برداشته شود؟

دکتر بهرامیان: پول مسئله ما را حل نمیکند مجاهدین سرمایه زیاد دارند اما بزرگترین سرمایه ملت ایران است ملت ایران اگر اینها را نخواهد چه فایده پول خرج کنند در ته خط شما باید نیرویی داشته باشید تا پس از فروپاشی رژیم بتواند کشور را اداره کند. تا به هرج و مرج نرسد. و ایران مانند سوریه نشود. ببینید در انقلاب 57 خمینی انقلاب را از دست مردم ربود باید گروهی به عنوان نماد ملی ناظر بر دولت ائتلافی باشند که به انحراف نرود.

دکتر نوری زاده: شما نقش شاهزاده رضا پهلوی را چگونه میبینید ؟


دکتر بهرامیان : ایشان بعنوان یک نماد ملی نقششان را خوب ایفا نموده اند و ایشان را نباید وارد امور سیاسی کرد. ایشان بعنوان نماد ملی و یک ناظر بر پیاده کردن دمکراسی بهترین کمک را به ملت ایران انجام میدهند، لذا ما از لحاظ سیاسی باید احزاب را دور هم گرد بیاوریم و آنها تز خودشان را برای مردم بگویند و نمایندگانشان را به مجلس مؤسسان بفرستند. و مجلس مؤسسان دولت آینده را و نوع رژیم و حکومت را مشخص میکند

در ادامه برنامه توجه شما را به سخنان شاهزاده رضا پهلوی جلب می نماییم ونظر میهمان گرامی را جویا میشویم؟.

دکتر بهرامیان : ما در فردای آزادی ایران به تمامی نیرو های دمکرات و ملی برای سازندگی نیاز داریم این شامل نه تنها اقوام میشود بلکه شامل تمام نیروهای مبارز داخل و خارج هم میشود بایستی که یک انقلاب تاریخی ملی بوجود بیاوریم و اگر این کار را نکنیم تاریخ ما را نخواهد بخشید باید یک همصدایی و یک همراهی بین نیرو ها و اقوام بوجود آید ساختار ملی ایران که یک قسمتش نهاد ملی است ساخته شده است و قسمت دوم که حرکت سیاسی است را باید سیاسیون انجام دهند .

دکتر نوری زاده: آیا ما نیاز به یک دولت در تبعید داریم.؟

دکتر بهرامیان : برای تشکیل دولت در تبعید تمام نیروهای مبارز ما در ایران هستندو این غیر ممکن است برنامه ها را میتوانیم تصویب کنیم ولی یک نیروی ائتلافی باید با مشارکت داخل باشد در صورت تشکیل یک شبکه بین ایران و خارج میشود دولت در تبعید را شکل داد و بدون آن غیر ممکن است.

دکتر نوری زاده : طیف بزرگی از اپوزیسیون خودشان را سلطنت طلب و مشروطه خواه مینامند و حتی بعضا شاهزاده رضا پهلوی را قبول ندارند شما یک تعریف جامعی از مشروطه خواه بیان بفرمایید و اینکه جای شاهزاده در کجاست ؟

دکتر بهرامیان: گروه هواداران مشروطه خواه و پادشاهی چند قسمت هستند، کمیته ای تشکیل شده و سعی داریم اینها را نیروها را متحد کنیم ، تعریف گروه مشروطه خواه اینست : میخواهند مجلس ملی باشد که از طریق مشروطه دولت خادم را تشکیل بدهند. در این قسمت ما باید دست در دست هم بدهیم برای سرنگونی رژیم ، بعد از آن مشروطه خواه بگوید ما پادشاهی میخواهیم و جمهوری خواه بگوید ما رییس جمهوری میخواهیم، مجلس موسسان است که تصمیم میگیرد.
امروز فقط بای دست به اتحاد بزنیم و با تجارب قبلی که داریم سعی کنیم یک دولت ائتلاف ملی سرکار بیاید که شامل مشروطه خواه و دمکرات ملی و سکولار باشد و با دانشی که به مردم میدهید مردم انتخاب میکنند که چه حکومتی سر کار باشد.

با ما باشید و برنامه پنجره ای رو به خانه پدری را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید، منتظر شنیدن نظرات شما پیرامون این برنامه هستیم.

A Window to the Fatherland- Friday 6 July 2018

We begin tonight’s edition of A Window to the Fatherland with Dr. Alireza Nourizadeh reading one of his poems from the book of his collected works.

Dr. Alireza Nourizadeh:

We continue the program with a look at the recent gathering of the Mujaheddin Khalq Organization in Paris and then have a discussion with our guest Dr. Bahram Bahramian, by asking him how he would assess this gathering.

Dr. Bahram Bahramian:

Before any thing else, I must say that the Iranian people have been struggling for freedom and independence and democracy for over the last 200 years and have now collected enough experience in this regard that they will no longer accept the rule of any religious or military system of governance over them.

The Iranians are firstly after the establishment of a secular and democratic regime, and secondly, all those opposition groups who are after the removal of the Islamic republic regime must have the full support of the Iranian people, otherwise they will not be able to remain in power.

