December 31, 2014

پنجره ای رو به خانه پدری

nor4-300x160.jpg

پنجره ای رو به خانه پدری چهارشنبه 10 دی

با صدها سلام به شما دوستان همیشگی ایران فردا ، در ابتدای پنجره ای رو به خانه پدری امروز و در آخرین ساعات مانده به سال میلادی جدید پیرامون وقایع جنون آمیز سال 2014 در جهان و بویژه خاورمیانه و آنچه افراطی‌گری مذهبی بر سر مردمان این ناحیه آورد صحبت می‌کنیم . در ادامه به سخنان اخیر باراک اوباما در ارتباط با احتمال تجدید روابط دیپلماتیک با ایران ، واکنش‌های عجیب برخی مسئولین کشوری و لشکری جمهوری اسلامی به این گفته‌ها و همچنین اعمال تحریم‌های جدید دولت آمریکا علیه شخصیتهای حقیقی و حقوقی وابسته به رژیم ولایت فقیه می‌پردازیم و سپس نگاهی خواهیم داشت به تحولات و رویدادهای اجتماعی و سیاسی در عرصه داخلی کشور . با ما همراه شوید و دیدگاه‌های خود را در قسمت نظرات برایمان بنویسید .
youtube
http://youtu.be/o-L8Oswdox4
vimeo
https://vimeo.com/115694203
download
http://vimeopro.com/iranefarda/dont-miss-it/video/115694203
hq
https://new.livestream.com/Iranefardatv/live/videos/72563342
website
http://iranefardalive.com/Archive/11856
archive
http://iranefardalive.com/archive/panjareh-ro-be-khane-pedari/
soundcloud
https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/iranefarda4574548
soundcloud نسخه کم حجم
https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/sdfsd1487sdf
embed

December 30, 2014

پنجره ای رو به خانه پدری

nor4-300x160.jpg

پنجره ای رو به خانه پدری سه شنبه 9 دی

دوستان و همراهان نازنین ایران فردا سلام ، پنجره ای رو به خانه پدری امروز را با اشاره به حادثه ناگوار سقوط هواپیمای مالزیایی که در آستانه سال نو میلادی اتفاق افتاد آغاز می‌کنیم . در ادامه به همراه میهمان نازنین و همکار گرامیمان محمد رضا شاهید خواهیم بود و پس از مروری بر خاطرات تلخ و شیرین از گذشته‌های دور و نزدیک و یادی از چهره‌های برجسته در زمینه‌های فرهنگی و هنری نگاهی داریم به مهمترین وقایع سال میلادی گذشته در کشور ، منطقه و همچنین در عرصه بین المللی . با ما همراه شوید و با نوشتن نظراتتان در مباحث مطرح شده در این برنامه مشارکت نمایید .
youtube
http://youtu.be/zhC8EKwous0
vimeo
https://vimeo.com/115654434
download
http://vimeopro.com/iranefarda/dont-miss-it/video/115654434
hq
https://new.livestream.com/Iranefardatv/live/videos/72477900
website
http://iranefardalive.com/Archive/11842
archive
http://iranefardalive.com/archive/panjareh-ro-be-khane-pedari/
soundcloud
https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/dfad545drf
soundcloud نسخه کم حجم
https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/asdal54d9f7
embed

December 30, 2014

آیا حسن روحانی به پادشاه عربستان نامه نوشته است؟

rfi_logo.png
نوشتۀ رحمت قاسم بیگلو
خبرارسال نامه از سوی حسن روحانی به پادشاه عربستان را روزنامه " مردم امروز " دراولین شماره خود، که روز شنبه این هفته منتشرشد، به عنوان خبراختصاصی انتشار داد.این روزنامه نوشته است که رئیس جمهوری اسلامی درنامه خود دوموضوع را با عربستان مطرح کرده است که عبارت بوده اند از برنامه اتمی ایران و کاهش بهای نفت که تهران عربستان را درادامه این کاهش دخیل می داند.

با این حال یک منبع مطلع که نخواسته نامش فاش شود این خبررا تکذیب کرده است. این منبع مطلع می گوید: " هیچ فردی نامه ای تحت این عنوان به پادشاه عربستان ننوشته است ".
نوع اظهارات این مقام مطلع نشان می دهد که این نامه تحت این عنوان نبوده است. زیرا وی می گوید تحت این عنوان نامه ای نوشته نشده است، منبع مطلع اصل نوشته شدن نامه را تکذیب نکرده است.
با این حال علیرضا نوری زاده، کارشناس امورخاورمیاه نظر دیگری را مطرح می کند، وی بدون تکذیب مراجعه حسن روحانی به پادشاه عربستان می گوید : این پیام نامه نبوده، بلکه پیام شفاهی توسط سفیر جمهوری اسلامی درعربستان تسلیم مقامات عربستان شده است و موضوعات قیمت نفت و برنامه اتمی ایران در این پیام مطرح شده است.
به سخنان دکترعلیرضا نوری زاده مدیر مرکز پژوهشهای ایران و عرب در لندن توجه فرمائید .

