May 29, 2014

پنجره ای رو به خانه پدری

nor4-300x160.jpg

پنجره ای رو به خانه پدری پنجشنبه 8 خرداد

با صدها سلام به شما دوستان همیشگی ایران فردا ، پنجره ای رو به خانه پدری امروز را با شعری تقدیم به درویشان در بند رژیم جهل و جور و فساد جمهوری اسلامی آغاز می کنیم . درادامه سخن های علی خامنه ای در ارتباط با اتفاق های پس از انتخابات سال هشتاد و هشت را بررسی کرده و پیرامون مسئله لکه دار شدن قداست دین توسط روحانیت شیعه حاکم بر کشور صحبت خواهیم کرد . سپس به روال شماره های پیشین نگاهی خواهیم داشت به مهمترین تحولات و رویدادهای سیاسی ایران ، منطقه و جهان و موضوع هایی همچون زد و خورد های شدید نیروهای دولتی با حوثی ها در یمن و نقش جمهوری اسلامی در این درگیریها و کشته شدن عبدالله اسکندری (سرتیپ سپاه پاسداران و جزو فرماندهان سابق نیروی زمینی سپاه) در سوریه را با تفصیل بیشتری مورد تحلیل قرار خواهیم داد . با ما همراه شوید و با نوشتن نظراتتان در این مباحث مشارکت کنید .

youtube
http://youtu.be/wo5BlDO5IRk
vimeo
http://vimeo.com/96774327
download
vimeopro.com/iranefarda/dont-miss-it/video/96774327
HQ
https://new.livestream.com/Iranefardatv/live/videos/52315888
Website
iranefardalive.com/Archive/7900
Archive
iranefardalive.com/archive/panjareh-ro-be-khane-pedari/
soundcloud
https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/u9h4ttujzyrf
soundcloud(نسخه کم حجم)
https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/1a-6
balatarin
https://www.balatarin.com/permlink/2014/5/29/3582546
Embed

May 29, 2014

رادیو فردا

nimeh shab.jpg

چرا در مصر فقط نظامیان به ریاست جمهوری می‌رسند؟
انتخابات دو روزه ریاست جمهوری مصر شامگاه سه‌شنبه، ششم خردادماه، یک روز دیگر تمدید شد تا، به گزارش خبرگزاری رویترز،‌میزان آرای عبدالفتاح سیسی، فرمانده پیشین ارتش این کشور، بیشتر شود.

در این انتخابات، در حدود ۵۳ میلیون تن از واجدان شرایط رای دادن در مصر می‌توانند به پای صندوق‌های رای بروند تا بین عبدالفتاح سیسی و حمدین صباحی، نامزد چپ‌گرا، یکی را به ریاست جمهوری این کشور برگزینند.

این در حالی است که منابع خبری از جمله شبکه تلویزیونی الجزیره از شور و استقبال اندک مردم مصر برای رای دادن خبر داده‌اند.
اما چرا طی ۶۲ سال گذشته و در پی سرنگونی نظام سلطنتی در مصر، جز یک سال ریاست جمهوری محمد مرسی،‌ همه روسای جمهوری مصر نظامی بوده‌اند.
رادیوفردا در گفت‌وگو با علیرضا نوری‌زاده،‌ تحلیل‌گر مسائل جهان عرب در لندن،‌ ابتدا این سوال را با او در میان گذاشته است.
تحلیل علیرضا نوری‌زاده را در گزارش حسین قویمی بشنوی

May 29, 2014

رادیو فرانسه

rfi_logo.png

حضور هزاران سوری برای دادن رای در برابر سفارت کشورشان در لبنان

نوشتۀ شهلا رستمی

هزاران شهروند سوری، امروز به پیشواز انتخابات ریاست جمهوری روز سوم ژوئن کشورشان رفتند و برای دادن رای در برابر سفارت کشورشان در لبنان حضور یافتند.

گفتگو با علیرضا نوری زاده: مدیر مرکز پژوهشهای ایران و عرب

May 28, 2014

پنجره ای رو به خانه پدری

nor4-300x160.jpg

پنجره ای رو به خانه پدری چهارشنبه 7 خرداد

درودی بی پایان به شما یاران همیشگی ایران فردا ، در ابتدای پنجره ای رو به خانه پدری امروز یاد و خاطره شادروان مهندس هوشنگ سیحون (معمار، طراح، نقاش و مجسمه‌ساز سرشناس و نامدار ایرانی)را گرامی خواهیم داشت . در ادامه نگاهی گذرا به سخنان اخیر احمد خاتمی در انتقاد از اقدامات حسن روحانی و دولت او داریم و سپس به همراه میهمان گرانقدر برنامه کاک عبدالله مهتدی (رهبر حزب کومله) به بررسی دستاوردهای کنفرانس “اتحاد برای دموکراسی در ایران” که در استکهلم برگزار شد می پردازیم . با ما همراه شوید و دیدگاه هایتان را در خصوص این گفتگو برایمان بنویسید .
youtube
http://youtu.be/PDkH7yhFwAI
vimeo
http://vimeo.com/96678374
download
vimeopro.com/iranefarda/dont-miss-it/video/96678374
HQ
https://new.livestream.com/Iranefardatv/live/videos/52224323
Website
iranefardalive.com/Archive/7886
Archive
iranefardalive.com/archive/panjareh-ro-be-khane-pedari/
soundcloud
https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/7a-1
soundcloud(نسخه کم حجم)
https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/ief-prg-khaneye-pedari-280514-1
balatarin
https://www.balatarin.com/permlink/2014/5/28/3581675
Embed

May 27, 2014

پنجره ای رو به خانه پدری

nor4-300x160.jpg

پنجره ای رو به خانه پدری سه شنبه 6 خرداد

سلام به شما دوستان نازنین ایران فردا ، پنجره ای رو به خانه پدری امروز را با صحبت پیرامون جزئیات و دلایل اجرای حکم نا عادلانه مه آفرید خسروی و اشاره به برخی دیگر از جنایات ناجوانمردانه رژیم ولایت فقیه در عرصه اقتصادی کشور آغاز می کنیم و در قسمت دوم برنامه همچون شماره های پیشین نگاهی خواهیم داشت به مهمترین تحولات و رویدادهای سیاسی ایران ، منطقه و جهان . با ما همراه شوید و با نوشتن نظراتتان در این مباحث مشارکت نمایید .

