September 30, 2016

پنجره ای رو به خانه پدری جمعه 9 مهر

nor4-300x160.jpg

با درود فراوان حضور شما یاران و همراهان همیشگی تلویزیون ایران فردا. امروز جمعه نهم مهر ماه سال 1395 برنامه را با شعری از دفتر اشعار دکتر علی رضا نوریزاده آغاز میکنیم. در ابتدای برنامه امروز به اظهار نظر آیت الله صافی گلپایگانی در ارتباط با حرام بودن موسقی و همچنین توهین آخوند علی صافی اصفهانی به حضرت مولانا خواهیم پرداخت و با شما در این باره صحبت خواهیم نمود. در ادامه به یاد سالروز مرگ دکتر نجیب الله این بزرگ مرد افغانستان از زندگی سیاسی او با شما به تفصیل سخن خواهیم گفت و در پی آن از طرح صلح اشرف غنی با گلبدین حکمت یار شما را مطلع خواهیم ساخت .در بخش دوم اشاره ای به سخنان رئیس قوه قضاییه در ارتباط با اعدام هر چه زودتر قاچاقچیان خواهیم داشت و در پی آن به تحلیل سخنان حسن روحانی در قزوین خواهیم نشست .در قسمت بعدی برنامه امروز همچنین از محکومیت آتنا دائمی به هفت سال حبس به اتهام توهین به سید علی خامنه ای شما را آگاه خواهیم نمود. در انتها همچون روال هر روز سری خواهیم زد به منطقه و تازه ترین رویدادهای سیاسی خاورمیانه را به سمع و نظر گرامیتان می رسانیم . با ما همراه باشید و پنجره ای رو به خانه پدری را با دوستان و آشنایان خود نیز به اشتراک بگذارید. منتظر شنیدن نظرات شما پیرامون موضوعات مطرح شده در این برنامه هستیم.

youtube:
https://youtu.be/QR4WSYvGGHg

website:
http://iranefardalive.com/Archive/24407

telegram:
http://telegram.me/iranefardatv

archive:
http://iranefardalive.com/archive/panjareh-ro-be-khane-pedari/

Download+music
https://vimeopro.com/iranefarda/dont-miss-it/video/184969587

soundcloud1:
https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/ief-prg-khaneye-pedari-300916

soundcloud2:
https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/ief-prg-khaneye-pedari-300916-kamhajm

Google Drive:
https://drive.google.com/open?id=0Bw19dzjWVsf9dzFNa1lvNFNJazg

embed:

September 30, 2016

پنجره ای رو به خانه پدری پنج شنبه 8 مهر

nor4-300x160.jpg

با درود فراوان حضور شما یاران و همراهان همیشگی تلویزیون ایران فردا. امروز پنجشنبه 8 مهر ماه سال 1395 برنامه را با شعری از دفتر اشعار دکتر علی رضا نوریزاده آغاز میکنیم. در ابتدای برنامه امروز به تایید حکم 10سال زندان نرگس محمدی سخنگو و نایب رئیس کانون حقوق بشر ایران نگاهی خواهیم داشت و با شما در این باره سخن می گوییم .سپس از سخنان زنگنه وزیر نفت ایران در ارتباط با روابط ایران وعربستان در حوضه نفت شما را مطلع خواهیم ساخت و در پی آن همراه با شما خوبان به گفتگو با مهمان گرامی برنامه آقای محمد رضا شاهید خواهیم نشست و با ایشان در ارتباط با در گذشت شیمون پرز و دیگر مسائل روز به صحبت خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید و پنجره ای رو به خانه پدری را با دوستان و آشنایان خود نیز به اشتراک بگذارید. منتظر شنیدن نظرات شما پیرامون موضوعات مطرح شده در این برنامه هستیم.

youtube:
https://youtu.be/jz_aMp1IOHs

website:
http://iranefardalive.com/Archive/24387

telegram:
http://telegram.me/iranefardatv

archive:
http://iranefardalive.com/archive/panjareh-ro-be-khane-pedari/

Download+music
https://vimeopro.com/iranefarda/dont-miss-it/video/184812255

soundcloud1:
https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/ief-prg-khaneye-pedari-290916

soundcloud2:
https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/ief-prg-khaneye-pedari-290916-kamhajm

embed:

September 28, 2016

پنجره ای رو به خانه پدری چهارشنبه 7 مهر

nor4-300x160.jpg

با درود فراوان حضور شما یاران و همراهان همیشگی تلویزیون ایران فردا. امروزچهار شنبه 7 مهرماه سال 1395 برنامه را با شعری از دفتر اشعار دکتر علی رضا نوریزاده آغاز میکنیم در نیمه نخست برنامه امروز به بررسی و تحلیل مناظره دو کاندیدای رئیس جمهوری آمریکا خانم هیلاری کلینتون و آقای دونالد ترامپ خواهیم پرداخت و با شما به تفصیل در این باب سخن خواهیم گفت. در بخش دوم برنامه از اعدام 22نفر در شهریور ماه امسال توسط جمهوری اسلامی و کسب مقام اول در این زمینه شما را مطلع خواهیم ساخت.در ادامه برنامه از نامه محمود احمدی نژاد به سید علی خامنه ای در ارتباط با شرکت نکردن در انتخابات شما را آکاه خواهیم نمود و سپس شما خوبان را در جریان سخنان مصطفی پورمحمدی وزیر دادگستری در ارتباط با رحیم مشایی و ارتباط وی با فساد سه هزار میلیاردی قرار خواهیم داد . در بخش آخر این شماره همچنین به روابط جمهوری اسلامی و کشور های حاشیه خلیج فارس اشاره ای خواهیم نمود . با ما همراه باشید و پنجره ای رو به خانه پدری را با دوستان و آشنایان خود نیز به اشتراک بگذارید. منتظر شنیدن نظرات شما پیرامون موضوعات مطرح شده در این برنامه هستیم.

youtube:
https://youtu.be/yKvb65LqcRE

website:
http://iranefardalive.com/Archive/24369

telegram:
http://telegram.me/iranefardatv

archive:
http://iranefardalive.com/archive/panjareh-ro-be-khane-pedari/

Download+music
https://vimeopro.com/iranefarda/dont-miss-it/video/184638261

soundcloud1:
https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/ief-prg-khaneye-pedari-280917

soundcloud2:
https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/ief-prg-khaneye-pedari-280916-kamhajm

Google Drive:
https://drive.google.com/open?id=0Bw19dzjWVsf9V051WTNOR1V2TVk

embed:

September 27, 2016

پنجره ای رو به خانه پدری سه شنبه 6 مهر

nor4-300x160.jpg

با درود فراوان حضور شما یاران و همراهان همیشگی تلویزیون ایران فردا. امروزسه شنبه 6 مهرماه سال 1395 برنامه را با شعری از دفتر اشعار دکتر علی رضا نوریزاده آغاز میکنیم.در ابتدای این شماره از برنامه نگاهی داریم به آزادی خانم هما هودفر شهروند ایرانی- کانادایی از زندان جمهوری اسلامی و در ادامه به کنفرانس اوپک و قدرت کنونی تولید نفت ایران خواهیم پرداخت و با شما در این باره صحبت خواهیم کرد .سپس از ترور نویسنده اردنی ناهض حتر به بدست یک آخوند مدرس قرآن بخاطر درج یک کاریکاتور در فیسبوکش شما را مطلع خواهیم ساخت و با شما از تعصبات و خرافات دینی سخن خواهیم گفت. دربخش دوم برنامه شما را در جریان سخنان سردار عبدالله عبداللهی فرمانده قرارگاه خاتم النبیاء در ارتباط با افتتاح فاز اول و دوم صحن مزار فاطمه زهرا (دختر پیامبر اسلام) قرار خواهیم داد و با شما به تفصیل در این باره سخن خواهیم گفت . در بخش آخر برنامه به دیدار آقای سامی شکری وزیر امور خارجه مصر و محمد جواد ظریف میپردازیم و شما را از پشت پرده این گفتگوها آگاه خواهیم ساخت . با ما همراه باشید و پنجره ای رو به خانه پدری را با دوستان و آشنایان خود نیز به اشتراک بگذارید. منتظر شنیدن نظرات شما پیرامون موضوعات مطرح شده در این برنامه هستیم.

youtube:
https://youtu.be/sRwfZPsE5qI

website:
http://iranefardalive.com/Archive/24342

telegram:
http://telegram.me/iranefardatv

archive:
http://iranefardalive.com/archive/panjareh-ro-be-khane-pedari/

Download+music
https://vimeopro.com/iranefarda/dont-miss-it/video/184468435

soundcloud1:
https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/ief-prg-khaneye-pedari-270916

soundcloud2:
https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/ief-prg-khaneye-pedari-270916-kamhajm

Google Drive:
https://drive.google.com/open?id=0Bw19dzjWVsf9WVFGaW1kWmVrMTg

embed:


September 27, 2016

پنجره ای رو به خانه پدری دوشنبه 5 مهر

nor4-300x160.jpg

با درود فراوان حضور شما یاران و همراهان همیشگی تلویزیون ایران فردا. امروز دوشنبه 5 مهر ماه سال 1395 برنامه را با شعری از دفتر اشعار دکتر علی رضا نوریزاده آغاز میکنیم. در ابتدای این شماره از برنامه در ارتباط با فیلم قلاده های طلا (فیلمی به کارگردانی ابوالقاسم طالبی که حوادث پس از انتخابات ۸۸ را به روایت جمهوری اسلامی به تصویر کشیده‌است) و حضور تعدادی از بازیگران سر شناس در این فیلم و همچنین سخنان پرویز پرستویی هنرپیشه نام آشنای سینمای ایران درباره قاسم سلیمانی با شما خوبان صحبت خواهیم نمود، در پی آن به واکاوی سخنان صریح آیت الله علی خامنه ای بر منع کاندیداتوری محمود احمدی نژاد در انتخابات ریاست جمهوری آینده خواهیم پرداخت و سپس نگاهی خواهیم داشت به اعترافات تازه محسن رضایی در باب راههای پایان دادن به جنگ ایران و عراق بعد از آزاد سازی خرمشهر .در بخش دوم برنامه به بررسی سخنان تند وزیر امور خارجه امارات متحده عربی در اجلاس سازمان ملل در نیویورک می پردازیم و سپس از ممانعت ورود به دانشگاه 37 تن از شهروندان بهایی که در کنکور سراسری دانشگاهها در ایران قبول شده بودند با شما صحبت خواهیم نمود . در بخش پایانی همچون روال هر روز سری خواهیم زد به منطقه و تازه ترین رویدادهای سیاسی خاورمیانه را به سمع و نظر گرامیتان می رسانیم . با ما همراه باشید و پنجره ای رو به خانه پدری را با دوستان و آشنایان خود نیز به اشتراک بگذارید. منتظر شنیدن نظرات شما پیرامون موضوعات مطرح شده در این برنامه هستیم.

youtube:
https://youtu.be/PU4BvStCZZA

website:
http://iranefardalive.com/Archive/24316

telegram:
http://telegram.me/iranefardatv

archive:
http://iranefardalive.com/archive/panjareh-ro-be-khane-pedari/

Download+music
https://vimeopro.com/iranefarda/dont-miss-it/video/184427118

soundcloud1:
https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/khaneh-pedari-26th-sep-live-1-pgm-abs

soundcloud2:
https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/khaneh-pedari-26th-sep-live-1-low-abs

embed:

September 25, 2016

تفسیر خبر جمعه ۲ مهر

در برنامه امشب تفسیر خبر/ شبکه ایران فردا / ساعت 8.30 به وقت تهران:
آیا سفر حسن روحانی به آمریکای لاتین و نیویورک دستاوردی برای مردم داشته است؟
نگرانی یحیی رحیم صفوی مشاور نظامی آیت الله علی خامنه ای در مورد نزدیک شدن روسیه به آمریکا در مورد سوریه و خبرهای دیگر.
میهمانان: آقایان علیرضا نوری زاده و محمدرضا حیدری هستند.
با امید به فردائی بهتر

website:
http://iranefardalive.com/Archive/24258

youtube:
https://youtu.be/LHUtkjZck8I

telegram:
http://telegram.me/iranefardatv

Download+music
https://vimeopro.com/iranefarda/dont-miss-it/video/184054365

soundcloud1:
https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/cc2vdn2bjnrl

soundcloud2:
https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/nebrjhuyeaae

Google Drive:
https://drive.google.com/file/d/0Bw19dzjWVsf9SWhEZVJnRW5IOTQ/view?usp=sharing

September 23, 2016

پنجره ای رو به خانه پدری پنج شنبه 1 مهر

nor4-300x160.jpg

با درود فراوان حضور شما یاران و همراهان همیشگی تلویزیون ایران فردا. امروز پنجشنبه اولین روز پاییز و یکم مهر ماه سال 1395 برنامه را با شعری از دفتر اشعار دکتر علی رضا نوریزاده آغاز میکنیم. در ابتدای این شماره در ارتباط با برگزاری المپیک ارامنه در ایران با شما سخن خواهیم گفت .در ادامه به سخنان محمد منتظری در دیدار با همتای خود دادستان مالزی درباره محکومین موادمخدر در آن کشور خواهیم پرداخت و همچنین از خبر رای اعتماد یکصدو پنجاه نماینده مجلس عراق به به آقای هوشیار زیباری شما را مطلع خواهیم ساخت .در بخش دوم به سخنان پاپ در ارتباط با زدودن خرافات از انجیل میپردازیم و در همین باب به تفصیل به دلایل اصرار علمای ایران در نشر خرافات با شما عزیزان سخن خواهیم گفت . در بخش پایانی برنامه امروز شما خوبان را در جریان تولید خودروهای هیوندای در شرکت کرمان موتور ایران قرار خواهیم داد. با ما همراه باشید و پنجره ای رو به خانه پدری را با دوستان و آشنایان خود نیز به اشتراک بگذارید. منتظر شنیدن نظرات شما پیرامون موضوعات مطرح شده در این برنامه هستیم.