December 29, 2014

​از قهرمان و شعار، تا بی قهرمانی و شعور

Untitled.jpg

در فرهنگ و همزمان عواطف ما ، شخصیت قهرمان که عادتا در هاله ای از رمز و راز پیچیده بود ، هرگز نمی باید به پیروزی برسد . قهرمان وقتی قهرمان بود که با کودتا اگر برسر قدرت بود سرنگون میشد ، باتب و لرز به میدان اعدامش میبردند یا پیشتر در باغشاه یا باغشمال ، سرش را میزدند ویا بردارش میکردند . کوروش فولادی و پرویز نیکخواه چون زنده مانده بودند تا آرمانهای روزگار قهرمانی شان را، ولو مختصر در زمان آشتی با واقعیت ، تحقق بخشند ؛ به ضدقهرمان و بدتر تبدیل میشدند اما رفیق ناکاممان خسروگلسرخی مارکسیست که در دادگاه ، عبارتی را نه چندان صواب از امام حسین برلب آورده و حتی یک مقاله یا شعر ماندگار از خود به جا نگذاشته بود قهرمان میکردیم چون بدار مرگ میرفت . برایش شعر و حماسه ساختیم و هنوز هم . شاید اگر مانده بود امروز مثل همکاران آن روزش در کیهان ، چند کتاب داشتشعر و مقاله منتشر کرده بود . به دامونش میبالید و در برابر رژیم جهل و جور و فساد ولائی با آن دل سرشار عشق و عاطفه ، چنان مینوشت که دل استبداد را میلرزاند چرا باید روحیه قهرمان جوئی و پروری ما همکلاسی باهوش و آزاده من در دانشکده حقوق ، شاگرد اول کنکور سال 46 عبدالکریم حاجیان سه پله و کرامت دانشیان رفیقش را به قتلگاه راهی کند اما هنوز نمیتوانیم اعتراف کنیم که زنده ماندن طیفور بطحائی و ایرج جمشیدی و علامه زاده ، مهمتر از گزینش مرگ برای اینکه ما چند قهرمان اضافی داشته باشیم ، بود . متاسفیم که چرا مریم و شکوه ( اتحادیه و میرزادگی ) اعدام نشدند که جنس ما هنگام ذکر مصیبت عاشورای عهد شاه جور شود و ویدا حاجبی دیگری نداشته باشیم که برایش مرثیه سردهیم . گور پدر پاسارگارد و دخترانی که زیر سایه مادرشان بزرگ شدند...
http://iranefardanews.com/?p=3020

December 24, 2014

پنجره ای رو به خانه پدری

nor4-300x160.jpg

پنجره ای رو به خانه پدری چهارشنبه 3 دی

با صدها سلام به شما دوستان همیشگی ایران فردا ، درابتدای پنجره ای رو به خانه پدری امروز و در شب تولد پیامبر مهر و محبت عیسی مسیح پیرامون برداشتهای نادرست از دیانت و تاثیرات مخرب آن بر جوامع بشری صحبت می‌کنیم . سپس به دلایل اهدای جایزه«تلاشگر حقوق بشر» سال ۱۳۹۳ توسط کانون مدافعان حقوق بشر ایران به مولوی عبداحمید(امام جمعه اهل سنت شهر زاهدان) می‌پردازیم . در ادامه مروری داریم بر آخرین خبرها در عرصه بین المللی و منطقه ای . در قسمت دوم برنامه به روال معمول نگاهی خواهیم داشت به اوضاع و احوال اجتماعی و سیاسی کشور . با ما همراه شوید و با نوشتن نظراتتان در این مباحث مشارکت نمایید .
youtube
http://youtu.be/CSKAEsMexmw
vimeo
https://vimeo.com/115352375
download
http://vimeopro.com/iranefarda/dont-miss-it/video/115352375
hq
https://new.livestream.com/Iranefardatv/live/videos/72011658
website
http://iranefardalive.com/Archive/11746
archive
http://iranefardalive.com/archive/panjareh-ro-be-khane-pedari/
soundcloud
https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/3-10
soundcloud نسخه کم حجم
https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/3-9
embed

December 24, 2014

رادیو فرانسه

rfi_logo.png

با اعلام نتایج قطعی انتخابات ریاست جمهوری، موجی از تبریک از سراسر جهان به تونس سرازیر شد

نوشتۀ رحمت قاسم بیگلو

به دنبال اعلام نتایج قطعی دور دوم انتخابات ریاست جمهوری تونس و پیروزی قاطع "قائد السبسی" نامزد طیف هواداران جدایی دین از سیاست، موجی از تبریک و تهنیت از سراسر جهان به سوی مردم تونس سرازیر شد...

گفتگو با علیرضا نوری زاده - روزنامه نگار و مدیر مرکز مطالعات ایران و عرب در لندن

December 23, 2014

پنجره ای رو به خانه پدری

nor4-300x160.jpg

پنجره ای رو به خانه پدری سه شنبه 2 دی

دوستان و همراهان نازنین ایران فردا سلام ، پنجره ای رو به خانه پدری امروز را با مرور مهم ترین اخبار و رویدادهای بین المللی آغاز کرده و ابتدا به نتایج قطعی دور دوم انتخابات ریاست جمهوری تونس و پیروز قاطع “قائد السبسی” نامزد طیف هواداران جدایی دین از سیاست و پیامدهای آن در این کشور میپردازیم .در نیمه دوم برنامه یاد و خاطره‌ هنرمند بزرگ و مردمی “مرتضی احمدی” را با شنیدن یکی از آثار زیبای او زنده کرده و سپس به روال معمول نگاهی به آخرین تحولات سیاسی و اجتماعی در عرصه داخلی کشور و منطقه خواهیم داشت . با ما همراه شوید و دیدگاه‌هایتان را در قسمت نظرات برایمان بنویسید .
youtube
http://youtu.be/0ABnzG-ucDA
vimeo
http://vimeo.com/115282753
download
http://vimeopro.com/iranefarda/dont-miss-it/video/115282753
hq
https://new.livestream.com/Iranefardatv/live/videos/71930119
website
http://iranefardalive.com/Archive/11728
soundcloud
https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/2-11
soundcloudنسخه کم حجم
https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/sdfsd548sdfs
embed