youtube
http://youtu.be/f9JCA6M8Ej8
vimeo
http://vimeo.com/96610291
download
vimeopro.com/iranefarda/dont-miss-it/video/96610291
HQ
https://new.livestream.com/Iranefardatv/live/videos/52155767
Website
iranefardalive.com/Archive/7864
Archive
iranefardalive.com/archive/panjareh-ro-be-khane-pedari/
soundcloud
https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/6a-3
soundcloud(نسخه کم حجم)
https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/6a-2
balatarin
https://www.balatarin.com/permlink/2014/5/27/3580992
Embed

Attachments area


May 27, 2014

یکهفته با خبر

Untitled.jpg

جایگاه فرح پهلوی در مبارزه ملت ایران برای آزادی و دمکراسی

1-*بیست سالم بود و به لطف عباس پهلوان و تلاشی که خستگی ناپذیر مینمود ( و هنوز هم ) در مجله فردوسی جائی نصیبم شده بود . پهلوان با دل سرشار از مهر ، سینه ای به بزرگی دریا ، ما جوانهائی را که میتوانستیم چریک شویم ، سر از اوین و یا حتی زیر خاک در آوریم ، میدان داده بود که کارزارمان را با قلم به جای مسلسل و خنجر دنبال کنیم . در میان آن جمع ده دوازده نفره همنسلانم ( محمدرضا فشاهی ، احمد اللهیاری ، مساعدها ، جلال سرفراز ،حسین منزوی ، اصغر واقدی ، مینا اسدی ،فروغ میلانی و ...) و ستار لقائی که قصه مینوشت ، من در کنار کار شعر با ترجمه شعرشاعران عرب و فلسطینی و سپس گزارش هفته و مطالب هنری و سیاسی ، خیلی زود و در همان دوران دانشجوئی دانشکده حقوق ، شدم شاعر و نویسنده و روزنامه نگار جوان . و هنگام برپائی کانون نویسندگان ، به عنوان جوانترین عضو کانون پذیرفته شدم . اینها را نوشتم تا بعد نقد نقاشی نوشتن من اسباب تعجب شما و به خصوص آشنایان تازه ام نشود . ( علاوه بر مجله فردوسی ، در دورانی که " بما اجازه ندادند شعر عاشقانه بگوئیم" شعری که اصغر واقدی در زمان ممنوع القلم شدن عباس پهلوان و اخراج او و کابینه اش از مجله فردوسی به خاطر چاپ روی جلد عروسی شرم آور دوتن از آغازادگان وقت ، سرود ه بود ، در مجله ماه نو فیلم تقی مختارکه به ما از فردوسی رانده شدگان جا داده بود ، خیلی جدی نقد نقاشی را دنبال کردم . )


May 27, 2014

پنجره ای رو به خانه پدری

nor4-300x160.jpg

پنجره ای رو به خانه پدری دوشنبه 5 خرداد

درودی دوباره به شما همراهان همیشگی ایران فردا ، پنجره ای رو به خانه پدری امروز را با بررسی چند خبر کوتاه آغاز می کنیم ، نتایج انتخابات شوراهای محلی در انگلستان ، حادثه خونین کنسولگری هند در هرات ،ادامه حملات صداوسیمای ولایت فقیه به علی یونسی (دستیار دستیار ویژه رئیس‌ جمهور) و اظهارات پرنس چارلز(ولیعهد انگلستان) در خصوص تشبیه الحاق کریمه به ماجرای تهاجم هیتلر به لهستان . سپس به همراه محمد رضا شاهید سفری خواهیم داشت به جنوب فرانسه ، شهر “کن” و به طور کامل از حال و هوای جشنواره سینمایی امسال با خبر می شویم . با ما همراه شوید و دیدگاه هایتان را در قسمت نظرات برایمان بنویسید .
youtube
http://youtu.be/1CtMeoqaTOQ
vimeo
http://vimeo.com/96445005
download
vimeopro.com/iranefarda/dont-miss-it/video/96445005
HQ
https://new.livestream.com/Iranefardatv/live/videos/52068580
Website
http://iranefardalive.com/Archive/7857
Archive
iranefardalive.com/archive/panjareh-ro-be-khane-pedari/
soundcloud

https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/ief-prg-khaneye-pedari-260514
soundcloud(نسخه کم حجم)
https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/ief-prg-khaneye-pedari-260514-1
balatarin
https://www.balatarin.com/permlink/2014/5/26/3580050
Embed


May 26, 2014

زمینه ها و زمانه ها

rfi_logo.png

انتخابات مصر: السیسی برنده بی و چون و چرا ؟
نوشتۀ واسع محسن
دومین انتخابات ریاست جمهوری در مصر پس از سقوط حسنی مبارک در سال ٢٠١١، به روزهای دوشنبه ٢٦ و سه شنبه ٢٧ مه برگزار می گردد. در این انتخابات فقط دو نفر، مارشال فتاح السیسی، وزیر دفاع پیشین و نامزد ارتش و حمدین صباحی، از جریان مردمی مصر، شرکت دارند... در برنامه این هفته " زمینه ها وزمانه ها" حسن هاشمیان، کارشناس مسایل خاورمیانه مقیم ترکیه و علیرضا نوری زاده، مدیر مرکز مطالعات ایران-عرب در لندن به این پرسش ها و چند پرسش دیگر درباره انتخابات مصر پاسخ میدهند...

May 23, 2014

پنجره ای رو به خانه پدری

nor4-300x160.jpg

پنجره ای رو به خانه پدری جمعه 2 خرداد

درود به همه شما نازنینان و همراهان ایران فردا ، پنجره ای رو به خانه پدری امروز را با اشاره به مطلبی که خبرگزاری تسنیم (وابسته به سپاه پاسداران) در توجیه تجاوز به خانم ها بد حجاب منتشر کرده بود آغاز کرده و دلایل و ریشه های این گونه تفکرات بیمار رایج در حکومت ولایت فقیه را بررسی می کنیم . سپس به برخی سوالات مطرح شده توسط شماعزیزان در فیسبوک و وب سایت پاسخ داده خواهد شد . درادامه به سفر حسن روحانی به چین ، حضور دراجلاس “سیکا” و سخنان او در این نشست می پردازیم . در قسمت دوم برنامه ابتدا پیرامون نتایج مذاکرات هسته ای جمهوری اسلامی با 1+5 در وین صحبت کرده و سپس هچون شماره های پیشین نگاهی به آخرین تحولات و رویدادهای مهم سیاسی در منطقه و جهان خواهیم داشت . با ما همراه شوید و دیدگاه هایتان رادر قسمت نظرات برایمان بنویسید .