As for the Mujaheddin organization, they were involved in the political earthquake of the 1979 by assassinating US military attaches in Iran and other personnel and even now they still want to establish a religious government, which would not be accepted by the Iranian people.

Dr. Alireza Nourizadeh:

What happens if tomorrow the Americans bring some of their military forces into a corner of Iran and the Mujaheddin will be installed in there?

How would the Iranian people react to such scenario?

Dr. Bahram Bahramian:

Then the Iranian people will back the current regime and would say that we do not want the Mujaheddin. However, why do the Americans support this group? The answer is that the US sees no other organized opposition group against the Iranian regime and this means we must unite among ourselves and create an alternative opposition in which neither the Tudeh communists nor the religious forces will have any place and only those who sincerely believe in democracy should participate.

Dr. Alireza Nourizadeh:

The head of the Iraqi Intelligence Organization had told us that they had been paying more than $30m to the Mujaheddin per month and they had not spent the money but invested it in various countries. What should we do to set up this alternative?

Dr. Bahram Bahramian:

Money will not solve our problems. The Mujaheddin may have a lot of capital in their accounts, but the biggest capital in this struggle is our people. We must have an opposition group that can run the country after the collapse of the current regime to avoid chaos and anarchy in our country.

Dr. Alireza Nourizadeh:

How do you see the role of the Prince Reza Pahlavi in this alternative?

Dr. Bahram Bahramian:

He has played his role as a symbol of our unity very good so far but we must avoid involving him as a political leader. We must unite our groups and parties to select their own candidates for a provisional parliament and government to hold a referendum for the type of system of governance that our people freely decide on it.

Today is the time for all Iranian democrats, regardless of being a monarchist or republican, to unite and use the current opportunity to install a provisional government of national unity, after which we can decide what system of governance we wish to have for our fatherland.

Dr. Alireza Nourizadeh:

Stay with us for this edition of A Window to the Fatherland.

پنجره ای رو به خانه پدری جمعه ۱۵ تیر

این شماره از برنامه پنجره ای رو به خانه پدری را با شعری از دفتر اشعار دکتر علیرضا نوری زاده آغاز می نماییم . ابتدا نگاهی به نشست سازمان مجاهدین خلق در پاریس خواهیم افکند و در این باره با شما سخن خواهیم گفت . در ادامه همراه با شما خوبان به گفتگو با آقای دکتر بهرام بهرامیان خواهیم پرداخت و با ایشان در ارتباط با نقش مجاهدین و شاهزاده در آینده ایران و چگونگی نقش مردم در انتخاب حکومت آینده به تبادل نظر خواهیم نشست. با ما باشید و برنامه پنجره ای رو به خانه پدری را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید، منتظر شنیدن نظرات شما پیرامون این برنامه هستیم.

لینک وبسایت:

http://iranefardalive.com/Archive/40299

لینک یوتیوب:

https://youtu.be/9NfIRC4SVVY

لینک دانلود:

https://vimeo.com/278677106

فایل صوتی:

https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/crlbz9re8dzv

فایل صوتی کم حجم:

https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/wqjlmc0qswga

گوگل درایو:

https://drive.google.com/file/d/1CVKkAGjuKRxwIoKZl0-RfMKc366mCXDb/view?usp=sharing

July 10, 2018

پنجره ای رو به خانه پدری پنجشنبه ۱۴ تیر

nor4-300x160.jpg

این شماره از برنامه پنجره ای رو به خانه پدری را با شعری از دفتر اشعار دکتر علیرضا نوری زاده آغاز مینماییم و طبق روال هرهفته همراه با شما خوبان به گفتگو با میهمان گرامی برنامه جناب دکتر محسن سازگارا خواهیم نشست و با ایشان در ارتباط با مسائل مهم داخلی و منطقه ای به تبادل نظر خواهیم پرداخت. با ما باشید و برنامه پنجره ای رو به خانه پدری را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید، منتظر شنیدن نظرات شما پیرامون این برنامه هستیم.

لینک وبسایت:

http://iranefardalive.com/Archive/40267

لینک یوتیوب:

https://youtu.be/XwwLj_pAFZA

لینک دانلود:

https://vimeo.com/278502748

فایل صوتی:

https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/w512ymgpptrf

فایل صوتی کم حجم:

https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/0pddvfna73fx

گوگل درایو:

https://drive.google.com/file/d/1We4-KI35NM6IcXjpkBaD1jXQ1rOHW-TY/view?usp=sharing