December 22, 2014

پنجره ای رو به خانه پدری

nor4-300x160.jpg
پنجره ای رو به خانه پدری دوشنبه 1 دی

درودی دوباره به شما همراهان همیشگی ایران فردا ، در ابتدای پنجره‌ای رو به خانه پدری امروز پیرامون سیاست‌های اخیر آمریکا در قبال جمهوری اسلامی صحبت می‌کنیم و سپس به پیروزی ارزشمند و مهم پیشمرگ‌های کرد در سنجار و عقب نشینی داعش و همچنین دیگر خبرهای مهم منطقه ای می‌پردازیم . در ادامه به همراه میهمان ارجمند برنامه امروز دکتر منوچهر فرح‌بخش (کارشناس مسائل اقتصادی) هستیم و به اتفاق ایشان پس از بررسی ارقام نجومی اعلام شده برای بدهی دولت به بانکها به طور مفصل به مبحث بودجه خواهیم پرداخت . با ما همراه شوید و نظراتتان را برایمان ارسال نمایید .
youtube
http://youtu.be/oM0rWRLBkfo
vimeo
https://vimeo.com/115133266
download
http://vimeopro.com/iranefarda/dont-miss-it/video/115133266
hq
https://new.livestream.com/Iranefardatv/live/videos/71845677
website
http://iranefardalive.com/Archive/11709
archive
http://iranefardalive.com/archive/panjareh-ro-be-khane-pedari/
soundcloud
https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/asdsa54574pio
soundcloud نسخه کم حجم
https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/fshtst548sth
embed

December 19, 2014

پنجره ای رو به خانه پدری

nor4-300x160.jpg

پنجره ای رو به خانه پدری جمعه 28 آذر

درود به همه شما نازنینان و همراهان ایران فردا ، در ابتدای پنجره ای رو به خانه پدری امروز پیرامون ریشه‌ها و دلایل دشمنی رژیم ولایت فقیه با آداب و رسوم و جشن‌های باستانی ما ایرانیان صحبت می‌کنیم . سپس و در پی انتشار خبر تاسف برانگیز مرگ بیش از پنجاه و سه نفر بر اثر نوشیدن مشروبات الکلی غیر استاندارد در ایران در ارتباط با پیامدهای سختگیری‌ها و تندرویهای متحجرانه این حکومت به بحث خواهیم نشست . در ادامه با ذکر نمونه‌هایی از بی کفایتی مسئولین بلند پایه جمهوری اسلامی در امور اجرایی مختلف، مروری بر اوضاع و احوال اقتصادی نابسامان ایران در روزهای اخیر خواهیم داشت . در قسمت دوم برنامه به روال معمول نگاهی به آخرین تحولات بین‌المللی داریم و پس از بررسی موضوعاتی همچون افت چشمگیر ارزش روبل(واحد پول روسیه) در بازارهای جهانی و پیامدهای آن برسیاستهای خارجی این کشور و از سرگیری روابط دیپلماتیک کوبا و آمریکا پس از بیش از نیم قرن به مهمترین وقایع اجتماعی ،سیاسی در عرصه داخلی و آخرین اخبار منطقه‌ای خواهیم پرداخت . با ما همراه شوید و با نوشتن نظراتتان در این مباحث مشارکت نمایید .
youtube
http://youtu.be/XUfcItR-6Mg
vimeo
https://vimeo.com/114940158
download
http://vimeopro.com/iranefarda/dont-miss-it/video/114940158
hq
https://new.livestream.com/Iranefardatv/live/videos/71590172
website
http://iranefardalive.com/Archive/11640
archive
http://iranefardalive.com/archive/panjareh-ro-be-khane-pedari/
soundcloud
https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/hbhfe8547
soundcloud نسخه کم حجم
https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/asdfwe215487
embed

December 18, 2014

پنجره ای رو به خانه پدری

nor4-300x160.jpg

پنجره ای رو به خانه پدری پنجشنبه 27 آذر

درودی بی پایان به شما یاران همیشگی ایران فردا ، در ابتدای پنجره ای رو به خانه پدری امروز با توجه به جوابیه رسمی دفتر هاشمی رفسنجانی به دلایل ادامه جدال بین او و سید محمد خامنه‌ای(برادربزرگتر علی خامنه‌ای) می‌پردازیم و سپس درگیری اخیر رجب طیب اردوغان(رئیس جمهور ترکیه) با روزنامه زمان و دستگیری چند تن از روزنامه‌نگاران ترک را مورد بررسی قرار می‌دهیم . در قسمت دوم برنامه ابتدا نگاهی داریم به آخرین تحولات سیاسی در منطقه و عرصه بین‌المللی و در ادامه تماسی خواهیم داشت با محمد جواد ملکان (یکی از اعضاء سابق سپاه پاسداران) و در خصوص ابعاد مختلف فعالیتهای حوزه‌ی نمایندگی ولی فقیه در سپاه با او گفتگو می‌کنیم. با ما همراه شوید و با نوشتن نظراتتان در این مباحث مشارکت نمایید .
youtube
http://youtu.be/hMUgq3azhmM
vimeo
https://vimeo.com/114850775
download
http://vimeopro.com/iranefarda/dont-miss-it/video/114850775
hq
https://new.livestream.com/Iranefardatv/live/videos/71518100
website
http://iranefardalive.com/Archive/11629
archive
http://iranefardalive.com/archive/panjareh-ro-be-khane-pedari/
soundcloud
https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/asdfa987asd
soundcloud نسخه کم حجم
https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/lkoiu87947sdf
embed