youtube
http://youtu.be/IY-hO8kpcOw
vimeo
http://vimeo.com/96168301
download
vimeopro.com/iranefarda/dont-miss-it/video/96168301
HQ
https://new.livestream.com/Iranefardatv/live/videos/51760121
Website
iranefardalive.com/Archive/7808
Archive
iranefardalive.com/archive/panjareh-ro-be-khane-pedari/
soundcloud
https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/2a-3
soundcloud(نسخه کم حجم)
https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/2a-2
balatarin
https://www.balatarin.com/permlink/2014/5/23/3577568
Embed

May 22, 2014

پنجره ای رو به خانه پدری

nor4-300x160.jpg

پنجره ای رو به خانه پدری پنجشنبه 1 خرداد

با صدها سلام به شما دوستان همیشگی ایران فردا ، در ابتدای پنجره ای رو به خانه پدری امروز به سخنان علی سعیدی (نماینده‌ی منصوب علی خامنه‌ای در سپاه) می پردازیم که در همایش هادیان سیاسی سپاه علی خامنه ای را به امام اول شیعیان و جریان خط امام را به صحابه پیامبر تشبیه کرده بود . در ادامه با مروری بر صدمات جبران ناپذیر ولایت فقیه به کشورمان چه در دوره روح الله خمینی و چه در حال حاضر پیرامون لزوم برچیده شدن این بدعت نامبارک به صحبت خواهیم نشست . بازداشت موقت و آزادی محمد نوریزاد در جریان سفر ش به شیراز ، ماجرای دستگیری شش جوان ایرانی که اقدام به ساخت کلیپی در کوچه‌های تهران نموده بودند از سوی نیروی انتظامی ، ادامه واکنش ها به احوال پرسی ساده لیلا حاتمی با ژیل ژاکوب (رئیس جشنواره کن) و درگذشت علیرضا سلیمانی قهرمان اسبق سنگین وزن کشتی جهان از دیگر موضوعاتی هستند که در این برنامه به آنها خواهیم پرداخت . در قسمت دوم و به روال شماره های پیشین نگاهی داریم به آخرین تحولات و رویدادهای سیاسی منطقه و جهان ...
youtube
http://youtu.be/ZITR5Lelz-c
vimeo
http://vimeo.com/96038407
download
vimeopro.com/iranefarda/dont-miss-it/video/96038407
HQ
https://new.livestream.com/Iranefardatv/live/videos/51662000
Website
iranefardalive.com/Archive/7797
Archive
iranefardalive.com/archive/panjareh-ro-be-khane-pedari/
soundcloud
https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/1a-3
soundcloud(نسخه کم حجم)
https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/1a-2
balatarin
https://www.balatarin.com/permlink/2014/5/22/3576902
Embed

May 22, 2014

پنجره ای رو به خانه پدری

nor4-300x160.jpg

پنجره ای رو به خانه پدری چهارشنبه 31 اردیبهشت

درودی بی پایان به شما یاران همیشگی ایران فردا ، درابتدای پنجره ای رو به خانه پدری امروز در ارتباط با سفر اخیر محمد نوریزاد به شیراز و حواشی آن صحبت می کنیم و سپس پیرامون سیاست ها و اعمال نادرست علی خامنه ای در تمامی این سالها و بخصوص سیاست ترویج خشونت در جامعه با عواملی همچون سرکوب وحشیانه معترضین در خیابانها واعدامهای مکرر در ملا عام سخن خواهیم گفت . در قسمت دوم برنامه همچون شماره های پیشین نگاهی داریم به تحولات و رویدادهای سیاسی منطقه و جهان . با ما همراه شوید و دیدگاه هایتان را در بخش نظرات برایمان بنویسید .

youtube
http://youtu.be/-U_Kba1zOaA
vimeo
http://vimeo.com/95933482
download
vimeopro.com/iranefarda/dont-miss-it/video/95933482
HQ
https://new.livestream.com/Iranefardatv/live/videos/51574951
Website
iranefardalive.com/Archive/7774
Archive
iranefardalive.com/archive/panjareh-ro-be-khane-pedari/
soundcloud
https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/31a-1
soundcloud(نسخه کم حجم)
https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/31a
balatarin
https://www.balatarin.com/permlink/2014/5/21/3576059
Embed

May 20, 2014

پنجره ای رو به خانه پدری

nor4-300x160.jpg

پنجره ای رو به خانه پدری سه شنبه 30 اردیبهشت

سلام به شما دوستان نازنین ایران فردا ، پنجره ای رو به خانه پدری امروز رابا اشاره به حضور سه نویسنده آلمانی در نمایشگاه کتاب تهران و خالی بودن جای بزرگان ادبیات معاصر ایران در این گونه مناسبت ها آغاز می کنیم . سپس به سخنان وقیحانه صادق لاریجانی (رئیس قوه قضاییه) به رئیس شورای عالی قضایی عراق و در خواست او مبنی بر تحویل اعضای سازمان مجاهدین خلق به جمهوری ولایت فقیه می پردازیم . در ادامه موضوع حضور لیلا حاتمی بانوی محتشم سینمای ایران در جشنواره کن و واکنش نامعقول و متحجرانه مسئولان فرهنگی رژیم به آن را مورد بررسی قرار می دهیم . در قسمت دوم برنامه و در بخش نگاهی به تحولات و رویدادهای سیاسی منطقه به نتایج انتخابات پارلمانی در عراق و حوادث اخیر لیبی و بازگشت ناآرامی به این کشور خواهیم پرداخت . با ما همراه شوید و با نوشتن نظراتتان دراین مباحث مشارکت نمایید .

youtube
http://youtu.be/HmR5IRu0qE0
vimeo
http://vimeo.com/95833320
download
vimeopro.com/iranefarda/dont-miss-it/video/95833320
HQ
https://new.livestream.com/Iranefardatv/live/videos/51498483
Website
iranefardalive.com/Archive/7761
Archive
iranefardalive.com/archive/panjareh-ro-be-khane-pedari/
soundcloud
https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/30a-3
soundcloud(نسخه کم حجم)
https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/30a-2
balatarin
https://www.balatarin.com/permlink/2014/5/20/3575126
Embed

May 19, 2014

rfi_logo.png

قیام نظامیان مخالف حکومت علیه پارلمان درطرابلس
نوشتۀ رحمت قاسم بیگلو

گروهی از نیروهای مسلح ارتش منظم لیبی روزیک شنبه، با یورش به ساختمان پارلمان درطرابلس، وظایف مجلس را به حالت تعلیق درآوردند.
برخی گزارش‌ها حاکی است که شورشیان نتوانسته‌اند و یا نخواسته اند ساختمان پارلمان رابطورکامل تحت کنترل خود درآورند ولی برخی از نمایندگان را دستگیر و دفاتر آنها را مورد هجوم قرارداده اند.