July 10, 2018

پنجره ای رو به خانه پدری چهارشنبه ۱۳ تیر

nor4-300x160.jpg

این شماره از برنامه پنجره ای رو به خانه پدری را با شعری از دفتر اشعار دکتر علیرضا نوریزاده آغاز مینماییم . سپس به حکایت غریب بی آبی و کم آبی سرزمینمان و مافیای آب خواهیم پرداخت، و به تفصیل با شما سخن خواهیم گفت. در این میان به دیدن گزارشی از سخنان دکتر یزدی در ارتباط با مافیای آب خواهیم نشست. در ادامه اشاره ای به کارنامه دکتر طاهری داماد آقای مقدم و دزد دکل های نفتی خواهیم داشت و با شما صحبت خواهیم نمود.در بخش دوم برنامه شما را از خبرصدورکیفر خواست سنگین بیست سال زندان برای دختر جوانی که روسری خود را برداشت توسط عباس دولت آبادی مطلع خواهیم نمود، و همچنین از مصاحبه یاسر هاشمی و فاطمه هاشمی در ارتباط با مفتوح بودن پرونده مرگ هاشمی رفسنجانی شما را آگاه خواهیم ساخت. و در انتها به دیدن ویدئو کلیپی از تشکر دو فرد عراقی در باب آب رسانی به بصره می نشینیم واز پشت پرده دزدی آب و فرستادن آن به بصره عراق پرده برخواهیم داشت. با ما باشید و برنامه پنجره ای رو به خانه پدری را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید، منتظر شنیدن نظرات شما پیرامون این برنامه هستیم.

لینک وبسایت:

http://iranefardalive.com/Archive/40240

لینک یوتیوب:

https://youtu.be/JTHxOzv3Oig

لینک دانلود:

https://vimeo.com/278312279

فایل صوتی:

https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/1ahoq45ynlcj

فایل صوتی کم حجم:

https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/j0eqqixqy4ad

گوگل درایو:

https://drive.google.com/file/d/1mQRt39eb_VcoImZ2rV5pYMBQhRKGPy8I/view?usp=sharing

July 04, 2018

پنجره ای رو به خانه پدری سه شنبه 12 تیر

nor4-300x160.jpg

در این شماره از برنامه پنجره ای رو به خانه پدری برنامه را با شعری از دفتر اشعار دکتر علیرضا نوری زاده آغاز مینماییم . ابتدا نگاهی به سخنان بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه رژیم جمهوری اسلامی خواهیم افکند و به بررسی سخنان ایشان که در ارتباط با دستگیری یک دیپلمات ایرانی بنام اسدالله اسدی در کشور اتریش ایراد شده است خواهیم پرداخت . ببینید تفاوت دیپلمات های قبلی ما با این آقایان چگونه است که در آنزمان با چه شرایطی انتخاب میشدند. و این دیپلماتهای رژیم دارای چه شخصیتی و پیشینه ای هستند شما یک فرد تیر خلاص زن و شکنجه گر و تروریست را به عنوان دیپلمات به خارج می فرستید و بعد هم انکار میکنید که قصد آدم کشی و بمب گذاری داشته اید .اولا هنوز روحانی سفرش را آغاز نکرده که میگویید همزمان با سفر روحانی به اتریش این اتهامات را به شما وارد نموده اند. بحر حال دولت اتریش از ایران درخواست نموده که از آقای اسدالله اسدی دیپلماتی که به اتهام همکاری با دو ایرانی دیگر که قصد داشتند در نشست مجاهدین خرابکاری انجام دهند صلب مصونیت کند تا بتوانند از وی بازجویی بعمل بیاورند.

در خوزستان مردم عصبانی بودند چون کشف کردند که آب کارون را به عراق میبرند و حالا میگویند در زنجان هم بی آبی بیداد میکند در همین ارتباط به دیدن کلیپی از شکواییه یک جوان عرب و سخنان یک مادر زجر کشیده خوزستانی وبه دیدن یک ویدیو کلیپ از کنارک بلوچستان و حقه بازی رژیم در بدست آوردن زمینهای آنها خواهیم نشست و در این باب با شما سخن میگوییم. حالا اگر آقای حسین بر بگوید باید حکومت غیر متمرکز باشد ومردم هم در بلوچستان ویا خوزستان بتوانند استاندارشان را خودشان انتخاب بنمایند رگ گردنشان بیرون میزند و واویلا کنان میگویند که میخواهند ایران را تجزیه کنند. وفراد میزنند چوایران نباشد تن من نباد . حاضری یک روز آنجا زندگی کنی ایران فقط برای اینست که تو در تهران لامبرگینی سوار شی، و حال کنی و در این شرایط این مردم هم اسمشان ایرانی باشد و در آن شرایط زندگی کنند. اون خانم اهوازی تمام هستیش رو شرکت های وابسته به سپاه مانند بانک قوامین، بانک شیطان ربوده اند واقعا شما جمهوری ولایت فقیه تحفه هایی بودید که هرکدامتان از یک جهنم دره ای آمدید .

و همین آخوند ها وقتی شاه را میبینند روی زمین میافتند. ببینید شاه به شیراز رفته است و به شاهچراغ رفته است همین آقای حائری بعد از انقلاب شدند نماینده خمینی در استان فارس و چه جنایتها که نکرد. من اینها را میگویم که چگونه برای دستمالی قیصریه را به آتش میکشند زمان شاه بهترین زمان برای اصلاحات بود .