December 17, 2014

پنجره ای رو به خانه پدری

nor4-300x160.jpg

پنجره ای رو به خانه پدری چهارشنبه 26 آذر

با صدها سلام به شما دوستان همیشگی ایران فردا ، پنجره ای رو به خانه پدری امروز را با صحبت پیرامون یکپارچگی ملت ایران از گذشته‌های بسیار دور تا به امروز و با وجود گوناگونی نژادها و اقوام مختلف آغاز کرده و بر لزوم تداوم برادری، برابری و دوستی در راه نجات میهن عزیزمان تاکیدی دوباره خواهیم داشت . در ادامه و با توجه به حملات اخیر به جامعه بهاییت بحث را در رابطه با اهمیت توجه به حقوق شهروندی تمامی مردم ایران به پیش خواهیم برد . سپس با نگاهی به تبعات اسلامگرایی افراطی و تندروی‌های مذهبی در منطقه به حادثه هولناک حمله طالبان به مدرسه‌ای در پیشاور پاکستان و کشته شدن بیش از صد و سی جوان پرداخته و تصاویری از این واقعه تاسف بار را پخش می‌کنیم . نیمه دوم برنامه و بخش بررسی رویدادهای اجتماعی و سیاسی داخلی را با بررسی سخنرانی حسین شریعتمداری (نماینده رهبر و مدیر مسئول روزنامه کیهان) در دانشگاه تهران که با شعارهای دانشجویان معترض همراه شد آغاز کرده و در ادامه به روال معمول آخرین تحولات اجتماعی ، فرهنگی و سیاسی کشور و مهمترین وقایع منطقه‌ای را از نظر خواهیم گذراند . با ما همراه شوید و نظراتتان را برایمان ارسال نمایید .
yotoube
http://youtu.be/Dqb0Rc2_LsM
vimeo
https://vimeo.com/114745332
download
http://vimeopro.com/iranefarda/dont-miss-it/video/114745332
hq
https://new.livestream.com/Iranefardatv/live/videos/71440904
website
http://iranefardalive.com/Archive/11613
archive
http://iranefardalive.com/archive/panjareh-ro-be-khane-pedari/
soundcloud
https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/sdfsdf487
soundcloudنسخه کم حجم
https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/afad475
embed

December 16, 2014

پنجره ای رو به خانه پدری

nor4-300x160.jpg

پنجره ای رو به خانه پدری سه شنبه 25 آذر

دوستان و همراهان نازنین ایران فردا سلام ، پنجره‌ای رو به خانه پدری امروز را با شعری برای میهن رنگارنگ اما تا ابد یکپارچه‌مان، ایران آغاز می‌کنیم . در ابتدای برنامه اشاره‌ای داریم به مقاله بسیار جالب دکتر عبدالستار دوشوکی در خصوص بلوچستان و سپس به ناگفته‌های آنچه که در سیدنی استرالیا گذشت و تیتر نخست تمامی خبرگزاری‌های مهم جهان شد خواهیم پرداخت . در ادامه گوشه‌هایی از اظهارات متفاوت و بعضاٌ مضحک احمد خاتمی در خطبه‌های نماز جمعه تهران پیرامون روشنفکری، رفتار دموکراتیک و لزوم احترام به سلایق سیاسی مختلف را با هم شنیده و پیرامون میزان صحت این گونه سخنان از جانب مسئولان جنایتکار رژیم ولایت فقیه صحبت می‌کنیم . در ادامه در رابطه با سخنرانی دکتر یوسف اباذری(جامعه شناس) و نقد شدیدالحن ایشان بر حرکت مردم پس از فوت مرتضی پاشایی چند نکته‌ای را یادآور شده و پس از آن به روال معمول نگاهی داریم به مهمترین تحولات سیاسی و اجتماعی در عرصه داخلی کشور و همچنین آخرین اخبار از وقایع منطقه را مورد بررسی قرار خواهیم داد . با ما همراه شوید و با نوشتن نظراتتان در این مباحث مشارکت نمایید .
youtoub
http://youtu.be/ddZHUpOdDvI
vimeo
https://vimeo.com/114622267
download
http://vimeopro.com/iranefarda/dont-miss-it/video/114622267
hq
https://new.livestream.com/Iranefardatv/live/videos/71368773
website
http://iranefardalive.com/Archive/11600
archive
http://iranefardalive.com/archive/panjareh-ro-be-khane-pedari/
soundcloud
https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/defwef625
soundcloudنسخه کم حجم
https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/sefwef877sdf
embed

December 15, 2014

مجلس ختم ولايت فقيه و دروغ‌های اخوی، سيدمحمد!

Untitled.jpg

در ميان خواهران و برادران رهبر جمهوری اسلامی بدون ترديد سيد محمد رئيس بنباد ملاصدرا ( دکانی با بلعش ساليانه حداقل ۱۴ ميليارد تومان ) و رياست عاليه بنياد ايران شناسی و استادی حوزه و دانشگاه ، آلوده ترين از نظر مالی و اخلاقی و درعين حال وابسته ترين آنها به خارجی است . و شايد يکی از دلائل تبرا جستن از او توسط آقای خامنه ای در گذشته ؛ همين آلودگی هايش باشد در حاليکه سيد هادی برادر کهتررهبر با آنکه دل در عشق اصلاح طلبان دارد و با خاتمی نرد دوستی ميبازد ، هنوز هم از سيد محمد مقربتر است همينطور سيد محمد حسن شرکت نفتی که حالا بازبينی فيلم ميکند و دستور به حذف صحنه هائی ميدهد که ممکن است تماشاگر را به جهنم ببرد !
در عين حال سيد محمد که برادر بزرگ رهبر است از همه اخوان باسوادتر و در زندگی خاص خويش بی پرواتر ، هم در، دل به دريای عشقهای يکشبه زدن وهم در عشق به کوکنار و فرآورده های نوين وارداتی ، در ويلای شميران و کلبه چالوس و باغ کوه سنگی و گاه نيز در آن سالهای برکت و صفا ،هتل آپارتمان پلازا ی دبی .