youtube:
https://youtu.be/qDfeeLigEMs

website:
http://iranefardalive.com/Archive/24229

telegram:
http://telegram.me/iranefardatv

archive:
http://iranefardalive.com/archive/panjareh-ro-be-khane-pedari/

Download+music
https://vimeopro.com/iranefarda/dont-miss-it/video/183880374

soundcloud1:
https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/lkxirukrnapc

soundcloud2:
https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/67u1itrvt3ie

Google Drive:
https://drive.google.com/open?id=0Bw19dzjWVsf9MGk0YTZLX1NHbTA

embed:

September 22, 2016

پنجره ای رو به خانه پدری چهار شنبه31 شهریور

nor4-300x160.jpg

با درود فراوان حضور شما یاران و همراهان همیشگی تلویزیون ایران فردا. امروز چهار شنبه31 شهریور ماه برنامه را با شعری از دفتر اشعار دکتر علی رضا نوریزاده آغاز میکنیم. در ابتدای این شماره و در آخرین روز از تابستان سال 1395نگاهی داریم به عوام فریبی یک ملای حکومتی در تلویزیون که روایتی از رویارویی هفتمین امام شیعیان ( موسی بن جعفر الکاظم، یا موسی کاظم ) با یک شیر را تعریف میکند. در بخش بعد می پردازیم به خبر مربوط به مصونیت قضایی گلبدین حکمتیار در افغانستان و همچنین نگاهی خواهیم داشت به اوضاع و احوال منطقه و تازه ترین رویدادهای خاورمیانه را به سمع و نظر گرامیتان خواهیم رساند. در نیمه ی دوم برنامه ادامه بحث و گفتگو با آقای امیر عباس فخرآور را که از دوهفته پیش آغاز کرده ایم پی خواهیم گرفت. با ما همراه باشید و پنجره ای رو به خانه پدری را با دوستان و آشنایان خود نیز به اشتراک بگذارید. منتظر شنیدن نظرات شما پیرامون موضوعات مطرح شده در این برنامه هستیم.


website:
http://iranefardalive.com/Archive/24191

youtube:
https://youtu.be/y5wXhqGN_7g

telegram:
http://telegram.me/iranefardatv

archive:
http://iranefardalive.com/archive/panjareh-ro-be-khane-pedari/

Download+music
https://vimeopro.com/iranefarda/dont-miss-it/video/183705736

soundcloud1:
https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/g3kwa3f6f44l

soundcloud2:
https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/cgcjj2jlf6ys

Google Drive:
https://drive.google.com/open?id=0Bw19dzjWVsf9M0pzOVVCTWg0Q2M

embed:

September 20, 2016

پنجره ای رو به خانه پدری سه شنبه 30شهریور

nor4-300x160.jpg

با درود فراوان حضور شما یاران و همراهان همیشگی تلویزیون ایران فردا. امروز سه شنبه 30 شهریور ماه سال 1395 برنامه را با شعری از دفتر اشعار دکتر علی رضا نوریزاده آغاز میکنیم. در ابتدای این شماره نگاهی داریم به هتک حرمت روزنامه یالثارات به سه هنرمند برجسته سینمای ایران و به تفصیل در این باره با شما سخن خواهیم گفت سپس اشاره ای به دعوای ژورنالیستی فی مابین محمد جواد ظریف و همتای عربستانیش عادل جبیر خواهیم افکند و همچنین از محکومیت آقای نزار ذکاء شهروند لبنانی تبعه ی امریکا به 10 سال حبس به جرم جاسوسی در ایران شما را مطلع خواهیم نمود .در بخش دوم برنامه به سخنان آقای خامنه ای در ارتباط با دخالت دولتهای خارجی و دسیسه های انها برای خراب کردن شرایط اقتصادی ایران خواهیم پرداخت .در پی آن شما را در جریان سفر آقای حسن روحانی به کوبا و دیدار وی با رائول کاسترو و فیدل کاسترو و مصاحبه وی در ارتباط با دستاورد سفرش به ونزوئلا و کوبا قرار خواهیم داد و در آخر از نظامی اعلام نمودن منطقه مهدی شهر سمنان و تخریب باغات سیب و اخراج 80 خانوار ساکن در این منطقه توسط سپاه پاسداران شما عزیزان را آگاه نموده و در این باره با شما سخن میگوییم. در انتها همچون روال هر روز سری خواهیم زد به منطقه و تازه ترین رویدادهای سیاسی خاورمیانه را به سمع و نظر گرامیتان می رسانیم . با ما همراه باشید و پنجره ای رو به خانه پدری را با دوستان و آشنایان خود نیز به اشتراک بگذارید. منتظر شنیدن نظرات شما پیرامون موضوعات مطرح شده در این برنامه هستیم.

youtube:
https://youtu.be/5TelDu1Huy4

website:
http://iranefardalive.com/Archive/24173

telegram:
http://telegram.me/iranefardatv

archive:
http://iranefardalive.com/archive/panjareh-ro-be-khane-pedari/

Download+music
https://vimeopro.com/iranefarda/dont-miss-it/video/183534192

soundcloud1:
https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/advxvyiyiyi8

soundcloud2:
https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/1dnukv9ftakx

Google Drive:
https://drive.google.com/open?id=0Bw19dzjWVsf9T0xhV1N0dDN6OTA

embed:

September 20, 2016

پنجره ای رو به خانه پدری دوشنبه 29 شهریور

nor4-300x160.jpg

با درود فراوان حضور شما یاران و همراهان همیشگی تلویزیون ایران فردا. امروزدوشنبه 29شهریور ماه سال 1395 برنامه را با شعری از دفتر اشعار دکتر علی رضا نوریزاده آغاز میکنیم.در ابتدای برنامه امروز نگاهی داریم به سخنان سعید شاهسوندی در ارتباط با زنده یاد دکتر شاهپور بختیار در برنامه صفحه 2 بی بی سی فارسی . در ادامه به سخنان دکتر بامیان در گفتگو با سهراب اخوان در تلوزیون اندیشه در ارتباط با جنبش سبز و میر حسین موسوی اشاره ای خواهیم نمود .سپس ضمن نگاه به برگزاری المپیک ارامنه در باشگاه آرارات، درگذشت بهنام گلباز دوچرخه سوار پاراالمپیکی در ریو را به خانواده ورزش ایران تسلیت می گوییم .در بخش دوم برنامه از بازداشت صدرا محقق روزنامه نگار و همچنین محکومیت مجدد عیسی سحر خیز شما را آگاه خواهیم ساخت .در قسمت بعد در باب صحبت های سید علی خامنه ای در دیدار با فرمانده هان سپاه و پاسخ های وی به اظهارات اخیر سخنان رفسنجانی، روحانی و خزعلی با شما صحبت خواهیم نمود .در ادامه سری خواهیم زد به نیویورک و تازه ترین خبرها در ارتباط با حمله تروریستی در این شهر را تقدیم حضورتان خواهیم نمود . در بخش پایانی همچون روال هر روز سری خواهیم زد به منطقه و تازه ترین رویدادهای سیاسی خاورمیانه را به سمع و نظر گرامیتان می رسانیم . با ما همراه باشید و پنجره ای رو به خانه پدری را با دوستان و آشنایان خود نیز به اشتراک بگذارید. منتظر شنیدن نظرات شما پیرامون موضوعات مطرح شده در این برنامه هستیم.

youtube:
https://youtu.be/cKX_W9DCSq0

website:
http://iranefardalive.com/Archive/24149

telegram:
http://telegram.me/iranefardatv

archive:
http://iranefardalive.com/archive/panjareh-ro-be-khane-pedari/

Download+music
https://vimeopro.com/iranefarda/dont-miss-it/video/183375946

soundcloud1:
https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/tqgeydtyhmhp

soundcloud2:
https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/hbl2ucgepgin

Google Drive:
https://drive.google.com/open?id=0Bw19dzjWVsf9M1lwajdocXY5THM

embed:

September 18, 2016

برنامه پانوراما ، شبکه العربیة

90ec7c5a-4f99-46ad-a493-94ac69a20d71_4x3_296x222.jpg


چرا ایران در حج امسال شرکت نکرد ؟ علیرضا نوری زاده در برنامه پانورامای العربیة
به سئوالات منتهی الرمحی در این زمینه پاسخ میدهد .


September 17, 2016

تفسیر خبر جمعه ۲۶ شهریور

در برنامه جمعه شب تفسیر خبر به میزبانی جمشید چالنگی و همراه با میهمانان برنامه آقای علیرضا نوری زاده و آقای حسن شریعتمداری، نگاهی خواهیم داشت به پی آمدهای محاکمه سعید مرتضوی، جمهوری اسلامی پس از آیت الله خامنه ای و…. با ما همراه باشید و با ارسال نظرات خود پیرامون موضوعات مطرح شده در برنامه ما را از دیدگاه های خود آگاه سازید و تفسیر خبر را با دیگر دوستان خود نیز به اشتراک بگذارید. تفسیرخبر/ شبکه تلویزیونی ایران فردا / ساعت 9.30 شب به وقت تهران / 7 بعدازظهر به وقت اروپای مرکزی.
با امید به فردائی بهتر

website:
http://iranefardalive.com/Archive/24079

youtube:
https://youtu.be/2EWKQMfI_MM

telegram:
http://telegram.me/iranefardatv

archive:
http://iranefardalive.com/archive/tafsire-khabar/

Download
https://vimeopro.com/iranefarda/dont-miss-it/video/183054637

soundcloud1:
https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/6zhebjbqr2m8

soundcloud2:
https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/g5ua23a23qha

Google Drive:
https://drive.google.com/file/d/0Bw19dzjWVsf9ZHdFN2hQRnc5WE0/view?usp=sharing


September 16, 2016

پنجره ای رو به خانه پدری جمعه 26 شهریور

nor4-300x160.jpg

با درود فراوان حضور شما یاران و همراهان همیشگی تلویزیون ایران فردا. امروز جمعه26 شهریور ماه سال 1395 برنامه را با شعری از دفتر اشعار دکتر علی رضا نوریزاده آغاز میکنیم. در ابتدای این شماره از برنامه با هم به دیدن ویدیوی دردناک تشکیل کلاس درس در آغل نگه داری گوسفندان در نزدیکی مسجد سلیمان خواهیم نشست و با شما در این باره سخن خواهیم گفت، سپس اشاره ای به سخنرانی امیر مکه در پایان مناسک حج خواهیم داشت .امروز همچنین دو گفتگوی اختصاصی تقدیم حضورتان خواهیم نمود، ابتدا پای صحبتهای محسن خاتمی خواهیم نشست و سپس در بخش دوم برنامه همراه با شما به دومین قسمت گفتگو با آقای امیر عباس فخر آور خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید و پنجره ای رو به خانه پدری را با دوستان و آشنایان خود نیز به اشتراک بگذارید. منتظر شنیدن نظرات شما پیرامون موضوعات مطرح شده در این برنامه هستیم.

youtube:
https://youtu.be/4IPtElyNDGo

website:
http://iranefardalive.com/Archive/24065

telegram:
http://telegram.me/iranefardatv

archive:
http://iranefardalive.com/archive/panjareh-ro-be-khane-pedari/

Download+music
https://vimeopro.com/iranefarda/dont-miss-it/video/183041311

soundcloud1:
https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/5erhmgjq7yr4

soundcloud2:
https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/kev6c1rr1zyb

Google Drive:
https://drive.google.com/open?id=0Bw19dzjWVsf9eV9RUmN5VXktM00

embed:

September 16, 2016

پنجره ای رو به خانه پدری پنج شنبه 25شهریور

nor4-300x160.jpg

با درود فراوان حضور شما یاران و همراهان همیشگی تلویزیون ایران فردا. امروزپنج شنبه 25 شهریور ماه سال 1395 برنامه را با شعری از دفتر اشعار دکتر علی رضا نوریزاده آغاز میکنیم. در برنامه امروز ابتدا نگاهی داریم به سخنان خانم پروین فهیمی مادر سهراب اعرابی در ارتباط با عذر خواهی سعید مرتضوی و همچنین در دنباله همین موضوع اشاره ای خواهیم کرد به واکنش مهدی کوچک زاده به شهید نامیدن کشته شدگان بازداشتگاه کهریزک .در پی آن به سخنان سردار رحیم صفوی در ارتباط با چگونگی برخورد با عربستان خواهیم پرداخت و با شما خوبان در این باب صحبت خواهیم نمود .در بخش دوم برنامه همراه با شما به دیدن فیلم سخنرانی دکتر خزعلی در ارتباط با جنگ سوریه خواهیم نشست و به تفصیل به تحلیل این سخنان خواهیم پرداخت. در بخش آخر برنامه همچون روال هر روز سری خواهیم زد به منطقه و تازه ترین رویدادهای سیاسی خاورمیانه را به سمع و نظر گرامیتان می رسانیم . با ما همراه باشید و پنجره ای رو به خانه پدری را با دوستان و آشنایان خود نیز به اشتراک بگذارید. منتظر شنیدن نظرات شما پیرامون موضوعات مطرح شده در این برنامه هستیم.