در بخش دوم برنامه مجددا اشاره ای به راه افتادن گروههای تروریستی رژیم خواهیم کرد و همین اقدام جدید آنها برای انجام عملیات تروریستی در نشست مجاهدین نمونه آنهاست .آقای بهرام قاسمی گفته اند که سازمان مجاهدین برای جبران شکست در اهداف خود و سفر موفقیت آمیز روحانی به اتریش دست به این کار زده اند. اولا سفر روحانی هنوز شروع نشده بوده که اینها را گرفته اند و در ثانی مجاهدین چگونه برنامه ریزی کرده اند، چگونه مجاهدین آقای اسداللهی را وادار کرده اند با یک مامور تماس بگیرد و مواد منفجره از منزل یکی از آنها پیدا شود و 5 کیلو مواد منفجره را به پاریس بفرستند. آخر مجاهدین که در نشست خودشان بمب منفجر نمیکنند.؟ اینکار را که نمیتوانند بکنند؟!! این کار از دستگاه تروریستی شما بر می آید. دکتر بختیار و دکتر شرفکندی و یارانش و فرخزاد را شما ها کشتید، فروهر ها و پوینده و مختاری را شما ها کشتید ، دکتر رضا مظلومان را بقتل رساندید .اینها خیلی مامانی هستند، همین آقای قاسمی شاید یک تیر خلاص، زده باشد و سخنگو شده اگر سه تا میزد سفیر میشد، نمونه اش سفیری که به تاجیکستان فرستادند او در وزارت اطلاعات شکنجه گر بود. هرکدامشان سوابق درخشانی دارند ، شما قاتلید، شما آدمکشید و دیپلماتتان هم مانند خودتان آدمکش هستند.

در بخش بعدی اشاره به سفر آقای جان بولتن به مسکو که پیش درآمد دیدار آقای پوتین و ترامپ می باشد خواهیم نمود، و اینکه ایالات متحده خواهان به توافق رسیدن با روسیه در مسئله سوریه است و مهمترین آنها خروج ایران از سوریه است. نماینده مجلس میگوید روسیه دارد از پشت به ما خنجر میزند ، باید به این نماینده مجلس گفت روسیه همیشه به ما خنجر زده است اما چه میشود کرد، آقای خامنه ای عاشقش است و عشق را کاریش نمیتوان کرد. بمحض اینکه پوتین با ترامپ ملاقات بکند فاتحه رژیم در سوریه خوانده است ، و باید سوریه را ترک کند در حال حاضر هم با لباس ارتش سوریه در آنجا مستقر میباشد. در یمن هم وضعشان خراب است. در لبنان هم مردم متنفرند در عراق هم صندوق های رای را دارند منفجر میکنند. اینها از روز اول برنامه اشان همین بوده است اخوان المسلمین در جهان عرب هم همین بود در همین باره توجه شما را به سخنان عبدالناصر جلب می نماییم و اینها از 1400 سال پیش تا به حال هیچ تغییری نکرده اند.

در بخش آخر به دیدن فیلمی از آتش سوزی بازارچه گلشهر در شهر کرج مینشینیم و با شما سخن میگوییم . با ما باشید و برنامه پنجره ای رو به خانه پدری را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید، منتظر شنیدن نظرات شما پیرامون این برنامه هستیم.


A Window to the Fatherland- Tuesday 3 July 2018

We begin tonight’s edition of A Window to the Fatherland with Dr. Alireza Nourizadeh reading one of his poems from the book of his collected works.

Dr. Alireza Nourizadeh:

We continue the program with a look at the statement of Bahram Ghassemi, the spokesman for Iranian regime’s Foreign Ministry, about the arrest of Assdulah Assadi, an Iranian diplomat based in regime’s embassy in Austria, who has been accused of involvement in a plot to bomb the gathering of Mujaheddin in Paris on Saturday.

If we compare the characteristics of the previous Iranian diplomats with those who replaced them after the Islamic revolution, we can see how the current regime chooses terrorists and executioners to dispatch them to its embassies around the world and when they are caught red handed while carrying their vicious terrorist missions then the Foreign Ministry enters the scene and unashamedly denies their actions.

The regime has claimed that this arrest has come to overshadow Rouhani’s official trip to Austria, forgetting that the arrest was made on Monday and Rouhani has not even arrived in Austria.

Ghassemi has also suggested that the Mujaheddin themselves have been behind the bombing plot of their own gathering!!

People in the province of Khuzestan have been angered by the discovery that the regime has been pumping the waters of Karoon River to Iraq while they are suffering from shortage of drinking water.

Now the news is that the water shortage crisis has reached the city of Zanjan as we can see in a video clip in which a young Iranian Arab and a mother tell us about their sufferings because of the crisis.

And when people like our colleague Dr. Hossein Bor call for decentralization of power in Iran so the people of Sistan and Baluchestan could elect their own representatives some people yell that he is after partition of Iran!

In the second part of the program we will discuss the trip to Moscow by John Bolton to arrange the forthcoming meeting between Presidents Trump and Putin where the question of Syria and the presence of Iranian regime’s forces will dominate their talks.

An Iranian Majles deputy has said that the Russians are backstabbing Iran. One needs to remind this MP that the Russians have always backstabbed us but sadly Mr. Khamenei is in love with Moscow and he cannot help it!!