December 15, 2014

پنجره ای رو به خانه پدری

nor4-300x160.jpg

پنجره ای رو به خانه پدری دوشنبه 24 آذر

درودی دوباره به شما همراهان همیشگی ایران فردا ، پنجره ای رو به خانه پدری امروز را با سلامی ویژه به دکتر صدرالدین الهی و همسر گرامیشان آغاز می‌کنیم . در ادامه با پخش تصاویری از مقاومت ستودنی مردم کوبانی در مقابله با جنایتکاران داعش، به طور مفصل پیرامون آخرین اخبار از درگیری‌های سوریه و عراق و همچنین پیامدهای سفر اخیر ولید المعلم (وزیر امور خارجه رژیم بشاراسد) به تهران و دیدار او با محمد جواد ظریف صحبت خواهیم کرد . در قسمت دوم برنامه به روال معمول نگاهی داریم مهمترین تحولات اجتماعی و سیاسی در عرصه داخلی کشور و آخرین رویدادهای منطقه‌ای و بین المللی را نیز مورد بررسی قرار خواهیم داد . با ما همراه شوید و این برنامه را با دوستانتان به اشتراک بگذارید .


youtoub


http://youtu.be/lJi1ESbTSv0
vimeo
https://vimeo.com/114518841
download
http://vimeopro.com/iranefarda/dont-miss-it/video/114518841
hq
https://new.livestream.com/Iranefardatv/live/videos/71302362
website
http://iranefardalive.com/Archive/11580
archive
http://iranefardalive.com/archive/panjareh-ro-be-khane-pedari/
soundcloud
https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/df655sdf
soundcloud نسخه کم حجم
https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/sf65sdfisdf
embed

December 12, 2014

پنجره ای رو به خانه پدری

nor4-300x160.jpg

پنجره ای رو به خانه پدری جمعه 21 آذر

درود به همه شما نازنینان و همراهان ایران فردا ، پنجره ای رو به خانه پدری امروز را با بازگو کردن واقعه مهم بیست و یکم آذر ماه و تشریح نقش افراد مختلف درگیر در آن رویداد تاریخی آغاز می‌کنیم . در ادامه با پخش گوشه هایی از مراسم تشییع جنازه زیاد ابو عین به صحبت پیرامون مسئله صلح در فلسطین اشغالی خواهیم پرداخت . در قسمت دوم برنامه پس از بررسی تحولات مهم سیاسی و فرهنگی در عرصه داخلی کشور به روال معمول نگاهی خواهیم داشت به آخرین رویدادهای منطقه ای و بین المللی . با ما همراه شوید و با نوشتن نظراتتان در این مباحث مشارکت نمایید .
youtube
http://youtu.be/lVSlArl0AV8
vimeo
https://vimeo.com/114321012
download
http://vimeopro.com/iranefarda/dont-miss-it/video/114321012
hq
https://new.livestream.com/Iranefardatv/live/videos/71029778
website
http://iranefardalive.com/Archive/11523
archive
http://iranefardalive.com/archive/panjareh-ro-be-khane-pedari/
souncloud
https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/werere58
soundcloud نسخه کم حجم
https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/kjidad323df
embed


December 12, 2014

تفسیرخبر

تفسیرخبر جمعه 21 آذر

همراه با میهمانان جمعه شبهای تفسیر خبر آقایان دکتر علیرضا نوری‌زاده (مدیر مرکز پژوهش های ایران و اعراب در لندن) و دکتر محسن سازگارا (مدیر مرکز مطالعات ایران معاصر در واشنگتن) مهمترین خبرهای روز در کشور و آنچه را که در منطقه و عرصه بین المللی در ارتباط با ایران و مردم ایران در جریان است را تحلیل و بررسی خواهیم کرد . در این شماره از برنامه درباره موضوعاتی چون ادامه اختلاس های مالی کارگزاران پیشین و کنونی جمهوری اسلامی ، هشدار کنفرانس سران کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس در دوحه قطر نسبت به دخالت های حکومت ایران در اوضاع منطقه ، پیامدهای گران شدن نان و پایین آمدن قیمت نفت در بازارهای جهانی گفتگو خواهیم کرد و نیز نگاهی خواهیم داشت به وقایع و رویدادهای اخیر در سوریه و عراق . با ما همراه شوید و نظراتتان را در خصوص مسائل مطرح شده در این برنامه برایمان بنویسید

December 10, 2014

پنجره ای رو به خانه پدری

nor4-300x160.jpg

پنجره ای رو به خانه پدری چهارشنبه 19 آذر

با صدها سلام به شما دوستان همیشگی ایران فردا ، پنجره ای رو به خانه پدری امروز را با شعری برای یار دیرین نعمت آزرم آغاز میکنیم . در ابتدای برنامه امروز به دخالتهای جمهوری اسلامی در امور داخلی کشورهای همسایه پرداخته و پیامدهای جبران ناپذیر این گونه اعمال را برای کشورمان مورد بررسی قرار میدهیم . در ادامه گفتگویی خواهیم داشت با خلبان “بهزاد معصومی” (افسر سابق نیروی هوایی ایران) در خصوص تکنولوژی های مختلف پهبادهای نظامی در ارتشهای پیشرفته جهان و همچنین در ارتباط با حملات هوایی اخیر به مواضع داعش که گفته میشود از سوی جمهوری اسلامی بوده است با ایشان صحبت میکنیم . در قسمت دوم نگاهی داریم به آخرین و مهمترین تحولات سیاسی در عرصه داخلی کشور و آخرین اخبار و وقایع منطقه ای را دنبال خواهیم کرد . با ما همراه شوید و دیدگاه‌هایتان را برایمان ارسال نمایید .
youtube
http://youtu.be/8GF_ILJJBWc
vimeo
https://vimeo.com/114101256
download
http://vimeopro.com/iranefarda/dont-miss-it/video/114101256
hq
https://new.livestream.com/Iranefardatv/live/videos/70856449
website
http://iranefardalive.com/Archive/11488
archive
http://iranefardalive.com/archive/panjareh-ro-be-khane-pedari/
soundcloud
https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/iranefarda1487oi
soundcloudنسخه کم حجم
https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/gsdfsd59
embed