youtube:
https://youtu.be/EGw1R_KpIYI

website:
http://iranefardalive.com/Archive/24056

telegram:
http://telegram.me/iranefardatv

archive:
http://iranefardalive.com/archive/panjareh-ro-be-khane-pedari/

Download+music
https://vimeopro.com/iranefarda/dont-miss-it/video/182903158

soundcloud1:
https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/i78c2arqhxww

soundcloud2:
https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/4a6buro3a5w5

Google Drive:
https://drive.google.com/open?id=0Bw19dzjWVsf9aVJOMkZobHVHOXM

embed:

September 14, 2016

پنجره ای رو به خانه پدری چهارشنبه ۲۴ شهریور

nor4-300x160.jpg

با درود فراوان حضور شما یاران و همراهان همیشگی تلویزیون ایران فردا. امروز چهارشنبه 24 شهریور ماه سال 1395, برنامه را با شعری از دفتر اشعار دکتر علی رضا نوریزاده آغاز میکنیم. در برنامه امروز ابتدا نگاهی داریم به مقاله خانم مینو خالقی در روزنامه آفتاب یزد در ارتباط با زیبایی زنان عرب و مهمان نوازی آنها, سپس به خبر اعزام تعدادی از زائرین خانه خدا به کربلا در عراق بعلت امتناء دولت عربستان از پذیرفتن زائرین ایرانی از خاک ایران خواهیم پرداخت و به تفصیل با شما سخن خواهیم گفت. در ادامه به نمایش و پخش تیزر فیلمهای ایرانی توسط شبکه های ایرانی خارج از کشور بعلت گران بودن نمایش انها در شبکه های داخلی اشاره ای خواهیم داشت و در بخش دوم برنامه از انتقاد آقای خامنه ای از مرکز آمار کشور با شما سخن خواهیم گفت و همچنین به سخنان آقای فداحسین مالکی و متهم کردن دولت روحانی به دستکاری در آمار قاچاق خواهیم پرداخت. سپس از سخنان جان کری در ارتباط با انتقال اعضای سازمان مجاهدین خلق از لیبرتی به آلبانی شما را مطلع خواهیم ساخت و همچنین شما را در جریان اخبار برگزاری چهارمین کنگره سکولار دمکرات های ایران در آلمان قرار خواهیم داد. در بخش آخر برنامه همچون روال هر روز سری خواهیم زد به منطقه و تازه ترین رویدادهای سیاسی خاورمیانه را به سمع و نظر گرامیتان می رسانیم . با ما همراه باشید و پنجره ای رو به خانه پدری را با دوستان و آشنایان خود نیز به اشتراک بگذارید. منتظر شنیدن نظرات شما پیرامون موضوعات مطرح شده در این برنامه هستیم.

youtube:
https://youtu.be/hSX4DIoInP4

website:
http://iranefardalive.com/Archive/24033

telegram:
http://telegram.me/iranefardatv

archive:
http://iranefardalive.com/archive/panjareh-ro-be-khane-pedari/

Download+music
https://vimeopro.com/iranefarda/dont-miss-it/video/182741064

soundcloud1:
https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/zfh2u78flvax

soundcloud2:
https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/xtpcrigaqnne

Google Drive:
https://drive.google.com/file/d/0Bw19dzjWVsf9QlZjRjAzMzdVMWM/view?usp=sharing

embed:

September 14, 2016

پنجره ای رو به خانه پدری سه شنبه 23شهریور

nor4-300x160.jpg

با درود فراوان حضور شما یاران و همراهان همیشگی تلویزیون ایران فردا. امروز سه شنبه 23شهریور ماه سال 1395 برنامه را با شعری از دفتر اشعار دکتر علی رضا نوریزاده آغاز میکنیم. در ابتدای این شماره نگاهی داریم به فاجعه 11 سپتامبر ودیدگاه اسلام بن لادنی در کشتار انسانهای بی گناه و مشابهت آن با کشتار تابستان سال 67 در ایران و افتخار آمیز بودن این جنایات برای هیئت حاکمه جمهوری ولایت فقیه .در پی آن به واکنش رئیس قوه قضاییه به مکاتبات خاقانی سرپرست بازرسی کل کشور در اتباط با واگذاری املاک شهرداری خواهیم پرداخت و سپس به روابط قاضی صلواتی و احمد رضا گودرزی اشاره ای خواهیم نمود و شما را در جریان پشت پرده این روابط قرار خواهیم داد .در بخش دوم برنامه همراه با شما خوبان به بخش اول گفتگو با مهمان گرامی برنامه آقای امیر عباس فخر آورمی نشینیم.در انتها همچون روال هر روز سری خواهیم زد به منطقه و تازه ترین رویدادهای سیاسی خاورمیانه را به سمع و نظر گرامیتان می رسانیم . با ما همراه باشید و پنجره ای رو به خانه پدری را با دوستان و آشنایان خود نیز به اشتراک بگذارید. منتظر شنیدن نظرات شما پیرامون موضوعات مطرح شده در این برنامه هستیم.

youtube:
https://www.youtube.com/watch?v=M9adUYt0qLs

website:
http://iranefardalive.com/Archive/24016

telegram:
http://telegram.me/iranefardatv

archive:
http://iranefardalive.com/archive/panjareh-ro-be-khane-pedari/

Download+music
https://vimeopro.com/iranefarda/dont-miss-it/video/182589487

soundcloud1:
https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/0nr6fjcxgdf0

soundcloud2:
https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/dwcjtvkdevwa

Google Drive:
https://drive.google.com/open?id=0Bw19dzjWVsf9NVg2d0RNdmxYeEU

embed:

September 13, 2016

آتش‌بس در سوریه؛ شکننده یا امیدوار کننده؟

آth.jpg

برقراری آتش‌بس در سوریه با میانجی‌گری روسیه و ایالات متحده از غروب آفتاب دوشنبه ۱۲ سپتامبر و همزمان با عید قربان برنامه ریزی شده است.