In the last part of the program we will watch a video clip about the arson attack on the Golshahr Market in the city of Karaj and find out who is behind it.

Stay with us for this edition of A Window to the Fatherland and share it with your family and friends.


http://iranefardalive.com/Archive/40231

لینک یوتیوب:

https://youtu.be/7eg7tOJKR4A

لینک دانلود:

https://vimeo.com/278193112

فایل صوتی:

https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/m9pvsg5nsrso

فایل صوتی کم حجم:

https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/gpbfdqd1nxrz

گوگل درایو:

https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/gpbfdqd1nxrz

July 04, 2018

پنجره ای رو به خانه پدری دوشنبه 11 تیر

nor4-300x160.jpg

این شماره از برنامه پنجره رو به خانه پدری را با شعری از دفتر اشعار دکتر علیرضا نوری زاده آغاز می نماییم. سپس به تفصیل از پشت پرده برنامه گردهمایی سازمان مجاهدین خلق در پاریس با شما سخن خواهیم گفت واز دروغ نمایی و بزرگ نمایی آنها پرده بر خواهیم داشت و در همین باب به دیدن چند ویدیو کلیب از تظاهرات مردم خرمشهر خواهیم نشست.

آنها نزدیک به چهار هزار نفر را از تمام کشور های اروپایی جمع کرده و حدودا هزارو پانصد نفر هم در پاریس بودند. چند فرد آمریکایی مثل آقای جولیانی هم دعوت شده بودند که توسط مجاهدین به هر نفر بیست و پنج هزار دلار پول داده بودند و در هتل های 5 ستاره اقامت داشتند . بسیار باعث تاسف بود برای من که یک گروهی که پولدار است برنامه اشان در اکثر شبکه های خارجی پخش میشود .

اما این سازمان فاقد هوادار و قدرت داخلی میباشد و به دروغ قیام خرمشهر را به خود نسبت میدهد. ما هفته پیش در واشنگتن بودیم و در حد آبرومندانه نشستمان در دانشگاه جرج واشنگتن برگزار گردید . و از تمامی اقوام در آنجا حضور داشتند. بچه های خرمشهر و اهواز به هیچ عنوان اجازه نخواهند داد که از آنها سوء استفاده کنند و قیام آنها را به نام خودشان بنویسند . همه یک ملت و یک ایران و یک پرچم شیرو خورشید نشان و یک زبان ملی مشترک داریم

در بخش دوم نگاهی به لیست گیرندگان ارز برای واردات خواهیم افکند و توضیحاتی در این زمینه تقدیم حضورتان خواهیم نمود. با در خواست روحانی و اعتراض شریعتمداری نسبت به اعلام این اسامی بانک مرکزی سرانجام فهرست آن دسته از دریافت کنندگان دلار ۴۲۰۰ تومانی برای واردات کالاهایی که توسط وزارت صنعت مشخص شده است، را منتشر کرد.
بانک مرکزی از ۲۱ فروردین ماه سال جاری در راستای سیاست جدید ارزی اتخاذ شده به منظور مدیریت بهینه منابع ارزی کشور، به کالاهای ثبت سفارش شده از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت، ارز مورد نیاز را تخصیص داده و تامین کرده است. و برای شما اسامی این شرکت ها را اعلام خواهیم نمود .

در ادامه به دیدن ویدیویی از اظهارات آقای سردار سر لشکر قاسم سلیمانی و احمد جنتی که برای حل معضل اقتصاد ایران خواهیم نشست و با شما صحبت خواهیم نمود.

البته از نظر جنتی عامل گرانی خداست نه ایشان که بیش از سی میلیون دلار از کشور خارج نموده است.عامل گرانی و دشمنی با این ملت بزرگ شمایید.

در ادامه از سخنان یک نماینده مجلس در ارتباط با واردات بی رویه خودرو بدون پرداخت عوارض گمرکی شما را باخبر خواهیم کرد.


در بخش بعدی به جوابیه شاهزاده رضا پهلوی به توئیت سید علی خامنه ای خواهیم پرداخت :در حالیکه رهبر جمهوری اسلامی ایران در تازه ترین اظهارنظر، کشورهای غربی و آمریکا را عامل مشکلات اقتصادی ایران معرفی کرد، شاهزاده رضا پهلوی در یک واکنش توئیتری به آیت الله خامنه‌ای،‌ نوشته است ملت ایران «سالهاست» که از نظام جمهوری اسلامی ایران «جدا شده اند» و به زودی قدرت را «پس» می گیرند. شاهزاده رضا پهلوی شنبه شب بر روی توئیتر خود نوشت:‌ ملت ایران سال‌هاست که از «نظام»تان جدا شده‌اند. دیر نیست روزی که نیروهای نظامی و انتظامی نیز از شما جدا شوند و به ملت بپیوندند. ایران راپس_میگیریم و دوباره می‌سازیم. واکنش فرزند آخرین شاه ایران به اظهارات روز شنبه آیت الله علی خامنه‌ای است.