December 09, 2014

پنجره ای رو به خانه پدری

nor4-300x160.jpg

پنجره ای رو به خانه پدری سه شنبه 18 آذر

دوستان و همراهان نازنین ایران فردا سلام ، پنجره ای رو به خانه پدری امروز را با شعری برای عبدالله مومنی آغاز می‌کنیم . در ادامه پیرامون صدمات جبران ناپذیری که روشنفکران مذهبی به جنبش آزادی خواهی مردم ایران و روند رسیدن به دموکراسی در کشورمان وارد کرده‌اند میپردازیم . سپس گوشه‌هایی از سخنان شجاعانه و قابل تأمل “ایاد جمال‌الدین” (روحانی شیعه عراقی) در ارتباط با لزوم جدایی دین از دولت و حکومت را شنیده و در این زمینه بیشتر سخن خواهیم گفت . در قسمت دوم برنامه و پس از بررسی کوتاه بر برخی موضوعات فرهنگی روز به روال معمول به عالم سیاست بازگشته نگاهی به آخرین و مهمترین تحولات در عرصه داخلی ایران ، منطقه و جهان خواهیم داشت . با ما همراه شوید و با نوشتن نظراتتان در این مباحث مشارکت نمایید .
youtube
http://youtu.be/B9hwLI6CvKg
vimeo
http://vimeo.com/113995068
download
vimeopro.com/iranefarda/dont-miss-it/video/113995068
hq
https://new.livestream.com/Iranefardatv/live/videos/70772698
website
iranefardalive.com/Archive/11474
archive
iranefardalive.com/archive/panjareh-ro-be-khane-pedari/
soundcloud
https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/iranefarda57787
soundcloudنسخه کم حجم
https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/iranefarda790345
embed

December 09, 2014

ندای ايرانيان، اسب تروای خاتمی يا حزب مردم خامنه‌ای؟

Untitled.jpg

حزب سياسی در درجه اول نيازمند برنامه و سازمان و فضای آزاد است. حتی حزب در قدرت نيز در کشورهائی با نظام‌های دمکراتيک بدون برنامه اصلا به قدرت نمی‌رسد و بدون فضای باز سياسی امکان عرضه برنامه‌های خود و رقابت سالم را نخواهد داشت. هيچ‌يک از کيانات سياسی موجود و در راه در کشورمان، از اين ويژگی‌های ضروری بهره‌ای نبرده است ...

http://iranefardanews.com/1393/09/ندای-ايرانيان،-اسب-تروای-خاتمی-يا-حزب-م/

December 08, 2014

حملات هوایی اسرائیل به خاک سوریه

nimeh shab.jpg

حمله هوايی اخير اسرائيل به درون خاک سوريه در حالی رخ داده که ائتلاف به رهبری آمريکا در ماه‌های اخير، صدها حمله هوايی به مواضع گروه حکومت اسلامی، خوراسان و ديگر گروه‌های افراطی اسلامگرا در اين کشور انجام داده است...گفتگوی کیان معنوی از رادیو فردا با علی رضا نوری زاده رئیس مرکز پژوهشهای ایران و عرب در لندن .

December 08, 2014

پنجره ای رو به خانه پدری

nor4-300x160.jpg

پنجره ای رو به خانه پدری دوشنبه 17 آذر

درودی دوباره به شما همراهان همیشگی ایران فردا ، در ابتدای پنجره ای رو به خانه پدری امروز به موضوع افشای فساد مالی دیگری در دستگاه ولایت فقیه و این بار از نوع دوازده هزار میلیاردی می‌پردازیم . در ادامه و پس از پخش گوشه هایی از فیلم شعارهای دانشجویان شجاع دانشگاه تهران در حمایت از میرحسین موسوی و مهدی کروبی که در حضور رئیس جمهوری در مراسم روز دانشجو(16آذر) سر داده شد، سخنان مهم حسن روحانی در انتقاد از حضور گسترده سپاه و فعالیت قوای مسلح در همه‌ی عرصه‌های اقتصادی ، سیاسی ، ورزشی و فرهنگی کشور و اجتناب ناپذیر بودن فساد در چنین حالتی را مورد بررسی قرار میدهیم . سپس و در بخش نگاهی به تحولات منطقه به حضور مجدد بریتانیا در خلیج فارس و ایجاد پایگاه نظامی در بحرین و پیامدهای آن بر اوضاع و احوال منطقه اشاره خواهیم داشت . در قسمت دوم برنامه ابتدا به وقایع سوریه و طرح نماینده ویژه سازمان ملل در ارتباط با صلح در شهر حلب پرداخته و سپس مهمترین اخبار از رویدادهای داخلی و منطقه‌ای را از نظر خواهیم گذراند . با ما همراه شوید و با نوشتن نظراتتان در این مباحث مشارکت نمایید .
youtube
http://youtu.be/iWeP981SyKA
vimeo
http://vimeo.com/113928781
download
vimeopro.com/iranefarda/dont-miss-it/video/113928781
hq
https://new.livestream.com/Iranefardatv/live/videos/70694255
website
iranefardalive.com/Archive/11456
archive
iranefardalive.com/archive/panjareh-ro-be-khane-pedari/
soundcloud
https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/iranefarda145798
soundcloudنسخه کم حجم
https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/iranefarda14587
embed

December 05, 2014

پنجره ای رو به خانه پدری

nor4-300x160.jpg

پنجره ای رو به خانه پدری جمعه 14 آذر

درود به همه شما نازنینان و همراهان ایران فردا ، در ابتدای پنجره ای رو به خانه پدری امروز به جدیدترین رده بندی سازمان بین المللی شفافیت در خصوص میزان فساد اداری و اقتصادی در کشورهای جهان و بخصوص دلایل و ریشه‌های رتبه بسیار نازل کشورمان در این گزارش می‌پردازیم. در ادامه و پس از شنیدن سخنان اخیر محمود واعظی (وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات) از پشته پرده حضور همه جانبه سپاه پاسداران در عرصه پست ،مخابرات و اینترنت کشور سخن خواهیم گفت . سپس به روال معمول برنامه نگاهی داریم به تحولات اجتماعی و سیاسی در عرصه داخلی کشور و موضوعاتی همچون افتتاح خط آهن ترانزیتی شرق دریای مازندران(ایران، ترکمنستان و قزاقستان) و ابعاد مختلف انفجار محل سکونت سفیر ایران در یمن توسط القاعده را مورد بررسی قرار می‌دهیم و در قسمت دوم برنامه آخرین اخبار و وقایع منطقه‌ای را دنبال خواهیم کرد . با ما همراه شوید ، پنجره ای رو به خانه پدری را با دوستانتان به اشتراک گذاشته و دیدگاه‌هایتان را در قسمت نظرات برایمان بنویسید .
youtube
http://youtu.be/fU7hV_7bbLM
vimeo
http://vimeo.com/113674522
download
vimeopro.com/iranefarda/dont-miss-it/video/113674522
hq
https://new.livestream.com/Iranefardatv/live/videos/70391670
website
iranefardalive.com/Archive/11392
archive
http://iranefardalive.com/archive/panjareh-ro-be-khane-pedari/
soundcloud
https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/14-16hdt
soundcloudنسخه کم حجم
https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/14-15iua
embe