گفت وگو با دکترعلیرضا نوری زاده مدیر مرکز پژوهشهای ایران و عرب ...

May 19, 2014

پنجره ای رو به خانه پدری

nor4-300x160.jpg

پنجره ای رو به خانه پدری دوشنبه 29 اردیبهشت

درودی دوباره به شما همراهان همیشگی ایران فردا ، پنجره ای رو به خانه پدری امروز را بانگاهی به ناآرامی های اخیر ترکیه و برخورد تند دولت و شخص رجب طیب اردوغان با معترضین به حادثه معدن ذغال سنگ که منجر به کشته شدن حدود 300 تن از معدنچیان شده است آغاز می کنیم . در ادامه به طور کامل و به تفصیل به فعالیتهای سی و پنج سال اخیر مجاهدین خلق و بخصوص اشتباهات بزرگ رهبری این سازمان مسعود رجوی می پردازیم . با ما همراه شوید و دیدگاه هایتان را در قسمت نظرات برایمان بنویسید .
youtube
http://youtu.be/LNOdyL5LdEA
vimeo
http://vimeo.com/95678569
download
vimeopro.com/iranefarda/dont-miss-it/video/95678569
Website
iranefardalive.com/Archive/7741
Archive
iranefardalive.com/archive/panjareh-ro-be-khane-pedari/
soundcloud
https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/panjare
soundcloud(نسخه کم حجم)
https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/panjare-1
balatarin
https://www.balatarin.com/permlink/2014/5/19/3574256
Embed

پنجره ای رو به خانه پدری دوشنبه 29 اردیبهشت from Iranefarda TV Network on
Vimeo
.


May 19, 2014

غیبت صغری کی به پایان میرسد؟

Untitled.jpg

من در همان سالهای نخست غیبت مسعود رجوی الطبسی الخراسانی، از طریق دوستان فلسطینی ام دریافتم که ایشان در اردن در یک مقر حفاظت شده در نزدیکی فرودگاه امان و تحت مراقبت یک واحد نظامی آمریکائی مستقر در اردن، اقامت دارد و هر از چندی همسر ایشان از فرانسه به دیدارشان میرود. مطابق شروطی که هنگان انتقال از عراق، بر ایشان تحمیل شد آقای رجوی حق مصاحبه، خروج از مقر، تصویر برداری و سخنرانی تلویزیونی و ملاقات با مسئولان سازمان را ندارد. استفاده ایشان از اینترنت هم بسیار محدود است ...

May 18, 2014

پنجره ای رو به خانه پدری

nor4-300x160.jpg

پنجره ای رو به خانه پدری جمعه 26 اردیبهشت

درود به همه شما نازنینان و همراهان ایران فردا ، در پنجره ای رو به خانه پدری امروز به مناسبت شروع جشنواره کن و بر خلاف شماره های معمول ابتدا سری به دنیای هنر هفتم زده ایم و به حضور لیلا حاتمی هنرمند ارزشمند کشورمان در هیات داوری این فستیوال معتبر جهانی می پردازیم . در ادامه جزئیات بیشتری از ملاقات اخیر محمود عباس ابومازن (رئیس جمهور تشکیلات خودگردان فلسطین) با جان کری (وزیر امور خارجه آمریکا) در ارتباط با روند مذاکرات صلح در فلسطین را مورد بررسی قرار می دهیم . سپس با اشاره به نتایج و دستاوردهای سیاسی و نظامی سفر احمد الجربا( رئیس ائتلاف ملی سوریه) به آمریکا تازه ترین اخبار از نبرد های درون این کشور را رصد خواهیم کرد . در قسمت دوم برنامه موضو ع هایی همچون نتایج انتخابات افغانستان ، آخرین خبرها از مرحله نهایی مذاکرات هسته ای جمهوری اسلامی با 1+5 ، درگیریهای روزهای اخیر مخالفان دولت اردوغان با پلیس در ترکیه ، سخنان مهدی کروبی در ارتباط با مهندسی بودن تمامی انتخابات ها در رژیم ولایت فقیه و آغاز انتخابات ریاست جمهوری مصر رااز نظر خواهیم گذراند . با ما همراه شوید و دیدگاه هایتان را در قسمت نظرات برایمان بنویسید .

youtube
http://youtu.be/QY03fMmLuJc
vimeo
http://vimeo.com/95482333
download
vimeopro.com/iranefarda/dont-miss-it/video/95482333
HQ
https://new.livestream.com/Iranefardatv/live/videos/51128911
Website
iranefardalive.com/Archive/7672
Archive
iranefardalive.com/archive/panjareh-ro-be-khane-pedari/
soundcloud
https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/26a-4
soundcloud(نسخه کم حجم)
https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/26a-3
balatarin
https://www.balatarin.com/permlink/2014/5/16/3571725
Embed

تفسیر خبر جمعه 26 اردیبهشت from Iranefarda TV Network on
Vimeo
.


May 15, 2014

پنجره ای رو به خانه پدری

nor4-300x160.jpg

پنجره ای رو به خانه پدری پنجشنبه 25 اردیبهشت

با صدها سلام به شما دوستان همیشگی ایران فردا ، پنجره ای رو به خانه پدری امروز را با بررسی سفر اخیر “محمود عباس” (رئیس جمهور تشکیلات خودگردان فلسطین) به لندن و دیدار او با وزیر امور خارجه آمریکا “جان کری” و “دیوید کامرون” (نخست‌وزیر بریتانیا) و نتایج این ملاقاتها و تاثیر آن بر روند مذاکرات صلح فلسطین آغاز می کنیم . در ادامه به دور چهارم مذاکرات هسته‌ای ایران با 1+5 و گفتگوهای دوجانبه محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه ایران و کاترین اشتون، نماینده شش قدرت جهانی خواهیم پرداخت و حواشی و بازتاب این مذاکرات و عکس العمل جناح محافظ کار جمهوری اسلامی به آن را مورد تحلیل قرار می دهیم . در قسمت دوم برنامه همچون شماره های پیشین نگاهی داریم به مهمترین تحولات و رویدادهای سیاسی ایران و منطقه . با ما همراه شوید و با نوشتن نظراتتان در این مباحث مشارکت نمایید .
youtube
http://youtu.be/4UKz9u6ULSA
vimeo
http://vimeo.com/95366549
download
vimeopro.com/iranefarda/dont-miss-it/video/95366549
HQ
https://new.livestream.com/Iranefardatv/live/videos/51055502
Website
iranefardalive.com/Archive/7647
Archive
iranefardalive.com/archive/panjareh-ro-be-khane-pedari/
soundcloud
https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/25a-2
soundcloud(نسخه کم حجم)
https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/25a-1
balatarin

https://www.balatarin.com/permlink/2014/5/15/3570977

Embed


May 15, 2014

پانوراما در العربیه

90ec7c5a-4f99-46ad-a493-94ac69a20d71_4x3_296x222.jpg

در دو برنامه پانوراما با حضور علیرضا نوری زاده در تلویزیون العربیه ، نقش جمهوری اسلامی در سوریه و ارتباط پنهان سپاه قدس و استخبارات سوریه با گروه داعش مورد بحث قرار میگیرد .