گفتگوی ایرج ادیب زاده از رادیو زمانه با علیرضا نوری زاده و منصور فرهنگ
Syria.jpg


https://soundcloud.com/radiozamaneh/hrkk4wah4j0v

September 13, 2016

پنجره ای رو به خانه پدری دوشنبه 22 شهریور

nor4-300x160.jpg

با درود فراوان حضور شما یاران و همراهان همیشگی تلویزیون ایران فردا. امروز دوشنبه 22 شهریور ماه سال 1395 برنامه را با شعری از دفتر اشعار دکتر علی رضا نوریزاده آغاز میکنیم. در ابتدای این شماره نگاهی داریم به سالروز فاجعه 11سپتامبر در آمریکا و با شما در این باره به تفصیل سخن خواهیم گفت. در ادامه به حج امسال بدون حضور و مشارکت خیل عظیمی از ایرانیان خواهیم پرداخت و از علل آن با شما صحبت خواهیم نمود. سپس به خروج آخرین گروه از اعضای سازمان مجاهدین خلق از عراق نگاهی خواهیم داشت و همچنین از آزادی عدنان حسن پور روزنامه نگار زندانی پس از گذراندن 10سال حبس شما را مطلع خواهیم ساخت . در بخش دوم ابتدا به آتش بس 5 روزه در آستانه عید قربان در سوریه اشاره ای خواهیم کرد و در پی آن خبر ابراز شرمندگی و عذر خواهی سعید مرتضوی از حوادث بازداشتگاه کهریزک را مورد تحلیل و بررسی قرار خواهیم داد. در ادامه از انتخابات آمریکا و از بیماری ذات الریه خانم کلینتون و تاثیر آن بر آرای این کاندیدا با شما سخن میگوییم . با ما همراه باشید و پنجره ای رو به خانه پدری را با دوستان و آشنایان خود نیز به اشتراک بگذارید. منتظر شنیدن نظرات شما پیرامون موضوعات مطرح شده در این برنامه هستیم.

youtube:
https://youtu.be/FX7Py94PcFQ

website:
http://iranefardalive.com/Archive/23992

telegram:
http://telegram.me/iranefardatv

archive:
http://iranefardalive.com/archive/panjareh-ro-be-khane-pedari/

Download+music
https://vimeopro.com/iranefarda/dont-miss-it/video/182436114

soundcloud1:
https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/mhu6rkqdiqce

soundcloud2:
https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/rx9wlslzvccc

Google Drive:
https://drive.google.com/open?id=0Bw19dzjWVsf9dnlYU2szdVBYa1k

embed:

September 11, 2016

پنجره ای رو به خانه پدری جمعه 19 شهریور

nor4-300x160.jpg

با درود فراوان حضور شما یاران و همراهان همیشگی تلویزیون ایران فردا. امروز جمعه 19 شهریور ماه سال 1395 برنامه را با شعری از دفتر اشعار دکتر علی رضا نوریزاده آغاز میکنیم. در ابتدای این شماره نگاهی داریم به انتقاد امیر علی حاجی زاده فرمانده هوا و فضا در ارتباط با سخنان هاشمی رفسنجانی که به تفصیل در این باره با شما به صحبت خواهیم نشست .در ادامه از منطقه ای کردن اختلافات فی مابین ایران و عربستان توسط رژیم ولایت فقیه شما را مطلع خواهیم ساخت و در پی آن شما خوبان را در جریان در خواست صد تن از فعالین حقوق بشر از سازمان ملل برای به رسمیت شناختن اعدامهای سال67 به عنوان جنایت علیه بشریت قرار خواهیم داد. در بخش دوم برنامه به دیدن ویدیویی از سخنان دکتر مهدی خزعلی در ارتباط با جنایات آیت الله جنتی خواهیم نشست و در این باره با شما سخن خواهیم گفت و همچنین در ارتباط با سخنان مهدی طالقانی فرزند مرحوم ایت الله طالقانی در باره فوت پدرش و مخالفت آن بزرگوار با اعدامهای اول انقلاب توضیحاتی را تقدیم حضورتان خواهیم نمود وسپس همچون روال هر روز سری خواهیم زد به منطقه و تازه ترین رویدادهای سیاسی خاورمیانه را به سمع و نظر گرامیتان می رسانیم . با ما همراه باشید و پنجره ای رو به خانه پدری را با دوستان و آشنایان خود نیز به اشتراک بگذارید. منتظر شنیدن نظرات شما پیرامون موضوعات مطرح شده در این برنامه هستیم.

website:
iranefardalive.com/Archive/23904

youtube:
https://youtu.be/DLTNegyKIjo
telegram:
http://telegram.me/iranefardatv

archive:
http://iranefardalive.com/archive/panjareh-ro-be-khane-pedari/

Download+music
https://vimeopro.com/iranefarda/dont-miss-it/video/182147080

soundcloud1:
https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/tdhwbswilwb3

soundcloud2:
https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/puxmnqletpn7

Google Drive:
https://drive.google.com/open?id=0Bw19dzjWVsf9QzRLSjNmRjczNzA

embed:

September 11, 2016

تفسیر خبر جمعه ۱۹ شهریور

در برنامه جمعه شب تفسیر خبر به میزبانی جمشید چالنگی و در نیمه نخست همراه با آقای رضا تقی زاده موضوع پولشوئی در ایران را مورد بررسی قرار می دهیم و در نیمه دوم همراه با آقای علیرضا نوری زاده می پردازیم به بحران میان تهران و ریاض. با ما همراه باشید و با ارسال نظرات خود پیرامون موضوعات مطرح شده در برنامه ما را از دیدگاه های خود آگاه سازید و تفسیر خبر را با دیگر دوستان خود نیز به اشتراک بگذارید. تفسیرخبر/ شبکه تلویزیونی ایران فردا / ساعت 9.30 شب به وقت تهران / 7 بعدازظهر به وقت اروپای مرکزی.
با امید به فردائی بهتر

website:
http://iranefardalive.com/Archive/23912

youtube:
https://youtu.be/gkmpcvxTZxU

telegram:
http://telegram.me/iranefardatv

archive:
http://iranefardalive.com/archive/tafsire-khabar/

Download
https://vimeopro.com/iranefarda/dont-miss-it/video/182152592

soundcloud1:
https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/jbuapx9wxg3a

soundcloud2:
https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/yvrcswdjxc7e

Google Drive:
https://drive.google.com/file/d/0Bw19dzjWVsf9SnJhMTRyQnE2QTA/view?usp=sharing


September 09, 2016

پنجره ای رو به خانه پدری پنج شنبه18 شهریور

nor4-300x160.jpg

با درود فراوان حضور شما یاران و همراهان همیشگی تلویزیون ایران فردا. امروز پنج شنبه 18 شهریورماه سال 1395 برنامه را با شعری از دفتر اشعار دکتر علی رضا نوریزاده آغاز میکنیم. در برنامه امروز به بررسی اوج گرفتن و تشدید جنگ لفظی بین ایران و عربستان خواهیم پرداخت و به تفصیل با شما از اختلافات بوجود آمده و تاثیر آن بر جنگ یمن ، لبنان ، عراق و سوریه و خطر ادامه آن سخن خواهیم گفت .سپس نگاهی داریم به اعتراف دولت پرزیدنت اوباما به پرداخت یک میلیارد و هفتصد میلیون دلار پول نقد به ایران . دربخش پایانی یادی میکنیم از استاد فرهنگ شریف نابغه ی موسیقی و نوازنده ی بی بدیل تار که چندی پیش چشم از جهان فروبست و به هفت هزار سالگان پیوست. با ما همراه باشید و پنجره ای رو به خانه پدری را با دوستان و آشنایان خود نیز به اشتراک بگذارید. منتظر شنیدن نظرات شما پیرامون موضوعات مطرح شده در این برنامه هستیم.