December 05, 2014

تفسیر خبر


تفسیر خبر جمعه 14 آذر

همچون جمعه شب های پیشین تفسیر خبر همراه با آقایان دکتر علیرضا نوری‌زاده از لندن و محسن سازگارا از واشنگتن می پردازیم به مهمترین و آخرین اخبار و رویدادهایی که در عرصه داخلی و بین الملل مرتبط با ایران و مردم ایران در جریان است از جمله گران شدن نان ، ارزان شدن نفت در بازارهای جهانی ، تحریم های بیشتر آمریکا علیه برنامه اتمی جمهوری اسلامی و تاثیرات آن بر روی سفره های مردم کشورمان . و نیز به تحلیل و بررسی آنچه که در عراق و سوریه و دیگر کشورهای منطقه می گذرد خواهیم پرداخت . با ما همراه شوید و با نوشتن نظراتتان ما را از دیدگاه‌های خود در خصوص موضوعات مطرح شده در این برنامه آگاه سازید .
youtube
http://youtu.be/qCTvzIL06os
vimeo
https://vimeo.com/113734407
download
http://vimeopro.com/iranefarda/dont-miss-it/video/113734407
website
http://iranefardalive.com/Archive/11406
archive
http://iranefardalive.com/archive/tafsire-khabar/
soundcloud
https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/ziyad2
souncloud نسخه کم حجم
https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/kam

December 04, 2014

پنجره ای رو به خانه پدری

nor4-300x160.jpg

پنجره ای رو به خانه پدری پنجشنبه 13 آذر

درودی بی پایان به شما یاران همیشگی ایران فردا ، در ابتدای پنجره ای رو به خانه پدری امروز با اشاره به سخنان عطا الله مهاجرانی(وزیر سابق فرهنگ) در ارتباط با موضوع روشنفکری و نقش مذهب در دیدگاه روشنفکران موثر بر تاریخ ایران و ادامه بحث فرهنگی که با نوشته‌های مختلف از طرف افراد گوناگون و از جمله دکتر دوشوکی در چند روز اخیر در جریان است صحبت می‌کنیم . در ادامه با ذکر نمونه‌هایی تاریخی در باب میراث آلوده‌ی حذب توده برای رژیم ولایت فقیه و روش سراسر فریب و خیانت این گروه سخن خواهیم گفت . سپس به طور مفصل به مهمترین تیتر روز در خبرگزاریهای مختلف که حمله هواپیماهای ایرانی به مواضع داعش در عراق بود می‌پردازیم و حواشی و بازتاب این حمله که توسط جنگنده‌های به جای مانده از ارتش شاهنشاهی انجام گرفته است را مورد بررسی قرار میدهیم . در قسمت دوم برنامه به همراه دوست و همکار نازنینمان محمدرضا شاهید از پاریس هستیم و به اتفاق ایشان پس از اشاره‌ای به رویدادهای فرهنگی هفته گذشته در فرانسه نگاهی داریم به مهمترین تحولات سیاسی در ارتباط با کشورهای اروپایی و همچنین بازتاب حمله تروریستی به محل اقامت سفیر جمهوری اسلامی در یمن در رسانه‌های خارجی . با ما همراه شوید و با نوشتن نظراتتان در این مباحث مشارکت نمایید .
youtube
http://youtu.be/UL7qtY_xi-w
vimeo
http://vimeo.com/113574190
download
vimeopro.com/iranefarda/dont-miss-it/video/113574190
website
iranefardalive.com/Archive/11379
archive
iranefardalive.com/archive/panjareh-ro-be-khane-pedari/
soundcloud
https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/rtrte548
soundcloudنسخه کم حجم
https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/ekienn145
embed

December 03, 2014

پنجره ای رو به خانه پدری

nor4-300x160.jpg

پنجره ای رو به خانه پدری چهارشنبه 12 آذر

با صدها سلام به شما دوستان همیشگی ایران فردا ، در ابتدای پنجره ای رو به خانه پدری امروز از یکی از بزرگان عرصه خبرنگاری، تحلیل ، تفسیر و گزارشگری ورزشی ، عطاالله بهمنش و خاطرات شیرین سالیانی که صدای گرمش را از رادیو و تلویزیون ملی می شنیدیم خواهیم گفت . سپس به سخنان شیخ خلیفه رئیس دولت امارات که در روز استقلال این کشور خواستار نزدیکی روابط با ایران شده بود می‌پردازیم و سیاستهای این کشور همسایه در قبال ایران در سالیان اخیر را موشکافی خواهیم کرد . در ادامه و پس از اشاره به برخی رویدادهای سیاسی در عرصه داخلی ، واکنشها و بازتاب طرح افزایش قیمت نان در کشور را مورد بررسی قرار داده و با ذکر چند مثال قیاس میکنیم آنچه را که امروز در میهنمان میگذرد با دوره پهلوی . در قسمت دوم برنامه به روال روزهای گذشته نگاهی داریم به مهمترین تحولات و رویدادهای منطقه و آخرین اخبار از وقایع عراق و سوریه را از نظر خواهیم گذراند . با ما همراه شوید و با نوشتن نظراتتان در این مباحث مشارکت نمایید .
youtube
http://youtu.be/w_rOEg9npDo
vimeo
http://vimeo.com/113510019
download
vimeopro.com/iranefarda/dont-miss-it/video/113510019
hq
https://new.livestream.com/Iranefardatv/live/videos/70218351
website
iranefardalive.com/Archive/11360
archive
iranefardalive.com/archive/panjareh-ro-be-khane-pedari/
soundcloud
https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/12-7
soundcloudنسخه کم حجم
https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/12-6
embed