http://youtu.be/knyq9mKCkJE
vimeo
http://vimeo.com/95338297

---------------------------------------------------------------------
youtube
http://youtu.be/iPheJj2bw6U
vimeo
https://vimeo.com/95339019


May 15, 2014

پنجره ای رو به خانه پدری

nor4-300x160.jpg

پنجره ای رو به خانه پدری چهارشنبه 24 اردیبهشت
درودی بی پایان به شما یاران همیشگی ایران فردا ، در ابتدای پنجره ای رو به خانه پدری امروز به موضوع استعفای اخضر ابراهیمی ، نماینده ویژه سازمان ملل در امور سوریه می پردازیم . در ادامه پیرامون مسائل اخیر اوکراین و بازی روسیه با غرب در این منطقه صحبت خواهیم کرد . سفر احمد الجربا به آمریکا و ادامه دیدارهای او با مقامات مختلف این کشور از جمله جان کری ، محکومیت اهود اولمرت (نخست وزیر سابق اسرائیل) به ۶ سال حبس به علت اتهام رشوه‌خواری ، چگونگی فعالیتهای گروه داعش (دولت اسلامی عراق و شام ) در جهت منافع رژیم ولایت فقیه و بشار اسد در سوریه ، درگیری لفظی شدید اردوغان با رییس کانون وکلای ترکیه ، سخنان اخیر علی لاریجانی در ارتباط با مذاکرات هسته ای و ادامه تلاش جهانی برای آزادی دختران ربوده شده در نیجریه توسط گروه اسلامگرای بوکوحرام از موضوعات دیگریست که در برنامه امروز به آنها پرداخته خواهد شد . با ما همراه شوید و دیدگاه هایتان را در قسمت نظرات برایمان بنویسید .

youtube
http://youtu.be/FfbVMiWk9KY
vimeo
http://vimeo.com/95247266
download
vimeopro.com/iranefarda/dont-miss-it/video/95247266
HQ
https://new.livestream.com/Iranefardatv/live/videos/50950354
Website
iranefardalive.com/Archive/7630
Archive
iranefardalive.com/archive/panjareh-ro-be-khane-pedari/
soundcloud
https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/24a-1
soundcloud(نسخه کم حجم)
https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/24a
balatarin
https://www.balatarin.com/permlink/2014/5/14/3570157
Embed

May 14, 2014

دعوت سعود الفیصل از محمد جواد ظریف

nimeh shab.jpg

روابط ایران و سعودی که طی سالهای اخیر به علت اختلافات دو کشور بر سر قضایای منطقه ای و در صدر آن سوریه ، بحرانی بوده است ، اینک با دعوت سعود الفیصل وزیر خارجه سعودی از همتای ایرانیش محمد جواد ظریف ، مورد بحث در گفتگوی کیان معنوی از رادیو فردا با علیرضا نوری زاده مدیر مرکز پژوهشهای ایران و عرب ، میباشد .

May 13, 2014

پنجره ای رو به خانه پدری

nor4-300x160.jpg

پنجره ای رو به خانه پدری سه شنبه 23 اردیبهشت

سلام به شما دوستان نازنین ایران فردا ، پنجره ای رو به خانه پدری امروز را با اشاره به کارشکنی حزب الله لبنان در روند انتخابات ریاست جمهوری این کشور آغاز می کنیم . در ادامه به ماجرای اظهارات کنایه آمیز وحید خراسانی (پدر زن صادق لاریجانی رییس قوه قضاییه) در ارتباط با مرجعیت علی خامنه ای می پردازیم . در بخش دوم برنامه نیز به مانند شماره های پیشین نگاهی خواهیم داشت به مهمترین تحولات و رویدادهای سیاسی ایران و منطقه. با ما همراه شوید و با نوشتن نظراتتان در این مباحث مشارکت نمایید .
youtube
http://youtu.be/UrCuHaPnaLc
vimeo
http://vimeo.com/95082111
download
vimeopro.com/iranefarda/dont-miss-it/video/95082111
HQ
https://new.livestream.com/Iranefardatv/live/videos/50837544
Website
iranefardalive.com/Archive/7614
Archive
iranefardalive.com/archive/panjareh-ro-be-khane-pedari/
soundcloud
https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/23a
soundcloud(نسخه کم حجم)
https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/23a-1
balatarin
https://www.balatarin.com/permlink/2014/5/13/3569290
Embed