در پی آن از اظهارات سرتا پا دروغ فرماندار خرمشهر در ارتباط با تعداد کشته شدگان و زخمی های خرمشهر شما را مطلع خواهیم ساخت.


در انتها نگاهی به سفر جان بولتن به مسکو و دیدارش با پوتین خواهیم افکند و از سفر ناگهانی مجتبی خامنه ای و علی اکبر ولایتی همزمان با سفر بولتن به مسکو با شما به صحبت خواهیم نشست.

با ما باشید و برنامه پنجره ای رو به خانه پدری را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید، منتظر شنیدن نظرات شما پیرامون این برنامه هستیم.


A Window to the Fatherland- Monday 2 July 2018

We begin tonight’s edition of A Window to the Fatherland with Dr. Alireza Nourizadeh reading one of his poems from the book of his collected works.

Dr. Alireza Nourizadeh:

We continue the program with a look at behind the scene plan in organizing the last Saturday’s gathering of the Mujaheddin Khalq in Paris and expose their lies about the grandstanding their event. We will also show a few video clips of the protest demonstrations of the people of Khoramshahr and their clashes with the security forces.

Around 4000 people attended the Mujaheddin’s meeting who had been brought from many European countries in addition to their own supporters in France, which numbered around 1500 people.

Several American individuals including Mr. Giuliani had also been invited to speak at this gathering and each received $25,000 of fees plus the cost of stay in 5 star hotels in Paris.

It is a matter of regret that those who have more money have more access to foreign media to show off their programs.

However, this organization lacks the support that it claims to have inside Iran and deceitfully attributes the Khoramshahr uprising to itself.

We had a honourable conference in Washington last week and the representatives of all of Iran’s ethnic people attended it.

The youth of Ahwaz and Khoramshahr will not allow anyone to put their uprising in their own account. We are one nation under one flag of the Lion and the Sun.

In the second part of the program we will look at the Iranian central bank’s efforts to stop the decline of Rial as the U.S. war on the Iranian economy by sanctions gets underway.

Instead of blocking the illegal transactions, the introduction of a fixed exchange rate by the Rouhani government has encouraged some corrupt traders to profiteer by charging higher black market prices for goods they imported with dollars bought at the lower official rate.

In an attempt to defuse the latest opposition to his government’s management of the currency crisis, Hassan Rouhani ordered the publication of the names of merchants who took advantage of the central bank’s policy. On Sunday, the bank released a list of 1,500 companies and entities that together received hundreds of millions of euros at the bank’s fixed rate.

In the coming days we will expose the full names of these companies and people who have profited from this ill advised policy.

In the next part of the program we will talk about how Prince Reza Pahlavi has replied to Khamenei’s tweet as the leader of the Islamic republic regime has deceitfully once again blamed the Western countries and the US in particular for Iran’s economic woes.

Reza Pahlavi has reminded Khamenei that the Iranian people have long abandoned his regime and are looking forward to a new Iran beyond his despotic an corrupt regime.

Stay with us for this edition of A Window to the Fatherland and share it with your family and friends.


لینک وبسایت:

http://iranefardalive.com/Archive/40176

لینک یوتیوب:

https://youtu.be/4X4TFrtSOfQ

لینک دانلود:

https://vimeo.com/277663244

فایل صوتی:

https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/thsot68boiou

فایل صوتی کم حجم:

https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/278010288

گوگل درایو:

https://drive.google.com/file/d/1q4s9seedus37Wglyw6LOJcLxclUbOVqZ/view?usp=sharing

July 04, 2018

پنجره ای رو به خانه پدری جمعه 8 تیر

nor4-300x160.jpg

این شماره از برنامه پنجره ای رو به خانه پدری را با شعری از دفتر اشعار دکتر علیرضا نوری زاده آغاز می نماییم. در این برنامه نگاهی خواهیم داشت به پشت پرده حملات بعضی از دوستان شرکت کننده در کنفراس واشنگتن و از اهداف حمله کنندگان و نیت آنها شما را باخبر خواهیم ساخت .
چندین تشکل قبل و بعد از نشست واشنگتن برگزار گردید و هیچکس حتی پیامی یا انتقادی ابراز ننمودند . من در تعجبم که اینهمه اعتراض و پیام در باب نشستی که حدود دوازده نفر سخنران داشته و همگی خواستار یکپارچگی ایران بوده اند، نه پادشاه تعیین کرده ایم، و نه رییس جمهور اتنخاب کرده ایم، فقط می خواستیم پیام ما به گوش پرزیدنت ترامپ برسد ، همین .
این نشست را ما برگزار کردیم وهزینه هایش هم توسط چند ایرانی دلسوز وطن و خود بنده پرداخت گردیده است ، و نه توسط انگلیس و آمریکا !!!. ما در این نشست از ایرانی یکپارچه دفاع کرده ایم و هرگز خواهان تکه پاره شدن این ایران عزیز نیستیم.

در همین رابطه همراه با شما خوبان به گفتگو با آقای کیومرث نعیمی یکی ازمبارزان سرشناس و شرکت کننده در نشست واشنگتن خواهیم نشست و نظرات ایشان را در ارتباط با اهداف این مخالفت ها با این نشست جویا خواهیم شد.