December 02, 2014

پنجره ای رو به خانه پدری

nor4-300x160.jpg

پنجره ای رو به خانه پدری سه شنبه 11 آذر

دوستان و همراهان نازنین ایران فردا سلام.
برنامه امروز “پنجره ای رو به خانه پدری ” را آغاز میکنیم با نگاهی به اقدام وحشیانه یکی از آقازادگان رژیم ولایی در جهرم (از شهرستان های استان فارس) که به قصد امر به معروف و نهی از منکر با چاقو به بانوان این شهر حمله ور شده و آنان را مورد ضرب و شتم قرار داده است. پس از این خبر تکان دهنده سری میزنیم به سخنان شور انگیز اسطوره مقاومت ، مهندس عباس امیر انتظام که در حاشیه نمایشگاه محمد نوریزاد با ایراد سخنانی از جنس عشق و امید گوشه هایی از مسیر پر پیچ و خم ایستادگی خود را با مردم در میان میگذارد.
در ادامه برنامه به فاجعه ی اسیدپاشی دیگری اشاره میکنیم که در آن مدیر یکی از بیمارستانهای شهر تهران هدف اقدام شوم و تبهکارانه دو فرد موتور سوار قرار گرفته و از ناحیه سر و صورت به شدت مجروح شده است. به راستی در زیر سایه شوم حکومت فقیهان مدعی چه بر سر اخلاق و روحیات جامعه ی ایران آمده که هر روز از گوشه و کنار این سرزمین اهورایی صدایی از نفرت و کینه و خشم به گوش میرسد و مردم اینچنین با بی رحمی با یکدیگر تعامل میکنند؟
پس از بحث و بررسی پیرامون مسایل یاد شده، همراه با میهمان ارجمند امروز جناب آقای دکتر “منوچهر فرح بخش” سیاحتی خواهیم داشت در عرصه اقتصاد طوفان زده ی ایران در کشاکش بحث ها و مذاکرات اتمی و نگاهی میکنیم به سفره مردم ایران که روز به روز خالی تر میشود و همه اینها در حالیست که در تازه ترین اقدام دولت تدبیر و امید قیمت نان هم با افزایشی 30 درصدی روبرو شده است!
با ما همراه باشید و پنجره ای رو به خانه پدری را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
لینک های مربوط به این برنامه در زیر در دسترس شما خوبان قرار گرفته است.
youtube:
http://youtu.be/vIsN-eHNgz4
download:
http://vimeopro.com/iranefarda/dont-miss-it/video/113388558
vimeo:
https://vimeo.com/113388558
site:
http://iranefardalive.com/Archive/11345
archive:
http://iranefardalive.com/archive/panjareh-ro-be-khane-pedari/
soundcloud:
https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/11a-10
soundcloud کم حجم
https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/11a-9
HQ:
https://new.livestream.com/Iranefardatv/live/videos/70142358
embed:

December 02, 2014

روشنفکر گرفتار مذهب و روشنفکر آزاد

Untitled.jpg

روشنفکر به قيد مذهب و نژاد و جنس و رنگ و زبان پايبند نيست، حرمت‌گذاری او به انديشه و ويژگی‌های انسانی است. او دروغ ولو مصلحت‌آميز نمی‌گويد. به حضرت عباس قسم نمی‌خورد اما به باورمندان به او احترام می‌گذارد. خود را محور عالم فرض نمی‌کند. در عين پايبندی به اصول، ستيزه‌گر و پرخاش‌جو در مقابل انديشه معارض با خود نيست...

December 01, 2014

پنجره ای رو به خانه پدری

nor4-300x160.jpg

پنجره ای رو به خانه پدری دوشنبه 10 آذر

درودی دوباره به شما همراهان همیشگی ایران فردا ، پنجره ای رو به خانه پدری امروز را با مرور اخبار و وقایع مهمی که در چند روز اخیر در عراق اتفاق افتاده است آغاز کرده و آخرین نبردهای نیروهای موتلفه بر علیه داعش را مورد بررسی قرار می‌دهیم . در ادامه با پخش گوشه‌هایی از سخنان دختری که موفق به فرار از دست ناجوانمردان داعش شده است پیرامون استفاده حکومت‌ها و گروه‌های تندرو در منطقه از ابزاری به نام دین در جهت رسیدن به قدرت و پیشبرد اهداف شیطانیشان صحبت خواهیم کرد . در قسمت دوم برنامه به روال شماره‌های معمول پس از نگاهی به مهمترین تحولات سیاسی و اجتماعی در عرصه داخلی کشور وقایع منطقه‌ای و بین‌المللی را نیز از نظر خواهیم گذراند . با ما همراه شوید و با نوشتن نظراتتان در این مباحث مشارکت نمایید .
youtube


http://youtu.be/qt0mvjAGFPI
vimeo
http://vimeo.com/113241664
download
vimeopro.com/iranefarda/dont-miss-it/video/113241664
hq
https://new.livestream.com/Iranefardatv/live/videos/70061167
website
iranefardalive.com/Archive/11320
archive
iranefardalive.com/archive/panjareh-ro-be-khane-pedari/
soundcloud
https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/s549532dsfe
soundcloudنسخه کم حجم
https://soundcloud.com/alirezanourizadeh/sdf58794sdf
embed







advertise at nourizadeh . com