May 13, 2014

اعتراف ، آنگاه بخشیدن و فراموش نکردن

Untitled.jpg

اعتراف ، آنگاه بخشیدن و فراموش نکردن

*مقاله ارزنده و ژرف نگر مهناز متین و ناصر مهاجر در آخرین شماره -110- نشریه آرش به سردبیری پرویز قلیچخانی با عنوان "نگاههای گوناگون به سی و پنج سال کشتار " مرا به نوشتن مقاله پیش رو واداشت . من از دیر باز نوشته های مهاجر را که بازتاب نگاه یک چپ انسانمدار و آزاد اندیش است با تأمل و علاقه بسیار دنبال کرده ام . اینبار همراهی مهناز متین با او ، به نوشته رنگ عاطفی نیز زده است که خواننده را بیشتر تحت تأثیر قرار میدهد . حکایت جور و جنایتی که با حضور جمهوری جهل و جور و فساد ولایت فقیه بر ملت ما رفته است ، اعدامها ، شکنجه ها ، زندانها ، فرار و آوارگیها ، و حسرت سوختن نسلهائی که میتوانستند در سازندگی ایران و بهروزی مردمش نقش مهمی داشته باشند ، محور مقاله است . در عین حال در این نوشته علاوه بر اهالی بیرونی ولایت فقیه ، و البته اندرونی ها ، آنهائیکه روزگاری اندرونی و بیرونی بوده اند و چندی به قهر ارباب گرفتار آمدند و به بیرون ، پرتاب و یا اخراج موقت و بعضا دائم ، شده اند از ملامت مصون نمانده اند . به عباراتی مجمع الجزایر جمهوری ولایت فقیه که بر اثر توفانها و جزر و مدهای سیاسی ، بینشان فاصله های عمیق افتاده است زیر ذره بین ژرف نگر قلم مهاجر و متین ،در رابطه با کشتارهای دهه 60 خورشیدی مورد سوال و ملامت قرار گرفته اند . در دوسه جای مقاله به 35 سال جنایت و اعدامهای نخستین سالهای انقلاب به اشاره ، نگاهی افتاده است . و نیز چند جا ، و اغلب از زبان اصلاح طلبان ، به جو خشونت در جامعه بعد از انقلاب و گناه طرفین نزاع در گسترش بخشیدن به این جو وفضا، اشاراتی رفته است . در نهایت آنچه را ما از زبان "دزموند توتو" اسقف اعظم کلیسای انگلیکان و مبارز مسالمت جو در افریقای جنوبی در پایان دوران آپارتاید شنیدیم و در عمل در رفتار نلسون ماندلا تجربه کردیم یعنی ، " می بخشم ولی فراموش نمیکنم " گاه از زبان اصلاح طلبان و زمانی به صورت پرسش ودر مخالفت با آنان ، از زبان آسیب دیدگان میخوانیم . من اما بر این باورم که مسئولیتها فقط گرد اعدامهای دهه 60 متوقف نمیشود و اینکه ما در آن سالها که بودیم و کجا و چه گفتیم و چه کردیم و امروز در رابطه با فجایع آن سالها ، چه موضعی داریم ؟ از توابانیم یا مفتخران – به مشارکت در جنایات آن سالها - ، کل رژیم را محکوم میکنیم یا غیر خودمان را،قائل به بخشش بزهکاران و عدم فراموشی بزه هستیم ؟ آواز را محکوم میکنیم یا آوازخوان را؟ همه صورت مسأله نیست. بلکه باید کمی به عقب باز گردیم . آن روزی را به یاد بیاوریم که مردی مردستان از صدا و سیمائی که هرگز کسانی چون او به آن راه نداشتند گفت :من مرغ توفانم نیندیشم ز توفان / موجم نه آن موجی که از دریا گریزد . ..


May 12, 2014

پنجره ای رو به خانه پدری

nor4-300x160.jpg

پنجره ای رو به خانه پدری دوشنبه 22 اردیبهشت

درودی دوباره به شما همراهان همیشگی ایران فردا ، پنجره ای رو به خانه پدری امروز را با مرور برخی اخبار و رویدادهای سیاسی روز آغاز می کنیم . سپس به همراه میهمان ارجمند برنامه آقای دکتر منوچهر فرح بخش (کارشناس مسائل اقتصادی) به مهمترین وقایع اقتصادی در هفته گذشته خواهیم پرداخت و در ادامه موضوع هایی همچون سخنان محمدباقر نوبخت ( سخنگوی دولت) در ارتباط با تک نرخی شدن ارز ، نسبت میزان واردات و صادرات در کشور ، فساد نهادینه شده و گسترده در سیستم اقتصادی جمهوری ولایت فقیه و نا سازگاری برنامه ریزی های نوین اقتصادی با یک نظام متحجر دینی را مورد تحلیل و بررسی قرار می دهیم . با ما همراه شوید و در این بحث با نوشتن دیدگاه هایتان در قسمت نظرات مشارکت نمایید .
youtube
http://youtu.be/M9HkWsLmCPI
vimeo
http://vimeo.com/94876177
download
vimeopro.com/iranefarda/dont-miss-it/video/94876177
HQ
https://new.livestream.com/Iranefardatv/live/videos/50749243
Website
iranefardalive.com/Archive/7587
Archive
iranefardalive.com/archive/panjareh-ro-be-khane-pedari/
soundcloud
https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/22a-1
soundcloud(نسخه کم حجم)
https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/22a
balatarin
https://www.balatarin.com/permlink/2014/5/12/3568501
Embed

May 12, 2014

ایران و جهان در هفته ای که گذشت

ایران و جهان در هفته ای که گذشت شنبه 20 اردیبهشت

فریبا شیرازی در این شماره از بررسی اخبار هفته به سراغ دکتر علیرضا نوریزاده رفته است و با ایشان گفتگوی مفصلی داشته در ارتباط با داغترین های ایران و جهان در طی یک هفته گذشته. در این شماره نیز همچون روال همیشه در بخش پایانی با مهیستان بختیاری خواهیم بود و گزارشات اختصاصی او در ارتباط با اوضاع و احوال سیاسی ترکیه. با ما همراه باشید و این برنامه را با بقیه دوستان خود نیز به اشتراک بگذارید.
youtube
http://youtu.be/_3x_SFWZHjc
vimeo
http://vimeo.com/94728788
download
http://vimeopro.com/iranefarda/dont-miss-it/video/94728788
soundcloud
https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/20a-1
soundcloud(نسخه کم حجم)
https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/20a


May 10, 2014

پنجره ای رو به خانه پدری

nor4-300x160.jpg

پنجره ای رو به خانه پدری جمعه ۱۹ اردیبهشت

درود به همه شما نازنینان و همراهان ایران فردا ، در ابتدای پنجره ای رو به خانه پدری امروز بار دیگر به بازگویی پشت پرده مذاکرات رژیم بشار اسد و سپاه قدس جمهوری اسلامی با ارتش آزاد سوریه در شهر حمص می پردازیم . در ادامه سفر “ادوارد نعلبندیان” (وزیر امور خارجه ارمنستان) به تهران را مورد بررسی قرار می دهیم . سپس پیرامون موضوع توقیف یکی پس از دیگری روزنامه ها در دولت آقای روحانی صحبت خواهیم کرد . در قسمت دوم برنامه همچون شماره های پیشین نگاهی داریم به تحولات و رویدادهای مهم سیاسی منطقه . با ما همراه شوید و دیدگاه هایتان را در قسمت نظرات برایمان بنویسید
youtube
http://youtu.be/msYv6FLjcX8
vimeo
http://vimeo.com/94626887
download
vimeopro.com/iranefarda/dont-miss-it/video/94626887
HQ
https://new.livestream.com/Iranefardatv/live/videos/50418038
Website
iranefardalive.com/Archive/7535
Archive
iranefardalive.com/archive/panjareh-ro-be-khane-pedari/
soundcloud
https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/3v1g2vpevy3o
soundcloud(نسخه کم حجم)
https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/wnpcdfldljt9
balatarin
https://www.balatarin.com/permlink/2014/5/9/3565978
Embed