دکتر نوری زاده : درود بر آقای کیومرث نعیمی ، کیومرث جان از کی مبارزات را شروع کردی و چرا موقع خروج از نشست دل گرفته بودی؟

آقای نعیمی: حدود سال ۱۹۸۰ من مبارزات خودم را آغاز نمودم و قرار بود که یک کودتای نظامی بشود که موفق نشدیم و در ادامه فعالیتم در سه ده گذشته در خدمت شاهزاده رضا پهلوی برای مبارزه بر علیه رژیم اسلامی بوده ام.
در نشست واشنگتن که با حضور شما و اقوام مختلف ایرانی بود دوستانی که ۳۰ سال به ما کمک میکردند و ما فکر میکردیم که برای آزادی ایران تلاش میکنند ، یکدفعه مسیر عوض کردند و تا یک آقای اهوازی خواست صحبت کند همه اعتراض کردند ، اینها چهل سال است که دم از آزادی بیان میزنند، چطور تحمل شنیدن حرف یکنفر دیگر را ندارند، دیروز یکی از دوستان زنگ زد و گفت شما از این آقای اهوازی حمایت کرده اید، من گفتم از او حمایت نکرده ام از دمکراسی حمایت کرده ام .

دکتر نوری زاده : بعد از سرکوب جنبش سبز و دستگیری و حبس وسران جنبش و کشتن و به زندان انداختن هزاران انسان رژیم موفق به سرکوب جنبش شد . تا جنبش دی ماه امسال که آنهم توسط رژیم سرکوب شد ولی حالا این جنبش به بازار که همیشه پشتیبان حکومت بوده رسیده است و لرزه بر اندام حکومت انداخته، تا آنجا که رییس قوه قضاییه و خامنه ای دستور سرکوب و زندان صادر نموده اند و حسین بازجو صراحتا می نویسد آنها را باید اعدام نمود. آنوقت ما در خارج کشور میگوییم کریم عبدیان حق حرف زدن ندارد و بعد به او بگویم بیا با ما زیر یک پرچم خورشید نشان باش. تا کی میخواهیم این کج سلیقگی را دنبال کنیم؟

آقای نعیمی: رییس قوه قضاییه در ارتباط با اعتصاب بازاریان گفته است که هر کس سه رو مغازه اش بسته باشد بیست سال و بیشتر از سه روز اعدام در انتظارش است ، من از شما ملت دلاور میخواهم که پاسخ دندان شکنی به این رییس قوه قضاییه بدهید .

دکتر نوری زاده: شاهزاده رضا پهلوی بارها اعلام نموده است که دوران قلدری و توی سر مردم زدن بسر آمده است و در ارتباط با نوع حکومت ایشان بارها گفته اند نوع حکومت باید توسط مردم انتخاب گردد و خود ایشان طرفدار حکومت غیر متمرکز هستند . در کنفرانس یکی از دوستان به اعتراض بیرون آمد و به او گفتم شاهزاده رضا پهلوی که توطرفدارش هستی با حکومت غیر متمرکز موافق است و خواستار خود گردانی استانها است، اما دوست عزیزمان گفت من به شدت با این رویه مخالفم ، این آقا در آن جلسه آمد و حرفهایش را زد، و بعد از کنفرانس شروع به دادن پیام نمود.

آقای نعیمی : همان شخص نامه ای به من نوشته که به شما بدهم و گفته من این سازمان شما را به گند میکشم ، این شخص که خودش را ایرانی الاصل میداند من فکر میکردم که پشت ملت ایران است. و حال میبینم که این دوست دیگر با ما دوستی ندارد و با این حرکات حمایت از جمهوری اسلامی میکند .و این صحبت های جمهوری اسلامی است که اگر ما برویم ایران تجزیه خواهد شد ،نخیر!؟ اصلا هم اینطور نیست. نیروهای اپوزیسیون با تمام قدرت دارد به کمک شما می آید. با این نشستی که برگزار شد و نشستی که قرار است بزودی در اروپا برگزار گردد ائتلاف اپوزیسیون قدرت این را دارد که تک تک شما را نجات دهد. و این کسانی که دور شاهزاده نشسته اند من طی سی سال گذشته آنها را دعوت کرده ام و سر میز نشانده ام.
دمکراسی که ائتلاف میخواهد برای ایران ببرد آزادی بیان و یکپارچگی برای ایران است و ایجاد دولتی سکولار و مردم سالار برای مردم ایران می باشد.