youtube:
https://youtu.be/EvgQGvi-uT8
website:
http://iranefardalive.com/Archive/23884

telegram:
http://telegram.me/iranefardatv

archive:
http://iranefardalive.com/archive/panjareh-ro-be-khane-pedari/

Download+music
https://vimeopro.com/iranefarda/dont-miss-it/video/181975658

soundcloud1:
https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/k3jtccmtjcbs

soundcloud2:
https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/fp4dqsjq7ldx

Google Drive:
https://drive.google.com/open?id=0Bw19dzjWVsf9VV9GVGpjaTNvSTg

embed:

September 08, 2016

پنجره ای رو به خانه پدری چهارشنبه 17شهریور

nor4-300x160.jpg

با درود فراوان حضور شما یاران و همراهان همیشگی تلویزیون ایران فردا. امروزچهار شنبه 17شهریور ماه سال 1395 برنامه را با شعری از دفتر اشعار دکتر علی رضا نوریزاده آغاز میکنیم. در برنامه امروز ابتدا نگاهی داریم به گزارش ویدیویی صدا وسیمای جمهوری ولایت فقیه در ارتباط با فقیر بودن مردم عربستان و در پی آن به فلیمی دیگر از فقر در میان مردم ایران خواهیم پرداخت و با شما در این باره به تفصیل صحبت خواهیم نمود در ادامه نگاهی به کنفرانس سران گروه بیست خواهیم افکند سپس به خبر دعوت عربستان از خانم مریم رجوی برای انجام مناسک حج با شما سخن خواهیم گفت و در ادامه شما را دعوت میکنیم به دیدن فیلمی از مصاحبه ایرج مصداقی با غلامحسین بلندیان در کشور ژاپن در ارتباط با کشتار سال 67 و در بخش آخر برنامه همچون روال هر روز سری خواهیم زد به منطقه و تازه ترین رویدادهای سیاسی خاورمیانه را به سمع و نظر گرامیتان می رسانیم . با ما همراه باشید و پنجره ای رو به خانه پدری را با دوستان و آشنایان خود نیز به اشتراک بگذارید. منتظر شنیدن نظرات شما پیرامون موضوعات مطرح شده در این برنامه هستیم.


youtube:
https://youtu.be/cEhtD25pzws
website:
http://iranefardalive.com/Archive/23853

telegram:
http://telegram.me/iranefardatv

archive:
http://iranefardalive.com/archive/panjareh-ro-be-khane-pedari/

Download+music
https://vimeopro.com/iranefarda/dont-miss-it/video/181829754

soundcloud1:
https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/cqsc3j0lhfzt

soundcloud2:
https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/s948bwjahr6e

Google Drive:
https://drive.google.com/open?id=0Bw19dzjWVsf9ZWxXWGpTSFBuTnc

embed:

September 07, 2016

پنجره ای رو به خانه پدری سه شنبه16 شهریور

nor4-300x160.jpg

با درود فراوان حضور شما یاران و همراهان همیشگی تلویزیون ایران فردا. امروزسه شنبه 16 شهریورماه سال 1395 برنامه را با شعری از دفتر اشعار دکتر علی رضا نوریزاده آغاز میکنیم.در ابتدای برنامه به سخنان دادستان انقلاب در تهدید اصحاب رسانه به قلع وقمع و گفته های احمد راهدار در حمله به دولت روحانی اشاره ای خواهیم کرد و سپس خبر انتشار کتاب وصیت گلهای پرپر در ارتباط با اعدامهای سال 67 به قلم مهدی اصلانی را به اطلاع شما خواهیم رساند. در بخش دوم برنامه از روابط جدید ایران و انگلیس و معرفی حمید بعیدی نژاد به عنوان سفیر ایران به تفصیل با شما سخن خواهیم گفت و در پی آن به سخنان هاشمی رفسنجانی در ارتباط با آلمان و ژاپن و نداشتن نیروی نظامی در این دو کشور خواهیم پرداخت و در ادامه سخنان سید علی خامنه ای در ارتباط با موسم حج و پاسخ متقابل عربستان را مورد تحلیل و بررسی قرار خواهیم داد. با ما همراه باشید و پنجره ای رو به خانه پدری را با دوستان و آشنایان خود نیز به اشتراک بگذارید. منتظر شنیدن نظرات شما پیرامون موضوعات مطرح شده در این برنامه هستیم.

website:
http://iranefardalive.com/Archive/23839

youtube:
https://youtu.be/ebSwmGf9vgI

telegram:
http://telegram.me/iranefardatv

archive:
http://iranefardalive.com/archive/panjareh-ro-be-khane-pedari/

Download+music
https://vimeopro.com/iranefarda/dont-miss-it/video/181682415

soundcloud1:
https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/omftastbclvg

soundcloud2:
https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/3lakvmk8db7s

Google Drive:
https://drive.google.com/open?id=0Bw19dzjWVsf9V25tM2g5cExPQVU

embed:

September 07, 2016

پنجره ای رو به خانه پدری دوشنبه 15شهریور

nor4-300x160.jpg

با درود فراوان حضور شما یاران و همراهان همیشگی تلویزیون ایران فردا. امروزدوشنبه 15شهریور ماه سال 1395 برنامه را از استودیو ایران فردا از شهر فرشتگان با شعری از دفتر اشعار دکتر علی رضا نوریزاده آغاز میکنیم.در ابتدای برنامه امروز نگاهی به زندگی دیکتاتور ازبکستان اسلام کریموف که چندی پیش جان به جان آفرین تسلیم نمود خواهیم داشت و با شما در این باره سخن خواهیم گفت .در پی آن به برجام کوبی ذوب شدگان ولایت برای کمپین انتخابات آتی ریاست جمهوری خواهیم پرداخت و شما را از پشت پرده این قضایا مطلع خواهیم ساخت در بخش دوم برنامه اشاره ای به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا وادعای دیوار کشی مابین مکزیک و آمریکا توسط دونالد ترامپ خواهیم پرداخت و با شما به تفصیل سخن خواهیم گفت. در بخش پایانی همچون روال هر روز سری خواهیم زد به منطقه و تازه ترین رویدادهای سیاسی خاورمیانه را به سمع و نظر گرامیتان می رسانیم . با ما همراه باشید و پنجره ای رو به خانه پدری را با دوستان و آشنایان خود نیز به اشتراک بگذارید. منتظر شنیدن نظرات شما پیرامون موضوعات مطرح شده در این برنامه هستیم.