May 08, 2014

پنجره ای رو به خانه پدری

nor4-300x160.jpg

پنجره ای رو به خانه پدری پنجشنبه ۱۸ اردیبهشت

با صدها سلام به شما دوستان همیشگی ایران فردا ، پنجره ای رو به خانه پدری امروز را با بررسی آخرین اخبار از وقایع شهر حمص و همچنین سفر «احمد جربا» رئیس ائتلاف ملی سوریه به آمریکا آغاز می کنیم . در قسمت دوم برنامه پس از اشاره به برخی مسائل پشت پرده انتخابات ریاست جمهوری در ایران و چگونگی پیروزی حسن روحانی در این رقابت موضوع تقابل جناح محافظ کار و چهره های اصول گرا با دولت و بویژه محمد جواد ظریف را بر سر موضوع توافقات هسته ای مورد تحلیل و بررسی قرار خواهیم داد . با ما همراه شوید و با نوشتن نظراتتان در این مباحث مشارکت نمایید

youtube
http://youtu.be/Qf146QH2cBU
vimeo
http://vimeo.com/94489822
download
http://vimeopro.com/iranefarda/dont-miss-it/video/94489822
HQ
https://new.livestream.com/Iranefardatv/live/videos/50328358
Website
iranefardalive.com/Archive/7515
Archive
iranefardalive.com/archive/panjareh-ro-be-khane-pedari/
soundcloud
https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/euvzqnlhhlap
soundcloud(نسخه کم حجم)
https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/cjsva4wywtdz
balatarin
https://www.balatarin.com/permlink/2014/5/8/3565275
Embed

May 08, 2014

پنجره ای رو به خانه پدری

nor4-300x160.jpg

پنجره ای رو به خانه پدری چهارشنبه ۱۷ اردیبهشت

درودی بی پایان به شما یاران همیشگی ایران فردا ، در ابتدای پنجره ای رو به خانه پدری امروز بار دیگر بر لزوم محکوم شمردن رژیم ولایت فقیه به دلیل ارتکاب تمامی جنایات ضد بشریش از آغاز حیات جمهوری اسلامی تا به حال واز جوخه های آتش برروی پشت بام مدرسه علوی تا کشتار زندانیان سیاسی در دهه شصد و از قتل دگراندیشان در جریان قتلهای زنجیره ای تااعدامهای گسترده کنونی توسط تمامی مخالفان و کسانی که ادعای مبارزه با این حکومت را دارند تاکید می کنیم . در ادامه موضوع بازداشت محمد رویانیان (فرماندهٔ پیشین پلیس راهنمایی و رانندگی و مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس) را مورد بررسی قرار خواهیم داد . در قسمت دوم برنامه ابتدا به سخنان اخیر حسن روحانی در ارتباط با روز معلم می پردازیم و سپس به مانند شماره های پیشین نگاهی به تحولات و رویدادهای سیاسی منطقه خواهیم داشت . با ما همراه شوید و دیدگاه هایتان را برایمان در قسمت نظرات بنویسید .

youtube
http://youtu.be/mI3FbX--N9M
vimeo
http://vimeo.com/94329671
download
vimeopro.com/iranefarda/dont-miss-it/video/94329671
HQ
https://new.livestream.com/Iranefardatv/live/videos/50241531
Website
iranefardalive.com/Archive/7499
Archive
iranefardalive.com/archive/panjareh-ro-be-khane-pedari/
soundcloud
https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/mdyjfx04i57b
soundcloud(نسخه کم حجم)
https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/oyxgssd1at4n
balatarin
https://www.balatarin.com/permlink/2014/5/7/3564477
Embed

May 06, 2014

پنجره ای رو به خانه پدری

nor4-300x160.jpg

پنجره ای رو به خانه پدری سه شنبه ۱۶ اردیبهشت

سلام به شما دوستان نازنین ایران فردا ، در ابتدای پنجره ای رو به خانه پدری امروز به سخنان اخیر علی یونسی (دستیار ویژه رئیس جمهور ایران در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی) درارتباط با نشان شیر و خورشید می پردازیم . سپس پیرامون مسئله مهم لزوم موضع گیری شخصیت های مختلف سیاسی در قبال جنایات گسترده رژیم ولایت فقیه چه در سالهای آغازین حیات جمهوری اسلامی و چه در سال شصد و هفت صحبت خواهیم کرد . در ادامه فیلمی از سخنان مادر ستار بهشتی در حضور فعالان سیاسی و فرهنگی کشور در نمایشگاه محمد نوریزاد پخش خواهد شد . در بخش دوم برنامه پس از بررسی گفته های عجیب علی خامنه ای در مورد لزوم افزایش جمعیت به مانند شماره های پیشین نگاهی خواهیم داشت به تحولات و رویدادهای سیاسی روز در منطقه و جهان . با ما همراه شوید و با نوشتن دیدگاه هایتان در قسمت نظرات در این مباحث مشارکت نمایید

youtube
http://youtu.be/bUwsiHGLeH4
vimeo
http://vimeo.com/94190478
download
vimeopro.com/iranefarda/dont-miss-it/video/94190478
HQ
https://new.livestream.com/Iranefardatv/live/videos/50160435
Website
iranefardalive.com/Archive/7484
Archive
http://iranefardalive.com/archive/panjareh-ro-be-khane-pedari/
soundcloud
https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/tkhres1b6u4a
soundcloud(نسخه کم حجم)
https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/cjiaayqrpqnp
balatarin
https://www.balatarin.com/permlink/2014/5/6/3563650
Embed


May 06, 2014

پنجره ای رو به خانه پدری

nor4-300x160.jpg

پنجره ای رو به خانه پدری دوشنبه ۱۵ اردیبهشت

درودی دوباره به شما همراهان همیشگی ایران فردا ، پنجره ای رو به خانه پدری امروز را با یاد و خاطره یک عزیز تازه سفر کرده آغاز می کنیم ، “محمد رضا لطفی” نوازندهٔ برجسته و سرشناس تار، سه‌تار و ردیف‌دان، موسیقی‌دان و آهنگساز نامدار سرزمینمان . در ادامه و پس از اشاره ای دوباره به جنایات بشار اسد در روزهای اخیر و حمایت رژیم ولایت فقیه از او در کارزار سوریه با توجه به اهمیت انتخابات پارلمانی عراق و تاثیر بسزای آن بر شرایط سیاسی آتی منطقه آخرین نتایج این رویداد را به طور کامل و به تفصیل مورد تحلیل و بررسی قرار خواهیم داد . با ما همراه شوید و دیدگاه هایتان را برایمان در بخش نظرات برنامه بنویسید .