دکتر نوری زاده : چه کسی دکتر بختیار را کشت ؟ چه کسی دکتر برومند را کشت ؟ فریدون بویر احمدی را دکتر بختیار مثل فرزندش دوست داشت این ناجوانمرد ابتدا زمینه قتل دکتر برومند را فراهم کرد و بعد خودش با قاتلان وارد خانه دکتر بختیار شد و در ذبح اسلامی بختیار و سروش کتیبه مشارکت کرد. چه کسی فریدون فرخزاد را کشت ؟ آن پسری که میخواست خواننده شود اکبر خوش کوشک را به خانه او آورد. چه کسی دکتر رضا مظلومان را بقتل رساند فردی که بنام دوست برایش کامپیوتر آورد و با او رفت و آمد داشت . شما باور کنید بعضی از این افرادی که در دور و بر شاهزاده هستند خبرچینان دسته اول ولایت فقیه هستند، و روزی اگر پیش بیاید برای کشتن و نابود کردن باهم مسابقه میدهند.
و مسئله دیگر نباید که همه را زیر یک چتر بیاوریم . همدلی تا رهایی ، ما ایرانی ها باید قادر باشیم همدیگر را تحمل کنیم.
با ما باشید و برنامه پنجره ای رو به خانه پدری را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید، منتظر شنیدن نظرات شما پیرامون این برنامه هستیم.


A Window to the Fatherland- Friday 29 June 2018

We begin tonight’s edition of A Window to the Fatherland with Dr. Alireza Nourizadeh reading one of his poems from the book of his collected works.

Dr. Alireza Nourizadeh:

We continue the program with a look at the behind the scene reasons for some of our friends criticizing us for organizing the recent Washington Conference.

Interestingly enough, since that Conference several other conferences by various Iranian opposition groups have been held but none has been the subject of any attention, let alone being criticized at all!

We only had 12 speakers in our Conference who all supported the idea of a united Iran. We neither appointed nor elected any king or president and our only aim of getting together was to send a message to President Trump that we can free Iran ourselves and do not need the support or intervention of Washington or London to do this mission for us.

Furthermore, we never advocated the partition of our fatherland and will always defend Iran’s national sovereignty.

In that regard, we have now asked Kiomars Naimie, a prominent Iranian opposition figure and participant of that Conference to share his independent views with us about the event.

Kiomars Naimie:

I began my struggle against the Islamic republic regime back in 1980 by being involved in a military coup to topple it. Over the last three decades I have been associated with the struggle of Prince Reza Pahlavi to free Iran from the claws of the dictatorial regime.

I did take part in the Washington Conference as I regarded it a platform through which we can all achieve Iran’s freedom.

However, only one of the speakers who said he was representing the people of Ahwaz suddenly started to speak about partitioning Iran, which was met with harsh reaction of the audience.

My point is that how can we talk about fighting for democracy in Iran while in the free world we cannot tolerate someone who has a different point of view to us, regardless of if he is right or wrong.

Dr. Alireza Nourizadeh:

After the Green Revolution of 2009 and the crackdown of activists thousands of our compatriots were imprisoned. But now we have had the bazaar revolting against the regime.

The regime wants to execute the protestors and here in the free world we want to silence people who have a different point of views to us.

Kiomars Naimie:

We have to be different from the dictators who rule over our country.

The head of Iran’s judiciary has said that merchants who have closed their shops more than three days will be executed.

I am sorry to see that some of us still do not behave like democrats that we claim to be. Achieving democracy for Iran requires unity of purpose and avoiding any unfair criticism that can divert us from the path of freeing Iran.

Dr. Alireza Nourizadeh:

We must also note and remain cautious that the regime in Iran has got many of its agents who are based abroad and will always try to infiltrate our opposition groups and cause division among us so the regime can continue with its criminal existence.

Stay with us for this edition of A Window to the Fatherland and share it with your family and friends.


لینک وبسایت:

http://iranefardalive.com/Archive/40116

لینک یوتیوب:

https://youtu.be/LJF8VX9q6ko

لینک دانلود:

https://vimeo.com/277663244

فایل صوتی:

https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/pif7gray7pf8

فایل صوتی کم حجم:

https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/tajbwvgtuq8v

گوگل درایو:

https://drive.google.com/file/d/1wLTWlszuIChCXn5YyzlPJkq5SRe8tM2R/view?usp=sharing

July 04, 2018

تفسیر خبر جمعه ۱۱ خرداد


امشب در تفسير خبر٩.٣٠ تهران: مي پردازيم به ادامه اعتصاب كاميون داران در ايران، افطاري شيخ پرزيدنت و هنرمنداني كه در مراسم ختم ناصر ملك مطيعي شركت نكردند.

آخرين تحولات در سوريه و اينكه آيا روسيه با فاصله گرفتن از جمهوري اسلامي در سوريه به آمريكا نزديك مي شود؟

و مذاكرات كيم يونگ شول فرستاده رهبر كره شمالی با پرزيدنت ترامپ در واشنگتن.

ميهمانان : آقايان عليرضا نوري زاده و مهران براتي

با اميد به فردائي بهتر


لینک وبسایت:

http://iranefardalive.com/Archive/39359

لینک یوتیوب:

https://youtu.be/At25a4s7OO0

لینک دانلود:

https://vimeo.com/272991024

فایل صوتی:

https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/yqnbovqkyp7l

فایل صوتی کم حجم:

https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/u5i8nqqcgo5w


گوگل
https://drive.google.com/file/d/1iE2hVUO_KHolGbH188pVWSZqLpu6FKJB/view?usp=sharing







advertise at nourizadeh . com