website:
http://iranefardalive.com/Archive/23806

youtube:
https://youtu.be/FFIh46iJSIk

telegram:
http://telegram.me/iranefardatv

archive:
http://iranefardalive.com/archive/panjareh-ro-be-khane-pedari/

Download+music
https://vimeopro.com/iranefarda/dont-miss-it/video/181521337

soundcloud1:
https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/kqcsgqxies57

soundcloud2:
https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/j9twhjiwocwj

Google Drive:
https://drive.google.com/open?id=0Bw19dzjWVsf9MTBrY2lqNFk1bk0

embed:

September 02, 2016

پنجره ای رو به خانه پدری پنج شنبه 11شهریور

nor4-300x160.jpg

با درود فراوان حضور شما یاران و همراهان همیشگی تلویزیون ایران فردا. امروزپنج شنبه 11شهریور ماه سال 1395 برنامه را از استودیو ایران فردا از شهر فرشتگان با شعری از دفتر اشعار دکتر علی رضا نوریزاده آغاز میکنیم.در ابتدای برنامه امروز نگاهی به قراردادهای شرکت نفت و جنجال های پیرامون آن خواهیم داشت ودر پی آن به سخنان سردار نقدی در ارتباط با کشتار سال 67 اشاره ای میکنیم و همچنین از کتک زدن یک خبرنگار توسط نماینده مجلس قاضی پور وپیگیری درخواست علی مطهری از مصطفی پور محمدی جهت پاسخگویی به حکم روح الله خمینی در نوار صوتی مرحوم آیت الله منتظری شما را مطلع خواهیم ساخت .در ادامه همراه با شما خوبان به گفتگو با مهمان عزیز برنامه آقای حسین حجازی خواهیم نشست و در ارتباط با انتخابات آمریکا با ایشان صحبت خواهیم کرد . با ما همراه باشید و پنجره ای رو به خانه پدری را با دوستان و آشنایان خود نیز به اشتراک بگذارید. منتظر شنیدن نظرات شما پیرامون موضوعات مطرح شده در این برنامه هستیم.

website:
http://iranefardalive.com/Archive/23723

youtube:
https://youtu.be/kVlPYapTazg

telegram:
http://telegram.me/iranefardatv

archive:
http://iranefardalive.com/archive/panjareh-ro-be-khane-pedari/

Download+music
https://vimeopro.com/iranefarda/dont-miss-it/video/181087348

soundcloud1:
https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/yuw4oh7oxowo

soundcloud2:
https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/xdmir1hplj1t

Google Drive:
https://drive.google.com/open?id=0Bw19dzjWVsf9TzJ5T29CcW1PVzA

embed:

September 02, 2016

پنجره ای رو به خانه پدری چهارشنبه10 شهریور

nor4-300x160.jpg

با درود فراوان حضور شما یاران و همراهان همیشگی تلویزیون ایران فردا. امروزچهار شنبه 10 شهریور ماه سال 1395 برنامه را از استودیو ایران فردا از شهر فرشتگان با شعری از دفتر اشعار دکتر علی رضا نوریزاده آغاز میکنیم. در برنامه امروز همراه با شما خوبان به گفتگو با مهمان عزیز برنامه آقای ناصر شاهین پر خواهیم نشست و با ایشان در ارتباط با فرمان روح الله خمینی بنیان گذار حکومت فقیهان در ارتباط با کشتار زندانیان سیاسی سال 67 و فایل صوتی مرحوم آیت الله منتظری و تاریخچه صفویه و روحانیت سخن خواهیم گفت . با ما همراه باشید و پنجره ای رو به خانه پدری را با دوستان و آشنایان خود نیز به اشتراک بگذارید. منتظر شنیدن نظرات شما پیرامون موضوعات مطرح شده در این برنامه هستیم.

website:
http://iranefardalive.com/Archive/23692

youtube:
https://youtu.be/MrZ4dlblq2k
telegram:
http://telegram.me/iranefardatv

archive:
http://iranefardalive.com/archive/panjareh-ro-be-khane-pedari/

Download+music
https://vimeopro.com/iranefarda/dont-miss-it/video/180931955

soundcloud1:
https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/iqomroxzfuwj

soundcloud2:
https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/anrighhjxcvd

Google Drive:
https://drive.google.com/open?id=0Bw19dzjWVsf9ZWJpbUVGbm1ROW8

embed:

September 02, 2016

پنجره ای رو به خانه پدری دوشنبه ۸ شهریور

nor4-300x160.jpg

با درود فراوان حضور شما یاران و همراهان همیشگی تلویزیون ایران فردا. امروزدوشنبه8 شهریورماه سال 1395 برنامه را با شعری از دفتر اشعار دکتر علی رضا نوریزاده آغاز میکنیم .در ابتدای برنامه امروز اشاره ای به اجرای کنسرت شهرام ناظری در یزدخواهیم داشت در پی آن یادی میکنیم از مرحوم داوود رشیدی که چندی پیش چشم از جهان فروبست و به هفت هزارسالگان پیوست و با شما از این هنرمند تئاتر و سینمای ایران سخن خواهیم گفت.در ادامه نگاهی داریم به سخنان کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران در ارتباط با اقدامات دولت و بزرگنمایی مسئله برجام توسط روحانی و از پشت پرده این جریانات شما را باخبر خواهیم ساخت.سپس به سخنان زنگنه وزیر نفت در ارتباط با قراردادهای جدید نفتی خواهیم پرداخت .در بخش دوم برنامه از حواشی واگذاری پایگاه نوژه همدان به روسها با شما صحبت خواهیم نمود و از اخبار جدید شما را مطلع خواهیم نمود.در ادامه در ارتباط با سفرهای محمد جواد ظریف و تیم همراهش به کشورهای امریکای لاتین اطلاعات تازه ای را تقدیم حضورتان خواهیم کرد . وسپس همچون روال هر روز سری خواهیم زد به منطقه و تازه ترین رویدادهای سیاسی خاورمیانه را به سمع و نظر گرامیتان می رسانیم . با ما همراه باشید و پنجره ای رو به خانه پدری را با دوستان و آشنایان خود نیز به اشتراک بگذارید. منتظر شنیدن نظرات شما پیرامون موضوعات مطرح شده در این برنامه هستیم.

youtube:
https://youtu.be/iFeWLcVl3Bg
website:
http://iranefardalive.com/Archive/23653

telegram:
http://telegram.me/iranefardatv

archive:
http://iranefardalive.com/archive/panjareh-ro-be-khane-pedari/

Download+music
https://vimeopro.com/iranefarda/dont-miss-it/video/180438523

soundcloud1:
https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/ief-prg-khaneye-pedari-290816

soundcloud2:
https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/ief-prg-khaneye-pedari-290816-kamhajm

embed:







advertise at nourizadeh . com