youtube
http://youtu.be/2a-UNp3HFBE
vimeo
http://vimeo.com/93792508
download
vimeopro.com/iranefarda/dont-miss-it/video/93792508
HQ
https://new.livestream.com/Iranefardatv/live/videos/50081999
Website
iranefardalive.com/Archive/7468
Archive
iranefardalive.com/archive/panjareh-ro-be-khane-pedari/
soundcloud
https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/ne7zxvnmp4x2
soundcloud(نسخه کم حجم)
https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/kaycz7pycc9x
balatarin
https://www.balatarin.com/permlink/2014/5/5/3562755
Embed


May 02, 2014

پنجره ای رو به خانه پدری

nor4-300x160.jpg

پنجره ای رو به خانه پدری جمعه ۱۲ اردیبهشت

درود به همه شما نازنینان و همراهان ایران فردا ، پنجره ای رو به خانه پدری امروز را با صحبت پیرامون وقایع دیروز ایران در رابطه با روز کارگر و ضرب و شتم و بازداشت گروهی از فعالان کارگری آغاز می کنیم . سپس اشاره ای به آخرین اخبار از درگیری های مخالفان رژیم بشار اسد با ارتش پرداخته و باردیگر نقش مخرب جمهوری اسلامی رادر بحران کنونی سوریه بررسی می کنیم . در ادامه به سفر سایمون گس، مدیر کل سیاسی وزرات خارجه انگلیس به تهران و مذاکرات او با مقامهای ایرانی در راستای بهبودی روابط دیپلماتیک ایران و بریتانیا می پردازیم . در بخش دوم برنامه همچون شماره های پیشین نگاهی خواهیم داشت به تحولات سیاسی و مسائل روز در منطقه . با ما همراه شوید و با نوشتن نظراتتان در این مباحث مشارکت نمایید .

youtube
http://youtu.be/T11HmYxxmDQ
vimeo
http://vimeo.com/93568061
download
vimeopro.com/iranefarda/dont-miss-it/video/93568061
HQ
https://new.livestream.com/Iranefardatv/live/videos/49749345
Website
http://iranefardalive.com/Archive/7430
Archive
iranefardalive.com/archive/panjareh-ro-be-khane-pedari/
soundcloud
https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/isbmv1bj08cf
soundcloud(نسخه کم حجم)
https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/7akkly4qjnam
balatarin
https://www.balatarin.com/permlink/2014/5/2/3560273
Embed

May 02, 2014

فسیر خبر


فسیر خبر جمعه ۱۲ اردیبهشت

در این شماره از تفسیر خبر نیز همچون جمعه شب های پیشین با شما خواهیم بود به همراه میزبان تفسیر خبر ، جمشید چالنگی و میهمانان برنامه ، دکتر علیرضا نوری زاده از استودیو لندن و دکتر محسن سازگارا از واشنگتن و بررسی خواهیم کرد حوادث و رویدادهای مرتبط با روز جهانی کارگر و برخورد شدید نیروهای امنیتی با کارگران غیور ایرانی که منجر به دستگیری تنی چند از کارگران رنج کشیده و ستم دیده در حکومت ولی فقیه شد. در ادامه دنبال خواهیم کرد پشت پرده های مربوط به فاجعه ی حمله به زندانیان سیاسی بی دفاع ایرانی و واکنش جمعی از اهالی سیاست و خانواده های زندانیان سیاسی در بند به این یورش نا جوانمردانه و اعتراض های مدنی شکل گرفته در مقابله با توحش عمال و مزدوران فقیه حاکم بر ایران.

با ما همراه باشید و این برنامه را با دوستان و اشنایان خود به اشتراک بگذارید. منتظر شنیدن نظرات شما هستیم. پاین صفحه را ببینید و دیدگاه خود را در ارتباط با موضوعات مطرح شده در این برنامه با دیگران به اشتراک بگذارید.

youtube

http://youtu.be/12nCkPF70PE

vimeo

http://vimeo.com/93636297

download

http://vimeopro.com/iranefarda/dont-miss-it/video/93636297

soundcloud

https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/12a-1

soundcloud(نسخه کم حجم)

https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/12a

balatarin

https://www.balatarin.com/permlink/2014/5/2/3560380

Embed

تفسیر خبر جمعه 12 اردیبهشت from Iranefarda TV Network on
Vimeo
.

May 01, 2014

پنجره ای رو به خانه پدری

nor4-300x160.jpg

پنجره ای رو به خانه پدری پنجشنبه ۱۱ اردیبهشت

با صدها سلام به شما دوستان همیشگی ایران فردا ، پنجره ای رو به خانه پدری امروز را به سیامک پورزند تقدیم می کنیم و ظلم و ستم بی حد و مرز این رژیم فاسد بر او که تمامی عمر گران بهای خود را صرف اعتلای فرهنگ این مرز و بوم کرده بود بازگو خواهیم کرد . در ادامه بخشی از مصاحبه تلویزیونی اخیر حسن روحانی را پخش کرده و نکات مهم این گفتگو در ارتباط با مذاکرات هسته ای جمهوری اسلامی با گروه ۱+۵ را مورد تحلیل قرار می دهیم . در بخش دوم برنامه نگاهی به تحولات و مسائل سیاسی منطقه خواهیم داشت و به بررسی موضوع هایی همچون ادامه کشتار ارتش بشار اسد با کمک رژیم ولایت فقیه در سوریه و انتخابات پارلمانی در عراق خواهیم پرداخت . با ما همراه شوید و دیدگاه هایتان را در قسمت نظرات برایمان بنویسید .
youtube
http://youtu.be/I5d3T4YbBNs
vimeo
http://vimeo.com/93461433
download
vimeopro.com/iranefarda/dont-miss-it/video/93461433
HQ
https://new.livestream.com/Iranefardatv/live/videos/49671696
Website
iranefardalive.com/Archive/7390
Archive
iranefardalive.com/archive/panjareh-ro-be-khane-pedari/
soundcloud
https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/cdbtdwzsr4ip
souncloud(نسخه کم حجم)
https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/98iuzaoineem
balatarin

https://www.balatarin.com/permlink/2014/5/1/3559548
Embed








advertise at nourizadeh . com